Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Завгородня Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Завгородня Т. П. 
Дослідження для визначення затрат робочого часу і трудомісткості / Т. П. Завгородня, Т. М. Клімова // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. - Хмельницький, 2000. - N3, ч. 1 (спец. вип.). - С. 43-48. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено класифікацію задач з метою визначення затрат оперативного часу для різних типів трудових процесів та груп працівників, а також методи розв'язання даних задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)241.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Завгородня Т.  
Підвищення професійної кваліфікації вчителів Галичини (1919-1939 роки) : Дидакт. аспект / Т. Завгородня; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ : Плай, 1999. - 89 c. - укp.

На основі архівних документів та матеріалів показано розвиток теорії і практики навчання в системі підвищення професійної кваліфікації вчителів у Галичині в 20 - 30-ті р. ХХ ст. Автор вперше знайомить з основними напрямами підвищення кваліфікації вчителів, методами, формами і засобами, які застосовувались у цьому процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)6 + Ч489.514(4УКР3)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Завгородня Т. К. 
Підготовка вчителів для української народної школи Галичини (1919-1939 роки) / Т. К. Завгородня; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ : Плай, 1999. - 135 c. - Бібліогр.: 175 назв. - укp.

У монографії на основі архівних документів, матеріалів, що були надруковані у 20-30-ті роки ХХ ст. в галицьких виданнях (переважно педагогічних часописах), та досліджень сучасних науковців показано стан, систему, зміст і методи підготовки вчителів для української народної школи у міжвоєнний період. Автор знайомить з методами, формами, засобами навчання, які застосовувалися в закладах з підготовки вчителів. Уперше подаються відомості з історії організації навчально-виховного процесу в учительських семінаріях та педагогічних ліцеях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР) + Ч33(4УКР3)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Завгородня Т.  
Удосконалення інструментів економічного механізму охорони навколишнього природного середовища (На прикладі Донецької області) / Т. Завгородня // Економіка України. - 2000. - № 12. - С. 67-70. - укp.

Проанализированы бюджетные источники финансирования природоохранных мероприятий. Детально рассмотрены пути увеличения поступления от сбора за загрязнение окружающей среды. Предложен ряд усовершенствований действующего механизма, а также рассмотрена эффективность внедрения нового для Украины экономического инструмента - экологического налога на продукт.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Завгородня Т. К. 
Опіка над дітьми в добу трансформації суспільного устрою : Моногр. / Т. К. Завгородня, Н. В. Лисенко, Д. -К. Мажец, Б. М. Ступарик. - Івано-Франківськ; Ужгород : Мистец. лінія, 2002. - 152 c. - укp.

У європейському контексті розглянуто питання розвитку опіки над дітьми та молоддю, її зміст в закладах системи освіти в добу трансформації суспільного устрою. Визначено опікунську функцію дошкільних закладів, школи та позашкільних навчально-виховних установ. Проаналізовано сучасний стан даної проблеми в Україні.

В европейском контексте рассмотрены вопросы развития опеки над детьми и молодежью и ее содержание в заведениях системы образования в период трансформации общественного строя. Определена опекунская функция дошкольных заведений, школы и внешкольных учебно-воспитательных учреждений. Проанализировано современное состояние данной проблемы в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч34(4УКР)46 + С5*423.121 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665521 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Завгородня Т. К. 
Теорія та практика навчання в Галичині (1919 - 1939 роки) : моногр. / Т. К. Завгородня; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2007. - 392 c. - Бібліогр.: с. 313-345. - укp.

На підставі архівних документів і матеріалів, опублікованих у галицьких виданнях (зокрема педагогічних часописах), узагальнення досвіду практичної діяльності українських педагогів розглянуто розвиток дидактики у Східній Галичині у період 1920 - 1930 рр. Висвітлено основні компоненти процесу навчання, форми, методи, прийоми та засоби навчання у школі, системі безперервної підготовки вчителів. Розкрито дидактико-методичний аспект підвищення кваліфікації галицького вчительства в міжвоєнну добу. Проаналізовано діяльність педагогів, пов'язану з проблемами шкільництва галицького краю даного періоду.

На основе архивных документов и материалов, опубликованых в галицких изданиях (в частности педагогических журналах), обобщения опыта практической деятельности украинских педагогов показано развитие дидактики в Восточной Галиции в период 1920 - 1930 гг. Освещены основные компоненты процесса обучения, формы, методы, приемы и способы обучения в школе и системе беспрерывной подготовки учителей. Раскрыт дидактико-методический аспект повышения квалификации галицких учителей в межвоенный период. Проанализирована деятельность педагогов, связанная с проблемами школьного дела галицкого края в данный период.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Завгородня Т. К. 
Антологія педагогічної думки Східної Галичини та українського зарубіжжя ХХ ст. : навч. посіб. / Т. К. Завгородня, О. В. Джус, О. В. Качмар, В. М. Ковальчук, З. І. Нагачевська, Л. М. Прокопів; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ : Плай, 2008. - 477 c. - укp.

Наведено творчі біографії та вибрані твори маловідомих українських педагогів Східної Галичини кінця XIX - 1940-х рр., частина з яких продовжила освітньо-виховну діяльність у 1940 - 2000-х рр. за межами України. Висвітлено їх суттєвий вклад у розвиток дидактики, теорії та практики національного виховання. Обгрунтовано рекомендації щодо його творчого використання у навчально-виховному процесі вищої школи у сучасний період. Вміщено матеріали про М. Базника, О. Барвінського, О. Бачинську, П. Біланюка, І. Велигорського, Г. Врецьону, М. Галущинського, І. Герасимовича, М. Домбровську, М. Євшана, Б. Заклинського, О. Іванчука, А. Крушельницького, О. Маковея, В. Пачовського, М. Рудницьку.

Изложены творческие биографии и избранные произведения малоизвестных педагогов Восточной Галиции конца XIX - 1940-х гг., часть из которых продолжали образовательно-воспитательную деятельность в 1940 - 2000-х гг. за пределами Украины. Освещен их существенный вклад в развитие дидактики, теории и практики национального воспитания и обоснованы рекомендации по его творческому использованию в учебно-воспитательном процессе высшей школы в современный период. Даны материалы о М. Базнике, А. Барвинском, О. Бачинской, П. Биланюке, И. Вилигорском, Г. Врецене, М. Галущинском, И. Герасимовиче, М. Домбровской, Н. Евшане, Б. Заклинском, А. Иванчуке, А. Крушельницком, О. Маковее, В. Пачовском, М. Рудницкой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5/6-8 я73 + Ч33(4/8=УК)5/6-8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712076 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дитячо-юнацький туризм і краєзнавство в Україні та формування гармонійно розвиненої творчої особистості : матеріали доп. та виступів Всеукр. наук.- практ. конф., 26 - 28 трав. 2009 р., Івано-Франківськ / ред.: Т. К. Завгородня, М. Ю. Косило; Укр. держ. центр туризму і краєзнавства учн. молоді, Упр. освіти і науки Івано-Франків. облдержадмін., Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника, Івано-Франків. обл. держ. центр туризму і краєзнавства учн. молоді. - Івано-Франківськ : [Нова Зоря], 2009. - 226 c. - укp.

З'ясовано роль позашкільної освіти у вихованні та розвитку дитини. Висвітлено теоретико-методичні засади виховної діяльності Малої Академії наук України, спрямованої на створення умов для виявлення, розвитку та підтримки обдарованої й талановитої особистості. Розглянуто педагогічні засади виховання соціально значущих якостей особистості у туристсько-краєзнавчій діяльності. Проаналізовано сучасний стан і перспективи розвитку дитячо-юнацького туризму та краєзнавства в Україні. Висвітлено досвід організації туристсько-краєзнавчої роботи на Київщині, Дніпропетровщині, Рівненщині, Хмельниччині, Запоріжжі й Автономній Республіці Крим. Розкрито роль краєзнавства у національно-патріотичному вихованні учнівської та студентської молоді. Запропоновано систему показників для визначення категорії складності туристських спортивних походів. Висвітлено питання організації роботи з історичного краєзнавства в школі, зокрема, запропоновано методику проведення краєзнавчо-літературної екскурсії. Розкрито можливості формування творчих здібностей учнівської молоді у процесі пошуково-дослідницької діяльності на базі музеїв при закладах освіти.

Раскрыта роль внешкольного образования в воспитании и развитии ребенка. Освещены теоретико-методические основы воспитательной деятельности Малой Академнии наук Украины, направленной на создание условий для выявления, развития и подержки одаренной и талантливой личности. Рассмотрены педагогические основы воспитания социально значимых качеств личности в туристическо-краеведческой деятельности. Проанализировано современное состояние и перспективы развития детского и юношеского туризма и краеведения в Украине. Освещен опыт организации туристско-краеведческой работы в Киевской, Днепропетровской, Ровненской, Хмельницкой, Запорожской областях и Автономной Респулике Крым. Раскрыта роль краеведения в национально-патриотическом воспитании школьной и студенческой молодежи. Разработана система показателей для определения категории сложности туристских спортивных походов. Освещены вопросы организации работы по историческому краеведению в школе, в частности, приведена методика проведения краеведческо-литературной экскурсии. Раскрыты возможности формирования творческих способностей учащейся молодежи в процессе поисково-иследовательской работы на базе музеев при учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.4 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714135 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Завгородня Т. К. 
Проблеми педагогіки: історія, сучасність, перспективи : зб. наук. пр. / Т. К. Завгородня; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2008. - 428 c. - укp.

Розглянуто проблеми вдосконалення змісту освіти, методів, форм і засобів навчання, нові підходи до оцінювання навчальних успіхів школярів і студентів, запровадження нових освітніх технологій. Висвітлено концептуальні засади виховання особистості, різні аспекти підготовки педагогічних кадрів, проблеми національного виховання. Проаналізовано науковий доробок відомих вітчизняних педагогів, зокрема, С. Русової, Я. Кузьміва, Д. Петріва, М. Стельмаховича, Б. Ступарика, Р. Скульського.

Рассмотрены проблемы усовершенствования содержания образования, методов, форм и средств обучения, новые подходы к оценке учебных успехов школьников и студентов, внедрения новых образовательных технологий. Освещены концептуальные основы воспитания личности, разные аспекты подготовки педагогических кадров, проблемы национального воспитания. Проанализировано научное наследие известных отечественных педагогов, в частности, С. Русовой, Я. Кузьмива, И. Кокорудза, Д. Петрива, М. Стельмаховича, Б. Ступарика, Р. Скульского.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421я44 + Ч33(4УКР)я44

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Завгородня Т. К. 
Розвиток теорії і практики навчання в Галичині (1919 - 1939 роки) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Т. К. Завгородня; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 30 c. - укp.

Вперше здійснено комплексне дослідження розвитку теорії та практики навчання в Галичині 1919 - 1939 рр. і виявлено його особливості в контексті історії дидактики України та інших європейських країн. Досліджувану проблему висвітлено у процесі організації навчання в школах, закладах з підготовки вчителів для українських народних шкіл та підвищення їх фахової кваліфікації. Педагогічну теорію і практику збагачено науковими знаннями про еволюцію мети, змісту освіти, методи, форми і засоби навчання в галицькому шкільництві на різних етапах функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310189 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Андрущенко В. П. 
Вища педагогічна освіта і наука України: історія, сьогодення та перспективи розвитку. Івано-Франківська область : монографія / В. П. Андрущенко, О. Д. Барабаш, В. Х. Брус, В. С. Величковський, А. П. Грицан, Д. І. Дзвінчук, В. Г. Дутчак, О. С. Жерноклеєв, Т. К. Завгородня, Г. В. Карась; АПН України, Асоц. ректорів пед. ун-тів Європи, Ін-т вищ. освіти. - К. : Знання України, 2010. - 335 c. - Бібліогр.: с. 324-335. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з розвитком і сучасним станом педагогічної освіти та науки на Івано-Франківщині на тлі її історико-культурного становлення, розвитку школи, системи виховання дітей та молоді. Простежено особливості формування шкільної справи на Прикарпатті з урахуванням традицій місцевого населення, історичних процесів у краї. Визначено роль і місце ВНЗ, передусім Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника, закладів післядипломної освіти в підготовці педагогічних кадрів, підвищенні рівня їх кваліфікації.

Рассмотрены вопросы, связанные с развитием и современным состоянием педагогического образования и науки в Ивано-Франковской области в контексте ее историко-культурного становления, развития школы, системы воспитания детей и молодежи. Прослежены особенности формирования школьного дела на Прикарпатье с учетом традиций местного населения, исторических процессов в крае. Определены роль и место ВНЗ, в частности национального университета Прикарпатья им. В.Стефаника, заведений последипломного образования в подготовке педагогических кадров, повышении уровня их квалификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР3) + Ч489.513(4УКР3) + Ч214(4УКР-4ІВА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС49683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Завгородня Т. В. 
Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Т. В. Завгородня; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. - К., 2010. - 18 c. - укp.

Проведено комплексний аналіз маркетингових технологій створення та розвитку глобальних брендів. Обгрунтовано ключові напрями, пріоритетні моделі й інструменти їх побудови на корпоративному та державному рівнях. Розглянуто сутнісну характеристику бренда та визначено його місце в системі міжнародного маркетингу компанії. Проведено маркетингову типізацію брендів у міжнародній економічній діяльності. Досліджено вплив глобального бренда на життєвий цикл товару на світовому ринку. Визначено передумови виникнення, рушійні сили та сучасні тенденції розвитку глобального брендинга. Проведено порівняльний аналіз експлікативних моделей управління брендами та систематизовано методи визначення цінності та вартості брендів у міжнародній економічній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Завгородня Т. К. 
Зміст початкової освіти в українських школах на західноукраїнських землях (1919 - 1939 рр.) : монографія / Т. К. Завгородня, Г. І. Лемко; МОНМС України, Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2011. - 211 c. - Бібліогр.: 396 назв - укp.

Наведено результати комплексного дослідження змісту початкової освіти в українських школах Західної України в період 1919 - 1939 рр. Охарактеризовано умови формування змісту початкової освіти на західноукраїнських землях у даний період, визначено його основні складові. Увагу приділено особливостям укладання навчальних планів, принципам створення навчальних програм, дидактичним основам побудови українських шкільних підручників для початкових класів загальноосвітніх шкіл. Розкрито дидактичний аспект підготовки майбутніх учителів для українських народних шкіл регіону досліджуваного періоду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)61 + Ч424(4УКР3)714.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Світ педагогіки Східної Галичини й українського зарубіжжя ХХ століття: ідеї, афоризми, висловлювання : навч. посіб. / уклад.: Т. К. Завгородня, Л. М. Прокопів, І. В. Стражнікова; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ : Третяк І.Я., 2010. - 211 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Викладено ідеї, афоризми, висловлювання українських галицьких педагогів кінця ХІХ ст. - 1940-х рр. Висвітлено проблеми історії педагогіки, визначено місце школи та освіти в державотворчих процесах. Увагу приділено питанням дидактики, управління освітою, методиці викладання. Наведено словник іншомовних, діалектних і маловживаних слів з текстів.

Изложены идеи, афоризмы, выражения украинских галицких педагогов конца ХІХ ст. - 1940-х гг. Освещены проблемы истории педагогики, определено место школы и образования в государственно-созидательных процессах. Внимание уделено вопросам дидактики, управления образованием, методике преподавания. Приведен словарь иноязычных, диалектных и малоупотребляемых слов из текстов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52д.я48 + Ч33(4УКР3)6д.я48

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Завгородня Т. К. 
Теорія і практика учнівського самоуправління в гімназіях Галичини (початок XX ст. - 1939 р.) : монографія / Т. К. Завгородня, О. Д. Ворощук; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника, Пед. ін-т. - Івано-Франківськ, 2011. - 220 c. - Бібліогр.: с. 137-164. - укp.

Охарактеризовано витоки учнівського самоуправління, з'ясовано ступінь дослідженості проблеми в науковій літературі XX ст. Виявлено передумови розвитку теорії та практики самоуправління в гімназіях Галичини даного періоду, розкрито погляди галицьких педагогів на його роль і місце в галицькому шкільництві. Розглянуто структуру органів учнівського самоврядування в гімназіях краю. Проаналізовано організацію учнівського самоуправління на загальношкільному й класному рівнях, а також у молодіжній організації "Пласт", яка діяла практично у всіх гімназіях краю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.431 + Ч424(4УКР)714.5 + Ч33(4УКР)61

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА747392 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Завгородня Т. К. 
Українська педагогічна думка в іменах (Східна Галичина - українське зарубіжжя ХХ ст.) : навч. посіб. / Т. К. Завгородня, Г. В. Білавич, О. В. Джус, О. В. Качмар, В. М. Ковальчук, З. І. Нагачевська; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2009. - 477 c. - укp.

Подано творчі біографії, вибрані твори та бібліографічні описи основних публікацій українських педагогів Східної Галичини кінця XIX - перших чотирьох десятиліть XX ст., зокрема, М. Базника, О. (А)Барвінського, М. Галущинського, М. Рудницької, А. Крушельницького. Розглянуто їх науковий доробок у галузі дидактики, теорії та практики національного виховання. Висвітлено можливості застосування ретроспективного досвіду педагогічно-просвітницької діяльності західно-українських освітніх діячів у сучасному навчально-виховному процесі вищої школи України.

Приведены творческие биографии, избранные произведения и библиографические описания основных публикаций украинских педагогов Восточной Галиции конца XIX - первых четырех десятилетий XX вв., в частности, М. Базника, А. Барвинского, М. Галущинского, М. Рудницкой, А. Крушельницкого. Рассмотрено их научное наследие в области дидактики, теории и практики национального воспитания. Освещены возможности применения ретроспективного опыта их педагогическо-просветительской деятельности в современном учебно-воспитательном процессе высшей школы Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5/6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мицкан Б. М. 
Пріоритети та перспективи акмеологічного зростання вчителя фізичної культури в умовах модульного навчання / Б. М. Мицкан, Т. К. Завгородня, А. Я. Шпільчак, Г. В. Презлята, І. П. Випасняк, Б. П. Лісовський // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 4. - С. 91-97. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Сучасні дослідження, що здійснюються центральним інститутом післядипломної педагогічної освіти, обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти України, в основному спрямовані на формування нової методології післядипломної педагогічної освіти, пошук нових форм і методів цілеспрямованого впливу на педагога в систему неперервної освіти. Слід відзначити, що вектор наукових інтересів більшості вчених переважно зорієнтований на модернізацію форм і методів курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників. За цього недостатньо уваги приділялося акмеологічному зростанню вчителя за умов оновлення змісту навчальних дисциплін, які вони викладають. Методична робота з учителями фізичної культури сьогодні повинна створити сприятливі умови для збалансованого поєднання теорії й практики, де фахівець мав би змогу ознайомитися не лише з педагогічними новаціями, а й набувати умінь користуватися й оптимально застосовувати їх у професійній діяльності за сучасних оновлених умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР) п91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Завгородня Т. К. 
Проблема якості дошкільної освіти в Україні в контексті тенденцій її розв’язання у різних країнах світу / Т. К. Завгородня // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 158-162. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблеми забезпечення якості послідовної та неперервної дошкільної та початкової освіти, визначення її показників і критеріїв у різних країнах світу.

Рассмотрены проблемы обеспечения качества преемственности и последовательности дошкольного и начального образования, определение его критериев и показателей в различных странах мира.

The problems of providing of the quality of successive and continuous preschool and initial education, determination of it’s indexes and criteria in the different countries of the world are examined in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4/8)7 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Завгородня Т. 
Галицький педагог Василь Пачовський - борець за українську державність / Т. Завгородня // Шлях освіти. - 2007. - № 4. - С. 48-52. - укp.

Досліджено біографію українського педагога та громадського діяча Василя Пачовського. Розглянуто й охарактеризовано педагогічну та просвітницьку діяльність В.Пачовського. Зроблено відповідні висновки за результатами дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Завгородня Т. К. 
Проблеми виховання особистості у колективі / Т. К. Завгородня // Пед. вісн.. - 2012. - № 1 (спец. вип.). - С. 20-22. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено компаративний аналіз педагогічних поглядів В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка на виховання особистості в колективі. Акцентовано на синхронності ідей О. Захаренка з позицією В. О. Сухомлинського стосовно головних ознак виховного колективу та шляхів його створення, що спостерігається вже у самому підході до визначення поняття “колектив”. Висвітлено заходи, проведені у Сахновській школі Корсунь-Шевченківського району Черкаської області, у якій працював О. Захаренко. Підкреслено, що в авторській школі О. Захаренка знайшли розвиток теоретичні проблеми ролі колективу у розвитку особистості взагалі та у формуванні її моральних якостей зокрема. Серед основних ознак виховного колективу В. Сухомлинського та О. Захаренка віднайдено наступність щодо традиційних ознак і новий, гуманістичний підхід до їх визначення.

Осуществлен компаративный анализ педагогических взглядов В. А. Сухомлинского и А. А. Захаренко относительно воспитания личности в коллективе. Акцентировано на синхронности идей А. Захаренко с позицией В. А. Сухомлинского относительно главных признаков воспитывающего коллектива и путей его создания, которое наблюдается уже в самом подходе к определению понятия “коллектив”. Освещены мероприятия, проведенные в Сахновский школе Корсунь-Шевченковского района Черкасской области, в которой преподавал А. Захаренко. Подчеркнуто, что в авторской школе А. Захаренко нашли развитие теоретические проблемы роли коллектива в развитии личности вообще и в формировании ее моральных качеств в частности. Среди основных признаков воспитывающего коллектива В. Сухомлинского и А. Захаренко выделены преемственность относительно традиционных признаков и новый, гуманистический подход к их определению.

The comparative analysis of pedagogical looks of V. Sukhomlinskiy and A. Zakharenko is carried out in relation to education of personality in a collective. It is accented on synchronisms of ideas of A. Zakharenko with position of V. Sukhomlinskiy in relation to the main signs of educative collective and ways of his creation which is observed already in going near determination of concept “collective”. Measures, conducted in Sakhnovskiy to school of the Korsun-Shevchenko district of the Cherkassy area in which taught, are reflected. Underline, that at author school A. Zakharenko found development theoretical problems of role of collective for development of personality in general and forming of its moral qualities in particular. Among the basic signs of educative collective of V. Sukhomlinskiy and A. Zakharenko the following is found in relation to traditional signs and new, humanism fitting for their to determination.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.314 + Ч33(4Укр)6-8 Захаренко О.А. + Ч33(4Укр)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського