Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>A=Заброцький М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Заброцький М. М. 
Педагогічна психологія : Курс лекцій / М. М. Заброцький; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2000. - 100 c. - укp.

Розглянуто предмет, завдання і методи педагогічної психології. Висвітлено особливості та закономірності розвитку особистості за умов здійснення навчального і виховного процесів, а також проаналізовано психологічну природу останніх.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ю984.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Духовна культура особистості в контексті розвитку громадянського суспільства : Наук.-метод. зб. / ред.: М. М. Заброцький, І. І. Якухно; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Житомир, 2005. - 142 c. - укp.

Проаналізовано роль релігії у формуванні моральних якостей особистості. Розглянуто питання застосування "кодексу цінностей молодшого школяра" як засобу формування моральності. Висвітлено основні тенденції розвитку моральності. Розкрито вплив усної народної творчості на становлення особистості. Наведено класифікацію дитячої віктимності, концептуальні та процесуальні характеристики психотерапії.

Проанализирована роль религии в формировании моральных качеств личности. Рассмотрены вопросы применения "кодекса ценностей младшего школьника" как средства формирования моральности. Освещены основные тенденции развития моральности. Изучено влияние устного народного творчества на становление личности. Приведены классификация детской виктимности, концептуальные и процессуальные характеристики психотерапии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352я43 + С5*671.132я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Особисті освітні потреби в системі післядипломної педагогічної освіти : Наук.-метод. зб. / ред.: М. М. Заброцький; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Житомир, 2005. - 194 c. - укp.

Висвітлено психолого-дидактичні проблеми підвищення кваліфікації педагогів. Проаналізовано досвід організації дистанційного навчання у Житомирському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто проблему компетентності педагога. Розкрито психологічні аспекти формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів. Визначено передумови успішного впровадження нових інформаційних технологій навчання, а також психологічні передумови гуманізації взаємодії педагога і дитини в дошкільних закладах.

Освещены психолого-дидактические проблемы повышения квалификации педагогов. Проанализирован опыт организации дистанционного обучения в Житомирском обласном институте последипломного педагогического образования. Рассмотрена проблема компетентности педагога. Раскрыты психологические аспекты формирования ценностных ориентаций будущих педагогов. Определены предпосылки успешного внедрения новых информационных технологий обучения, а также психологические предпосылки гуманизации взаимодействия педагога и ребенка в дошкольных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Заброцький М. М. 
Педагогічна психологія (теорететичні концепції та практикум): Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. М. Заброцький, Р. В. Павелків. - Рівне, 2003. - 300 c. - Бібліогр.: с. 285-288. - укp.

На підставі досягнень психологічної науки наведено найновіші відомості з педагогічної психології, що розкривають особливості та закономірності розвитку особистості за умов навчального та виховного процесу. Розглянуто стереотипізацію як механізм міжособового пізнання, з'ясовано суть понять про бар'єри педагогічної взаємодії. Визначено функції педагогічного мислення, показано роль оціночної діяльності у розвитку ціннісно-смислової сфери.

На основании достижений психологической науки приведены новейшие сведения по педагогической психологии, раскрывающие особенности и закономерности развития личности в условиях учебного и воспитательного процесса. Рассмотрена стереотипизация как механизм межличностного познания, согласована сущность понятия о барьере педагогического взаимодействия. Определены функции педагогического мышления, показана роль оценочной деятельности в развитии ценностно-смысловой сферы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666240 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Заброцький М. М. 
Психологія особистості : Навч. посіб. для ВНЗ / М. М. Заброцький, О. М. Савиченко, І. М. Тичина; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - 2-е вид. - Житомир, 2006. - 205 c. - Бібліогр.: с. 201-205. - укp.

Викладено основні положення теорій особистості видатних зарубіжних та вітчизняних персонологів. Проаналізовано неофройдистські, гуманістичні та екзистенціальні теорії особистості. Визначено біхевіоральні, когнітивні та соціально-когнітивні напрямки у персонології, а також диспозиційний напрямок у психології особистості.

Изложены основные положения теорий личности известных зарубежных и отечественных персонологов. Проанализированы неофройдистские, гуманистические и экзистенциальные теории личности. Определены бихевиоральные, когнитивные и социально-когнитивные направления в персонологии, а также диспозиционное направление в психологии личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937в.я73 + Ю91(0)6я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС42636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Психолого-педагогічні проблеми розвитку особистості в системі неперервної освіти : наук.-метод. зб. / ред.: М. М. Заброцький; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Житомир. обл. ін- т післядиплом. пед. освіти, Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - К. : ЖОІППО; Житомир, 2007. - 224 c. - укp.

Розкрито методологічні засади психологічного дослідження особистості. Охарактеризовано гуманістичний потенціал діяльності сучасного вчителя. Висвітлено особливості педагогічного спілкування в особистісно орієнтованій мистецькій освіті дітей, психологічні особливості діалогічної взаємодії вчителя й учнів у навчанні. Проаналізовано проблеми професійної рефлексії в особистісно орієнтованій моделі навчання. Визначено умови формування діалогічної спрямованості педагогічної взаємодії. Показано роль системного підходу в організації процесу навчання та виховання. Розглянуто наркоманію в Україні як етичну проблему.

Раскрыты методологические основы психологического исследования личности. Охарактеризован гуманистический потенциал деятельности современного учителя. Освещены особенности педагогического общения в личностно ориентированом художественном образовании детей, психологические особенности диалогического взаимодействия учителя и ученика в обучении. Проанализированы проблемы профессиональной рефлексии в личностно ориентированой модели обучения. Определены условия формирования диалогической направленности педагогического взаимодействия. Показана роль системного подхода в организации процесса обучения и воспитания. Рассмотрена наркомания в Украине как этическая проблема.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 я431(4УКР) + Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Заброцький М. М. 
Розвиток рефлексивної сфери практикуючого психолога на етапі професійної підготовки : навч. посіб. для студ. ВНЗ / М. М. Заброцький, Ю. Г. Шапошникова; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. - Миколаїв : Іліон, 2012. - 183 c. - Бібліогр.: с. 173-181. - укp.

Охарактеризовано особливості розвитку особистісної рефлексії та рефлексії професійної діяльності майбутніх практикуючих психологів на етапі їх підготовки у ВНЗ. Розглянуто методи експериментального вивчення особистісної самосвідомості майбутніх психологів. Наголошено, що саме активна рефлексія дозволяє зробити професійне становлення активним, творчим та особистісно значущим процесом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2-3 я73

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА754936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Швалб Ю. М. 
Еколого-психологічні чинники якості життя в умовах розвитку сучасного суспільства : колект. моногр. / Ю. М. Швалб, О. Л. Вернік, О. М. Гарнець, М. М. Заброцький, О. С. Килимник; ред.: Ю. М. Швалб; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - К., 2013. - 207 c. - Бібліогр.: с. 199-207 - укp.

Викладено теоретико-методологічні засади дослідження якості життя. Розглянуто цінності як орієнтири у визначенні якості життя людини. Проаналізовано вплив факторів середовища на суб'єктивну оцінку якості життя. Подано екопсихологічні характеристики педагогічної взаємодії й їх вплив на особистісний розвиток учнів. Наведено екопсихологічні аспекти формування молодіжної інфраструктури та покращання якості життя молоді в Україні. Досліджено ставлення особистості до свого фізичного розвитку та здоров'я як чинник оцінки нею якості життя. Висвітлено психологічні особливості якості життя віктимної особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95-213.1 + Б1 в2:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Заброцький М. М. 
Лекції з педагогічної психології : навч. посіб. / М. М. Заброцький, Ю. Г. Шапошникова. - Херсон : Грінь Д. С., 2014. - 143 c. - Бібліогр.: с. 130-134 - укp.

Подано інформацію про методи педагогічної психології. Розглянуто специфіку педагогічного мислення. Охарактеризовано бар'єкри педагогічної взаємодії. Приділено увагу формуванню мотиваційної сфери особистості та моральної свідомості. Висвітлено основні питання психології навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Брандес В. М. 
Казка як важливий чинник розвитку людства / В. М. Брандес, О. В. Вознюк, М. М. Заброцький // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2001. - Вип. 8. - С. 96-100. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Автори, використовуючи концепцію функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини, прагнуть довести, що казка, метафора постають важливим чинником розвитку людини.

Авторы, используя концепцию функциональной асимметрии полушарий головного мозга человека, стремятся доказать, что сказка, метафора могут выступать в качестве важнейшего фактора формирования человека.

Using the concept of the functional asymmetry of person's brain, the authors maintain that fairy-tale may serve as an important factor of man's development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш3(0)-615.1 + Ю936.1-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Заброцький М. М. 
Діагностика сформованості та розвитку комунікативної компетентності учителя / М. М. Заброцький, В. М. Трохименко // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6. - С. 234-236. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто застосування конкретних методик для діагностики рівня сформованості комунікативної компетентності вчителя та її подальшого розвитку.

Рассмотрено применение конкретных методик для диагностики уровня сформированности коммуникативной компетентности учителя и ее дальнейшего развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Заброцький М. М. 
Іван Огієнко та проблеми педагогічної психології / М. М. Заброцький // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2002. - Вип. 9. - С. 63-65. - укp.

Обгрунтовано перспективність розуміння духовності як особистісного атрибуту людини, її екзистенційного начала, а педагогічну позицію розглянуто як конкретне виявлення трансцендентного стану учителя, що виражає його духовну сутність.

Обоснована перспективность понимания духовности как сущностного атрибута человека, его экзистенциональной сущности, а педагогическая позиция рассмотрена как частное выражение трансцендентного состояния учителя, концентрированно выражающего его духовную сущность.

The perspective of understanding the spirituality as essential attribute of a person, his existential essence is substantiated; the pedagogical position as the peculiar position of a teacher, which reflects his spiritual essence is analysed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7Кан=Ук)-8 + Ю984.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Заброцький М. М. 
Особливості педагогічної позиції в умовах особистісно орієнтованої освіти / М. М. Заброцький // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13. - С. 246-248. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Представлено розуміння духовності як екзистенційної характеристики людини, її сутнісного атрибуту. Обгрунтовано, що особистісно орієнтована освіта вимагає від учителя педагогічної позиції, характерної саме для діалогічної взаємодії учасників педагогічного процесу. Показано, що в основі такої позиції лежить трансцендентне переживання, яке надає людині відчуття власної цілісності.

Представлены понимания духовности как экзистенциональной характеристики человека, его сущностного атрибута. Обосновано, что личностно ориентированное образование требует от учителя педагогической позиции, присущей именно диалогическому взаимодействию участников педагогического процесса. Показано, что в основе такой позиции лежит трансцендентное переживание, придающее человеку ощущение собственной целостности.

The understanding of the spirituality as the existential characteristic of a man, his essential attribute is represented. The thought that the personality oriented education demands from the teacher the pedagogical position that characterizes the dialogue interaction of the participants of a pedagogical process is substantiated. It is shown that in the core of such a position lies the transcendental feeling, enabling a man to feel himself a wholistic creature.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського