Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Дурманенко Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Дурманенко Є. А. 
Конфлікти в педагогічному процесі / Є. А. Дурманенко. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волин. держ. ун-ту ім. Л.Українки, 2004. - 286 c. - укp.

Розглянуто питання конфлікту як соціального феномену, а також його специфічні особливості. Наведено його функціональну модель. Визначено причини та типи шкільних, педагогічних і вузівських конфліктів, запропоновано способи їх попередження та регулювання.

Рассмотрены вопросы конфликта как социального феномена, а также его специфические особенности. Приведена его функциональная модель. Определены причины и типы школьных, педагогических и вузовских конфликтов, предложены способы их предупреждения и регулирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.430 + Ю954.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654940 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бартків О. С. 
Особливості ресоціалізації неповнолітніх правопорушниць / О. С. Бартків, Є. А. Дурманенко // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 7. - С. 108-111. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано сутність процесу ресоціалізації неповнолітніх осіб жіночої статі, розкрито особливості його організації. Визначено основні напрями та зміст ресоціалізаційної діяльності з неповнолітніми правопорушницями за умов жіночої колонії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Х884.9(4УКР)024 + Ч421.334 + Х884.9(4УКР)18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дурманенко Є. А. 
Попередження та конструктивне розв'язання конфліктів в університеті: теоретико-методичний аспект / Є. А. Дурманенко, Н. А. Антонюк // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 17. - С. 82-86. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито сутність поняття конфлікту, проаналізовано особливості протікання конфлікту в педагогічному середовищі вищого навчального закладу (ВНЗ). Визначено типи конфліктів у навчально-виховному середовищі університету. Надано структуру та методи діяльності щодо врегулювання конфліктів у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бартків О. С. 
Теоретичні аспекти діяльності соціального педагога з формування здорового способу життя підлітків / О. С. Бартків, Є. А. Дурманенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 8-11. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито теоретичні аспекти соціально-педагогічної діяльності з формування здорового способу життя дітей та підлітків у загальноосвітній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бартків О. С. 
Формування креативності майбутніх фахівців в умовах університету / О. С. Бартків, Є. А. Дурманенко // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 8. - С. 91-94. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано особливості формування креативності майбутніх фахівців за умов університету; визначено поняття креативності особистості, співвідношення креативності з творчістю; розкрито роль викладача університету у процесі формування креативності студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бартків О. С. 
Оздоровчо-виховна діяльність у літньому дитячому таборі : монографія / О. С. Бартків, В. Г. Грановський, Є. А. Дурманенко; ред.: П. М. Гусак; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Захарчук В. М., 2013. - 203 c. - Бібліогр.: с. 180-201 - укp.

Наголошено, що здоров'я населення загалом, підростаючого покоління зокрема, є інтегральним показником соціального благополуччя, важливим складником забезпечення стійкого розвитку - бажаної перспективи й мети кожної країни та світової спільноти. Зазначено, що на сучасному етапі актуальною є проблема виховання здорового способу життя молодої людини. Надано поняття здоров'я, його структури. Розглянуто проблеми впливу виховного середовища на формування особистості. Розкрито сутнісні характеристики здоров'я, здорового способу життя школярів та визначено основні умови активізації процесу формування здорового способу життя дітей у дитячих оздоровчих таборах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА767170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бартків О. 
Сутність та основні принципи організації виховної роботи у вищому навчальному закладі / О. Бартків, Є. Дурманенко // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 8. - С. 82-88. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

На сучасному етапі розвитку вищої школи в Україні, що характеризується модернізацією змісту й технологій навчального процесу, актуальною є проблема організації виховної роботи у вищому навчальному закладі (ВНЗ). Мета роботи - розкрити сутність та основні принципи організації виховної роботи у ВНЗ, що досягається через розв'язання таких завдань: теоретичний аналіз понять організації виховної роботи, виховної діяльності; визначення специфіки організації виховної роботи в сучасному ВНЗ; характеристика основних принципів організації виховної роботи у ВНЗ. У висновках узагальнено характерні ознаки організації виховної роботи у вищій школі та вимоги щодо її успішної реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дурманенко Є. 
Гуманістична спрямованість інноваційних процесів у соціальній педагогіці / Є. Дурманенко, В. Панченко // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 1. - С. 171-175. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На сучасному етапі розвитку українського суспільства актуальним є дослідження інноваційних процесів у соціально-педагогічній роботі, визначення закономірностей і принципів соціальної педагогіки. Розкрито сутність понять "інновація", "інноваційний процес"; проаналізовано закономірності та принципи соціально-педагогічної роботи; визначено типи нововведень у соціальній педагогіці. Охарактеризовано особистісний чинник у соціально-педагогічній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бартків О. 
Функції діяльності соціального педагога в літньому дитячому оздоровчому таборі / О. Бартків, Є. Дурманенко // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 8. - С. 124-129. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано основні функції діяльності майбутнього соціального педагога в літньому дитячому оздоровчому таборі. Акцентовано увагу на тому, що готовність соціального педагога до роботи в дитячих оздоровчих таборах розуміють як складне багатоаспектне особистісне утворення, що є фундаментальною умовою успішного виконання функцій організації ефективного дозвілля, відпочинку й оздоровлення школярів. Своєю чергою, підготовку студентів до роботи в літніх оздоровчих таборах розглядають як складник загальної професійної підготовки, результатом якої є позитивне ставлення до професії, усвідомлення мотивів і потреб студентів у роботі в дитячих таборах, наявність професійно-важливих якостей особистості, її соціальної зрілості, почуття відповідальності за власну діяльність, а також відповідні знання, вміння та навички. Організовуючи відпочинок і дозвілля школярів, майбутні соціальні педагоги в дитячому оздоровчому таборі виконують такі функції: організаторську, виховну, комунікативну, діагностичну, прогностичну, компенсуючу та суспільно-педагогічну.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бартків О. 
Зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної профілактики Інтернет-адикції / О. Бартків, Є. Дурманенко // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2015. - № 1. - С. 140-145. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної профілактики Інтернет-адикції. Акцентовано увагу на тому, що Інтернет-адикція - один із видів нехімічних технологічних залежностей поряд із комп'ютерною, телевізійною, від мобільного телефону; гаджет-адикцією. Відзначено, що Інтернет-адикція як вид поведінкової залежності характеризується нав'язливим прагненням тривалий час перебувати в Інтернеті з утратою суб'єктивного контролю за його використанням. Соціально-педагогічну профілактику Інтернет-залежності визначено як комплекс заходів, спрямованих на розвиток психолого-педагогічних характеристик особистості, забезпечення її стійкості до залежної поведінки, формування навичок здорового способу життя задля попередження розвитку і прогресування залежності. Зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів із профілактики Інтернет-адикції полягає у формуванні системи знань про Інтернет-адикцію, її симптоми, види Інтернет-залежних осіб та умінь реалізовувати напрями, методи та форми її профілактики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бартків О. С. 
Діяльність соціального педагога в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку : навч.-метод. посіб. / О. С. Бартків, В. Г. Грановський, Є. А. Дурманенко; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Вежа-Друк, 2015. - 291 c. - Бібліогр.: с. 284-290 - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади організації діяльності соціальних педагогів у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку. Подано інформацію про основні види таких закладів, розкрито проблеми їх нормативно-правового забезпечення. Увагу приділено професійним вимогам до особистості педагога-вихователя дитячого закладу оздоровлення та відпочинку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73 + Ч421.385.81 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бартків О. 
Метод проектів у процесі професійної підготовки педагогів вищої школи / О. Бартків, Є. Дурманенко // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 25–29. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано стуність та можливості використання методу проектів у професійній підготовці викладачів вищої школи. Акцентовано увагу на тому, що вагомими у навчально-виховній практиці, діяльності ВНЗ є застосування таких технологій, які сприяють створенню умов для самореалізації та саморозвитку особистості, формуванню її особистісної конкурентоздатності. Відзначено, що використання проектного навчання передбачає дотримання чітко визначеної структури, мети, врахування актуальності проекту для всіх учасників, його соціальної значимості. Стверджено, що ефективність застосування методу проектів полягає в наступному: відбувається розвиток творчого мислення студента, якісно змінюється роль педагога: усувається його домінуюча функція у процесі засвоєння знань і досвіду; вводяться елементи дослідницької діяльності; формуються особистісні якості студентів, які розвиваються лише в діяльності і не можуть бути засвоєні вербально; відбувається включення студентів у процес “здобування знань” та їх логічне застосування.

Проанализировані сущность и возможности использования метода проектов в профессиональной подготовке преподавателей высшей школы. Акцентировано внимание на том, что весомым в учебно-воспитательной практике, деятельности ВУЗ является применение технологий, способствующих созданию условий для самореализации и саморазвития личности, формированию ее личной конкурентоспособности. Отмечено, что использование проектного обучения предполагает соблюдение четко определенной структуры, цели, учета актуальности проекта для всех участников, его социальной значимости, продуманности методов работы.

The main idea and implementation facilities of the project-based learning method in the process of professional training of the higher school teachers are analysed. Application of the technologies that favour self-realisation and self-development of the personality as well as the formation of its competitive abilities in teaching and educational practice of higher educational institutions is emphasised. It is noted that project-based learning presupposes keeping to a clearly defined structure and goals.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бартків О. С. 
Основи соціально-правового захисту особистості : навч.-метод. посіб. / О. С. Бартків, Є. А. Дурманенко; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Вид. 2-ге, змін. - Луцьк : Вежа-Друк, 2015. - 451 c. - Бібліогр.: с. 285-293 - укp.

Викладено основні теоретичні положення, методичні вимоги та практичні рекомендції щодо здійснення соціально-правового захисту особистості в Україні. Охарактеризовано систему та напрямки здійснення соціального захисту та соціальної безпеки людини. Висвітлено права і свободи дюдини, закріплені в Конституції України. Проаналізовано основні міжнародні документи щодо захисту прав дитини. Розкрито міжнародні та регіональні механізми захисту прав людини, акцентовано на питаннях захисту цих прав на державному рівні. Детально розглянуто право людини на життя, на освіту, питання охорони здоров'я в Україні. Значну увагу приділено питанням соціально-правового захисту дітей, у тім числі тих, котрі опинилися у складних життєвих обставинах, молоді та сімей з дітьми як представників основних груп клієнтів, з якими працює соціальний педагог.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)3:Х80/89 я73 + Ч312.203 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА798085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бартків О. 
Суб'єктність педагога: теоретичний аналіз проблеми / О. Бартків, Є. Дурманенко // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 37-41. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Здійснено теоретичне обгрунтування підходів учених до визначення суб’єктності педагога. Акцентовано увагу на тому, що суб’єктність особистості закладена в ній ще з народження як суб’єктний потенціал, розвивається протягом життя людини і є результатом розвитку її самосвідомості та найвищим рівнем її загального розвитку. Визначено суб’єктність педагога, як інтегральну його якість і необхідну складову професійної позиції, що проявляється у прагненні до саморегуляції, самовизначення, самодетермінації та самовдосконалення у професійній діяльності.

Осуществлено теоретическое обоснование подходов ученых к определению субъектности педагога. Акцентировано внимание на том, что субъектность личности заложена в ней еще с рождения как субъектный потенциал, развивается в течение жизни человека и является результатом развития ее самосознания и уровнем ее общего развития. Определена субъектность педагога, как интегральное его качество и необходимая составляющая профессиональной позиции, которая проявляется в стремлении к саморегуляции, самоопределению, самодетерминации и самосовершенствованию в профессиональной деятельности.

The theoretical justification approaches scientists to determine the subjectivity of the teacher. The attention that the individual subjectivity inherent in it since birth as a subjective potential, developing throughout life and is the result of its identity and its highest overall development. Determined subjectivity of the teacher as the quality integral and necessary part of professional position, which is manifested in the pursuit of self-determination, self and self in professional activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дурманенко Є. А. 
Формування наукового світогляду підлітків у процесі засвоєння інтегрованих знань про людину і суспільство : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Є. А. Дурманенко; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К., 1994. - 160 c. - Бібліогр.: л. 119-135. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44099 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Дурманенко Є. А. 
Формування наукового світогляду підлітків у процесі засвоєння інтегрованих знань про людину і суспільство : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Є. А. Дурманенко; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К., 1994. - 160 c. - Бібліогр.: л. 119-135. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44099 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Сучасні стратегії впровадження світоглядної освіти : зб. наук. пр. / О. Арцишевська, Ю. Г. Борейко, Г. Бондаренко, С. Возняк, К. Гончаренко, Д. Гошовська, Н. Дмитріюк, Є. Дурманенко, Т. Дучимінська, М. Зайцев, В. Ілляшенко, П. Кліш, Н. Кордунова, О. Кузьмук, А. Кульчицька, О. Кушпетюк, В. Любчук, М. Маймура, Ю. Мальований, Г. Маслай, Н. Мозгова, О. Муляр, Н. Ольхова, Л. Опейда, О. Пирожик, І. Саланда, А. Семенов, О. Сичевська-Возняк, І. Скакальська, Л. Смакоуз, О. Сохацька, Т. Федотова, О. Хлівна, А. Хом'як, І. Швалюк, А. Яручик; ред.: Ю. Г. Борейко; Національна академія педагогічних наук України, Національна академія наук України, Інститут філософії імені Г. С. Сковороди, Волинський національний університет імені Лесі Українки, Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти. - Луцьк : Вежа-Друк, 2021. - 179 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Розкрито сучасні напрями, форми та методи впровадження світоглядної освіти. Розглянуто методологічні проблеми дослідження світоглядної освіти, осмислено філософсько-культурологічні та психолого-педагогічні аспекти становлення й розвитку світоглядної освіти в Україні. Простежено процес формування життєвих цінностей вихованців закладів освіти з використанням історичної освітньої традиції. Висвітлено тенденції осмислення проблеми самовизначення людини в історії філософської думки. Здійснено соціокультурний аналіз творчої спадщини Р. А. Арцишевського. Досліджено соціально-психологічні особливості побудови життєвих планів і професійних орієнтацій сучасної молоді. Виокремлено та проаналізовано психодіагностичні засоби виявлення шкільної тривожності у процесі психоконсультативної та психокорекційної практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849725 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Дурманенко Є. А. 
Формування наукового світогляду підлітків у процесі засвоєння інтегрованих знань про людину і суспільство : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Є. А. Дурманенко; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К., 1994. - 160 c. - Бібліогр.: л. 119-135. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44099 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Дурманенко Є. А. 
Формування наукового світогляду підлітків у процесі засвоєння інтегрованих знань про людину і суспільство : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Є. А. Дурманенко; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - К., 1994. - 160 c. - Бібліогр.: л. 119-135. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44099 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Волинська наукова педагогічна школа : біогр. довід. / уклад.: О. А. Косинська, Є. А. Дурманенко, О. Л. Дурманенко; Волинський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк : Вежа-Друк, 2020. - 283 c. - укp.

Подано біографії науковців, представників Волинської наукової педагогічної школи, яка представлена Дійсним членом Академії педагогічних наук України; Членами-кореспондентами Академії педагогічних наук України; докторами педагогічних наук, професорами; кандидатами педагогічних наук, професорами; кандидатами педагогічних наук, доцентами, кандидатами педагогічних наук, які навчалися, працювали і працюють у Луцькому учительському інституті, Луцькому державному педагогічному інституті імені Лесі Українки, Волинському державному університеті імені Лесі Українки, Волинському національному університеті імені Лесі Українки, Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки, Луцькому національному технічному університеті, Волинському інституті післядипломної освіти, Луцькому педагогічному коледжі, Володимир-Волинському педагогічному коледжі імені Агатангела Кримського, в школах Волинської області. Наведено бібліографічну інформацію про публікації вчених з різних аспектів педагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 е(4УКР-4ВОЛ) л1-7 я2 + Ч33(4УКР)6-8 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС68723 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського