Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Демінська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Демінська Л. О. 
Задачі вчителя фізичної культури в процесі формування всесторонньо розвинутої особи учня / Л. О. Демінська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 78-80. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Основною метою фізичної культури в школі є виховання всесторонньо розвинутої особи школяра. Вчитель фізичної культури повинен будувати свій учбовий процес на основі гуманізму і індивідуального підходу до учнів.

Основной целью физической культуры в школе является воспитание всесторонне развитой личности школьника. Учитель физической культуры должен строить свой учебный процесс на основе гуманизма и индивидуального подхода к ученикам.

Education of the comprehensively developed personality of schoolboy is the primary purpose of physical culture at school. The teacher of physical culture must build the educational process on the basis of humanism and individual approach to the students.


Ключ. слова: фізична культура, гуманізм, духовність, учень, вчитель
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Демінська Л. О. 
Фізична культура як засіб запобігання розвитку гіподинамії студентів / Л. О. Демінська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 22. - С. 86-88. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто основні причини зниження розумової та фізичної працездатності студентів, обумовлені особливостями учбового процесу, а також роль фізичної культури для відновлення функціональних систем організму.

Рассмотрены основные причины возникновения снижения умственной и физической работоспособности студентов, обусловленных особенностями учебного процесса, а также роль физической культуры для восстановления функциональных систем организма.

The principal reasons of origin of decline of mental and physical capacity of the students conditioned by the features of educational process are examined, and also role of physical culture for renewal of the functional systems of organism.


Ключ. слова: нервове перенапруження, стомлюваність, гіподинамія, фізична культура
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Демінська Л. О. 
Модульно-рейтингова система оцінки знань майбутніх фахівців з оздоровчої фізичної культури / Л. О. Демінська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 62-65. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито зміст кредитно-модульної системи навчання студентів і модульно-рейтингову систему оцінювання знань, їх значущість у процесі професійної підготовки майбутніх спеціалістів з оздоровчої фізичної культури.

Рассмотрено содержание кредитно-модульной системы обучения студентов и модульно-рейтинговой системы оценивания знаний, их значение в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов по оздоровительной физической культуре.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + Ч51р-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Демінська Л. О. 
Оздоровча фізична культура в системі загальноосвітньої школи / Л. О. Демінська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 10. - С. 90-92. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Показано необхідність введення в програму загальноосвітніх шкіл занять з оздоровчої фізичної культури, розглянуто можливі варіанти напрямків занять оздоровчого характеру.

Показана необходимость введения в программу общеобразовательных школ занятий по оздоровительной физической культуре, рассмотрены возможные варианты направлений занятий оздоровительного характера.

In the article the necessity of introduction to the program of general schools of employments on a health physical culture is shown and also the possible variants of directions of employments of health character are considered.


Ключ. слова: здоров'я, загальноосвітня школа, оздоровча фізична культура
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Демінська Л. О. 
Міжпредметні зв'язки у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Демінська; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2004. - 20 c. - укp.

Уперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв'язків у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Висвітлено суть професійної підготовки учителів та її структурних компонентів. Розроблено й апробовано програму та тематичний план методичного семінару викладачів вищого навчального закладу "Використання міжпредметних зв'язків у процесі підготовки вчителя фізичної культури", програму використання міжпредметних зв'язків у процесі викладання навчальної дисципліни "Фізіологія", програму та методичне забезпечення нового навчального курсу "Методи і засоби підвищення ефективності навчання майбутніх учителів фізичної культури", побудованого на міжпредметній основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Демінська Л. О. 
Аксіологічний підхід у педагогічному процесі / Л. О. Демінська // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2010. - № 4. - С. 101-104. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зазначено, що теперішній час стає актуальним аксіологічний підхід у системі освіти, який грунтується на гуманістичних принципах. Процес освіти дає можливість формування у студентів системи особистісних і соціально-значущих цінностей. Виникненню аксіологічного підходу в процесі освіти передували соціально-політичні, соціально-економічні, соціально-культурні і освітньо-наукові передумови. Аксіологічний підхід дозволяє здійснювати поетапний розвиток системи особистісних, соціальних і національних цінностей у педагогів, студентів і учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Демінська Л. О. 
Компетентнісний та особистісний підходи в процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання / Л. О. Демінська // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2011. - № 4. - С. 182-186. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Формування сучасного вчителя фізичного виховання відбувається за умови обов'язкового використання компетентнісного й особистісного підходів до процесу професійно-педагогічної підготовки. Компетентність майбутнього вчителя визначається високим рівнем професійних знань і вмінь, які необхідні для вирішення педагогічних завдань. Особистісний підхід дозволяє реалізувати гуманістичні принципи в системі освіти, сприяє всебічному розвитку необхідних професійних якостей майбутнього вчителя, готового до збереження здоров'я і розвитку особистості учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч481.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Демінська Л. О. 
Духовне здоров'я та особистість учня як головна цінність педагогічного процесу / Л. О. Демінська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 7, ч. 2. - С. 83-90. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Вивчено особливості формування духовного здоров'я дітей шкільного віку. Визначено, що особистісні та етичні якості учнів є основними складовими духовного здоров'я. Встановлено, що засоби фізичного виховання сприяють особистісному та етичному вихованню учнів, а також сприяють залученню їх до національних цінностей і традицій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Демінська Л. О. 
Аксіологічні засади професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання : монографія / Л. О. Демінська; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України, Донец. держ. ін-т здоров'я, фіз. виховання і спорту. - Донецьк : Юго-Восток, 2013. - 435 c. - Бібліогр.: с. 378-435 - укp.

Увагу приділено проблемі професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання на засадах аксіології. На основі теоретико-методологічного обгрунтування генези становлення та розвитку аксіології, як галузі наукового знання, аналізу базових понять дослідження, теорії та практики аксіологічного підходу до професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання розроблено й обгрунтовано структуру аксіологічної компетентності вчителя фізичного виховання, концепцію та модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання на засадах аксіології. Визначено критерії сформованості аксіологічної компетентності майбутніх вчителів фізичного виховання й організаційно-методичні умови професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання на засадах аксіології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768211 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Демінська Л. О. 
Аксіологічна компетентність майбутнього вчителя фізичного виховання / Л. О. Демінська // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2. - С. 73-78. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто основну мету професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання - формування готовності до професійної діяльності на засобах аксіології. Відзначено, що аксіологічна компетентність спрямована на розуміння і збереження здоров'я та особистості учня як вищої цінності педагогічного процесу. Відзначено основні положення аксіології, які необхідно вивчити майбутньому вчителю. Акцентовано увагу на сукупності цінностей (загальних, національних і професійних), які формують світогляд майбутнього вчителя.

Рассмотрены основные цели профессионально-педагогической подготовки будущих учителей физического воспитания - формирование готовности к профессиональной деятельности на средствах аксиологии. Отмечено, что аксиологическая компетентность направлена на понимание и сохранение здоровья и личности ученика как высшей ценности педагогического процесса. Отмечены основные положения аксиологии, которые необходимо изучить будущему учителю. Акцентируется внимание на совокупности ценностей (общих, национальных и профессиональных), которые формируют мировоззрение будущего учителя.

The main purpose of vocational and educational training of future teachers of physical education - the formation of readiness for professional activity in the media axiology. It is noted that the axiological competence is aimed at understanding and preservation of health and the student's personality as the supreme value of the educational process. The principal of Axiology, which is necessary to study the future of the teacher. The attention is focused on a set of values (total, domestic and professional), which form the world of the future teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч489.511.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Демінська Л. О. 
Аналіз змісту професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання / Л. О. Демінська // Наука і освіта. - 2012. - № 2. - С. 42-46. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано зміст дисциплін соціально-гуманітарного, медико-біологічного та професійного циклу в контексті формування аксіологічної компетентності майбутнього вчителя фізичного виховання, зокрема педагогічних, професійно-педагогічних цінностей. Відзначено відсутність певних компонентів аксіологічної компетентності: основних положень аксіології, етики вчителя фізичного виховання, методологічної культури, ціннісних орієнтацій вчителя фізичної культури. Констатовано, що ціннісна спрямованість особистості вчителя формується в процесі професійно-педагогічної підготовки.

Проанализировано содержание дисциплин социально-гуманитарного, медико-биологического и профессионального цикла в контексте формирования аксиологической компетентности будущего учителя физического воспитания, в частности педагогических, профессионально-педагогических ценностей. Отмечено отсутствие определенных компонентов аксиологической компетентности в содержании этих дисциплин: основных положений аксиологии, этики учителя физического воспитания, методологической культуры, ценностных ориентаций учителя физической культуры. Отмечено, что ценностная направленность личности учителя формируется в процессе профессионально-педагогической подготовки.

Formation of axiological competence of the future teacher of physical education provides of value orientation. The value orientation of the personality of the teacher is formed in the process of professional pedagogical training. For determination of a possibility of forming axiological competence of the teacher of physical education there was carried out analysis of disciplines of social and humanitarian, medical and biological and professional preparation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Демінська Л. 
Аналіз професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у вищих навчальних закладах США / Л. Демінська // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 147-150. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Для визначення нових напрямів у педагогічному процесі запропоновано досвід професійної підготовки вчителів фізичної культури у ВНЗ США. Вивчено систему професійної підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання у ВНЗ США, проаналізовано мету та основні завдання його підготовки, основні принципи професійної підготовки та напрямки компетентності. Виділено тенденції у сфері університетської підготовки викладачів у США - спрямованість навчання на формування компетентностей майбутнього педагога; підвищення ефективності викладання вчителів завдяки реформі вищої педагогічної освіти, яка базується на стандартах професії; особистісно зорієнтоване навчання; використання в педагогіці нових педагогічних та інформаційних технологій як засобів оптимізації навчання.

Для определения новых направлений в педагогическом процессе предложен опыт профессиональной подготовки учителей физической культуры в ВУЗ США. Изучена система профессиональной подготовки будущего учителя физического воспитания в ВУЗ США, проанализированы цель и основные задания его подготовки, основные принципы профессиональной подготовки и направления компетентности. Выделены тенденции в сфере университетской подготовки преподавателей в США - направленность учебы на формирование компетентностей будущего педагога; повышение эффективности преподавания учителей благодаря реформе высшего педагогического образования, которая базируется на стандартах профессии; личностно ориентированная учеба; использование в педагогике новых педагогических и информационных технологий как средств оптимизации учебы.

For determination of new directions in a pedagogical process experience of professional preparation of teachers of physical culture is offered in higher educational establishments of the USA. The system of professional preparation of future teacher ofphysical education is studied in higher educational establishments of the USA, a purpose and basic tasks of his preparation, basic principles of professional preparation and direction a competence, is analyzed. Four tendencies are selected in the field of university preparation of teachers in the USA is an orientation of studies on forming of future teacher; increase of efficiency of teaching of teachers due to reform of higher pedagogical education, which is based on the standards of profession; personality oriented studies; use in pedagogies of new pedagogical and informative technologies as facilities of optimization of studies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Демінська Л. 
Формування особистісних цінностей майбутніх учителів фізичного виховання / Л. Демінська // Нова пед. думка. - 2011. - № 4. - С. 166-168. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано поняття "особистісні цінності", їх змістове наповнення. Підкреслено актуальність процесу формування особистісних цінностей студентів у ході професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. Акцентовано увагу на педагогічному аспекті проблематики, який полягає в тому, щоби об'єктивні цінності стали суб'єктивно значимими, стійкими життєвими орієнтирами особистості, її ціннісними орієнтаціями. Доведено необхідність спрямування особистісних цінностей студентів на всебічний розвиток професійних якостей учителя фізичного виховання, здатного сприяти розвитку і збереженню здоров'я школярів. На основі теоретичного аналізу наукової літератури виокремлено такі види діяльності: навчання, праця, гра, творча діяльність і ціннісно-орієнтована діяльність. Констатовано соціальну детермінованість формування соціальних особистісних цінностей.

Проанализировано содержательное наполнение понятия "личностные ценности". Подчеркнута актуальность формирования личностных ценностей студентов в ходе профессионально-педагогической подготовки будущих учителей физического воспитания. На основе теоретического анализа научной литературы по данному вопросу выделены следующие виды деятельности: обучение, труд, игра, творческая деятельность и ценностно-ориентированная деятельность. Констатирована социальная детерминированность формирования социальных личностных ценностей. Акцентировано внимание на педагогическом аспекте проблематики, который заключается в том, чтобы объективные ценности стали субъективно значимыми, устойчивыми жизненными ориентирами личности, ее ценностными ориентациями. Доказана необходимость направления личностных ценностей студентов на всестороннее развитие профессиональных качеств учителя физического воспитания, способного содействовать развитию и сохранению здоровья школьников.

In the article the ponderable value of process of forming of personality values of students is underlined during professionally pedagogical preparations of future teachers of physical education. It is well-proven that the personality values must be directed on comprehensive development of professional qualities of teacher\ of physical education, able to assist development and maintaine the health of schoolboys.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Демінська Л. 
Педагогічна майстерність вчителя фізичного виховання як професійно-особистісна цінність / Л. Демінська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 5. - С. 100-106. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему вдосконалення педагогічної майстерності вчителя фізичного виховання, яка, у контексті аксіології, є професійно-особистісною цінністю педагога, що дозволить вирішувати завдання гуманістичного спрямування сучасної загальноосвітньої школи. Констатовано, що педагогічна майстерність на засадах аксіології вчителя фізичного виховання складається з таких компонентів: професійно-педагогічних знань, аксіологічної спрямованості особистості вчителя, методичного досвіду, професійно-особистісних якостей вчителя та креативного підходу до педагогічного процесу.

Рассмотрена проблема совершенствования педагогического мастерства учителя физического воспитания, которое, в контексте аксиологии, является профессионально-личностной ценностью педагога, позволяющее решать задачи гуманистического направления современной общеобразовательной школы. Констатировано, что педагогическое мастерство в контексте аксиологии учителя физического воспитания состоит из таких компонентов: профессионально-педагогических знаний, аксиологической направленности личности учителя, методического опыта, профессионально-личностных качеств учителя и креативного подхода к педагогическому процессу.

The problem of improving the pedagogical skills of teachers of physical education, which, on the basis of axiology, a professional and personal value of the teacher, can meet the challenges of modern humanistic secondary school. Stated that the pedagogical skills on the basis of physical education teachers axiology consists of the following components: the professional and pedagogical knowledge, axiological orientation of the individual teacher, methodological experience, professional and personal qualities of teachers and creative approach to the pedagogical process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Демінська Л. О. 
Аксіологічні засади професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Демінська; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2014. - 39 c. - укp.

Обгрунтовано та розроблено концепцію та структурно-компонентну модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання на засадах аксіології. Проаналізовано основні дефініції дослідження; сучасний стан проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії та практичній діяльності ВНЗ. Здійснено історико-педагогічний аналіз розвитку фізичного виховання в аксіологічному вимірі. Обгрунтовано структуру аксіологічної компетентності вчителя фізичного виховання. Обгрунтовано та експериментально перевірено організаційно-методичні засади аксіологічно спрямованої професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. Визначено критерії сформованості аксіологічної компетентності майбутніх учителів фізичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407474 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського