Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Гаркавенко З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Гаркавенко З. О. 
Гендерні особливості формування суб'єктивного образу учасників політичної взаємодії у молоді (на матеріалах політичної реклами) : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / З. О. Гаркавенко; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - К., 2006. - 18 c. - укp.

Досліджено гендерні особливості формування суб'єктивного образу учасників політичної взаємодії під впливом реклами. На підставі теоретичного аналізу визначено й обгрунтовано змістові та структурні ознаки процесу перцепції різних типів політичної реклами. Вивчено складові соціальної перцепції, емпірично визначено гендерні особливості її процесуальних, інтерпретаційних, оціночних та конативних компонентів. Доведено, що сприймання, оцінювання та інтерпретація молоддю суб'єктів політичної взаємодії, представлених у рекламних повідомленнях, здійснюється за певними оцінними конструкціями. З'ясовано, що гендерні перцептивні схеми впливають на особливості процесу формування суб'єктивного образу учасників політичної взаємодії. Показано, що сприймання, оцінювання та інтерпретація суб'єктів політичної взаємодії, представлених у політичній рекламі, здійснюються за ієрархічними схемами, обумовленими соціальною статтю реципієнта. На підставі емпіричних даних розроблено схему побудови ефективного політичного рекламного повідомлення, що враховує виокремлені гендерні особливості соціальної перцепції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.41/49 + Ю955.3 + С40(4УКР) + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346926 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського