Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Гандзілевська Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Гандзілевська Г. Б. 
Психологічна самореалізація молодшого школяра засобами мистецтва : автореф. дис... канд. психол. наук / Г. Б. Гандзілевська; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено динаміку самореалізації дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано теоретичні підходи щодо розуміння особистісної самореалізації. Розкрито сутність, показники, чинники самореалізації молодших школярів. Емпірично вивчено особливості самореалізації дітей молодшого шкільного віку. Доведено, що даний віковий період є сенситивним для стимулювання особистісної самореалізації. Розроблено прикладну модель та програму стимулювання самореалізації молодшого школяра засобами мистецтва. Експериментально досліджено змістово-динамічні особливості самореалізації учнів початкових класів, які об'єднані спільною художньо-творчою діяльністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.402.1 + Ч421.355.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355406 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гандзілевська Г. 
Театральне мистецтво як чинник стимулювання самореалізації молодшого школяра / Г. Гандзілевська // Нова пед. думка. - 2007. - № 3. - С. 60-63. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Висвітлено проблему соціальної адаптації молодших школярів в контексті їх самореалізації. Наголошено на важливості художньої творчої діяльності, зокрема театрального мистецтва, у стимулюванні самореалізації молодшого школяра.

Освещена проблема социальной адаптации младших школьников в контексте их самореализации. Подчеркнута важность художественной творческой деятельности, в том числе театрального искусства, в стимулировании самореализации младших школьников.

The article deals with the problem of social adaptation of younger schoolboys in a context of their self-realization. Importance of art creative activity, including a theatrical art, in stimulation of self-realization of younger schoolboys is underlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Ч421.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гандзілевська Г. Б. 
Психологія життєвих сценаріїв у акмеперіоді українських емігрантів : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Г. Б. Гандзілевська; "Острозька академія", національний університет. - Острог, 2018. - 40 c. - укp.

Присвячено проблемі реалізації життєвих сценаріїв українських емігрантів в акмеперіоді. Результати комплексного дослідження життєвого сценарію як соціально-психологічного феномена репрезентуються крізь призму психолого-акмеологічного дискурсу. Особливу увагу приділено вивченню чинників процесу відновлення та примноження акмеологічних ресурсів життєвих сценаріїв українських емігрантів. Життєвий сценарій емігранта в акмеперіоді розглянуто як систему конструктів, які забезпечують спрямованість індивіда на досягнення акме, а також деструкцій, що обмежують його акмереалізацію. Емпірично конструкти життєвого сценарію досліджують у контексті функцій та гіперфункцій психологічного імунітету відповідно до акмеологічної моделі реалізації життєвих сценаріїв українських емігрантів, що є проекцією прогностичної моделі акмеологічного потенціалу життєвого сценарію особистості та відображає архітектоніку його відновлення в умовах еміграції. Виявлено, що інтроектовані сценарні директиви є акмебарєрами українських емігрантів і створюють перешкоди у соціокультурній адаптації. Досліджено, сензитивність кризових періодів до оновлення життєвої програми. Еміграцію визначено однією з умов цього процесу. Провідним механізмом акмеологізації виділено наративізацію. Акмеологічні прояви українських письменників-емігрантів. зокрема лідерів літературних об’єднань другої та третьої хвиль еміграції, виявлено у другій фазі акмеперіоду та його потенційних межах. Реперезентовано принципи розроблення та особливості застосування акмеологічного тренінгу та Щоденника психологічної самодопомоги мігранту, спрямованих на відновлення акмеологічних компетентностей, навиків використання акмересурсів для досягнення акме-цілі, оптимізації ціннісно-смислових орієнтирів, розвиток саногенного мислення та самоцінності. Основним механізмом відновлення та примноження акмеологічного потенціалу життєвих сценарії українських емігрантів, а отже, продуктивної акмеологізації виділено наративізацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435398 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського