Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Віцько С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Віцько С.  
Динаміка показників технічної і фізичної підготовленості школярів у системі навчання стрибків у довжину [Електронний ресурс] / С. Віцько, А. Щелкунов // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 7-10. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Зазначено, що стрибки в довжину - природний і раціональний спосіб, за допомогою якого далаються горизонтальні перешкоди. Заняття стрибками покращують нервово-м'язову реакцію. З їх допомогою виробляється вміння миттєво концентрувати свої зусилля, орієнтації в просторі, розвиваються такі рухові якості, як швидкість, швидкісно-силові якості, спритність. Досліджено значимість технічної та фізичної підготовки школярів у системі навчання стрибкам у довжину.

Отмечено, что прыжки в длину - естественный и рациональный способ, при помощи которого преодолеваются горизонтальные препятствия. Занятия прыжками улучшают нервно-мышечную реакцию. С их помощью вырабатывается умение мгновенно концентрировать свои усилия, ориентироваться в пространстве, развиваются такие двигательные качества, как быстрота, скоростно-силовые качества, ловкость. Настоящая работа посвящена исследованию значимости технической и физической подготовленности школьников в системе обучения прыжкам в длину

Long - jumping is a natural and rational way of overcoming horizontal obstacles. Taking up long - jumping improves nervous- muscular reaction. Long - jumping helps to concentrate one's efforts instantly, orientate in space. It helps in developing suchmotor qualities as strength, dexterity, agility. The work is dedicated to the investigation of the importance of schoolchildren technical and physical readiness in the system of long - jumping training.


Ключ. слова: динаміка, стрибки в довжину, навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.117.6.151 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Віцько С. М. 
Педагогічні та біомеханічні аспекти формування у інвалідів з порушеннями функцій спинного мозку рухових дій соціально-побутового спрямування / С. М. Віцько // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 6. - С. 44-55. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Викладено основні педагогічні та біомеханічні закономірності побудови корекційних програм формування у інвалідів з порушенням функцій спинного мозку життєво важливих рухових дій соціально-побутового спрямування.

Сформулированы основные педагогические и биомеханические закономерности построения коррекционных программ формирования у инвалидов с нарушениями функций спинного мозга.

Original physical rehabilitation programmes including complex utilization of remedial gymnastics exercises and un-traditional methods for thematical patients have been developed and scientifically substantiated. They differ from existing programmes indifferentiated approach depending on localization of injury, selection of means and methods of kinesiterapy at different stages of rehabilitation. Besides the system of indices and tests for evaluation of the efficiency of rehabilitative treatment of thegiven category of patients has been supplemented.


Ключ. слова: фізична і соціальна реабілітація, корекція, компенсація, дидактико-реабілітаційна мотивація, моторно-вісцеральна регуляція, біомеханічна структура, адаптація, спастичні реакції
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.147 + Р638.75

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рипунов М. О. 
Оптимізація соціально-психологічної адаптації студентів-спортсменів до процесу навчання у ВНЗ / М. О. Рипунов, С. М. Віцько // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 1. - С. 234-238. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень щодо визначення головних чинників соціально-психологічної адаптації студентів-спортсменів до процесу навчання у ВНЗ. На підставі результатів розроблено методику оптимізації соціально-психологічної адаптації студентів-спортсменів до процесу навчання у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.45 + Ч511.174

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Віцько С. М. 
Структура педагогічної технології особистісно-орієнтованого формування здоров'язбережувальних знань учнів основної школи в процесі занять фізичною культурою / С. М. Віцько, О. І. Холодний // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 19. - С. 54-62. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Обгрунтовано науково-практичні підходи до структурування педагогічної технології особистісно-орієнтованого формування здоров'язбережувальних знань учнів основної школи в процесі занять фізичною культурою як інноваційної дидактичної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Віцько С. 
Концепція розвитку факультету фізичного виховання: соціально-педагогічні засади / С. Віцько, В. Пристинський // Рідна шк.. - 2014. - № 3. - С. 71-73. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано пріоритетність проблеми якості підготовки шкільних вчителів фізичної культури. Наголошено на актуальності формування культури здорового способу життя серед усіх категорій учасників навчально-виховного процесу. Висвітлено основні етапи історії факультету фізичного виховання та внесок викладачів у розбудову факультету. Проаналізовано структуру науково-методичної та організаційної роботи кафедр факультету фізичного виховання. Визначено основні напрямки наукового співробітництва факультету з різними ланками системи освіти України. Особливу увагу приділено виховній роботі серед студентів факультету та проблемам формування гармонійно розвиненої особистості. Встановлено соціально-педагогічні й аксіологічні чинники та перспективи розвитку факультету фізичного виховання.

Обоснована приоритетность проблемы качества подготовки школьных учителей физической культуры. Отмечена актуальность формирования культуры здорового образа жизни среди всех категорий участников учебно-воспитательного процесса. Освещены основные периоды истории факультета физического воспитания и вклад преподавателей в развитие факультета. Проанализирована структура научно-методической и организационной работы кафедр факультета физического воспитания. Определены основные направления научного сотрудничества факультета с различными звеньями системы образования Украины. Особое внимание уделено воспитательной работе среди студентов факультета и проблемам формирования гармонично развитой личности. Установлены социально-педагогические и аксиологические факторы и перспективы развития факультета физического воспитания.

Grounded are the priority problems as a training school of teachers of physical culture. Emphasized is the urgency of creating a culture of healthy lifestyles among all categories of participants in the educational process. Elucidated are the basic milestones of physical education teachers contribute to the development of the faculty. Analyzed is the structure of scientific-methodological and organizational work of the departments of the Faculty of Physical Education. Determined are the main directions of scientific cooperation with different authorities Faculty of Education of Ukraine. Particular attention is given to educational work among the students of the problems of developing harmoniously developed personality. Established are the socio-educational and axiological factors and prospects of development of the faculty of physical education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського