Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>A=Вікторов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Вікторов В. В. 
Аналіз математичної моделі керованої дисципліни обслуговування інформаційних потоків з урахуванням цінності і старіння інформації / В. В. Вікторов // Систем. технології. - Д., 2000. - Вип. 1(9). - С. 16-19. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.41с116

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Вікторов В. Г. 
Управління якістю освіти (соціально-філософський аналіз) : Моногр. / В. Г. Вікторов; Ін-т вищ. освіти АПН України. - Д. : Пороги, 2005. - 286 c. - Бібліогр.: с. 265-278. - укp.

Висвітлено проблему управління якісними показниками освіти (ЯПО), розкрито суть даного поняття, наведено критерії, за якими вона визначається та оцінюється. Викладено порядок організації та проведення моніторингу ЯПО, проведення ліцензування, акредитації та атестації викладацьких кадрів закладів освіти. Показано роль управління ЯПО в системі загальнодержавної освітньої політики.

Освещена проблема управления качественными показателями образования (КПО), раскрыта сущность данного понятия, приведены оценочные и определяющие критерии КПО. Изложен порядок организации и проведения мониторинга КПО, проведения лицензирования, аккредитации и аттестации преподавательских кадров заведений образования. Показана роль управления КПО в системе общегосударственной образовательной политики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бойко В. І. 
Основи аналізу електронних схем : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. І. Бойко, В. Г. Вікторов; Дніпродзерж. держ. техн. ун-т. - К. : НМЦ МОН, 2004. - 302 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто методи аналізу електронних схем, описано форми та визначено параметри сигналів струму напруги, потужності у різних точках схеми. Висвітлено завдання моделювання, зокрема, розрахунку статичного режиму, перехідних процесів, частотних характеристик. Описано процедури, які допомагають визначити вторинні параметри схеми для оцінки схемної надійності та працездатності функції, за якою проаналізовано спосіб одержання математичної моделі схеми.

Рассмотрены методы анализа электронных схем, описаны формы и определены параметры сигналов тока напряжения, мощности в разных точках схемы. Освещены задания моделирования, в частности, расчёта статического режима, переходных процессов, частотных характеристик. Описаны процедуры, позволяющие определить вторичные параметры схемы для оценки схемной надежности и трудоспособности функции, с помощью которой проанализирован способ получения математической модели схемы.


Індекс рубрикатора НБУВ: З844.1я73-1

Шифр НБУВ: ВА650619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вікторов В.  
Адаптація у вищому навчальному закладі як важливий крок до самоутвердження особистості / В. Вікторов, В. Приходько // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2008. - № 1/2. - С. 117-120. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На підставі глибоких тестових досліджень проаналізовано головні кроки адаптації студентів першокурсників у ВНЗ. Запропоновано розроблений тест "Оцінка інженерного ставлення студентів технічних ВНЗ до дійсності".

На основании глубоких тестовых исследований проанализированы главные шаги адаптации студентов первокурсников в ВУЗ. Предложен разработанный тест "Оценка инженерного отношения студентов технических ВУЗ к действительности".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Серьогін С. М. 
Методологічні засади підготовчого етапу планування дисертаційних робіт (на здобуття наукового ступеня кандидата наук з державного управління) / С. М. Серьогін, В. Г. Вікторов, І. І. Хожило, С. І. Соколовський; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. - Д., 2006. - 98 c. - укp.

Викладено основні теоретико-методологічні засади й алгоритм здійснення підготовки, написання й оформлення пакету документів у процесі планування дисертаційних робіт (ДР) з державного управління (ДУ). Охарактеризовано основні принципи системного підходу щодо ефективної діяльності аспірантів і здобувачів з планування ДР. Розглянуто сутність процесу планування дисертаційних досліджень у сфері ДУ та зміст його основних етапів.

Изложены основные теоретико-методологические основы и алгоритм осуществления подготовки, написания и оформления пакета документов при планировании диссертационных работ (ДР) по государственному управлению (ГУ). Охарактеризованы основные принципы системного подхода к эффективной деятельности аспирантов и соискателей по планированию ДР. Рассмотрены сущность процесса планирования диссертационных исследований в сфере ГУ и содержание его основных этапов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР) р4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677885 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Приходько В. В. 
Особливості державного регулювання економіки в сучасній Україні : навч. посіб. / В. В. Приходько, В. Г. Вікторов, О. М. Пшінько, А. А. Покотілов, І. В. Шереметьєва; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. академіка В.Лазаряна. - Д., 2007. - 200 c. - Бібліогр.: с. 196-197. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми формування нової економічної культури та філософії державного регулювання в Україні. Розкрито сутність таких понять, як перехідна економіка, автарктне господарство, система влади, роздержавлення та приватизація власності, регіоналізація. Розглянуто особливості здійснення фінансово-бюджетної, грошово-кредитної, інвестиційної, науково-технічної, інноваційної політики. Проаналізовано практичні питання державного регулювання економіки, зокрема, зовнішньоекономічної та природоохоронної діяльності, підприємництва, інфляції та цін.

Освещены актуальные проблемы формирования новой экономической культуры и философии государственного регулирования в Украине. Раскрыта сущность таких понятий, как переходная экономика, автарктное хозяйство, система власти, разгосударствление и приватизация собственности, регионализация. Рассмотрены особенности осуществления финансово-бюджетной, денежно-кредитной, инвестиционной, научно-технической, инновационной политики. Проанализированы практические вопросы государственного регулирования экономики, в частности, внешнеэкономической и природоохранной деятельности, предпринимательства, инфляции и цен.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21,01я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Приходько В. В. 
Педагогічний контроль у вищій школі : навч. посіб. / В. В. Приходько, В. Г. Вікторов; Нац. гірн. ун-т. - Д., 2009. - 150 c. - Бібліогр.: с. 121-123. - укp.

Визначено нормативні вимоги до освітньо-виховного процесу у вищій школі, охарактеризовано систему управління навчальною діяльністю студентів. Розглянуто основні принципи діагностування їх навчальних досягнень, розкрито роль освіти та виховання у формуванні особистості людини. Проаналізовано особливості організації педагогічного контролю за умов кредитно-модульної та рейтингової навчальних систем. Наведено методику психолого-педагогічного аналізу навчального заняття, встановлено критерії оцінювання кваліфікаційних робіт студентів.

Изложены нормативные требования к образовательно-воспитательному процессу в высшей школе, охарактеризована система управления учебной деятельностью студентов. Рассмотрены основные принципы диагностирования их учебных достижений, раскрыта роль образования и воспитания в формировании личности человека. Проанализированы особенности организации педагогического контроля в условиях кредитно-модульной и рейтинговой учебных систем. Приведена методика психолого-педагогического анализа учебного занятия, установлены критерии оценивания квалификационных работ студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вікторов В. Г. 
Самоосвіта державних службовців у навчанні за Професійною програмою підвищення кваліфікації : навч.-метод. посіб. / В. Г. Вікторов, І. В. Шпекторенко; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. - Д., 2007. - 37 c. - Бібліогр.: с. 32-33. - укp.

Розглянуто питання науково-методичного забезпечення самоосвіти державних службовців протягом підвищення ними кваліфікації за Професійною програмою підвищення кваліфікації як важливої складової та невід'ємного елемента системи безперервної освіти у державній службі України.

Рассмотрены вопросы научно-методического обеспечения самообразования государственных служащих при повышении ими квалификации по Профессиональной программе повышения квалификации как важной составной части и неотъемлемого элемента системы беспрерывного образования в государственной службе Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012 р7-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р112776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вікторов В. Г. 
Регулювання якості освіти як філософсько-освітянська проблема : Автореф. дис... д-ра філософ. наук / В. Г. Вікторов; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2006. - 30 c. - укp.

Проаналізовано феномен якості освіти й управління ним у структурі цілісної освітньої державної політики. Визначено, що якість освіти є категорією, яка за своєю суттю відображає різні аспекти освітнього процесу - філософські, соціальні, педагогічні, політичні, демографічні, економічні. Якість освіти трактовано як суспільний ідеал освіченості людини, результат її навчальної діяльності, процес організації навчання та виховання, критерій функціонування освітньої системи. Досліджено порядок організації та проведення моніторингу якості освіти, порівняння показників якості освіти та механізмів їх визначення. Здійснено аналіз загальної системи управління освітою та визначення специфіки "управління якістю освіти", а також системи засобів для контролю якості освіти. Визначено роль і порядок проведення ліцензування, акредитації та атестації викладацьких кадрів закладів освіти, а також роль і місце управління якістю освіти у системі загальнодержавної освітньої політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч34(4УКР)к

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Баран Л.  
Духовні цінності в умовах глобальних цивілізаційних трансформацій : монографія / Л. Баран, Р. Баран, О. П. Власова, В. Г. Вікторов, Л. Ю. Гусєв, І. М. Грабовська; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - Д., 2009. - 404 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та прикладні проблеми світових трансформаційних процесів. Розкрито соціокультурні аспекти глобалізації, особливості розвитку науки й освіти в інноваційному суспільстві, питання гендерної рівності. Увагу приділено проблемам розвитку сучасного українського суспільства, зокрема, структурі масової релігійно-конфесійної свідомості українців, особливостям побутування весільного обряду Придніпров'я за умов глобалізаційних впливів, міфологічній складовій інформації у глобальному світі.

Освещены теоретические и прикладные проблемы мировых трансформационных процессов. Раскрыты социокультурные аспекты глобализации, особенности развития науки и образования в инновационном обществе, вопросы гендерного равенства. Уделено внимание проблемам развития современного украинского общества, в частности, структуре массового религиозно-конфессионного сознания украинцев, особенностям бытования свадебного обряда Приднепровья в условиях глобализационных влияний, мифологической составляющей информации в глобальном мире.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*671.132 + Ю6*671.13 + Ю6*328.941 + Ю6*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Проблеми управління соціальним і гуманітарним розвитком : матеріали ІV Регіон. наук.-практ. конф. за міжнар. участю, 26 листоп. 2010 р., Дніпропетровськ / ред.: В. Г. Вікторов, А. В. Решетніченко, О. Б. Кірєєва; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. - Д., 2010. - 343 c. - укp. - рус.

Наведено матеріали доповідей учасників конференції щодо актуального стану та перспектив розвитку соціально-гуманітарної сфери України, Росії, Білорусії. Розкрито особливості процесів управління соціальним розвитком. Розглянуто інституційну базу соціальної політики, її засоби та критерії розвитку. Обговорено проблеми соціального захисту та соціальної безпеки людини та суспільства. Висвітлено гуманізаційні аспекти соціального розвитку, питання гуманітарної політики щодо розвитку освіти, науки, культури, спорту й охорони здоров'я. Розкрито проблеми та перспективи розвитку соціально-політичного простору сучасності.

Приведены материалы докладов учасников конференции об актуальном состоянии и перспективах развития социально-гуманитарной сферы Украины, России, Беларуссии. Раскрыты особенности процессов управления социальным развитием. Рассмотрена институционная база социальной политики, ее средства и критерии развития. Обсуждены проблемы социальных защиты и безопасности человека и общества. Освещены гуманизационные аспекты социального развития, вопросы гуманитарной политики относительно развития образования, науки, культуры, спорта и охраны здоровья. Раскрыты проблемы и перспективы развития социально-политического пространства современности.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*32 я431 + Х819(4УКР)11:С5 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Вікторов В. Г. 
Управління якістю освіти (соціально-філософський аналіз) : монографія / В. Г. Вікторов; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - 2-ге вид., доповн., переробл. - Д. : Пороги, 2010. - 286 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні підходи до визначення поняття "якість освіти" (ЯО) в сучасній філософії освіти. Проаналізовано порядок організації та проведення моніторингу ЯО. Вивчено загальні закономірності й особливості прийняття управлінських рішень в системі освіти. Висвітлено проблеми проведення ліцензування, акредитації та атестації викладацьких кадрів закладів освіти. Показано місце та роль управління ЯО в системі загальнодержавної освітньої політики.

Рассмотрены теоретико-методологические подходы к определению понятия "качество образования" (КО) в современной философии образования. Проанализирован порядок организации и проведения мониторинга КО. Изучены общие закономерности и особенности принятия управленческих решений в системе образования. Освещены проблемы проведения лицензирования, аккредитации и аттестации преподавательских кадров учебных заведений. Показаны место и роль управления КО в системе общегосударственной образовательной политики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к + Ю6*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726516 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Решетніченко А. В. 
Формування управлінської еліти в Україні: теорія та практика : кол. моногр. / А. В. Решетніченко, В. Г. Вікторов, О. М. Корх, О. Б. Кірєєва, Г. Д. Голубчик; ред.: О. Б. Кірєєва; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. - Д., 2010. - 175 c. - Бібліогр.: 145 назв - укp.

Висвітлено системні основи управлінської діяльності та визначено механізми управління соціальними процесами. Розглянуто ідеологічні парадигми управління, а також стилі та методи управлінської діяльності. Охарактеризовано особистість в системі управління соціальним розвитком. Приділено увагу духовним основам управління розвитком суспільства, розвитку кадрового потенціалу управлінської еліти й уніфікації управлінської діяльності в цілому. Визначено маркетологічні засади управлінської діяльності та поняття тренінгу як технології підготовки управлінської еліти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011 п + Ф3(4УКР)123

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741429 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Андрущенко В. П. 
Філософсько-методологічні засади підвищення якості вищої освіти в Україні: європейський вимір : колект. моногр. / В. П. Андрущенко, В. П. Бех, М. І. Бойченко, В. Г. Вікторов, І. В. Войтюк; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 218 c. - укp.

Розкрито поняття якості освіти як мети реформування вищої школи України. Висвітлено особливі риси та сучасні вимоги якості освіти як соціально-філософської категорії. Розглянуто якісний вектор освіти як світоглядний імператив духовного буття особистості. Увагу приділено творчості як концептуальній складовій якості освіти. Охарактеризовано метаморфози якості освіти у контексті міжцивілізаційного зсуву. Визначено місце та функції релігієзнавчого знання в державній системі освіти. Викладено сучасні підходи забезпечення рівного доступу до якісної вищої освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вікторов В. 
Значення, роль та сенс макропедагогіки для сучасної України / В. Вікторов, В. Приходько // Філос. освіти. - 2009. - № 1/2. - С. 252-257. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Доведено необхідність введення до обігу поняття "макропедагогіка", яке, на думку авторів, об'єктивно віддзеркалює певні процеси у вищій школі України. Критично розглянуто вимоги до змісту вищої освіти та проблему формування особистості в сучасній українській вищій щколі в державному та галузевому стандартах вищої освіти. Висунуто пропозиції щодо удосконалення освітнього середовища в країні. Актуальним, на думку авторів статті є відсутність вимог до виховання базових якостей культурної людини. Простежено тенденцію до утилітарної професійної підготовки, зміни в педагогічній термінології. Відзначено необхідність макропедагогічного підходу в контексті визначення стандартів і пріоритетів сучасного освітнього простору України.

Доказана необходимость введения в обращение понятия "макропедагогика", которое, по мнению авторов, объективно отражает определенные процессы в высшей школе Украины. Критически рассмотрены требования к содержанию высшего образования и проблемы формирования личности в современной украинской высшей щколе в государственном и отраслевом стандартах высшего образования. Выдвинуты предложения по совершенствованию образовательной среды в стране. Актуальным, является отсутствие в содержании государственного и отраслевого стандартов требований к воспитанию базовых качеств культурного человека. Прослежена тенденция к утилитарной профессиональной подготовке, изменению в педагогической терминологии. Отмечена необходимость макропедагогичного подхода в контексте определения стандартов и приоритетов современного образовательного пространства Украины.

The necessity of introduction of concept "macro pedagogy" is grounded in this article which, to the author's mind, objectively reflects some processes at higher school of Ukraine. The standards of higher education are critically examined in this aspect. The propositions relating to the improvement of educational environment in the country are examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вікторов В. 
Основні критерії та показники якості освіти / В. Вікторов // Вища освіта України. - 2006. - № 1. - С. 54-59. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто проблему моніторингу якості освіти. Розкрито зміст понять якість та якість освіти, визначено складові, які характеризують якість освіти. Проаналізовано розділ Національної доктрини розвитку освіти щодо якості освіти, охарактеризовано дві групи міжнародних документів щодо рівного доступу до якості освіти. Здійснено огляд різних джерел з визначення понять "моніторинг", "моніторинг якості освіти", "освітній моніторинг", "педагогічний моніторинг", "кваліметрія", "діагностика ефективності навчального процесу", "освітня (дидактична) діагностика". Висвітлено призначення та головне завдання моніторингу якості освіти, виділено центральну проблему її оцінювання - визначення критеріїв та показників якості освіти. Названо традиційні показники оцінювання якості освіти у вищій і середній школі України. Аргументовано необхідність використання громадської оцінки з боку громадських об'єднань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Приходько В. 
Про два типи сучасних систем вищої освіти і майбутнє України / В. Приходько, В. Вікторов // Вища освіта України. - 2006. - № 3. - С. 56-59. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Зазначено, що формування двох типів системи вищої освіти розпочалося наприкінці ХІХ ст. і завершилося в часи утвердження СРСР як однієї з наддержав. Охарактеризовано утилітарний тип освіти, який утвердився в СРСР. Досліджено ступінь "живучості" утилітарного типу освіти у вищій освіті сучасної України. Розкрито риси сучасного типу вищої освіти на прикладі США, який намагаються розвивати країни ЄС. Проаналізовано переваги системи вищої освіти США, які можна запровадити для розвитку вищої школи України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч484(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського