Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Волошко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Волошко Л. Б. 
Організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації в процесі медико-біологічної підготовки / Л. Б. Волошко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 24. - С. 42-44. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації в процесі вивчення медико-біологічних дисциплін.

Обгрунтовано педагогические условия формирования профессиональной компетентности будущих специалистов физической реабилитации в процессе изучения дисциплин медико-биологического цикла.

Organizational and pedagogical conditions of development of the professional competence of prospective physical rehabilitation specialists in medical-biological training process. The article deals with the organizational and pedagogical conditions in developing of the professional competence of prospective physical rehabilitation specialists.


Ключ. слова: фахівці з фізичної реабілітації, професійна компетентність, медико-біологічна підготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.9р30

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Волошко Л. Б. 
Навчальна самостійність студентів як психолого-педагогічна проблема / Л. Б. Волошко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 11. - С. 19-21. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано результати дослідження рівня навчальної самостійності студентів, визначено педагогічні умови її розвитку в процесі навчально-професійної підготовки.

Проанализированы результаты исследований уровня учебной самостоятельности студентов, определены педагогические условия ее развития в процессе учебно-профессиональной подготовки.

In the article are analysed the results of researches of level of educational independence of students, the pedagogical terms of its rise in the process of educational-professional preparation are definite.


Ключ. слова: навчальна самостійність, самостійна робота студентів
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Волошко Л. Б. 
Педагогічний моніторинг якості професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації / Л. Б. Волошко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 9. - С. 41-44. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито структуру технологічної моделі педагогічного моніторингу якості професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації на основі оцінки рівня сформованості їх професійної компетентності. Визначено критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації.

Представлена структура технологической модели педагогического мониторинга качества профессиональной подготовки специалистов по физической реабилитации на основе оценки уровня их профессиональной компетентности. Раскрыты критерии оценки, показатели, уровни профессиональной компетентности будущих специалистов по физической реабилитации.

The article deals with the criterions, indicators and levels of the professional competence of prospective physical rehabilitation specialists. It also contains the diagnostics methods of evaluating of students? professional competence.


Ключ. слова: педагогічний моніторинг, професійна компетентність, фахівці з фізичної реабілітації
Індекс рубрикатора НБУВ: Р354.11р

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Волошко Л. Б. 
Фреймові технології у навчанні студентів ВНЗ / Л. Б. Волошко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 31-33. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто дидактичні можливості фреймових технологій навчання студентів. Охарактеризовано сутність та особливості фреймових технологій у навчанні студентів. Визначено основні властивості фреймових структур як дидактичних засобів. З'ясовано способи їх застосування. Якісний і кількісний аналіз результатів проведеного експерименту засвідчив ефективність фреймових технологій навчання у порівнянні з традиційними.

Рассмотрены дидактические возможности фреймовых технологий обучения студентов. Охарактеризована сущность и особенности фреймовых технологий в обучении студентов. Определены основные свойства фреймовых структур как дидактических средств. Выяснены способы их применения. Качественный и количественный анализ результатов проведенного эксперимента удостоверил эффективность фреймовых технологий обучения по сравнению с традиционными.

The essence and features of frame technologies in training students is characterized. The basic properties of frame structures as didactic means are determined. Ways of their application are found out. The qualitative and quantitative analysis of results of the lead experiment has certified efficiency of frame technologies of training in comparison with traditional.


Ключ. слова: фреймові технології, фрейм, інтегрування, структурування
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Волошко Л. Б. 
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. Б. Волошко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін. Визначено структуру професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації, обгрунтовано критерії, показники та рівні її сформованості. Побудовано інтегративну модель формування професійної компетентності студентів. Розкрито місце та роль медико-біологічних дисциплін у процесі підготовки даних фахівців. Розроблено технологію формування професійної компетентності студентів у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін, а саме: розкрито її сутність, структуру, класифікаційні якісні ознаки. Доведено, що педагогічними умовами її реалізації є: пролонговане застосування у процесі медико-біологічної підготовки групової навчальної діяльності студентів, їх спрямування на самооцінку досягнутого рівня професійної компетентності, подолання монодисциплінарного характеру професійної підготовки завдяки реалізації інтегративно-диференційованого підходу до вивчення медико-біологічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р354.11р3-3

Шифр НБУВ: РА344311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Волошко Л. Б. 
Теоретико-методологічні засади біоетичної освіти у вищих аграрних навчальних закладах / Л. Б. Волошко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2010. - № 1. - С. 179-182. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано різні підходи до poзуміння предмета сучасної біоетики, її світоглядно-філософські основи; розкрито теоретико-методологічні засади біоетичної освіти як концептуальної складової професійної підготовки майбутніх аграріїв; висвітлено функції, методологічний потенціал та особливості практичної реалізації сучасної синергетичної парадигми біоетичної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4Укр) п3 + Ю751.5 р30 + П.р(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Волошко Л. 
Компетентнісний підхід в системі вищої аграрної освіти / Л. Волошко // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 93-97. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Сформульовано основні тенденції та орієнтири розвитку вищої освіти. Уточнено сутність поняття компетентність та перелік обов’язкових критеріїв компетентності. Наголошено на існуванні в межах педагогічної науки різних підходів до класифікації видів професійної компетентності. Висвітлено питання формування професійної компетентності майбутніх аграріїв як представників професій типу “людина – природа”. Запропоновано модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців аграрного профілю, до складу якої входять: мікромодель професійного середовища, мікромодель суб’єкта діяльності та мікромодель професійної діяльності. Здійснено компонентний аналіз професійної компетентності у сфері аграрної освіти. Визначено основні педагогічні умови організації навчально-професійної підготовки студентів.

Сформулированы основные тенденции и ориентиры развития высшего образования. Уточнена сущность понятия компетентность и перечень обязательных критериев компетентности. Отмечено существование в рамках педагогической науки различных подходов к классификации видов профессиональной компетентности. Освещены вопросы формирования профессиональной компетентности будущих аграриев как представителей профессий типа "человек - природа". Предложена модель формирования профессиональной компетентности будущих специалистов аграрного профиля, в состав которой входят: микромодель профессиональной среды, микромодель субъекта деятельности и микромодель профессиональной деятельности. Осуществлен компонентный анализ профессиональной компетентности в сфере аграрного образования. Определены основные педагогические условия организации учебно-профессиональной подготовки студентов.

Formulated are the basic trends and benchmarks of higher education. Clarified is the essence of the concept of competence and the list of mandatory criteria of competence. Noted is the existence within the pedagogy of different approaches to classification of professional competence. Elucidated are the questions of the formation of professional competence of farmers as members of professions such as "man - nature". Proposed is the model of professional competence of professionals of the agricultural profile, which includes: micro model of the professional environment, stakeholder micro model and micro model of professional activity. Conducted is the component analysis of professional competence in the field of agricultural education. Determined are the main pedagogical conditions of teaching and training students.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Киселева Е. М. 
Решение задачи оптимального граничного управления для неоднородного бигармонического уравнения / Е. М. Киселева, Л. В. Волошко // Пробл. упр. и информатики. - 2014. - № 4. - С. 58-67. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Рассмотрена задача оптимального граничного управления для неоднородного бигармонического уравнения, для решения которой используется один из вариантов градиентного метода. Линейная граничная задача с помощью метода потенциала сводится к системе интегральных уравнений Фредгольма первого рода. Эффективность алгоритма подтверждается высокой точностью полученных численных результатов.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.626.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Волошко Л. Н. 
Биоразнообразие золотистых водорослей (iChrysophyta/i) в Ладожском озере (Россия) / Л. Н. Волошко, О. В. Гаврилова, Б. В. Громов // Альгология. - 1999. - 9, № 2. - С. 27. - рус.

Тезисы докладов II Международной конференции "Актуальные проблемы современной альгологии".


Індекс рубрикатора НБУВ: Е521.22

Шифр НБУВ: Ж14395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Волошко Л. Н. 
Исследование IOscillatoria agardhiiD Gom. (ICyanophytaD) в культуре / Л. Н. Волошко, Н. Н. Титова, О. В. Гаврилова, О. М. Бедягина, Б. В. Громов // Альгология. - 2002. - 12, № 1. - С. 24-33. - Библиогр.: с. 31-33 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е521.20*69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Волошко Л. Н. 
Разнообразие IChrysophytaD (IParaphysomonadaceae, Mallomonadaceae, SynuraceaeD) в регионе Ладожского озера (Россия) / Л. Н. Волошко, О. В. Гаврилова, Б. В. Громов // Альгология. - 2002. - 12, № 3. - С. 344-360. - Библиогр.: с. 358-360 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е521.22(4Рос)

Шифр НБУВ: Ж14395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Волошко Л. Н. 
Токсины цианобактерий (IBCyanobacteria, CyanophytaD) / Л. Н. Волошко, А. В. Плющ, Н. Н. Титова // Альгология. - 2008. - 18, № 1. - С. 3-20. - Библиогр.: с. 18-20 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е521.20*725

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Волошко Л. Н. 
Продуцируемые цианобактериями токсины в период "цветения" воды в Нижнем Суздальском озере (Санкт-Петербург, Россия) / Л. Н. Волошко, А. В. Пиневич, И. Копецкий, Н. Н. Титова, П. Хроузек, П. Зелик // Альгология. - 2010. - 20, № 2. - С. 210-223. - Библиогр.: с. 221-223 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*822.221 + Е0*820*801.631.3:Е5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Волошко Л. В. 
Моделі та методи оптимального вибору параметрів крайової задачі для неоднорідного бігармонічного рівняння : автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.05.02 / Л. В. Волошко; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2015. - 20 c. - укp.

Виконано математичну постановку лінійної крайової задачі для неоднорідного бігармонічного рівняння, яка стала основою для формулювання задач знаходження оптимальних значень однієї з функцій крайових умов і функції правої частини неоднорідного бігармонічного рівняння, а також задачі розміщення точок і знаходження оптимальних значень функції, зосереджених у цих точках, для заданого функціоналу якості. Обгрунтовано існування та єдиність розв'язку для всіх поставлених задач, встановлено належність функцій розв'язку, правої частини рівняння та крайових умов відповідним класам просторів Соболєва. Досліджено властивості бігармонічних потенціалів, систему інтегральних рівнянь Фредгольма першого роду та процес її регуляризації. Встановлено властивості функціоналів якості, знайдено їх похідні Фреше й обгрунтовано розв'язування поставлених задач градієнтним методом. Розроблено чисельні алгоритми для знаходження оптимальних параметрів крайової задачі для неоднорідного бігармонічного рівняння у випадку неканонічної форми області. Проведено оцінювання ефективності розроблених алгоритмів. Встановлено достовірність одержаних результатів та адекватність моделі. Побудовані алгоритми реалізовано у середовищі Borland Delphi 7, їх роботу продемонстровано на різних модельних задачах.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.626.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА415051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Волошко Л. 
Система організації самостійної роботи студентів у віртуальному освітньому середовищі / Л. Волошко // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 86-90. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано особливості організації самостійної роботи студентів ВНЗ у віртуальному освітньому просторі. Розкрито зміст педагогічної технології організації зазначеної роботи студентів з використанням ресурсів платформи дистанційної освіти Moodle. Охарактеризовано етапи організації самостійної роботи студентів, зокрема: інформаційно-адаптивний, процесуальний та контрольно-аналітичний. Висвітлено наукові підходи до організації такої роботи студентів, запропоновано педагогічну технологію організації самостійної роботи студентів з використанням ресурсів платформи Moodle, здійснено її компонентний аналіз, з'ясовано основні методичні та технологічні умови реалізації.

Проанализированы особенности организации самостоятельной работы студентов ВУЗ в виртуальном образовательном пространстве. Раскрыто содержание педагогической технологии организации указанной работы студентов с использованием ресурсов платформы дистанционного образования Moodle. Охарактеризованы этапы организации самостоятельной работы студентов, в частности: информационно-адаптивный, процессуальный и контрольно-аналитический. Освещены научные подходы к организации такой работы студентов, предложено педагогическую технологию организации самостоятельной работы студентов с использованием ресурсов платформы Moodle, осуществлен ее компонентный анализ, выяснены основные методические и технологические условия реализации.

Deals with scientific approaches to students' independent work proposed pedagogical technology of independent work of students using resources platform Moodle, made its component analysis, the main methodological and technological conditions of sale.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Волошко Л. 
Особистісно-професійний імідж майбутніх фахівців соціономічної сфери як наукова категорія професійної педагогіки / Л. Волошко // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 103–107. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено наукові підходи до визначення сутності особистісно-професійного іміджу як категорії професійної педагогіки, розкрито його структуру, визначено основні характеристики, особливості формування. Обгрунтовано вагоме значення особистісно-професійного іміджу для професійної успішності майбутніх фахівців соціономічних професій. Основними засобами розвитку іміджу виступають: розвиток навичок самоаналізу, проектування та моделювання, вправляння, набуття досвіду подолання проблем і досягнення цілей у конкретній різноманітності виробничих умов та відносин, визначення засобів нейтралізації негативних рис і посилення впливу позитивних.

Освещены научные подходы к определению сущности личностно-профессионального имиджа как категории профессиональной педагогики, раскрыта его структура, определены основные характеристики, особенности формирования. Обосновано особое значение личностно-профессионального имиджа для профессиональной успешности будущих специалистов социономических профессий.

The article covers the scientific approaches of defining the essence of personal and professional image as a professional pedagogy category, discloses its structure, and defines the main characteristics and features of formation. The article proves the undeniable importance of personal and professional image for the professional success of future specialists of socionomy professions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Здоров'язбережувальні технології в освітньому середовищі = Health-saving technologies in the educational environment : колект. монографія / Т. К. Андрющенко, Н. А. Беседа, Г. М. Бойко, С. С. Бурсова, Л. Б. Волошко, О. А. Гнізділова, Л. С. Голодюк, М. В. Гриньова, В. Донченко, М. М. Дяченко-Богун, В. О. Жамардій, О. О. Лаврентьєва, Т. І. Мієр, О. О. Момот, Ю. М. Мороз, С. А. Новописьменний, В. В. Оніпко, Л. М. Рибалко, М. М. Яструбов; ред.: Л. М. Рибалко; Полтав. нац. техн. ун-т ім. Ю. Кондратюка. - Тернопіль : Осадца В.М., 2019. - 399 c. - укp.

Висвітлено методологічні, теоретичні та методичні основи застосування здоров'язбережувальних технологій у освітньому середовищі. Розкрито особливості застосування здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти різних типів: дошкільних, загальноосвітніх і вищих. Доведено важливість застосування здоров'язбережувальних технологій в освітньому процесі за умов здоров'язбережувального освітнього середовища та фізкультурно-оздоровчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА835952 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського