Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Верещак Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Гончаренко С. А. 
Розвиток потенціалу можливостей учнів в умовах сучасного навчання : монографія / С. А. Гончаренко, Л. Ф. Бурлачук, С. Л. Коробко, Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова, Є. П. Верещак; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Пед. думка, 2008. - 199 c. - укp.

Висвітлено теоретичні проблеми, пов'язані з виявленням і розвитком потенційних можливостей учнів загальноосвітньої школи. Розглянуто генезу сучасного розуміння актуальних і потенційних спроможностей дітей. Проаналізовано особливості роботи з різними категоріями учнів, зокрема, з обдарованими дітьми й учнями з недостатньою готовністю до шкільного навчання. Показано можливості всебічного розвитку потенцій учнів школи II ступеня. Увагу приділено розвитку духовного потенціалу дітей і батьків.

Освещены теоретические проблемы, связанные с выявлением и развитием потенциальных возможностей учеников общеобразовательной школы. Рассмотрен генезис современного понимания актуальных и потенциальных способностей детей. Проанализированы особенности работы с разными категориями учеников, в частности, с одаренными детьми и учениками с недостаточной готовностью к школьному обучению. Показаны возможности всестороннего развития потенций учеников школы II ступени. Уделено внимание развитию духовного потенциала детей и родителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720222 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гончаренко С. А. 
Становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів : монографія / С. А. Гончаренко, Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова, С. Л. Коробко, Є. П. Верещак; ред.: С. А. Гончаренко, Л. О. Кондратенко; НАН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - К. : Імекс, 2012. - 208 c. - Бібліогр.: с. 198-207 - укp.

Про аналізовано проблем становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів. Показано, що в процесі становлення особистості відбуваються постійні еволюційні зміни ментальних структур або способів обробки інформації, що і визначає основні параметри когнітивного розвитку дитини. Розглянуто кожну епоху, яка викликає до життя нові способи оформлення, а звідси і представлення інформації, спричиняє зміну ментальних структур, пов'язаних з обробкою цієй інформації. Підсумовано, що врахування таких змін конче необхідне в навчально-виховному процесі, якій має змінювати форми та методи представлення дітям навіть абсолютно традиційного навчального матеріалу відповідно до нових когнітивних карт або інтеріоризованих репрезентацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.51 с + Ч421.252.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762259 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Верещак Є. П. 
Індивідуально-типологічна характеристика учнів з різним рівнем практичної вмілості / Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. - 2000. - № 1. - С. 46-50. - укp.

Рассмотрен психологический смысл практического потенциала учащихся. Выделены подтипы представителей практической умелости. Даны фрагменты характерологических портретов этих школьников, показаны некоторые пути их самореализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Верещак Є. П. 
Уроки мудрості / Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 1. - С. 119-122. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Показано, что одним из средств противостояния таким отрицательным явлениям, как рост преступности, вседозволенность, безнравственность, поток бульварной литературы, ужасы и развратные сцены на кино- и телеэкранах является введение в массовую школу обязательного предмета христианской этики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.4 + Э37-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Верещак Є. П. 
Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто деякі морально-психологічні та соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості у свідомості молоді. Зроблено спробу виявити та поліпшити оздоровчі можливості когнітивно-духовного потенціалу як виховно-розвивальної системи молодих людей за умов сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога у діагностично-корекційній співпраці з клієнтами та значення зворотного зв'язку в його професійному зростанні.

Рассмотрены некоторые морально-психологические и социально-педагогические проблемы когнитивно-духовного развития личности в сознании молодежи. Сделана попытка выявить и улучшить оздоровительные возможности когнитивно-духовного потенциала как воспитательно-развивающей системы молодых людей в условиях современного образования. Освещена роль психолога-педагога в лечебно-коррекционной работе с клиентами и значение обратной связи в его профессиональном росте.

Some moral-psychological and socio-pedagogical problems of cognitive and spiritual development of the personality in the minds of youth. An attempt was made to identify and improving recreational opportunities cognitive and spiritual potential as educational and developmental system of young people in modern education. Highlighted the role of the psychologist-educator in the correctional treatment and work with clients and the importance of feedback in his professional growth.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Верещак Є. П. 
Психолог і довкілля: духовно-християнський вектор / Є. П. Верещак // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 4. - С. 75-81. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему діагностики та корекції загальнолюдських моральних стандартів і потенціалу духовно-етичних цінностей особистості та соціуму за сучасних умов навколишнього природно-соціального середовища. Простежено можливості та підходи психолога щодо виявлення у досліджуваних стартових особистістно-цінностних орієнтирів, здатних рефлексуватися та трансформуватися у нову внутрішньо позитивну переоцінку попередніх міркувань, установок, переживань, когнітивно-комунікативної та духовно-моральної культури у процесі конструктивного когнітивно-духовного діалогу консультанта з клієнтом. Започатковано конкретно-практичну форму ефективної співпраці між ними, окреслено шляхи її подальшого розвитку та удосконалення на перспективу. Відзначено, що в процесі залучення для цієї важливої справи абітурієнтів гуманітарних, зокрема медичних, екологічних, психологічних, соціально-педагогічних та інших. ВНЗ або відповідних факультетів майбутні студенти могли б перевірити правильність у виборі особисто значущої професії, а стимулом їх заохочення могли б стати пільгові умови у конкурсному відборі до університетів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 с + Ю937.231 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гончаренко С. А. 
Психологічна діагностика особливостей когнітивного розвитку молодших школярів в умовах інформаційного суспільства : монографія / С. А. Гончаренко, А. Й. Ваврик, Є. П. Верещак, О. В. Гнатюк, Т. П. Захарчук, Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова, Л. М. Строкач, О. Ю. Чекстере; ред.: С. А. Гончаренко, Л. О. Кондратенко; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - Київ : Імекс, 2014. - 227 c. - Бібліогр.: с. 210-226 - укp.

Увагу приділено проблемам психологічної діагностики особливостей когнітивного розвитку сучасних молодших школярів та аналізу показників основних інтелектуальних здатностей за останні 25 років. Наведено результати експериментальних досліджень, що свідчать про значний вплив новітніх інформаційних технологій на конітивну, соціальну й емоційну сфери розвитку сучасних дітей. Обгрунтовано необхідність перебудови методичних підходів до організації ефективного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788465 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського