Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Білозерська С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Білозерська С.  
Педагогічна психологія : зб. текстів лекцій / С. Білозерська, С. Мащак, І. Галян, Д. Гошовська, О. Галян; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2006. - 251 c. - (Унів. б-ка). - укp.

Розглянуто психологічні аспекти змісту й управління процесами виховання, самовиховання та навчання, особливості формування пізнавальних процесів, критерії вихованості та розумового розвитку дитини. Визначено умови, які сприяють всебічному розвитку учнів у навчально-виховному процесі. Висвітлено проблеми взаємин учителя й учнів, індивідуального, диференційованого підходу до школярів, шляхи оптимізації освітнього процесу.

Рассмотрены психологические аспекты содержания и управления процессами воспитания, самовоспитания и обучения, особенности формирования познавательных процессов, критерии воспитанности и умственного развития ребенка. Определены условия, содействующие всестороннему развитию учеников в учебно-воспитательном процессе. Освещены проблемы взаимоотношений учителя и учеников, индивидуального, дифференцированного подходов к школьникам, пути оптимизации образовательного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0я73-2 + Ч314я73-2

Шифр НБУВ: ВА687149 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Савчин М. В. 
Моральна свідомість та самосвідомість особистості : монографія / М. В. Савчин, О. І. Галян, Л. П. Василенко, С. І. Заболоцька, С. О. Мащак, С. І. Білозерська. - Дрогобич, 2009. - 288 c. - укp.

Викладено результати теоретико-методологічного й експериментального дослідження моральної свідомості та самосвідомості особистості. Увагу приділено особливостям психологічного аналізу моральної свідомості та самосвідомості, неусвідомленим складовим і віковим аспектам розвитку досліджуваного феномену, проблемам моральної рефлексії. Розглянуто моральні аспекти професійної свідомості педагога, типи та рівні відповідальної поведінки молодшого медичного персоналу, моральні складові у структурі "Ми-образу" українців.

Изложены результаты теоретико-методологического и экспериментального исследования морального сознания и самосознания личности. Уделено внимание особенностям психологического анализа морального сознания и самосознания, неосознанным слагаемым и возрастным аспектам развития исследуемого феномена, проблемам моральной рефлексии. Рассмотрены моральные аспекты профессионального сознания педагога, типы и уровни ответственного поведения младшего медицинского персонала, моральные слагаемые в структуре "Мы-образа" украинцев.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю701.0 + Ю702.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714191 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Білозерська С. І. 
Психологічні умови розвитку моральної свідомості молодшого школяра : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С. І. Білозерська; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2004. - 20 c. - укp.

Вивчено особливості розвитку моральної свідомості на етапі молодшого шкільного віку. Проаналізовано теоретичні підходи до вивчення моральної свідомості особистості, узагальнено результати дослідження їх вікових аспектів. На підставі результатів емпіричних досліджень встановлено, що моральна свідомість молодшого школяра має конкретно-образний характер з віковою тенденцією до узагальнення моральних імперативів у формі понять про добро та зло, справедливість і несправедливість, благо та неблаго, а в її структурі виокремлено когнітивну, емоційно-оцінну та конативну складові. На підставі визначених критеріїв та показників складових моральної свідомості виявлено три рівні її розвитку на етапі молодшого шкільного віку: оптимальний, задовільний та незадовільний. Обгрунтовано шляхи та засоби розвитку моральної свідомості молодшого школяра. Відзначено, що основними формуючими чинниками цього розвитку є підвищення рівня усвідомлення моральних уявлень, понять, ідеалів, принципів та власної морально-ціннісної сфери, виникнення внутрішньої мотивації моральної поведінки та розвиток моральної рефлексії, самооцінки й самоконтролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.202 + Ю952.2-734 + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332684 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Безносюк О. О. 
Теоретико-методологічні основи професійної підготовки педагога : зб. наук. пр., 2013 р., Дрогобич / О. О. Безносюк, О. В. Березовська, С. І. Білозерська, Н. О. Божок, О. М. Галинська; ред.: Н. Скотна, М. М. Чепіль; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2013. - 232 c. - укp.

Висвітлено особливості організації культурологічно зорієнтованого навчання студентів іноземної мови. Викладено теоретико-методологічні основи професійної підготовки вчителя у контексті сучасних парадигм освіти. Проведено аналіз наукових підходів становлення екологічних пріоритетів майбутнього вчителя біології. Розкрито проблеми формування соціальної відповідальності вчителя у педагогічній теорії та практиці. Розглянуто дослідження психологічних особливостей професійної ідентичності майбутніх педагогів. Викладено психолого-педагогічні аспекти вивчення проблеми формувати здатності до естетичної оцінки явищ дійсності засобами мистецтва. Досліджено психологічні особливості подолання комунікативних бар'єрів між учасниками навчального процесу з іноземної мови у дошкільному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Білозерська С. І. 
Модель професіоналізму педагогічної діяльності / С. І. Білозерська // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 19. - С. 30-37. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено суть поняття "модель професіоналізму педагогічної діяльності". Проаналізовано структурні компоненти цієї моделі, які характеризуються особистісною та діяльнісною сутністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9 + Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Білозерська С. 
Соціально-психологічні умови формування морального ідеалу молодшого школяра / С. Білозерська // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 25. - С. 213-218. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто сутність поняття «моральний ідеал». Проаналізовано шляхи формування морального ідеалу в молодшому шкільному віці. Обгрунтовано залежність його формування від детермінованих зовнішніх обставин, авторитетів і схвалень з боку інших людей, які допомагають дитині самовдосконалюватися згідно з ідеєю та вибраним образом досконалості.

Рассмотрена сущность понятия «нравственный идеал». Проанализированы пути формирования нравственного идеала в младшем школьном возрасте. Обоснована зависимость его формирования от детерминированных внешних обстоятельств, авторитетов и одобрений со стороны других людей, которые помогают ребенку самосовершенствоваться согласно идее и выбранному образу совершенства.

The of ways of creating a moral ideal in the early school years are analyzed. Substantiates the dependence of the formation of a deterministic external circumstances, authorities and approvals from other people who help the child samovdoskonalyuvatys accordance with the idea and selected image of perfection.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського