Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (31)
Пошуковий запит: (<.>A=Єрмаков І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Життєві кризи особистості : У 2 ч.: Наук.-метод. посіб. Ч. 1. Психологія життєвих криз особистості / ред.: В. М. Доній, Л. В. Сохань, І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 354 c. - укp.

Викладається соціально-психологічна і педагогічна концепція життєвих криз особистості, пропонується їх типологія. Висвітлюється проблема кризи особистості в умовах суспільної трансформації українського суспільства на порозі XXI ст., особливості духовної ситуації в умовах суспільної нестабільності, форми прояву кризового стану особистості. Дається екскурс до теми "драма кохання", обговорюються проблеми психокорекції та психотерапії стресових станів особистості. Значна увага приділяється соціальним, психологічним, педагогічним технологіям допомоги дітям і молоді у кризових ситуаціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 + Ю711.5 + С5*328.912

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Життєві кризи особистості : У 2 ч.: Наук.-метод. посіб. Ч. 2. Діти і молодь у кризовому суспільстві: технології допомоги і підтримки / ред.: В. М. Доній, Л. В. Сохань, І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 565 c. - укp.

Розглядаються стратегії і тактики подолання життєвих та духовних криз особистості, кризові явища у дитячому середовищі, методики роботи із школярами у фрустраційних ситуаціях, психологічні технології допомоги дітям у кризових ситуаціях, конфлікти і шляхи їх розв'язання. Висвітлюється бездоглядність дітей як причина виникнення життєвої кризи, модель рефлексивного прояснення життєвих конфліктів, гуманізація стосунків як чинник подолання життєвих конфліктів. Досліджуються соціально-психологічні і педагогічні аспекти допомоги дітям дошкільного і молодшого шкільного віку, шляхи оптимізації соціальної роботи із дітьми та молоддю, попередження дисгармонійних стосунків підлітків із учителями й однолітками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч30 в2|Ю9 + Ю952.2-734 + Ю983.52-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Реабілітаційна педагогіка на рубежі XXI століття : Наук.-метод. зб.: У 2 ч. Ч. 1 / ред.: І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 315 c. - укp.

Розглядається сучасний стан суспільства та динаміка його змін, життєвотворчий потенціал реабілітаційної педагогіки, становлення особистості як суб'єкта життєвотворчості в процесі реабілітації. Висвітлюються проблеми проведення експерименту з комплексної та духовної реабілітації хворої дитини, психологічні можливості самореабілітації у складній життєвій ситуації, особливості психологічної підтримки та допомоги молоді із суїцидальними тенденціями. Аналізується гуманізація процесу навчання у сучасній варіативній школі, проблема формування нової педагогічної стратегії, уроки формування духовності особистості. Характеризується Міжнародна виховна система "Self-Esteem" про подолання кризових і конфліктних ситуацій, повідомляється про досвід розробки проекту Комплексної програми "Здоров'я - через освіту" та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43 + Ч430 я43 + Ю984.010.2-990 + Р128.94 p2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Реабілітаційна педагогіка на рубежі XXI століття : Наук.-метод. зб.: У 2 ч. Ч. 2 / ред.: І. Г. Єрмаков; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 518 c. - укp.

Розглядаються особливості організації навчального процесу в умовах освітньо-реабілітаційної системи, а також практичні аспекти використання проективно-рефлексивної технології навчання. Висвітлюються технологічні підходи до процесу самовизначення особистості у професійній сфері. Вивчається соціалізація особистості в умовах навчально-реабілітаційного центру. Обговорюється створення умов для самовизначення та самоздійснення особистості. Пропонується досвід формування життєвої компетентності дитини, а також обгрунтовується необхідність впровадження технологій проективного самоздійснення у навчально-виховний процес тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 я43 + Ч435 я43 + Ч435.211 + Ю984.010.2-993 + Р128.94-34 р2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Єрмаков О. Ю. 
Розвиток форм господарювання в садівництві / О. Ю. Єрмаков, В. В. Горкуценко, І. О. Єрмаков // Садівництво. - 1999. - Вип. 48. - С. 197-201. - укp.

Зроблено аналіз, визначено особливості та шляхи розвитку форм господарювання в садівництві України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)325.154

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Імідж школи на порозі XXI століття : Практико зорієнт. посіб. Ч. 1 / ред.: І. Г. Єрмаков; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1998. - 382 c. - укp.

Розглядаються актуальні питання управління школою. Розповідається про створення позитивного образу школи нового типу, про використання потенціалу "public relation" у досягненні нової якості навчально-виховного процесу у гімназіях, ліцеях, загальноосвітніх школах. Висвітлюються педагогічні, психологічні та соціальні технології створення сприятливого образу навчального закладу, що використовуються в управлінні сучасною школою. Детально розповідається про гімназію N 59 ім. О.М.Бойченка м. Києва, про її шлях до успіху, перспективи розвитку та міжнародні зв'язки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421 я43 + Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Єрмаков І. Г. 
Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної середньої школи : Практ. зорієнт. посіб. / І. Г. Єрмаков, Д. О Пузіков. - К., 2005. - 108 c. - укp.

Визначено сутність життєвої компетентності особистості, охарактеризовано її основі ознаки та функції. Показано необхідність формування даної якості як важливої умови успішної життєдіяльності людини у сучасному інформаційному та постінформаційному суспільстві. З'ясовано механізми та запропоновано методи розвитку життєвої компетентності учнів загальноосвітньої школи. Обгрунтовано доцільність використання компетентнісного підходу у навчально-виховному процесі. Охарактеризовано компетентнісний потенціал продуктивного навчання, проаналізовано динаміку розвитку життєвої компетентності особистості та встановлено основні закономірності даного процесу. Розглянуто проблему формування загальноосвітнього навчального закладу нового типу з урахуванням вимог компетентнісно спрямованої освіти. Розкрито зміст і розроблено технологію проектування школи життєвої компетентності.

Раскрыта сущность жизненной компетентности личности, определены ее основные признаки и функции. Показана необходимость формирования данного качества как необходимого условия успешной жизнедеятельности человека в современном информационном и постинформационном обществе. Установлен механизм и предложены методы развития жизненной компетентности учащихся общеобразовательной школы. Обоснована целесообразность использования компетентностного подхода в учебно-воспитательном процессе. Охарактеризован компетентностный потенциал продуктивного обучения, проанализирована динамика развития жизненной компетентности личности и установлены основные закономерности данного процесса. Рассмотрена проблема формирования общеобразовательного учебного заведения нового типа с учетом требований комптентностно направленного образования. Раскрыто содержание и разработана технология проектирования школы жизненной компетентности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210 + Ч421.350

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Єрмаков І. Г. 
Життєтворчі компетенції особистості : посібник / І. Г. Єрмаков, Д. О. Пузіков; Упр. освіти і науки Донец. облдержадмін., Донец. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Донецьк : Каштан, 2007. - 242 c. - (Б-ка "Компетентніс. спрям. освіта"). - укp.

Висвітлено актуальні питання формування життєвої компетентності та становлення індивідуально-особистісної життєтворчості. Розкрито сутність і структуру життєтворчих компетенцій особистості, показано їх значущість для життєвої компетентності та життєвого проекту особистості. Запропоновано життєтворчу модель компетентного випусника вітчизняної 12-річної загальноосвітньої школи.

Освещены актуальные вопросы формирования жизненной компетентности и становления индивидуально-личностного жизнетворчества. Раскрыты сущность и структура жизнетворческих компетенций личности, показано их значение для жизненной компетентности и жизненного проекта личности. Предложена жизнетворческая модель компетентного выпускника отечественной 12-летней общеобразовательной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю9я7 + Ю937-8я7 + Ю952.2я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Перспективні педагогічні технології в системі неперервної освіти : Матеріали Всеукр. наук.-пошук. конф., 19 лист. 2004 р., м.Київ. Ч. 1 / ред.: І. Г. Єрмаков, С. В. Рудаківська; Ін-т педагогіки АПН України, Київ. міжнар. ун-т. - К., 2005. - 612 c. - укp.

Висвітлено місце та роль педагогічних технологій у розвитку та саморозвитку особистості як суб'єкта життя та культури, досягненні нових якісних показників навчання та виховання. Охарактеризовано компетентнісний потенціал освіти в Україні, наведено інтерактивні технології у сучасному навчальному закладі. Проаналізовано особливості використання сучасних інформаційних технологій у процесі виховання особистості засобами мистецтва, розкрито психолого-педагогічні аспекти дистанційного навчання як способу модернізації сучасного процесу освіти. Визначено дидактичні умови забезпечення наступності у навчально-виховному процесі.

Освещены место и роль педагогических технологий в развитии и саморазвитии личности как субъекта жизни и культуры, достижении новых качественных показателей образования и воспитания. Охарактеризован компетентносный потенциал образования в Украине, приведены интерактивные технологии в современном учебном заведении. Проанализированы особенности применения современных информационных технологий в процессе воспитания личности в искусстве, раскрыты психолого-педагогические аспекты дистанционного образования как средства модернизации современного процесса образования. Определены дидактические условия обеспечения преемственности в учебно-воспитательном процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7 я431 + Ч311.207 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348984 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Перспективні педагогічні технології в системі неперервної освіти : Матеріали Всеукр. наук.-пошук. конф., 19 лист. 2004 р., м.Київ. Ч. 2 / ред.: І. Г. Єрмаков, С. В. Рудаківська; Ін-т педагогіки АПН України, Київ. міжнар. ун-т. - К., 2005. - 392 c. - укp.

Висвітлено місце перспективних педагогічних технологій в оволодінні молоддю іноземними мовами. Розкрито психологічні засади становлення особистості як суб'єкта життя та культури, наведено нові підходи до формування професійної компетентності педагогів. Проаналізовано особливості розвитку професійних інтересів студентів педагогічних училищ, формування критичного мислення у майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи, дослідження культури міжособистісних взаємин старших підлітків, проявів емоційної готовності особистості за умов навчального процесу. Викладено проблеми активізації пошукової діяльності майбутнього журналіста.

Освещено место перспективных педагогических технологий в овладении молодежью иностранными языками. Раскрыты психологические основы становления личности как субъекта жизни и культуры, приведены новые подходы к формированию профессиональной компетентности педагогов. Проанализированы особенности развития профессиональных интересов студентов педагогических училищ, формирования критического мышления у будущего учителя иностранного языка начальной школы, исследования культуры межличностных взаимоотношений старших подростков, проявлений эмоциональной готовности личности в условиях учебного процесса. Изложены проблемы активизации поисковой деятельности будущего журналиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7 я431 + Ч311.207 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348984 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шестопаль О. М. 
Економіка та організація промислового садівництва України : монографія / О. М. Шестопаль, В. А. Рульєв, П. В. Кондратенко, Г. М. Сатіна, М. О. Бублик, І. К. Омельченко, І. О. Єрмаков, М. К. Гащенко, Л. О. Барабаш, Л. В. Романова. - К. : ННЦ "Ін-т аграр. економіки", 2010. - 334 c. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку вітчизняного промислового садівництва з 1887 р. до сьогодення. Проведено порівняльний аналіз стану садівництва України та зарубіжних, зокрема європейських, країн. Обгрунтовано напрями подолання кризи в даній галузі та перспективи розвитку вітчизняного промислового садівництва до 2025 р. з урахуванням особливостей глобалізації сучасної світової економіки, лібералізації міжнародної торгівлі та загострення конкуренції між товаровиробниками садівницької продукції.

Освещены проблемы развития отечественного промышленного садоводства с 1887 г. до настоящего времени. Проведен сравнительный анализ состояния садоводства Украины и зарубежных, в частности европейских, стран. Обоснованы направления преодоления кризиса в данной отрасли и перспективы развития отечественного промышленного садоводства до 2025 г. с учетом особенностей глобализации современной мировой экономики, либерализации международной торговли и обострения конкуренции между товаропроизводителями садоводческой продукции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.154

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Компетентнісний підхід у неперервній освіті : колект. моногр. / Н. Б. Голуб, І. Г. Єрмаков, Л. О. Лузан, Л. І. Мацько, І. В. Родигіна; ред.: І. Г. Єрмаков. - Донецьк : Каштан, 2012. - 259 c. - укp.

Досліджено актуальні питання реалізації компетентнісного підходу на всіх етапах неперервної освіти (загальної, вищої, післядипломної). Обгрунтовано теоретико-методологічні та концептуальні засади впровадження компетентнісного підходу в систему неперервної освіти. Визначено зміст, структуру компетентності як педагогічного феномену, простежено механізми її розвитку, рівні сформованості та критерії оцінювання. Розглянуто дієві шляхи підготовки компетентного учня та компетентного вчителя в контексті нової освітньої парадигми. Розкрито суть проблеми та шляхи вирішення комунікативної компетентності сучасного старшокласника. Наведено теоретичні підходи до формування особистості компетентного вчителя філологічних дисциплін у післядипломній освіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207 + Ч489.514(4УКР)78 + Ш141.14-910

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Єрмаков І. 
Компетентнісний потенціал педагогіки життєтворчості / І. Єрмаков // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 6. - С. 22-25. - укp.

Розглянуто завдання, які стоять перед освітніми закладами у сфері їх відповідальності перед кожним вихованцем: докорінне переосмислення фундаментальних концептуальних засад дванадцятирічної школи, посилення її компетентнісної спрямованості. Висвітлено проектно-цільовий метод в управлінні навчальним процесом Донеччини та прогностичні моделі інноваційного розвитку, які взяли на озброєння переважна кількість закладів освіти області, зокрема моделі білінгвального навчання, продуктивного навчання, школи рівних можливостей, школи успіху, акмеологічної школи тощо. Охарактеризовано поняття компетентнісного ставлення особистості до життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Софія Русова - предтеча нової української школи : зб. наук. пр. за матеріалами IV Всеукр. наук.-практ. конф. (Чернігів, 25-26 лют. 2021 р.) / ред.: І. В. Зайченко, С. Б. Пономаревський, І. Г. Єрмаков, Т. Ф. Мельничук, О. В. Коваленко, Н. М. Корж; Державна наукова установа Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації "Інститут модернізації змісту освіти", Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського, Ріпкинська гімназія імені Софії Русової. - Ріпки. - Чернігів : Ріпкин. гімназія ім. Софії Русової : Чернігівська політехніка, 2021. - 167 c. - укp.

Вміщено матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції “Софія Русова — предтеча нової української школи”. Увагу приділено аспектам світогляду Софії Русової, зокрема, питанням пошуку універсального “Букваря”. Висвітлено виховання творчої особистості в новій українській школі за концепцією Софії Русової та проектну концептосферу творчості Софії Русової. Акцентовано на формулюванні цілей підготовки вчителів для національної школи України у творах Софії Русової. Зазначено про оновлення стандарту дошкільної освіти через призму педагогічних ідей Софії Русової в сучасному закладі дошкільної освіти. Увагу приділено використанню лінгводидактичних аспектів С. Русової у формуванні мовленнєвого самовираження дошкільників, реалізації в закладі дошкільної освіти концепції національного виховання С. Русової.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Русова С. я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848450 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського