Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (112)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш.р3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 89
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Семеног О. М. 
Організація науково-дослідної роботи студентів філологічних факультетів педагогічних університетів : Навч.-метод. посіб. / О. М. Семеног; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Глух. держ. пед. ун-т. - К.; Глухів : РВВ ГДПУ, 2002. - 96 c. - Бібліогр.: с. 74-77. - укp.

Розглянуто особливості організації науково-дослідної роботи студентів філологічних факультетів педагогічних університетів, а також виконання та оформлення наукових робіт з сучасної української літературної мови, історії української літератури.

Рассмотрены особенности организации научно-исследовательской работы студентов филологических факультетов педагогических университетов, а также выполнения и оформления научных работ по современному украинскому литературному языку, истории украинской литературы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30-268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Агеєва В.  
Кафедра філології Національного університету "Києво-Могилянська академія" / В. Агеєва // Слово і час. - 2002. - Вип. 9. - С. 71-72. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р31(4Укр)13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Монастирецький Л.  
Філологія у Житомирському педуніверситеті імені Івана Франка: історія в роках та долях викладачів / Л. Монастирецький // Слово і час. - 2002. - № 6. - С. 57-61. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р312(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Філологічний факультет Одеського національного університету ім. І.І.Мечникова : Бібліогр. 1991 - 2001 / ред.: Н. М. Шляхова; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. Філол. ф-т, Наук. б-ка. - О. : Астропринт, 2003. - 245 c. - укp.

Вміщено публікації вчених філологічного факультету ОНУ за 1991 - 2001 рр. Наведено відомості про монографії, автореферати, підручники, статті, надруковані викладачами факультету, а також основні напрямки наукових досліджень. Показано належність учених до наукових шкіл з мовознавства та літературознавства, а також досягнення одеських учених-філологів у науковій та викладацькій роботі.

Помещены публикации ученых филологического факультета ОНУ за 1991 - 2001 гг. Приведены сведения о монографиях, авторефератах, учебниках, статьях, опубликованных преподавателями факультета, а также основные направления научных исследований. Показаны принадлежность ученых к научным школам по языко- и литературоведению, а также достижения одесских ученых-филологов в научной и преподавательской работе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.е(4УКР)л3 + Ш.р31(4УКР)13 + Ш.г(4УКР)6дя2 + Ш.я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА643569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Нещерет О. І. 
Психологія мовленнєвої діяльності : Навч.-метод. посіб. / О. І. Нещерет; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2004. - 100 c. - (Спецкурс з психології). - укp.

Висвітлено актуальні проблеми психології мовлення, методи психологічних досліджень мовленнєвої діяльності, особливості розвитку мовлення в різні вікові періоди, психологічні основи засвоєння різнорівневих лінгвістичних знань. Розглянуто психологічні механізми різних видів і форм мовлення, закономірності їх формування, функції та вікові особливості розвитку. Запропоновано інноваційні системи підготовки дошкільника до оволодіння писемним мовленням. Досліджено психологічні особливості засвоєння комунікативної функції мови. Розроблено методики вивчення експресивного, імпресивного мовлення, фонематичного слуху, розуміння логіко-граматичних конструкцій, дослідження читання, письма, темпу усної мовної діяльності та визначення лексичного значення слів.

Освещены актуальные проблемы психологии речи, методы психологических исследований речевой деятельности, особенности развития речи в разные возрастные периоды, психологические основы усвоения разноуровневых лингвистических знаний. Рассмотрены психологические механизмы разных видов и форм речевой деятельности, закономерности их формирования, функции и возрастные особенности развития. Разработаны инновационные системы подготовки дошкольников к освоению письменной речи. Исследованы психологические особенности овладения коммуникативной функцией языка. Разработаны методики изучения экспрессивной, импрессивной речи, фонематического слуха, понимания логико-грамматических конструкций, исследования чтения, письма, темпа усной речи и определения лексического значения слов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132я73 + Ю984.030.221я73 + Ш.р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вчені історико-філологічного факультету Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського : довід. / упоряд.: В. М. Букач. - О., 2007. - 37 c. - укp.

Наведено інформацію про вчених, які працюють на кафедрах історико-філологічного факультету Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського станом на 1 січня 2007 р., зокрема, мовознавця О.Ф.Немировську, педагога Л.І.Орєхову, літературознавця В.І.Сподарця, історика В.М.Чумака й інших.

Приведена информация об ученых, которые работают на кафедрах историко-филологического факультета Южноукраинского государственного педагогического университета им. К.Д.Ушинского по состоянию 1 января 2007 г., в частности, языковеде А.Ф.Немировской, педагоге Л.И.Ореховой, литературоведе В.И.Сподарце, историке В.М.Чумаке и других.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р31(4УКР)13 д + Т1(4УКР)-1 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р109129 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мартинюк А. П. 
Дослідження ролі структурування філологічних знань студентами педагогічного коледжу / А. П. Мартинюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 11. - С. 69-72. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснюючи дослідження ролі структурування філологічних знань у професійній підготовці особистості виявлено, що особливості структурування грунтуються на ідеях сучасних технологій навчання та кредитно-модульній системі підготовки бакалавра.

Установлено, что вопросы структурирования филологических знаний должны учитывать роль модульно-познавательного, модульно-технологического, модульно-развивательного, модульно-контрольного аспектов, которые необходимы для усовершенствования структурирования филологических знаний для подготовки студентов педагогического колледжа.

The scientific research has proved that while learning problems of philological knowledge structuralization the importance of modular cognitive, modular technological, modular developed and modular checking aspects should be taken into account in order to improve the philological knowledge structuralization in the process of pedagogical college students preparing.


Ключ. слова: модулі навчання, технологія навчання, структурування змісту матеріалу, мовні компоненти
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Соколова І. В. 
Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога за двома спеціальностями : монографія / І. В. Соколова; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - Маріуполь : АРТ-ПРЕС; Д., 2008. - 399 c. - Бібліогр.: 665 назв. - укp.

Висвітлено генезу професійної підготовки вчителя-філолога за двома спеціальностями в ХХ ст. в історичному аспекті. Проаналізовано сучасний стан даної проблеми на філологічних факультетах педагогічних ВНЗ, а також в зарубіжних країнах. Викладено концептуальні підходи та визначено організаційно-методичні умови щодо впровадження моделі даної підготовки, описано кредитно-модульну технологію організації навчання та технологію маркетингу щодо управління її якістю.

Освещен генезис профессиональной подготовки учителя-филолога по двум специальностям в ХХ ст. в историческом аспекте. Проанализировано современное состояние данной проблемы на филологических факультетах педагогических ВУЗ, а также в зарубежных странах. Изложены концептуальные подходы и определены организационно-методические условия относительно внедрения модели данной подготовки, описаны кредитно-модульная технология организации обучения и технология маркетинга относительно управления её качеством.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Маркітантов Ю. О. 
Факультет української філології та журналістики Кам'янець-Подільського університету : іст. нарис / Ю. О. Маркітантов, В. Б. Стецюк. - Кам'янець Поділ. : Аксіома, 2008. - 120 c. - Бібліогр.: с. 97-101. - укp.

Висвітлено питання становлення та розвитку факультету української філології та журналістики Кам'янець-Подільського національного університету, який одним з перших в університеті розпочав свою роботу у 1918 р. Наведено бібліографічні описи основних публікацій викладачів факультету, студентських наукових збірників і статей за період 2001 - 2008 рр.

Освещены вопросы становления и развития факультета украинской филологии и журналистики Камянец-Подольского национального университета, который одним с первых в университете начал свою работу в 1918 г. Приведены библиографические описания основных публикаций преподавателей факультета, студенческих сборников и статей за период 2001 - 2008 гг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62р31(4УКР)13г + Ш.р31(4УКР)13г

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА706341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Філологічний факультет: 30 років поступу / ред.: М. П. Ткачук; уклад.: Г. Д. Панчук, П. З. Гуцал; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2009. - 155 c. - укp.

Висвітлено історію становлення та розвитку філологічного факультету Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка, зокрема, Кременецького педагогічного інституту. Проаналізовано здобутки кафедр української мови, історії української літератури, теорії літератури та порівняльного літературознавства, українського та загального мовознавства, російської мови та літератури, журналістики, а також педагогічні та наукові здобутки викладачів, їх внесок у педагогічну та філологічну науки в Україні.

Освещена история становления и развития филологического факультета Тернопольского национального педагогического университета им. В.Гнатюка, в частности, Кременецкого педагогического института. Проанализированы достижения кафедр украинского языка, истории украинской литературы, теории литературы и сравнительного литературоведения, украинского и общего языковедения, русского языка и литературы, журналистики, а также педагогические и научные достижения преподавателей, их вклад в педагогическую и филологическую науки в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р31(4УКР)13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714182 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дорошенко С.  
Новій навчальній дисципліні - нову концепцію / С. Дорошенко // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Філол. науки. - 2004. - № 1. - С. 5-8. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р3 + Ч486

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/філол. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Гусєва Т. П. 
Психологічні засоби розвитку креативності майбутніх учителів філологічного профілю : Автореф. дис... канд. психол. наук / Т. П. Гусєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 22 c. - укp.

Розроблено комплекс психологічних засобів розвитку креативності майбутніх учителів-філологів у аспекті особистісного, креативно-комунікативного підходу. Визначено основні положення даного методологічного підходу. Розкрито суть поняття креативності особистості майбутніх учителів-філологів як її здатності до творчих мовленнєвої діяльності та спілкування. Доведено, що креативна особистість є цілісним суб'єктом творчої мовленнєвої діяльності, джерелом комунікативної креативності студента-філолога. Розроблено комплекс психологічних засобів розвитку креативності під час підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності, який містить компоненти, зокрема, мотиваційно-креативний, когнітивно-креативний, когнітивно-цільовий, вербально-продуктивний, емоційно-креативний. Обгрунтовано психолого-педагогічну модель комплексу психологічних засобів розвитку креативності особистості даних студентів за умов професійної підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. Запропоновано шляхи ефективного використання цього комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Йовенко Л. І. 
Підготовка студентів-філологів вищого педагогічного навчального закладу до родинного виховання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Йовенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему підготовки студентів-філологів вищого педагогічного навчального закладу до родинного виховання. Розглянуто дефініцію "родинне виховання" у контексті професійної підготовки даних студентів, зокрема, його суть і функції, стан і особливості виховного процесу у сучасній вищій школі та українській родині. Акцентовано увагу на організаційно-педагогічних засадах підготовки студентів-філологів до родинного виховання, зокрема, теоретико-методичній підготовці, їх позаурочній роботі у даній галузі. Прослідковано динаміку формування готовності даних студентів до родинного виховання, визначено її критерії та рівні (високий, середній, низький, критичний). Розроблено й експериментально перевірено модель підготовки студентів-філологів до родинного виховання, згідно з якою до програмового матеріалу вищого педагогічного навчального закладу, зокрема, до навчальних планів спеціальних курсів "Українські елітарні родини кінця XIX - початку XX ст.", "Український дитячий фольклор", "Українське дитинознавство" введено родинно-виховний компонент.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ш.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Соколова І. В. 
Теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутнього вчителя за двома спеціальностями на філологічних факультетах вищих навчальних закладах : автореф. дис... д-ра пед. наук / І. В. Соколова; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти доросл. - К., 2008. - 44 c. - укp.

Розроблено теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутнього вчителя за двома спеціальностями на філологічних факультетах ВНЗ. Проаналізовано базові положення та дефініції дослідження. Виокремлено й охарактеризовано етапи професійної підготовки вчителя-філолога в 1950 - 2007 рр. Розглянуто сучасний стан, тенденції й особливості професійної підготовки майбутнього вчителя-філолога в Україні та за рубежем. Теоретично обгрунтовано концепцію, компетентнісну модель вчителя-філолога, а також модель його професійної підготовки за двома спеціальностями. Визначено критерії та показники управління якістю даної підготовки на філологічних факультетах. Виявлено й обгрунтовано організаційно-методичні умови професійної підготовки майбутнього вчителя за двома спеціальностями, а саме: формування всіх її компонентів і змісту (аксіологічного, праксеологічного та морфологічного) за визначеними принципами; управління якістю на філологічному факультеті згідно з принципами та функціями управління нелінійними системами; проведення маркетингових досліджень ринків освітніх послуг і праці; кредитно-модульне навчання, особистісно зорієнтовані та комунікативні форми, методи та технології самостійної науково-дослідної роботи студентів, неперервна педагогічна практика. Запропоновано навчально-методичний комплекс для керівників структурних підрозділів, викладачів і студентів НЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Орєхова Л. І. 
Формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів української мови і літератури : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. І. Орєхова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). - О., 2005. - 21 c. - укp.

Уточнено зміст поняття "професійно-мовленнєва діяльність учителя української мови та літератури". Обгрунтовано сутність, критерії, показники та рівні сформованості оцінного компонента даної діяльності учителя. Розроблено методику формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності студентів філологічних факультетів. З'ясовано тенденції та педагогічні умови формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів української мови та літератури. Розроблено спецпрактикум "Оцінний компонент професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів української мови та літератури", який рекомендовано використовувати в навчальному процесі як окрему учбову дисципліну або в курсі "Методики викладання української мови в школі" на філологічних факультетах вищих педагогічних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913.37 + Ш.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Зуброва О. А. 
Формування професійних особистісних якостей майбутнього учителя-філолога у навчально-виховному процесі класичного університету : автореф. дис... канд. пед. наук / О. А. Зуброва; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування професійних особистісних якостей майбутніх учителів філологів у навчально-виховному процесі класичних університетів. Розкрито сутність поняття "професійні особистісні якості майбутнього вчителя-філолога". Виділено й систематизовано найбільш значущі у професійній діяльності педагога якості, які умовно поділено на дві взаємопов'язані та взаємозумовлені групи: комунікативні (емпатія, толерантність, комунікативність) і морально-вольові (гуманність, відповідальність, вимогливість до себе й до інших). Визначено основні структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості професійних особистісних якостей студентів-філологів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, спрямовані на підвищення ефективності процесу формування професійних особистісних якостей майбутніх учителів-філологів у навчально-виховному процесі класичних університетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357546 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Яковенко-Глушенкова Є. В. 
Підготовка майбутніх учителів-філологів до формування культури поведінки молодших школярів у поліетнічному середовищі : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Є. В. Яковенко-Глушенкова; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано рівень дослідженості проблеми в педагогічній теорії та практиці вищої школи. Уточнено зміст понять "культура поведінки молодших школярів", "уміння формувати культуру поведінки молодших школярів", "поліетнічне середовище". Визначено критерії та рівні розвитку у майбутніх учителів-філолгів умінь формувати культуру поведінки молодших школярів у поліетнічному середовищі. Розроблено авторську методику, діагностичну карту-схему розвитку у майбутніх учителів-філологів умінь формувати культуру поведінки майбутніх школярів у поліетнічному середовищі. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх учителів-філологів до формування культури поведінки молодших школярів у поліетнічному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч421.331.1 + Ш.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368087 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Григор'єва Т. Ю. 
Оцінювання готовності вчителів-філологів до навчання дорослих у системі неперервної освіти Великої Британії / Т. Ю. Григор'єва // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 1. - С. 56-61. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито особливості ефективної підготовки вчителя до освіти дорослих у Великій Британії. Окреслено змістові характеристики програм оцінювання готовності вчителів до навчання дорослих. Висвітлено методи визначення потреб дорослих у процесі навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4ВЕЛ) + Ш.р31(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мазур О. В. 
Основи наукових досліджень : посіб. для студ. філол. спец. / О. В. Мазур, О. В. Подвойська, С. В. Радецька; Херсон. нац. техн. ун-т. - Вінниця : Нова кн., 2013. - 119 c. - Бібліогр.: с. 118-119 - укp.

Надано поняття про наукову діяльність, а також поради з раціонального використання професійного потенціалу. Наведено методи наукових досліджень, визначено стиль наукової прози. Розглянуто процеси реферування й анотування як способи подання наукової інформації. Надано відомості про планування, організацію та проведення наукового дослідження (зокрема, про основні методи лінгвістичних досліджень), описано методику його проведення, оформлення та презентації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30-268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Яблонська Т. М. 
Методологія реалізації рольової перспективи як стратегії якісної підготовки майбутніх учителів-філологів : монографія / Т. М. Яблонська; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О. : Букаєв В. В., 2012. - 227 c. - Бібліогр.: с. 193-217 - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, що позитивно впливають на динаміку якості педагогічної підготовки, організованої за принципом рольової перспективи, а саме: створення педагогічно керованого освітнього середовища, двохаспектність цілепокладання педагогічного процесу; реалізація суб' єктної позиції студентів, професійно-педагогічної спрямованості; комплексне використання технологій, побудованих за принципом рольової перспективи. Доведено, що професійні якості майбутнього вчителя-філолога можуть бути сформовані в процесі рольової діяльності в разі максимальної активності та самостійності студентів, докладання ними зусиль до досягнення рольової перспективи та роботи над собою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21 + Ш.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського