Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч612.174.32$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Кіт Н.  
Колір у журналі для дошкільнят: обгрунтоване різнобарв'я (редакторський аспект) / Н. Кіт // Зб. пр. н.-д. центру періодики. - 2004. - Вип. 12. - С. 126-133. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.174.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Черняков Б. І. 
Ілюстрування журнальної періодики XVIII - початку XIX ст. : Матеріали до лекції / Б. І. Черняков; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2004. - 40 c. - (Зображ. журналістика: пробл. історії і теорії: Пошуки журналіст. специфіки і техніки відтворення зобр.: Тексти лекцій / Лекц. фонд Ін-ту журналістики. Ілюстрування період. вид. XVIII - початку XIX ст.; Вип. 2). - Бібліогр.: с. 37-40. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.174.32 + Ч612.3(28)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р101592 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Іващенко О. В. 
Синтез зображення і тексту у журналі / О. В. Іващенко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 3. - С. 50-55. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено основні графічні елементи журналу та форми їх синтезу. Виявлено складові частини графічної структури журналу і головні види його ритмічної побудови.

Определены основные графические элементы журнала и формы их синтеза. Выявлены составные части графической структуры журнала и главные виды его ритмического построения.

The article is devoted to definition of basic graphic elements for magazine and forms of synthetics. The author reveals the graphic components of magazine and main variety of its rhythm construction.


Ключ. слова: журнальний дизайн, текст, зображення, ритм
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ157 + Ч612.174.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Іващенко О. В. 
Журнал як феномен модерної культури: філософсько-антропологічний аналіз графічного оформлення : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.04 / О. В. Іващенко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 18 c. - укp.

Проведено аналіз журналу як культурної форми доби Модерну, виявлено його людинотворчий потенціал. Обгрунтовано, що графічне оформлення журнальної продукції є одним із чинників, які визначають поворот від культурної техніки читання до культурної техніки зображення. Виявлено комунікативні можливості журнального дизайну, реалізація якого дозволяє на комплементарних засадах поєднувати можливості вербальної та невербальної комунікації. Доведено, що у журналі графічними засобами підтримуються онтологічні константи буттєвої репрезентації періодики, досліджено культурно-антропологічний вимір графічного оформлення журнальної продукції на Слобожанщині.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216 + Ю6*671.1*46 + Ч612.174.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383507 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шевченко В. Е. 
Форми візуалізації в сучасному журналі : монографія / В. Е. Шевченко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Паливода А.В., 2013. - 339 c. - Бібліогр.: с. 310-339 - укp.

Розкрито сутність наукових підходів до відтворення даних у засобах масової комунікації, питання взаємозв'язку контенту та дизайну. Науково обгрунтовано терміни "візуальна комунікація", "комунікаційний дизайн", "графічний дизайн", "інформаційний дизайн". Проаналізовано різні підходи до дослідження візуального контенту мас-медіа, моделі сприйняття даних. Показано роль символів і графічних образів. Описано модель мовної комунікації та сприйняття символічного контенту. Розкрито взаємозв'язок вербального та візуального, значення культурного компонента, етапів розвитку візуальних образів, увагу приділено мові візуального повідомлення. За допомогою образно-символічного підходу до вивчення міжкультурної комунікації розглянуто форми (графічні символи, малюнки, фотографії, шрифти, інфорграфіку) та способи візуалізації, види зображень, обгрунтовано доцільність візуалізації даних. Розкрито закономірності дизайн-композиції візуального повідомлення, властивості просторової форми об'єктів композиції, унікальні закони сприйняття, елементи, прийоми, засоби та принципи дизайну.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.174.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Безотосна Ю. В. 
Комунікаційні особливості сприйняття кольору аудиторією журнальних видань / Ю. В. Безотосна // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 4. - С. 35-39. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано інформаційне навантаження кольорів, принципи їх використання та роль у формуванні обличчя друкованих видань. Проаналізовано основні функції кольору в журнальних виданнях шляхом порівняння кольорових моделей оформлення. Акцентовано на семантиці кольорів як складовій естетики оформлення видання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.174.32 + Ч612.154.312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вербовий Р. М. 
Композиційно-графічна модель українського молодіжного журналу : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.05 / Р. М. Вербовий; МОНМС України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Досліджено композиційно-графічне оформлення українського молодіжного журналу як явища у видавничій справі. Запропоновано формальну й описову композиційно-графічну модель українського молодіжного журналу. Вивчено елементи композиційно-графічного наповнення українського молодіжного журналу та сформовано методику організації простору журналу шляхом розробки системи розміщення елементів оформлення. Приділено увагу особливостям та закономірностям стратегії позиціонування молодіжного журналу видавництвом, що реалізується через візуальне відображення концептуальної сутності видання. Встановлено принципи практичного використання композиційно-графічної моделі українського молодіжного журналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.174.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шевченко В. Е. 
Концепція візуалізації журнального контенту в системі наукових поглядів у галузі соціальних комунікацій : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / В. Е. Шевченко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2014. - 32 c. - укp.

Досліджено візуалізацію журнального контенту як принципово нову форму інформаційного повідомлення. Створення й обгрунтування концепції здійснено на підставі виявлення закономірностей формування, структуризації та функціонування наочного складника журналів. Проведено науково-практичне осмислення зображальної журналістики, журналістики даних, інформаційного та комунікаційного дизайну в системі соціальних комунікацій. Сформульовано дефініцію та концептуальні положення щодо візуалізованого контенту, вивчено вплив візуальних засобів на сприйняття інформації. Сформульовано форми візуалізації та способи інтерпретації даних. Візуалізований контент розглянуто як невербальну мову, за допомогою якої відбувається створення та споживання продукту соціальної комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.174.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бережна О. Б. 
Вибір стильового оформлення журнальних видань / О. Б. Бережна // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2018. - Вип. 2. - С. 153-158. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Підбір відповідного оформлення для видання, яке відповідало б тематиці журналу, є одним із чинників конкурентоспроможності видання на ринку поліграфії. Цей процес творчого пошуку є одним із самих трудомістких для дизайнера, тому що існує велика множина популярних стилів та стильових напрямів, додатково вибір ускладнює те, що деякі з них мають спільні елементи. Розглянуто сучасні прийоми і методики проектування журналу. Проаналізовано основні етапи проектування журналу. За допомогою групи експертів дизайнерів та верстальників журнальних і газетних видань було проведено анкетування щодо чинників, які впливають на художнє оформлення журналів. Методом аналізу ієрархій виявлені найбільш значущі чинники, які в головній мірі визначають стиль оформлення майбутнього видання. Визначено правила верстки, та основні елементи журнальної сторінки відповідно до стилю оформлення. В результаті сформовано методику розробки художнього оформлення журналів, яка зможе полегшити процес вибору стилю оформлення різних типів видань. Запропоновано алгоритм дій вибору стилістичного рішення журнального оформлення. Застосування методики вибору стильового оформлення для журнальних видань дозволить здійснювати більш вдалий вибір носіїв відповідного стилю оформлення журналу, який буде мати більше шансів сподобатися потенційному читачеві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.174.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дубневич М. М. 
Аналіз поліграфічного виконання журнальної періодики для дітей / М. М. Дубневич // Наук. зап. / Укр. акад. друкарства. - 2018. - № 1. - С. 82-92. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Проведено аналіз номенклатури дитячої журнальної періодики, представленої на сучасному українському ринку преси. На основі нормативної документації, що регламентує оформлення та поліграфічне виконання вказаної категорії видань, систематизовано головні показники якості. Здійснено вибірку дитячих журнальних видань, що охоплює читацьку аудиторію усіх чотирьох вікових груп. У вибраних виданнях проведено оцінювання якості за низкою показників. Зокрема, проаналізовано повноту подання вихідних відомостей згідно з вимогами ДСТУ 4861:2007. "Інформація та документація. Видання. Вихідні відомості", у результаті чого виявлено цілу низку порушень вказаних вимог, зокрема неправильне формулювання читацької адреси. Оцінювання якості шрифтового оформлення дитячих журнальних видань за широким переліком показників (кегль, кількість гарнітур у виданні, інтерлініяж, довжина рядка шпальти, місткість шрифту) також засвідчило про наявність цілої низки невідповідностей. Аналіз форматів досліджуваних видань показав, що більшість з них оформлена за нестандартним форматом, що допустимо для цієї категорії видань, однак, порушені вимоги щодо гранично допустимої довжини рядка. Проведено оцінювання не менш важливого показника оптичної густину за друковуваного фону під текстом, оскільки цей прийом оформлення часто трапляється у дизайні дитячих журнальних видань. Результати досліджень показали, що у понад третини аналізованих видань цей показник якості не відповідає встановленим гранично допустимим значенням. Здійснено порівняння недоліків оформлення різних категорій дитячих видань: навчальних, журнальних та книжкових.


Індекс рубрикатора НБУВ: М891 + М892 + Ч612.174.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шмига Ю. І. 
Шрифтове оформлення заголовків рекламних текстів жіночих глянцевих видань / Ю. І. Шмига, О. Д. Шмига // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 1. - С. 102-107. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено функціонально-комунікаційний аспект шрифтової графіки в заголовках рекламних текстів жіночих глянцевих видань України з метою виявлення закономірностей використання та критеріїв відбору шрифтів у вітчизняній рекламі. Одержано зріз журнальної реклами в жіночих глянцевих виданнях з огляду на шрифти, що використовують найчастіше в заголовках рекламних текстів, з'ясовано їх типологічну належність і характеристики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.174.32 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шмига Ю. І. 
Шрифтове оформлення заголовків рекламних текстів жіночих глянцевих видань / Ю. І. Шмига, О. Д. Шмига // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2019. - № 1. - С. 102-107. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено функціонально-комунікаційний аспект шрифтової графіки в заголовках рекламних текстів жіночих глянцевих видань України з метою виявлення закономірностей використання та критеріїв відбору шрифтів у вітчизняній рекламі. Одержано зріз журнальної реклами в жіночих глянцевих виданнях з огляду на шрифти, що використовують найчастіше в заголовках рекламних текстів, з'ясовано їх типологічну належність і характеристики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.174.32 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського