Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: Б. Н. Мітюров. - Рівне, 2002. - 171 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 19). - укp.

Висвітлено питання історії дошкільної педагогіки, підготовки педагогічних кадрів, сучасні концепції дошкільного виховання. Розглянуто деякі аспекти проблеми готовності дітей до вивчення математики в школі, описано роль навчання математики в гуманізації дошкільної освіти. Проаналізовано вплив професійної діяльності музичного керівника на розвиток особистості дошкільника. Запропоновано аксіологічний підхід до проблем сучасного дошкільного виховання.

Освещены вопросы истории дошкольной педагогики, подготовки педагогических кадров, современные концепции дошкольного воспитания. Рассмотрены некоторые аспекты проблемы готовности детей к изучению математики в школе, описана роль обучения математике в гуманизации дошкольного образования. Проанализировано влияние профессиональной деятельности музыкального руководителя на развитие личности дошкольника. Предложен аксиологический подход к проблемам современного дошкольного воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Захарова Н. М. 
Адаптація дітей дошкільного віку до сучасного соціального простору : монографія / Н. М. Захарова; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2010. - 216 c. - Бібліогр.: 219 назв. - укp.

Висвітлено результати теоретичних та експериментальних досліджень адаптації дітей дошкільного віку до сучасного соціального простору. Розглянуто питання організації розвивально-виховної роботи з дітьми в адаптаційний період, організаційно-методичної роботи з педагогічним колективом, співробітництва дошкільного навчального закладу з сім'єю.

Освещены результаты теоретических и экспериментальных исследований адаптации детей дошкольного возраста к современному социальному пространству. Рассмотрены вопросы организации развивающе-воспитательной работы с детьми в адаптационный период, организационно-методической работы с педагогическим коллективом, сотрудничества дошкольного учебного заведения с семьей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.0 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729749 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пальшкова І. 
Аксіологічний підхід до вивчення поняття "педагогічна культура майбутнього вчителя початкової школи" / І. Пальшкова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4. - С. 32-40. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розкрито феномен становлення педагогічної культури вчителя початкової школи з позицій аксіологічного підходу. Відзначено, що домінування соціального та діяльнісного підходів приводить до звуження самого поняття "професійна-педагогічна культура", до ототожнення його з професійною діяльністю тощо. Проаналізовано явище педагогічної культури через категоріальні опозиції, які виражають антропометричну сутність самого феномену культури ("соціальна - індивідуальна культура", "культура суспільства - культураособистості", "культура - цивілізація"). Зазначено, що вивчати цінності та свідомо використовувати їх можна лише через вияв у реальному людському житті та діяльності, яка завжди є суспільною. Підсумовано, що найбільш актуальним для даного дослідження є гуманітарний підхід, який відводить людині роль духовного суб'єкта культури, якому властиві побудова та "вичитування" смислів, відповідальність діяльності та поведінки, здатність до саморозвитку, саморегуляції і самореалізації.

Раскрыт феномен становления педагогической культуры учителя начальной школы с позиций аксиологического подхода. Отмечено, что доминирование социального и деятельностного подходов приводит к сужению самого понятия "профессиональная-педагогическая культура", к отождествлению его с профессиональной деятельностью. Проанализировано явление педагогической культуры через категориальные оппозиции, выражающие антропометрические сущность самого феномена культуры ("социальная - индивидуальная культура", "культура общества - культура личности", "культура - цивилизация"). Утверждается, что изучать ценности и сознательно использовать их можно только через проявление в реальной человеческой жизни и деятельности, которая всегда является общественной. Подытожено, что наиболее актуальным для данного исследования является гуманитарный подход, который отводит человеку роль духовного субъекта культуры, способного к построению и "вычитке" смыслов, к ответственности деятельности и поведения, к способности к саморазвитию, саморегуляции и самореализации.

The article considers approaches to studying the notion of the "pedagogical culture" from a position of valuable orientation of the personality of an elementary school teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.02 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бабій І. В. 
Моральне виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. В. Бабій; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2012. - 20 c. - укp.

Вперше визначено педагогічні умови морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки (удосконалення теоретико-методичної підготовки вихователів дошкільних закладів до використання комплексу засобів народної педагогіки у моральному вихованні старших дошкільників, наукове обгрунтування та впровадження технології морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки, супровід виховного процесу систематичною діагностикою рівнів прояву моральної вихованості старших дошкільників). Розроблено технологію морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки, яка охоплює мету, завдання, компоненти, критерії та показники, педагогічні умови, методи, форми, засоби. Визначено компоненти (пізнавальний, емоційний, поведінковий), критерії (інформаційно-пізнавальний, емоційно-почуттєвий, когнітивно-поведінковий), показники та рівні (високий, достатній, середній, початковий) моральної вихованості старших дошкільників. Уточнено сутність поняття "моральне виховання старших дошкільників" як цілісний процес взаємодії педагогів і вихованців, що спрямований на формування у дітей провідних моральних якостей та уявлень, їх моральної свідомості та переконань, на засвоєння й актуалізацію дошкільниками моральних норм і правил з позиції народного розуміння моралі, на розвиток моральних почуттів, вироблення навичок моральної поведінки, підготовку до переходу на рівень самовиховання та самовдосконалення особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.01 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА387598 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського