Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (33)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (79)Журнали та продовжувані видання (356)
Пошуковий запит: (<.>U=З970.67$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кочина М. Л. 
Особенности дизайна компьютерных игр как факторы влияния на здоровье / М. Л. Кочина, Л. В. Подригало, А. В. Яворский, М. И. Ковтун, Т. С. Жулай // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 279-282. - рус.

Запроваджено спеціалізовану систему в практику створення КВІ, що буде сприяти збереженню здоров'я дітей і підлітків, забезпеченню безпеки популярних та розповсюджених розваг.

Рассмотрено внедрение специализированной системы в практику создания КВИ, что будет способствовать сохранению здоровья детей и подростков, обеспечению безопасности популярных и распространенных развлечений.

The implantation of a specialized system in practice of creation KVI will contribute in conservation of health of children and teenagers, safety of the popular and spread entertainments.


Ключ. слова: компьютерные игры, дизайн, здоровье
Індекс рубрикатора НБУВ: З970.67 + р128.94-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ашеров А. Т. 
Влияние компьютерных игр на человека: психологические и физиологические аспекты : учеб. пособие / А. Т. Ашеров, Ю. Н. Полякова; Укр. инж.-пед. акад. - Х. : ЧП "Вид-во Ліхтар", 2008. - 90 c. - Библиогр.: с. 83 - рус.

Рассмотрены история возникновения и развития компьютерных игр, игровых приставок и автоматов. Приведена классификация компьютерных игр, в частности, по жанру, визуальному представлению информации, количеству игроков и способам их взаимодействия. Охарактеризованы факторы позитивного и негативного влияния данных игр на человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.49я73 + З970.671я73

Шифр НБУВ: ВА695695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Клименко М. О. 
Комп'ютерні ігри в екології : навч. посіб. / М. О. Клименко, О. С. Мороз; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2006. - 227 c. - Бібліогр.: с. 226-227. - укp.

Висвітлено питання використання комп'ютерів і комп'ютерних технологій у ВНЗ України. Запропоновано пакет імітаційних комп'ютерних програм, який використовуєтья на кафедрі екології Національного університету водного господарства та природокористування. Охарактеризовано такі імітаційні програми, як "Експертиза малої річки", "Катастрофа на ЧАЕС", "Визначення якості води", "Оцінка стану басейнів річок", "Екологічна база даних України".

Освещены вопросы использования компьютеров и компьютерных технологий в ВУЗ Украины. Предложен пакет имитационных компьютерных программ, используемый на кафедре экологии Национального университета водного хозяйства и природопользования. Охарактеризованы такие имитационные программы, как "Экспертиза малой реки", "Катастрофа на ЧАЭС", "Определение качества воды", "Оценка состояния бассейнов рек", "Экологическая база данных Украины".


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1в641.8я73 + З970.671я73

Шифр НБУВ: ВА702312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бармак А. В. 
Информационная компьютерная технология для моделирования и управления манипуляционными и виртуальными системами / А. В. Бармак // Пробл. упр. и информатики. - 2003. - № 5. - С. 143-154. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розглянуто нову інформаційну технологію - необчислювальний підхід для розв'язання задач організації планування рухів маніпуляційних систем і керування віртуальними моделями голови людини в процесі промовлення з емоціями.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.67 + З965.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чернухин Ю. В. 
Организация поддержки импорта внешних программных моделей виртуальной среды VTB / Ю. В. Чернухин, В. Ф. Гузик, М. Ю. Поленов // Искусств. интеллект. - 2007. - № 4. - С. 497-502. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрен подход к организации импорта внешних моделей во внутренние библиотеки сред виртуального моделирования и описаны разработанные в соответствии с этим подходом программные средства инструментальной поддержки импорта на примере виртуальной моделирующей среды VTB - Virtual Test Bed, разработанной в университете штата Южная Каролина (США).


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Данилевич С. Б. 
Создание учебной деловой игровой программы средствами VBA MS Excel / С. Б. Данилевич, В. А. Кирвас // Системи оброб. інформації. - 2007. - Вип. 3. - С. 146-149. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Приведены рекомендации по созданию деловой компьютерной игры с применением VBA MS Excel.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.671

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Каріна О. М. 
Віртуальна реальність: онтологічний статус : Автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.01 / О. М. Каріна; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2004. - 17 c. - укp.

Досліджено онтологічний статус, основні онтологічні характеристики віртуальної реальності, встановлено особливості віртуальної реальності, представленої технічними засобами. Визначено смислові навантаження, якими наділено поняття "віртуальний" в історії філософії та науковому дискурсі. Виявлено еврестичний потенціал постнекласичної філософії для з'ясування онтологічного статусу віртуальної реальності. Зазначено, що постмодерністська методологія дозволяє визначити віртуальну реальність як інтерактивну, символічну реальність, що містить у собі нестачу реальності та внаслідок цього є умовою пошуку істини, а також постійним нагадуванням про існування розрізнення між буттям та його формами. Встановлено, що для даного типу реальності характерні нон-фінальна процесуальність та високий креативний потенціал. Обгрунтовано, що на відміну від віртуальної реальності як такої, яка завжди нагадує про існування забуття реальності (буття) у формах її представлення, віртуальна реальність, створена інформаційними та телекомунікаційними технологіями, навпаки, призводить до забуття реальності, стверджує можливість абсолютного та вичерпного представлення буття технічними засобами. Зазначено, що внаслідок перманентної процесуальності віртуальної реальності об'єкт, простір, час, причинність у ній інвертуються, знаходяться у процесі постійної зміни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю223.221 + Ю212.13 + Ю212.71 + З970.67 в1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лі В. Г. 
Геометричний інструментарій синтезу середовища віртуальної реальності стосовно до тренажерів : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.01.01 / В. Г. Лі; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2000. - 37 c. - укp.

Введено нові поняття прикладної геометрії - інтегральна модель кривої, оптимальна у геометричному сенсі дискретизація кривої. Розроблено способи конструювання просторових обводів кривих у традиційній реалізації та з використанням параметричних моделей дуг гвинтових кривих, посередньої інтерполяції параметрів форми. Сформульовано поняття та розроблено обчислювальний алгоритм визначення інформативності точкового каркасу просторової кривої, з використанням якого здійснюється мінімізація (компресія) дискретної інформації про криволінійні об'єкти. Значну увагу приділено методам та алгоритмам прискореної обробки дискретної графічної інформації про потреби комп'ютерної графіки, що забезпечують досягнення необхідної швидкодії на етапі візуалізації. Запропоновано теорію оцінки інформаційної потужності віртуальних сцен, а також методику експериментального дослідження впливу обсягу графічної інформації на швидкодію апаратури візуалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з970.67 + з970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кожаев В. В. 
Использование декларативного подхода для каркаса двумерных игр / В. В. Кожаев // Компьют. математика. - 2011. - Вып. 1. - С. 79-85. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто використання декларативного підходу у створенні каркасу двовимірних комп'ютерних ігор. Обгрунтовано потребу застосування кількох мов програмування в рамках одного програмного продукту. Запропоновано мову подання таблиці переходів скінченного автомата.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.671

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Конишева Н.  
Математична модель оцінювання впливу комп'ютерних ігор та геометричних форм на свідомість людини / Н. Конишева // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 663. - С. 263-269. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Об'єкт дослідження - різні геометричні форми, зокрема ті, що впливають на свідомість людини, а також ступіть впливу цих фігур на людину. Мета роботи - дослідження впливу елементів на формування образу й аналіз їх впливу на свідомість людини, зокрема глобальний вплив на мозок людини, комп'ютерних ігор. Використано три напрями опрацювання даних і результатів: математичний, фізичний, психологічний. Основний метод - математична асоціативна модель. На підставі одержаних даних і результатів математичної моделі зроблено перші кроки в розкритті питання ігроманії, впливу комп'ютерних ігор на молодь, а також дії форм навколишнього середовища на свідомість. Уперше вдалося математично показати та довести існування такого впливу. Крім того, вдалося вирахувати швидкість зациклювання діяльності мозку людини під впливом певних геометричних форм.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.671 + Ю959.49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Каргин А. А. 
О подходе к построению физической модели для интерактивных приложений / А. А. Каргин, Р. Н. Чижденко // Вісн. Донец. ун-ту. Сер. А. Природн. науки. - 2008. - № 2. - С. 542-546. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Приведены основные характеристики создаваемых физических моделей при проектировании приложений виртуальной реальности. Рассмотрены основные возможности, предоставляемые библиотеками физической симуляции, и основные параметры физической модели, используемой для создания интеллектуального управления движением многозвенного объекта.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.67

Шифр НБУВ: Ж69583/Сер.А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Терещенко В. Н. 
Подход к поиску оптимального пути между двумя точками на множестве преград / В. Н. Терещенко, Д. Янчик, Д. Пустовойтов, Е. Чернышов // Искусств. интеллект. - 2010. - № 4. - С. 297-303. - Библиогр.: 13 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.671-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Федяев О. И. 
Проектирование виртуальной кафедры университета на основе многомодельного агентно-ориентированного подхода / О. И. Федяев, Т. Е. Жабская // Искусств. интеллект. - 2010. - № 3. - С. 679-686. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Решена задача преобразования концептуальных моделей, полученных на стадии анализа по методологии Gaia, в физические модели при реализации многоагентной системы (МАС) в инструментальной среде JACK. На основании составленной семантики визуальных моделей среды JACK разработана методика трансформации абстрактных моделей Gaia в физические концепты среды JACK, обеспечивающая качественное прохождение всех этапов разработки МАС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1 + З970.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гелюх А. Н. 
Тренинг "Видеоигры как самостоятельная медиасистема. Видеоигра и безопасность личности" / А. Н. Гелюх // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2. - С. 115-127. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Рассмотрена острая потребность в развитии медиаобразования, раскрыты аспекты проблем влияния видеоигр на развитие личности. Предложенный тренинг "Видеоигры как самостоятельная медиасистема. Видеоигра и безопасность личности" знакомит с историей видеоигр, их классификацией по жанрам, платформам, тематике, количеству игроков; рассказывает о существующей классификации типа компьютерных игр и их влиянии на играющего; характеризует стадии формирования компьютерной зависимости и ее основные симптомы.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.671 + Ч311.354.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чайка Г. В. 
Залежність Я-концепції від вибору комп'ютерних ігор: дослідження методами психосемантики / Г. В. Чайка // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 2. - С. 415-423. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Надано результати дослідження Я-концепції студентів, які грають у комп'ютерні ігри, за допомогою методу особистісного семантичного диференціала. Досліджувані оцінювали себе за списком з 45-ти прикметників, які надалі методами факторного аналізу були згруповані у п'ять факторів. Усі опитані були розподілені на групи, залежно від того, які комп'ютерні ігри вони люблять найбільше: активні агресивні ігри, активні, але не агресивні ігри; логічні, рольові ігри. Окрему групу склали студенти, які взагалі не грають у комп'ютерні ігри. Статистична обробка відповідей виявила, що переважний вибір студентом комп'ютерних ігор тієї або іншої спрямованості може стати основою для оцінювання певних якостей особистості, особи, які обирають активні не агресивні ігри є найбільш соціально адаптованими. Викликають найбільше занепокоєння ті студенти, які виявляються прихильниками рольових комп'ютерних ігор. Вони не відчувають себе достатньо активними у житті та вимушені виплескувати свою енергію у іграх. Показано, що ці студенти досить низько оцінюють свій рівень самоконтролю, не відчувають в собі потягу до дружніх стосунків із оточенням. Захоплення рольовими іграми в надмірній кількості є сигналом про наявність в особистості гравця певних психологічних негараздів. В цілому, студенти досить чітко розрізняють реальний та віртуальний світи. Гравці не ототожнюють себе у грі та себе реального або ідеального, ком'ютерні персонажі не є взірцем для реального життя.

Вони не відчувають себе достатньо активними у життя і вимушені виплескувати свою енергію у іграх, а також показано, що ці студенти досить низько оцінюють свій рівень самоконтролю, не відчувають в собі потягу до дружніх стосунків із оточенням, захоплення рольовими іграми в надмірній кількості є сигналом про наявність в особистості гравця певних психологічних негараздів; в цілому, студенти досить чітко розрізняють реальний та віртуальній світи. Гравці не ототожнюють себе у грі та себе реального або ідеального, комп'ютерні персонажі не є взірцем для реального життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2:З9 + З970.671

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Старкова Г. В. 
Міф у кіберпросторі: лудологічні аспекти неоміфології в сучасній культурі : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / Г. В. Старкова; М-во культури України, Харк. держ. акад. культури. - Х., 2012. - 19 c. - укp.

Вивчено лудологічні аспекти неоміфології в сучасній культурі на прикладі втілення міфічних структур в комп'ютерних іграх. Розкрито семантичний спектр поняття "комп'ютерна гра" та сферу його конотацій. Досліджено концепти "міф" і "гра" в історико-культурній ретроспективі. Висвітлено динаміку трансформацій ставлення до класичної міфології в процесі еволюції культури. Розглянуто сучасні міфи, зокрема: міфи громадського життя та масової культури, міфи, пов'язані з етнічною та релігійною самоідентифікацією, з позарелігійними віруваннями. Проаналізовано Інтернет як простір утілення неоміфологем. Досліджено віртуальні розваги як предмет історико-культурних рефлексій. Розглянуто втілення міфологічних структур у просторі комп'ютерних ігор. Виявлено, що логіка будь-якої гри в цілому відповідає мономіфу, схему якого запропонував Дж. Кемпбелл: відторгнення - ініціація - повернення. Надано лудологічну інтерпретацію ігрових часу та простору через розкриття даних категорій як складових міфологічної картини світу геймерів. Проаналізовано космогонічні, антропогонічні й есхатологічні міфологами сучасної культури, наявні в комп'ютерних іграх.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.671

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Тимчук О. С. 
Інформаційні технології керування поведінкою комп'ютерних персонажів на основі методів інтелекту, що розвивається : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / О. С. Тимчук; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2013. - 20 c. - укp.

Викладено задачі створення відеоігор з новими властивостями, що забезпечуються за рахунок використання пристроїв 4-го покоління. Проаналізовано інформаційні технології в індустрії відеоігор. Встановлено необхідність пріоритетного розвитку методів інтелекту, що розвивається, для вирішення задачі управління поведінкою комп'ютерного персонажа з урахуванням параметрів, одержуваних від інтерфейсів 4-го покоління. Розглянуто модель інтелекту, що розвивається, для управління поведінкою комп'ютерного персонажа з урахуванням когнітивних параметрів людини-гравця. Для оцінки якості ігрового процесу запропоновано модель на основі критерію цікавості відеоігри як дискретну інтервальну нечітку логічну система другого типу. Проаналізовано систему опису нечітких систем другого типу за допомогою розширених форм Бекуса - Наура і таблично-модульний метод подання та обробки нечітких систем другого типу, які дозволяють виконати ефективну програмну реалізацію моделі управління поведінкою комп'ютерного персонажа. Охарактеризовано пакет бібліотек і середовище підтримки дискретних інтервальних нечітких систем другого типу, пакет бібліотек і середовище підтримки динамічних адаптивних систем управління поведінкою комп'ютерного персонажа відеогри.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.671

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА399125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Іваненко Л. 
Імітаційні ігри - ракурси й перспективи / Л. Іваненко // Вісн. НАН України. - 2007. - № 5. - С. 58-67. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.671

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж20611 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Мозговой Н. В. 
Анализ характеристик и выбор средств разработки компьютерных игр / Н. В. Мозговой, В. С. Харченко // Радіоелектрон. і комп'ютер. системи. - 2015. - № 4. - С. 96-104. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Рассмотрена разработка метода и приложения для проектно-ориентированного выбора средств разработки компьютерных игр или игровых движков. Актуальность выбранной тематики обоснована на основе современной статистики рынка компьютерных игр. Даны определения основных понятий, связанных с предметной областью, выделены и проанализированы основные характеристики современных средств разработки, предложен метод выбора оптимального средства разработки в зависимости от проектных требований. Предложенный метод проиллюстрирован примером выбора оптимального средства разработки из четырёх популярных игровых движков.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.671

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Коробчинський М. В. 
Особливості прогнозування результатів матчів у кіберспорті / М. В. Коробчинський, Л. Б. Чирун, В. А. Висоцька, М. О. Нич // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2017. - № 3. - С. 95-105. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зараз є актуальним розроблення систем прогнозування матчів у кіберспоті, це пов'язано з активним розвитком кіберспорту. Реалізовано можливість прогнозувати матчі користувачів. Мета роботи - проектування моделі системи колективного прогнозування результатів ігор у кіберспорті з використанням сучасної технології нейропрогнозування. Завданням є розроблення системи для спільного користувацького прогнозування результатів кіберспортивних матчів та самостійного опрацювання інформації і видачі власного прогнозу. До основних задач належать наступні: облік та аналіз всіх минулих і майбутніх ігор; облік та аналіз характеристик/результатів всіх команд; надання можливості користувачу персонально робити прогноз на кожен матч; визначення шансу на виграш команди на основі даних за попередні матчі. Проблему вирішено методом опитування експертів шляхом проведення аналітичних записок та за допомогою штучної нейронної мережі. В створеній ШНМ є три шари. Перший шар складається із 10 нейронів - рецепторів, або нейронів вхідних даних. Другий шар нейронів є внутрішній. Третій шар нейронів є вихідний, в ньому є лише 2 нейрони. Вхідною інформацією для алгоритму є кількість виграних матчів з останніх 10; кількість виграних матчів перед даною зустріччю (вінстрік); рейтинг команди; стабільність складу (час незмінності складу команди); середній показник програшів даної команди. Відповіддю є 1 або 2 (перемога конкретної команди). Для досягнення результату проведений аналіз відповідної літератури з інформацією про основні види колективного прогнозування. Розроблено дерево мети, і проведено систематичний аналіз предметної області. Застосовано метод інтерв'ю з експертами. Інтернет-ресурси реалізовані за CMS Drupal. Проаналізовані основні методи колективного прогнозування. Проведений систематичний аналіз об'єкта дослідження і предмета, цілей, побудованих дерев, визначено проблему і побудовано UML-діаграми. Проаналізовано застосування методу інтерв'ю з експертами. Реалізовано веб-сайт з CMS Drupal і мови програмування PHP. Висновки: на основі розробленого алгоритму розрахунку прогнозів та навчання ШНМ реалізовано незалежний від людського фактору процес прогнозування матчів в кіберспорті. Наявність такої ІС значно спростить пошук прогнозів на кіберспортивні матчі та надасть можливість кожному бажаючому прийняти участь у прогнозуванні матчів. Система надає новий поштовх до вирішення проблеми прогнозування результатів не лише у кіберспорті, а і у спорті взагалі.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.671

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського