Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (164)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю937-8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Педагогіка та психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 22 / ред.: Т. І. Сущенко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2002. - 363 с. - укp.

Висвітлено проблеми реформування освіти, формування громадянської культури, ціннісно-цільової єдності педагогічного колективу школи, демократизації управлінської взаємодії, адаптивного управління. Розглянуто особливості емоційно-духовного розвитку дитячого колективу, а також формування особистості засобами мистецтва. Розкрито сучасні підходи до реалізації ідеальної моделі вчителя. Обгрунтовано психологічні передумови професійного самовиховання майбутніх вчителів. Розглянуто діалогове навчання як умову формування комунікативної компетентності студентів економічного університету.

Освещены проблемы реформирования образования, формирования гражданской культуры, ценносно-целевого единства педагогического коллектива школы, демократизации управленческого взаимодействия, адаптивного управления в научной литературе. Рассмотрены особенности эмоционально-духовного развития детского коллектива, а также формирования личности средствами культуры. Раскрыты современные подходы к созданию идеальной модели учителя. Обоснованы психологические предпосылки профессионального самовоспитания будущих учителей. Рассмотрено диалоговое обучение как условие формирования коммуникативной компетентности студентов экономического университета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю937-8я54(4Укр)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагогіка та психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 23 / ред.: Т. І. Сущенко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2002. - 367 с. - укp.

Висвітлено психолого-філософські та педагогічні аспекти особистісно-орієнтованого навчання, а також підготовки студентів до комунікативної діяльності. Розкрито особистісні якості вчителя як фактор ефективного впливу на педагогічну діяльність, а також самосприяння як фактор реалізації творчої особистості. Розглянуто суть, види та функції педагогічної комунікації. Висвітлено особливості формування національно-мовної особистості школяра засобами народознавства, а також організації самостійної роботи молодшого школяра. Розглянуто діалог як основу педагогічного спілкування. Визначено психолого-педагогічні умови керівництва гуманним самовихованням учнів у позакласній роботі. Наведено форми та методи організації пізнавальної діяльності школярів на уроках праці.

Освещены психолого-философские и педагогические аспекты личностно-ориентированного обучения, а также подготовки студентов к коммуникативной деятельности. Раскрыты личностные качества учителя как фактор эффективного влияния на педагогическую деятельность, а также самосодействие как фактор реализации творческой личности. Рассмотрены сущность, виды и функции педагогической коммуникации. Описаны особенности формирования национально-языковой личности школьника средствами народовведения, а также организации самостоятельной работы младшего школьника. Рассмотрен диалог как основу педагогического общения. Определены психолого-педагогические условия руководства гуманным самовоспитанием учеников во время внеклассной работы. Приведены формы и методы организации познавательной деятельности школьников на уроках труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю937-8я54(4Укр)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лушин П. В. 
Психология личностного изменения / П. В. Лушин. - Кировоград, 2002. - 352 c. - Библиогр.: 378 назв. - рус.

Представлены результаты анализа личностного изменения в терминах необратимого, нелинейного и малопредсказуемого перехода к новым основаниям жизнедеятельности личности. Описана методологическая основа личностного изменения, рассмотрены его процессуальный и событийный аспекты, а также корневая метафора и принципы. Освещена процессуальная природа личностного изменения в контексте проблематики психического здоровья. Раскрыто психологическое содержание посттравматического стрессового нарушения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА625045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Романовский А. Г. 
Самопрограммирование личности на успех : Учеб.-метод. пособиe по курсу "Психология жизнен. успеха" для студ. инж. и экон. спец. / А. Г. Романовский, А. С. Пономарев, В. Е. Михайличенко; Нац. техн. ун-т "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2002. - 65 c. - Библиогр.: с. 63 - рус.

Освещены вопросы самопрограммирования личности на успех. Раскрыта роль самопознания и самосовершенствования личности в раскрытии собственного потенциала и резервов. Проанализирована структура функций сознания, необходимых для успешной деятельности. На основании современных исследований обоснована необходимость использования механизма или инстинкта успеха, заложенного в каждой личности, для формирования собственной Я-концепции. С использованием нейролингвистического программирования определена стратегия и тактика моделирования успешной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8я73 + Ю952.2я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Романовский А. Г. 
Саморазвитие личности и механизмы ее самоактуализации : Учеб.-метод. пособие по курсу "Психология жизнен. успеха" для студ. инж. и экон. спец. / А. Г. Романовский, А. С. Пономарев, В. Е. Михайличенко; Нац. техн. ун-т "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2002. - 75 c. - Библиогр.: с. 73 - рус.

Приведены результаты психологического анализа саморазвития личности, проведенного учеными в области отечественной акмеологии гуманистических теорий, освещены вопросы ее самоактуализации. Рассмотрены механизмы процесса самоактуализации, в частности, роль смысла жизни в развитии человека и его интуиции, а также творческое мышление и способы его активизации. Изложена концепция и трансценденции как о высшем уровне саморазвития личности. Проанализирована современная литература о роли суперсознания в развитии личности. Определена стратегия прикладного моделирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8 я73 + Ю952.2я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Жеребченко В. И. 
Дидактические основы формирования и воспитания личности студента в учебно-тренировочном процессе / В. И. Жеребченко, В. Г. Калоерова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 295-304. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Висвітлено завдання педагогіки, закономірності, загальнотеоретичні дидактичні принципи навчання. Обговорено особливості розвитку та удосконалення цих закономірностей, запровадження їх у фізичному вихованні оздоровчого та спортивного напрямку.

Рассмотрены задания педагогики, закономерности, общетеоретические дидактические принципы обучения. Освещены особенности развития и расширения этих закономерностей, применения их в физическом воспитании общеоздоровительного и спортивного направлений.

Pedagogic, laws of education, theoretical didactic principles of education. The development and extension of these pedagogical laws, their application to the physical education, health improving and sport tends.


Ключ. слова: педагогика, дидактика, физвоспитание, совершенствование
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ю937-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Єрмаков І. Г. 
Життєтворчі компетенції особистості : посібник / І. Г. Єрмаков, Д. О. Пузіков; Упр. освіти і науки Донец. облдержадмін., Донец. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Донецьк : Каштан, 2007. - 242 c. - (Б-ка "Компетентніс. спрям. освіта"). - укp.

Висвітлено актуальні питання формування життєвої компетентності та становлення індивідуально-особистісної життєтворчості. Розкрито сутність і структуру життєтворчих компетенцій особистості, показано їх значущість для життєвої компетентності та життєвого проекту особистості. Запропоновано життєтворчу модель компетентного випусника вітчизняної 12-річної загальноосвітньої школи.

Освещены актуальные вопросы формирования жизненной компетентности и становления индивидуально-личностного жизнетворчества. Раскрыты сущность и структура жизнетворческих компетенций личности, показано их значение для жизненной компетентности и жизненного проекта личности. Предложена жизнетворческая модель компетентного выпускника отечественной 12-летней общеобразовательной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю9я7 + Ю937-8я7 + Ю952.2я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Помиткін Е. О. 
Психологія духовного розвитку особистості : Моногр. / Е. О. Помиткін. - К. : Наш час, 2005. - 280 c. - Бібліогр.: с. 252-278. - укp.

Розкрито зміст основних понять і проаналізовано психологічні закономірності духовного зростання особистості на різних вікових етапах. Запропоновано засоби психодіагностики рівнів сформованості показників духовності, наведено результати теоретичних та емпіричних досліджень духовного зростання та самореалізації особистості за сучасних соціокультурних умов. Висвітлено питання розробки та впровадження системи психолого-педагогічного забезпечення духовного зростання особистості. З'ясовано специфіку професійної підготовки педагогів і психологів до консультативної діяльності з використанням духовно орієнтованого підходу.

Раскрыто содержание основных понятий и проанализированы психологические закономерности духовного роста личности на различных возрастных этапах. Предложены средства психодиагностики уровней сформированности показателей духовности, приведены результаты теоретических и эмпирических исследований духовного роста и самореализации личности в современных социокультурных условиях. Освещены вопросы разработки и внедрения системы психолого-педагогического обеспечения духовного роста личности. Показана специфика профессиональной подготовки педагогов и психологов к консультативной деятельности с использованием духовно ориентированого подхода.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8 + Ю952.2-734 с + Ю984.010.2-990,63 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кошева Л. В. 
Формування особистісних властивостей студентів засобами фізичного виховання : навч. посіб. / Л. В. Кошева; Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ, 2008. - 96 c. - Бібліогр.: с. 91-95. - укp.

Розроблено концепцію забезпечення якості вищої освіти, показано роль фізичної культури у даному процесі. Обгрунтовано системний підхід щодо формування особистості та ціннісних орієнтацій майбутнього спеціаліста засобами фізичного виховання у ВНЗ. Розкрито сутність корпоративної культури, охарактеризовано її структуру, визначено фактори, що впливають на здоров'я особистості. Запропоновано перспективний підхід щодо засвоєння фізичної культури та розвитку здорового способу життя. Наведено результати дослідження впливу засобів фізичного виховання на формування корпоративної культури студентів.

Разработана концепция обеспечения качества высшего образования, показана роль физической культуры в данном процессе. Обоснован системный подход к формированию личности и ценностных ориентаций будущего специалиста стредствами физического воспитания в ВУЗ. Раскрыта сущность корпоративной культуры, охарактеризована ее структура, определены факторы, влияющие на здоровье личности. Разработан перспективный подход к освоению физической культуры и развитию здорового способа жизни. Приведены результаты исследования влияния средств физического воспитания на формирование корпоративной культуры студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8 я7 + Ч481.354 я7 + Ч51 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695370 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Котик І. О. 
Механізми рефлексії у процесі розвитку суб'єктності людини : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.01 / І. О. Котик; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Розкрито психологічні механізми впливу рефлексії на становлення та розвиток суб'єктності індивіда, виявлено взаємозв'язок між рівнями розвитку рефлексії та суб'єктності. Розроблено, теоретично обгрунтовано та практично впроваджено оригінальну методику розвитку суб'єктності школярів шляхом розвитку їх рефлексії. Зазначено, що запропонована методика передбачає діалогічне пізнання певного етапу розвитку суспільства та засвоєння притаманного даному етапу рівня рефлексії, що є рефлексивним механізмом становлення суб'єктності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10 + Ю937-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330338 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сергієнко Н. П. 
Психолого-правові засади формування особистості майбутніх працівників ОВС у процесі професійної підготовки : Автореф. дис... канд. психол. наук / Н. П. Сергієнко; Нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2005. - 19 c. - укp.

Розглянуто вплив чинників учбово-службової діяльності курсантів вищих навчальних закладів МВС України на особистісні якості та можливість їх корекції. Запропоновано розподіл факторів, які викликають негативні зміни у психіці курсантів, на об'єктивні (умови життя, навчання, служби) та суб'єктивні (особливості сприйняття курсантами стресогенних чинників) фактори. Показано залежність фізичного здоров'я від психічного, встановлено негативний вплив на особистість курсантів правової регламентації. За допомогою методів психокорекції встановлено можливість зменшення негативного впливу на психіку курсантів стресогенних чинників та забезпечення оптимізації формування їх особистості у процесі професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.010.22 + Ю937-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345393 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Маноха І. П. 
Психологія потенціалу індивідуального буття людини: онтологічно орієнтований підхід : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.01 / І. П. Маноха; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 48 c. - укp.

Розроблено принципи та вихідні положення онтологічно орієнтованого підходу у психології. Запропоновано психологічну теорію потенціалу індивідуального буття людини, складові якої втілені у тлумаченні теоретичних та емпіричних ознак буттєвої активності людини. Доведено, що потенціал індивідуального буття людини постає як синтетичне та багатозмістове явище, що генералізує у собі здатність людини розгортати у процесі життєдіяльності індивідуально-неповторний зміст онтологічних відношень до світу у системі інтенціальних і потенціальних ознак. Визначено, що змістовими аналогами потенціалу індивідуального буття є творчий та буттєвий потенціал особистості. На підставі результатів емпіричного дослідження встановлено серії емпіричних залежностей у проявах і реалізації творчого потенціалу особистості. Доведено, що творчий та буттєвий потенціали особистості утворені за антиномічним принципом. Виявлено, що домінантними антиноміями постають оригінальність і стереотипність, змістова результуюча яких безпосередньо визначає загальний рівень креативності особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322855 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Білуха Т. І. 
Розвиток особистості майбутнього психолога-практика засобами корекційно-виховного впливу : Автореф. дис... канд. психол. наук / Т. І. Білуха; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему удосконалення фахової підготовки психологів-практиків засобами корекційно-виховного впливу. Розкрито взаємозв'язки між виховним і психокорекційним процесами фахового становлення майбутнього спеціаліста у галузі практичної психології. Встановлено роль психокорекційного фактора, який забезпечують виховні засоби у процесі професійної підготовки майбутніх психологів. Розширено уявлення про особливості застосування виховних засобів, інтегрованих з психокорекційними курсами у вищому навчальному закладі. Доведено, що розвитку особистості майбутнього психолога-практика сприяє впровадження у процес фахової підготовки засобів корекційно-виховного впливу, розроблених на психодинамічних засадах. З метою розвитку системи виховних засобів психокорекційного спрямування обгрунтовано необхідність впровадження у процес професійної підготовки психокорекційних курсів глибинно-психологічного змісту. Експериментально доведено ефективність використання засобів, які поєднують корекційний і виховний аспекти. Показано, що поєднання психокорекційного підходу та спонтанної творчості студентів під час проведення виховних заходів сприяє особистісному розвитку майбутнього психолога-практика. Здійснено емпіричне дослідження розвитку особистісних якостей майбутніх психологів-практиків корекційно-виховними засобами. Визначено корекційно-діагностичну та виховну спроможність методу аналізу комплексу тематичних психомалюнків, а також психокорекційної роботи з застосуванням предметної моделі (іграшки) з репертуару активного соціально-психологічного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р(4УКР) + Ю937-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346624 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Алексеєнко А. П. 
Особистість як єдність духовності та інтелекту / А. П. Алексеєнко, Л. М. Гусєва // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2008. - Вип. 2. - С. 18-23. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто основні ступені формування особистості. Надано характеристику кожного ступеня. Розглянуто перспективи розвитку особистості відповідно до духовного розвитку. Доведено необхідність кожного ступеня формування особистості для подальшого розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дятлова І. В. 
Формування особистості в умовах кризового стану суспільства / І. В. Дятлова // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2009. - Вип. 2. - С. 97-103. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано процес формування морального світу особистості та зміни, яких зазнають ціннісні орієнтації індивіда за умов кризового стану суспільства. Розкрито сфери прояву загальної кризи українського суспільства та критерії ідентифікації кризових станів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8 + С5*5 + С5*1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Максименко С. 
Генеза особистості: становлення та здійснення / С. Максименко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 1. - С. 26-31. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито психологічний механізм становлення та здійснення особистості. Відзначено, що необхідність людини жити, бути, збутися лише частково реалізується через біологічні та соціальні потреби, вона породжує дійсно духовні потреби особистості і як така є нескінченна, оскільки не завершується навіть з фізичною смертю людей, продовжуючи жити в їх нащадках та продуктах-творах. Виділено три рівні розвитку особистості: на першому рівні відсутня рефлексія власного внутрішнього світу, який лише формується; на другому - особистість формує власне оточення, передбачає наслідки і планує події, обирає друзів; на третьому - особистість стає суб'єктом власного життя, який вона сама обирає.

Раскрыт психологический механизм становления и осуществления личности. Отмечено, что необходимость человека жить, быть, сбыться лишь частично реализуется через биологические и социальные потребности, она порождает действительно духовные потребности личности и как таковая является бесконечной, поскольку не завершается даже с физической смертью людей, продолжая жить в их потомках и продуктах-произведениях. Выделены три уровня развития личности: на первом уровне отсутствует рефлексия собственного внутреннего мира, который только формируется, на втором - личность формирует собственное окружение, предусматривает последствия и планирует события, выбирает друзей, на третьем - личность становится субъектом собственной жизни, который она сама выбирает.

Discloses the psychological mechanism of the formation and implementation of the individual. Noted that basal human needs to live, be realized only partially realized through the biological and social needs, it generates a truly spiritual needs of individuals, and as such is the infinite, because it does not even end with physical death of people continuing to live in their offspring and products-products . Three levels of personality development: the first level there is no reflection of his own inner world, which only formed on the second level of personality development creates its own environment that provides for the consequences and planning the event, chooses friends, on the third level of the individual becomes the subject of his own life that she chooses.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Грень Л. Н. 
Активизация потенциала студентов в процессе формирования их направленности на успешную профессиональную деятельность / Л. Н. Грень // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 4. - С. 42-49. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Рассмотрено влияние направленности студентов на успешную профессиональную деятельность, на их общеличностное развитие. Выделены структурные составляющие потенциала личности студентов, проведена их диагностика. Изучена динамика изменения структурных составляющих потенциала личности студентов под влиянием формирования направлености на успех. Предложены педагогические условия, необходимые для активизации общеличностного развития студентов.

Розглянуто вплив спрямованості студентів на успішну професійну діяльність, на їх загальноособистісний розвиток. Виділено структурні складники потенціалу особистості студентів, проведено їх діагностику. Вивчено динаміку зміни структурних складників потенціалу особистості студентів під впливом формування спрямованості на успіх. Запропоновано педагогічні умови, необхідні для активізації загальноособистісного розвитку студентів.

The influence of an orientation of the students on successful professional activity and their generelly personal development is considered. The structural components of the personТs potential of the students are allocated, their diagnostics is carriedout and dynamics of their change under the influence of formation of an orientation on success is investigated. The pedagogical conditions necessary for the energization of the generally personal development of the students are offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шестопалюк О. В. 
Фактори формування громадянської свідомості студентської молоді / О. В. Шестопалюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 4. - С. 50-57. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування громадянської свідомості студентів ВНЗ. Розкрито соціальні та психолого-педагогічні фактори, що впливають на становлення громадянської свідомості студентської молоді.

Рассмотрена проблема гражданского воспитания студентов ВУЗ. Раскрыты социальные и психолого-педагогические факторы, влияющие на становление гражданского сознания студенческой молодежи.

The problem of civil education of students of higher educational institutions is considered, the social and psycho-pedagogical factors influencing becoming of civil consciousness of studentТs youth are opened.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ю937-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бугерко Я. М. 
Рефлексивні механізми формування суб'єктного простору особистості / Я. М. Бугерко // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, Вип. 22, ч. 1. - С. 59-66. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано формування особистості під кутом зору її суб'єктних властивостей. Розглянуто рефлексію як специфічний регулятивний центр психодуховної реальності людини. Показано, що рефлексивна організація внутрішнього світу людини відбувається за допомогою процесів інтеграції та диференціації меж смислової сфери особистості. Виділено умови рефлексивно-співтворчого освітнього простору, які забезпечують індивідуально-вчинкове поле самовизначення особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Нагорний А. І. 
Сутність та детермінанти особистісної кризи: спроба теоретичного міждисциплінарного аналізу (соціально-психологічний погляд) / А. І. Нагорний, І. М. Шаповал // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 20. - С. 171-182. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито міждисциплінарний (із позицій психології й соціології) підхід до розгляду сутності, детермінації перебігу та розв'язання феномену особистісної кризи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського