Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484(4УКР)764$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гороховський О. І. 
Методичні аспекти створення навчальної літератури для дистанційного навчання : Метод. посіб. для авторів дистанц. курсів / О. І. Гороховський; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2004. - 121 c. - укp.

Розглянуто засади планування та розробки курсів для дистанційного навчання (ДН). Визначено характерні риси ДН, основні типи технологій, що використовуються у навчальних закладах нового типу. Проаналізовано етапи проектування навчальних курсів, розкрито зміст понять матеріалу заняття, тесту, інформаційного та композиційного дизайну. Описано види навчальної діяльності, особливості роботи з текстами.

Рассмотрены основы планирования и разработки курсов для дистанционного обучения (ДО). Определены характерные черты ДО, основные типы технологий, использующихся в учебных заведениях нового типа. Проанализированы этапы проектирования учебных курсов, раскрыто содержание понятий материала занятий, теста, информационного и композиционного дизайна. Описаны виды учебной деятельности, особенности работы с текстом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)764 р3 + Ч481.215.1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Образование и виртуальность - 2005 : Сб. науч. тр. по материалам 9-й Междунар. конф. Укр. ассоц. дистанц. образования. Вип. 9 / ред.: В. А. Гребенюк, В. В. Семенец; Упр. междунар. науч.-техн. сотрудничества МОНУ, Укр. ассоц. дистанц. образования, Харьк. нац. ун-т радиоэлектрон., Упр. образования и науки Харьк. облгосадмин., Ялтин. фил. Европ. ун-та. - Х.; Ялта : УАДО, 2005. - 314 c. - рус.

Рассмотрены вопросы, связанные с теоретическими и практическими аспектами внедрения дистанционных технологий в современное образование, в частности, теории дистанционного и виртуального обучения. Проанализированы особенности организации научно-методической работы в вузе с учетом требований дистанционной формы обучения, использования виртуальной учебной среды "Веб-класс ХПИ" в качестве интерактивного сайта кафедры "Межкультурной коммуникации и иностранного языка". Предложен мультисервисный web-портальный подход к интеграции корпоративных обучающих и информационных систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 я43 + Ч484(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667278 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Технологія навчання дорослих: зміст, структура, основні характеристики : Матеріали наук.-практ. конф., 31 берез. 2005 р. / ред.: С. Я. Харченко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т післядиплом. освіти. - Луганськ : Альма-матер, 2005. - 98 c. - Бібліогр.: с. 94. - укp. - рус.

Освещена роль Центра инновационных технологий в процессе организации непрерывного образования, электронного учебника по систематике растений в дистанционном обучении слушателей последипломного образования. Рассмотрены особенности дистанционной организации обучения взрослых в условиях Болонского процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч44 я431 + Ч484(4УКР)78 я431 + Ч484(4УКР)764 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хміль Ф. І. 
Деякі організаційні аспекти впровадження дистанційного навчання у вітчизняній вищій школі / Ф. І. Хміль // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 16-21. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто організаційні та правові питання впровадження дистанційного навчання у вищих закладах освіти України й уточнено поняття форми навчання, методу навчання, форми організації навчального процесу. Запропоновано впровадження сертифікації отриманих студентами знань та напрямки організації міжвузівських центрів дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рогальський Ф. Б. 
Дистанційне навчання в реалізації стратегії Херсонського державного технічного університету / Ф. Б. Рогальський, Н. С. Миколайчук, О. О. Тарзюк // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 136-138. - укp.

Проаналізовано стратегічні завдання Херсонського державного технічного університету та розглянуто першочергові проблеми, пов'язані з впровадженням дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)764 + Ж.р(4Укр)3-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дудка Г. Я. 
Модель дистанційного навчання та перспективи її розвитку у Львівському банківському інституті НБУ / Г. Я. Дудка // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 10-15. - укp.

Наведено модель дистанційного навчання та розглянуто проблеми і перспективи його розвитку в інституті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ушакова Н. М. 
Навчально-методичне забезпечення інноваційних технологій дистанційного навчання / Н. М. Ушакова, В. А. Барміна, С. М. Шклярський // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 171-177. - укp.

Розглянуто досвід формування системи дистанційного навчання в Київському національному торговельно-економічному університеті. Висвітлено питання створення організаційного, навчально-методичного забезпечення інформаційної та програмно-технічної бази системи дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Слободян С. О. 
Перспективи розвитку дистанційної освіти в УДМТУ / С. О. Слободян // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 96-101. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено перспективи розвитку дистанційної форми навчання в Українському державному морському технічному університеті (УДМТУ) ім. Адмірала Макарова. Проаналізовано основні фактори й особливості, що впливають на якість і повноту реалізації існуючих переваг дистанційної форми навчання, чим різняться від традиційних форм (стаціонарної, заочної, екстернатної). Висвітлено основні напрями діяльності створеного в УДМТУ Інституту заочної та дистанційної освіти, наведено практичні результати розвитку та впровадження в навчальний процес сучасних комп'ютерних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Жулкевська В. О. 
Проблеми вищої школи та деякі аспекти дистанційної освіти як новітньої форми підготовки спеціалістів / В. О. Жулкевська // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. формування і реалізації політики сприяння розвиткові підприємництва в Україні: Щорічник наук. пр. - 2002. - Вип. 1. - С. 345-351. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано сучасні проблеми та суперечності вищої школи. Зазначено, що оновлення змісту освіти через прогресивні, інноваційні технології, зокрема за дистанційною формою навчання, надасть можливість підготувати спеціалістів згідно з міжнародними вимогами, які здатні швидко адаптуватися за ринкових умов.

Проанализированы современные проблемы и противоречия высшей школы. Отмечено, что обновление содержания образования благодаря прогрессивным инновационным технологиям, в частности путем дистанционной формы обучения, даст возможность подготовить специалистов в соответствии с международными требованиями, которые способны быстро адаптироваться в рыночных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Яромич С. А. 
Проектування, розроблення і впровадження програм дистанційного навчання / С. А. Яромич // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 84-88. - укp.

Визначено переваги дистанційної форми навчання над традиційною системою здобуття освіти. Розглянуто процес проектування та впровадження системи дистанційного навчання в Українській академії державного управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Єлагін В. П. 
Система дистанційного навчання державних службовців / В. П. Єлагін, О. Ф. Мельников // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 111-124. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто характерні риси (гнучкість, модульність) і принципи (вибору змісту освіти, відповідності технологій, мобільності навчання) дистанційного навчання. Визначено мету та завдання системи дистанційного навчання державних службовців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Горбачевська О. В. 
Структуризація економічної теорії при дистанційній формі освіти / О. В. Горбачевська // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 189-192. - укp.

Обгрунтовано необхідність виділення основних економічних концепцій у процесі викладання студентам теорії дистанційної форми освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)764 + У.р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Данилова О. В. 
Принципи побудови та функціональна модель інформаційної інтелектуальної системи підтримки наукової діяльності здобувачів наукового ступеню / О. В. Данилова // Систем. технології. - 2004. - № 2. - С. 73-82. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан науково-освітнього простору України та запропоновано створення інформаційної інтелектуальної адаптивної системи підтримки діяльності здобувачів наукового ступеня. Розглянуто принципи побудови та функціональну модель системи з використанням технології інтелектуальних агентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч484(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Боцула М. П. 
Технологія потрійної публікації дистанційних навчальних курсів / М. П. Боцула, В. Б. Мокін // Оптико-електрон. інформ.-енерг. технології. - 2005. - № 1. - С. 11-15. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему підготовки навчальних матеріалів (НМ) дистанційних курсів. Для розв'язання цієї задачі запропоновано технологію потрійної публікації НМ для дистанційного навчання. Технологія базується на використанні можливостей текстового редактора Microsoft Word. Використання запропонованої технології забезпечує процес потрійної публікації НМ, а саме: документа типографського оригінал-макета, гіпертекстового документа для електронної публікації; гіпертекстової основи для мультимедійних матеріалів на компакт-диску.


Ключ. слова: дистанційне навчання, інформаційні технології
Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч484(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Романенко І. О. 
Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу / І. О. Романенко, І. В. Рубан, В. В. Калачова // Системи оброб. інформації. - 2008. - Вип. 2. - С. 166-170. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено проблеми можливих шляхів адаптації навчально-виховного процесу за дистанційною формою навчання до відповідної предметної області конкретного студента та процесу навчання у вищих навчальних закладах України в світлі положень Болонського процесу. Проаналізовано компоненти комплексної моделі адаптивної дистанційної системи навчання (АДСН) та особливості їх взаємодії. Розглянуто можливий варіант організації структурно-функціональної моделі АДСН і запропоновано алгоритм функціонування моделі системи управління АДСН.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Самойленко О. М. 
Впровадження технологій дистанційного навчання в університетську освіту / О. М. Самойленко // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 135-138. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто організаційні підходи до використання технологій дистанційного навчання у процесі підготовки фахівців у вищих навчальних закладах IV та V рівня акредитації. Здійснено аналіз загального стану застосування зазначених технологій в інших країнах. Виокремлено три загальні категорії технології дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711.9 + Ч484(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Артеменко В. Б. 
Модель внедрения дистанционных образовательных технологий в высшей школе / В. Б. Артеменко // Управляющие системы и машины. - 2009. - № 2. - С. 23-27, 42. - Библиогр.: 10 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Коджа Т. І. 
Автоматизована система управління та контролю знань в процесі навчання : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / Т. І. Коджа; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2003. - 20 c. - укp.

Розроблено моделі представлення знань і принципи побудови спеціалізованих баз даних тестових завдань, які дають змогу формувати питання відповідно до рівнів пізнавальної діяльності людини незалежно від семантики предметних галузей. Одержано співвідношення системи нечітких логічних висловлювань для диференціації оцінки результатів комп'ютерного тестування. Установлено залежність мінімальної кількості питань, що забезпечують об'єктивність оцінки результатів тестування у взаємозв'язку з якістю засвоєння навчального матеріалу. Розроблено адаптивну стратегію комп'ютерного тестування, що дає змогу скоротити число питань тесту та зменшити час використання ресурсів мережі для керування та контролю знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + Ч484(4УКР)764 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325968 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Жулкевська В. О. 
Організаційно-педагогічні засади дистанційного навчання банківських працівників : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. О. Жулкевська; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2005. - 24 c. - укp.

Проаналізовано проблему формування та становлення дистанційного навчання в Україні. Розглянуто питання підвищення ефективності професійної підготовки банківських працівників шляхом інтеграції традиційної та дистанційної форм навчання з використанням міжнародної навчально-комп'ютерної програми "Чорна дошка" ("Blackboard") у навчальних закладах економічного профілю. Досліджено методологічні, теоретичні та методичні аспекти дистанційного навчання банківських працівників. Проаналізовано особливості організаційно-педагогічного забезпечення навчального процесу та специфіку фахової підготовки за даних умов. Розроблено, експериментально перевірено та рекомендовано до використання професійно-орієнтовану модель дистанційного навчання на базі міжнародної навчально-комп'ютерної програми "Чорна дошка" для студентів вищих навчальних закладів економічного профілю. Обгрунтовано зміст, принципи, ефективні методи, форми та засоби дистанційного навчання. Визначено необхідні особистісні риси та показники професійної компетентності банківських працівників. Відзначено визначальний вплив комунікативних умінь і навичок на рівень успішності професійної діяльності. Доведено, що використання експериментальної моделі фахової підготовки банківських працівників ефективно впливає на формування комунікативної компетенції студентів та підвищення професійного рівня майбутніх спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3-25 + Ч484(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гуменчук А. В. 
Інформаційна культура як чинник трансформації сучасної освіти : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 26.00.01 / А. В. Гуменчук; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2011. - 16 c. - укp.

Висвітлено підходи до інформації як до феномена культури, наведено характеристику її віртуальних властивостей. Розкрито основні напрями вивчення інформаційної культури та міждисциплінарні аспекти її теоретичного осмислення. Визначено інформатизацію освіти як умову становлення відкритої освіти, а також цілі створення та типологічні ознаки інформаційно-освітнього середовища. Шляхом аналізу зарубіжної літератури вивчено досвід організації віртуальних університетів. Досліджено об'єктивні передумови створення системи відкритої системи освіти в Україні. Проаналізовано нормативно-правове та науково-методичне забезпечення дистанційної освіти в Україні. Проведено дослідження інформаційних систем дистанційної освіти провідних ВНЗ України, запропоновано модель побудови організації навчального процесу відкритого (віртуального) університету, визначено перспективи розвитку дистанційної освіти в Україні. Сформульовано пропозиції щодо вдосконалення державного регулювання питань дистанційної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)764 + Ч111.161.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385140 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського