Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (9)Книжкові видання та компакт-диски (64)Журнали та продовжувані видання (37)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.357$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Терес В.  
Актуалізація ролі сім'ї в економічному вихованні учнів / В. Терес // Людинозн. студії / Дрогобиц. держ. пед ун-т ім. І.Франка. - 2000. - Вип. 1(9). - С. 140-150. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено роль сім'ї в економічному вихованні учнів, яке є складовою економічної культури, проаналізовано зв'язок із іншими напрямками виховання, з'ясовано на основі проведеного анкетування економічну поінформованість школярів і джерела цієї інформації. Вивчення анкет засвідчило незадовільну компетентність батьків щодо змісту економічної освіти і виховання дітей, що є, вірогідно, закономірним для країн перехідної економіки. Аргументовано висновок, що для повноцінного включення особистості в економічну структуру необхідна якісна економічна освіта членів суспільства - учителів, батьків і дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Побірченко Н. А. 
Проектування наступності в розвитку економічного мислення дітей дошкільного та шкільного віку : Пошук.-експерим. прогр. з екон. психології / Н. А. Побірченко. - К. : Знання, 1999. - 45 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp. - рус.

В проектах програм розкривається принцип наступності розвитку економічного мислення як провідного в підготовці учнівської молоді до життя та діяльності в умовах ринку. Аналізуються джерела формування інтелектуального потенціалу школярів як суб'єктів розвитку економічного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357 + Ч411.357 + Ю984.010.2-990

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87096 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Біда О. А. 
Підготовка вчителів до екологічного виховання молодших школярів на уроках природознавства : Для вчителів почат. класів і студ. пед. ф-тів / О. А. Біда; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2000. - 44 c. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Екологічна підготовка майбутніх педагогів передбачає оволодіння ними екологічною культурою, а також уміння здійснювати екологічну освіту та виховання школярів. Значну увагу приділено використанню додаткового матеріалу екологічного спрямування на уроках природознавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)210-36 + Ч489.518.5 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р88182 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Побірченко Н. А. 
Підготовка учнівської молоді до ринкової економіки (на матеріалі загальноосвітньої школи) / Н. А. Побірченко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Знання, 1999. - 60 c. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлюється ідея розвитку в учнів загальноосвітньої школи особистісної готовності до життя та праці в нових умовах ринкової економіки. Основна увага приділяється розкриттю критеріїв розвитку в учнів схильностей до професійно-підприємницької діяльності. Окремий розділ складає психодіагностичний комплект методик, матеріали самотестування, психологічна картограма, психологічний портрет майбутнього підприємця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шпак О. Т. 
Учителю про економічне виховання учнів: питання генезису і компетентності : Навч. посіб. / О. Т. Шпак, О. С. Падалка, В. П. Шепотько; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Каф. історії та теорії педагогіки. - К. : Четверта хвиля, 1998. - 223 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Висвітлюються актуальні питання економічної підготовки педагогічних кадрів, від яких значною мірою залежить готовність школярів, учнівської молоді до економічної діяльності в умовах зростаючих вимог ринкової економіки. Розглядаються окремі аспекти генезису економічної думки в Україні, економічної компетентності освітян, управління економічною освітою і вихованням у системі навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357я73

Шифр НБУВ: ВА585553 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Побірченко Н. А. 
Формування особистісної готовності учнів загальноосвітньої школи до підприємницької діяльності / Н. А. Побірченко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Знання, 1999. - 286 c. - Бібліогр.: 177 назв. - укp.

Розглядаються проблеми підготовки учнівської молоді до життя та діяльності в умовах ринкової економіки. Визначені критерії особистісної готовності учнів до професійної діяльності в сфері підприємництва, розроблені моделі розвитку підприємливості як якості особистості майбутнього бізнесмена. Пропонується психодіагностичний матеріал для виявлення в учнів схильності до праці в бізнесі, проводиться психологічний аналіз розвитку особистості школярів в близькому соціальному середовищі. Міститься психодіагностичний матеріал для вчителів, розкриваються основні поняття з розглянутих проблем та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Павелків О. М. 
Виховання у старшокласників інтересу до підприємницької діяльності у процесі оволодіння економічним розрахунком : Навч.-метод. посіб. / О. М. Павелків; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2005. - 107 c. - Бібліогр.: с. 105-107. - укp.

Наведено характеристику підприємницької сфери професійної діяльності людини. Розглянуто теоретичні та практичні засади формування у старшокласників інтересу до економічних професій і підприємництва на уроках математики. Представлено сучасні методи дослідження особистої спрямованості учнів до підприємницької діяльності. Показано можливості виховання у старшокласників даної професійної орієнтації у процесі вивчення теорії економічних розрахунків. Розроблено методику визначення рівня готовності особистості до адекватного й обгрунтованого вибору майбутньої професії. Викладено зміст програм з навчальних курсів "Бухгалтеський облік" та "Основи економічних розрахунків" для учнів X - XI класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Представлена характеристика предпринимательской сферы профессиональной человеческой деятельности. Рассмотрены теоретические и практические основы формирования у старшеклассников интереса к экономическим специальностям и предпринимательству на уроках математики. Представлены современные методы исследования личностной направленности учащихся на предпринимательскую деятельность. Показаны возможности воспитания у старшеклассников данной профессиональной ориентации в процессе изучения теории экономических расчетов. Разработана методика определения уровня готовности личности к адекватному и обоснованному выбору будущей профессии. Изложено содержание программ по учебным курсам "Бухгалтерский учет" и "Основы экономических расчетов" для учащихся X - XI классов общеобразовательных учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р20 + Ч421.357 р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шпак О. Т. 
Організаційно-педагогічні засади економічної освіти і виховання учнів : Навч.-метод. посіб. / О. Т. Шпак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Дрогобич : Вимір, 2002. - 233 c. - Бібліогр.: с. 227-228. - укp.

Висвітлено теоретичні засади економіки, а також її методологічні аспекти. Розкрито суть понять економіки, ринку, грошей в економіці, економічного циклу та системи, бізнесу, фінансів, маркетингу, постачання, людського фактора, а також виробництва та його організаційно-правових форм. Наведено тренінги, тести, ділові ігри та ситуації з даного питання.

Освещены теоретические основы экономики, а также ее методологические аспекты. Раскрыто содержание понятий экономики, рынка, денег в экономике, экономического цикла и системы, бизнеса, финансов, маркетинга, снабжения, человеческого фактора, а также производства и его организационно-правовых форм. Предложены тренинги, тесты, деловые игры и ситуации по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)2я7 + Ч421.357я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635797 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Свіржевський М. П. 
Підготовка майбутніх учителів трудового навчання до економічного виховання учнів загальноосвітніх шкіл : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. П. Свіржевський; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Вперше розроблено теоретичну модель підготовленості майбутнього учителя трудового навчання до економічного виховання учнів у процесі професійної діяльності, розкрито зміст її структурних компонентів, критеріїв оцінки рівня даної підготовленості. Визначено основні напрямки змісту, ефективні форми та методи роботи з метою збагачення студентів економічними знаннями та формування вмінь і навичок їх практичного застосування. Розкрито основні взаємозв'язки економічного виховання у процесі вивчення предметів циклу трудового навчання, суспільно корисної, продуктивної праці, профорієнтації, позаурочної виховної роботи. Обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють підвищенню економічної культури майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.357 + У.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324287 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Варецька О. В. 
Підготовка учителів початкових класів до економічного виховання школярів у системі післядипломної педагогічної освіти : автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Варецька; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні та методичні засади підготовки вчителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти до економічного виховання школярів, яке набуває рис духовно-економічного. Розкрито суть понять "духовно-економічне виховання молодших школярів", "готовність учителів початкових класів до духовно-економічного виховання молодших школярів", її основних компонентів: мотиваційного, змістового, операційно-результативного. Розроблено та науково обгрунтовано цілісну концепцію, технологію п'ятирічної пролонгованої підготовки вчителів початкових класів до духовно-економічного виховання школярів у системі післядопломної педагогічної освіти та модель її науково-методичного забезпечення. Уточнено положення, які характеризують готовність даних учителів до економічного виховання школярів. Розвинуто відомості про особливості органічного поєднання курсової та міжкурсової підготовки вчителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти. Розвинуто наукові положення про складові їх готовності до економічного виховання школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358628 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Зубіашвілі І. К. 
Ставлення до грошей як фактор економічної соціалізації старшокласників : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05 / І. К. Зубіашвілі; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2009. - 16 c. - укp.

На засадах культурно-діяльнісного та структурно-функціонального підходів розкрито психологічні особливості економічної соціалізації старшокласників у зв'язку зі специфікою їх ставлення до грошей. Обгрунтовано структурно-функціональну модель детермінації економічної соціалізації особистості як інструмент пізнання психологічних особливостей ставлення старшокласників до грошей як чинника їх економічної соціалізації. Емпірично підтверджено положення, що зі зменшенням наявності афективних складових з негативною валентністю у структурі ставлення до грошей, збільшенням поінформованості про економічну реальність і зростанням значущості грошей в системі цінностей особистості, зі зростанням ролі національних монетарних установок в організації системи ставлення до грошей прямо пов'язане зростання рівня економічної соціалізації особистості. Обгрунтовано заходи щодо цілеспрямованого формування раціонального ставлення особистоті до грошей як засобу оптимізації процесу економічної соціалізації. Розроблено програму спеціалізованого соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на формування раціонального ставлення до грошей, а також економічно-психологічних якостей старшокласників (раціонального, нестереотипного мислення, продуктивності діяльності в ситуаціях невизначеності, ощадливості, здатності до рефлексії), які відповідають економічно активному рівню соціалізації особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ю983.402.3 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364487 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Юрчук Н. С. 
Формування економічних знань старшокласників в навчальному процесі загальноосвітньої школи та ПТУ (на прикладі сільських загальноосвітніх шкіл та ПТУ) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. С. Юрчук; Нац. аграр. ун-т. - К., 1999. - 22 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена проблемі формування економічних знань старшокласників та учнів ПТУ в умовах ринкових відносин, пошуку нетрадиційних, ефективних форм та методів, організації і проведення економічної освіти в загальноосвітніх школах. Наукова новизна і теоретична цінність роботи полягає в тому, що автором з'ясовані можливості економічного виховання старшокласників при вивченні шкільних дисциплін і шляхи їх методичної реалізації; виділені, обгрунтовані і перевірені на практиці умови формування економічних знань старшокласників в процесі навчання; визначений оптимальний об'єм економічних знань і розроблена методика його вивчення на уроках; показано ступінь впливу розробленої методики засвоєння економічних знань в процесі навчання на рівень сформованості економічних переконань старшокласників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)р + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лукаш С. В. 
Формування економічного мислення підлітків у процесі навчально-трудової діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. В. Лукаш; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 19 c. - укp.

Розглянуто особливості економічного мислення підлітків як процесу опосередкованого й узагальненого пізнання явищ економічної дійсності в їх суттєвих властивостях, зв'язках та відношеннях, який відбувається на основі готовності до їх осмислення, завдяки використанню прийомів розумової діяльності, і завершується формуванням економічних знань, їх переходом у переконання та реалізацією в практичній діяльності. Структурно економічне мислення представляє єдність мотиваційного, змістового, операційного та дієво-практичного компонентів. Розкрито сутність, основні риси та критерії рівня сформованості у школярів економічного мислення. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови, які забезпечують підвищення успішності формування економічного мислення підлітків у навчальному процесі. Побудовано методику формування економічного мислення підлітків на уроках трудового навчання, експерименальна перевірка якої підтвердила її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357 + У9(4Укр)р2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313767 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Побірченко Н. А. 
Формування особистісної готовності учнів загальноосвітньої школи до підприємницької діяльності : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Н. А. Побірченко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2000. - 39 c. - укp.

Досліджено перспективні напрями розвитку індивідуальності особистості школярів різного віку за умов середньої загальноосвітньої школи. Експериментально обгрунтовано структуру особистісної готовності як необхідної психологічної передумови адаптації учнів до динаміки змін у близькому соціальному середовищі. Визначено організаційні процеси, які складають орієнтаційну основу формування особистісної готовності учнів до підприємництва. Обгрунтовано зміст критеріїв сформованості готовності учнів до оволодіння підприємницькою діяльністю, які виражено способами самопізнання, міжособовою діловою комунікацією, культурою партнерської поведінки, економічним мисленням. Розглянуто концептуальні напрями формування особистісної готовності, серед яких визначено вихідні позиції та провідні моделі адаптивно-динамічного навчання. Здійснено проектування програм та експериментально перевірено інтегрований зміст навчально-методичного матеріалу з економічної психології. Розроблено психодіагностичну документацію щодо відстежування наступності розвитку в учнів особистісної готовності. Вперше висвітлено вікову динаміку особистісної готовності школярів до життя та діяльності у швидкозмінному соціальному середовищі. Експериментально доведено, що успішність учнів у навчанні детермінована сформованістю результативної мотивації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.102.9 + Ч421.351.6 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Загривий В. І. 
Формування у старшокласників пізнавального інтересу до економічних знань у позакласній роботі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. І. Загривий; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1999. - 18 c. - укp. - рус.

Теоретично і експериментально обгрунтовуються психолого-педагогічні умови, за яких забезпечується глибоке засвоєння старшокласниками основ економіки і здійснюється формування у них пізнавального інтересу до економічних знань засобами позакласної роботи. Дістали подальший розвиток і конкретизацію форми та методи позакласної роботи з формування пізнавального інтересу до економічних знань в учнів загальноосвітньої школи. Вироблено конкретні науково-практичні рекомендації щодо удосконалення учбових програм, спрямованих на систематизацію економічних знань у старшокласників. Розроблено і запропоновано методичні поради з питань проведення різноманітних заходів позакласної роботи з метою формування пізнавального інтересу у старшокласників до економічних знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Савенко О. О. 
Економічна підготовка учнів у позашкільних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. О. Савенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше здійснено теоретико-методичне обгрунтування економічної підготовки учнів у позашкільних навчальних закладах. Визначено сутність понять "економічна підготовка учнів позашкільних навчальних закладів", "економічна компетентність учня". Розроблено структуру соціально-педагогічних умов економічної підготовки учнів за компонентами. Розкрито компоненти економічної компетентності учнів позашкільних навчальних закладів. Вдосконалено сутність понять "економічна освіта", "економічне навчання", "економічне виховання" та теоретичні основи економічної підготовки. Висвітлено зміст, форми та методи економічної освіти, навчання та виховання. Досліджено концептуальні положення соціально-економічної практики учнів. Визначено основні положення позашкільної освіти та підходи до організації навчально-виховного процесу в позашкільних навчальних закладах та розробки навчальних програм у позашкільних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.357 + У. р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Заславська С. І. 
Педагогічні працівники та економіко-правове виховання : метод. посіб. / С. І. Заславська, Т. Л. Савустьяненко, А. В. Савустьяненко, Л. О. Добринська; Донец. ін-т післядиплом. освіти інж.-пед. працівників, АПН України. - Донецьк, 2008. - 116 c. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Проаналізовано особливості виховання в контексті формування економіко-правової культури. Розкрито основні засади правового та економічного виховання. Визначено наступність дидактичних засад економіко-правового виховання (ЕПВ), а також самовизначеність педагогічних працівників щодо ЕПВ учнів та його наступності.

Проанализированы особенности воспитания в контексте формирования экономико-правовой культуры. Раскрыты основы правового и экономического воспитания. Определены преемственность дидактических основ экономико-правового воспитания (ЭПВ), а также самоопределенность педагогических работников по ЭПВ учеников и его преемственности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26р + Ч421.357р

Шифр НБУВ: СО29824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Супруненко М. І. 
Розвиток творчого потенціалу старшокласників у процесі розв'язування задач бізнесового змісту : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М. І. Супруненко; Ін-т педагогики АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Розкрито особливості творчої діяльності старшокласників у процесі прийняття управлінського рішення. Здійснено проектування особистісних якостей сучасних менеджерів на площину творчого потенціалу старшокласників, обгрунтовано зміст творчих задач управлінського характеру у сфері бізнесу та організаційні форми залучення старшокласників до їх розв'язування. Наведено результати експериментальної перевірки ефективності реалізації програми розвитку творчого потенціалу старшокласників. Показано, що запровадження зазначеної програми позитивно впливає на навчальні досягнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.357 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367361 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Булавенко С. Д. 
Формування економічної культури учнів основної та старшої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. Д. Булавенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Розроблено й обгрунтовано структурно-функціональну модель як домінуючу складову формування економічної культури учнів основної та старшої школи. Визначено педагогічні умови (організація навчально-пізнавальної діяльності як взаємодії учнів з науковою інформацією, що сприяє формуванню у них економічних знань, економічного мислення, економічної свідомості тощо) та розроблено змістові матриці економічної культури на різних рівнях (суспільства, етносу, колективу й особистості). Виявлено критерії, відповідні їм показники (економічний інтелект - економічне знання, мислення; наявність цінностей - загальнолюдські, комунікативні й інформаційні, культури споживання та корпоративної діяльності; володіння знаннями й уміннями вирішення економічних завдань) і рівні (ідентифікаційний, репродуктивний, продуктивний, системнотворчий) сформованості економічної культури учнів загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гарбузова І. В. 
Українське кооперативне шкільництво (кінець ХIХ - початок ХХ ст.): термінологічний аспект / І. В. Гарбузова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 157. - С. 44-48. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито особливості виникнення та поширення ідей української кооперації та проникнення їх у сферу виховання учнівської молоді. Надано власне визначення основних категорій, що у своїй сукупності складають поняття "кооперативне шкільництво".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357 + Ч33(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського