Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Книжкові видання та компакт-диски (104)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч314 я7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, І. С. Булах, Т. М. Зелінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Просвіта, 2004. - 413 c. - укp.

На основі досягнень психологічної науки систематизовано та наведено відомості з вікової та педагогічної психології. Висвітлено проблеми психічного розвитку дитини. Розкрито суть понять про психологію виховання, учіння, навчання. Розглянуто питання психології дошкільного та молодшого шкільного віку, особистості підлітка, старшокласників. Визначено стилі педагогічної діяльності.

На основании достижений психологической науки систематизированы и приведены сведения, касающиеся возрастной и педагогической психологии. Освещены проблемы психического развития ребенка. Раскрыта сущность понятий психологии воспитания, учения, обучения. Рассмотрены вопросы психологии дошкольного и младшего школьного возраста, личности подростка, старшеклассников. Определены стили педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.3 я73 + Ю984.0 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Старовойтенко Н. В. 
Основи психології та педагогіки / Н. В. Старовойтенко, Н. М. Фоміна; Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси, 2005. - 216 c. - Бібліогр.: с. 185-189. - укp.

Розглянуто психічні процеси (відчуття, сприймання, увагу, пам'ять, мислення, уяву), стани та властивості особистості, закономірності людської психіки. Розкрито суть понять про характер, емоції, почуття, здібності, спілкування, вольову поведінку. Показано загальнокультурне значення педагогіки, а також роль психологічних знань у життєдіяльності людини.

Рассмотрены психические процессы (ощущение, восприятие, внимание, память, мышление, представление), состояния и свойства личности, закономерности человеческой психики. Раскрыта сущность понятий о характере, эмоциях, чувствах, способностях, общении, волевом поведении. Показаны общекультурное значение педагогики, а также роль психологических знаний в жизнедеятельности человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Заброцький М. М. 
Педагогічна психологія (теорететичні концепції та практикум): Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. М. Заброцький, Р. В. Павелків. - Рівне, 2003. - 300 c. - Бібліогр.: с. 285-288. - укp.

На підставі досягнень психологічної науки наведено найновіші відомості з педагогічної психології, що розкривають особливості та закономірності розвитку особистості за умов навчального та виховного процесу. Розглянуто стереотипізацію як механізм міжособового пізнання, з'ясовано суть понять про бар'єри педагогічної взаємодії. Визначено функції педагогічного мислення, показано роль оціночної діяльності у розвитку ціннісно-смислової сфери.

На основании достижений психологической науки приведены новейшие сведения по педагогической психологии, раскрывающие особенности и закономерности развития личности в условиях учебного и воспитательного процесса. Рассмотрена стереотипизация как механизм межличностного познания, согласована сущность понятия о барьере педагогического взаимодействия. Определены функции педагогического мышления, показана роль оценочной деятельности в развитии ценностно-смысловой сферы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666240 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Власова О. І. 
Педагогічна психологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. І. Власова. - К. : Либідь, 2005. - 400 c. - Бібліогр.: с. 395. - укp.

Розглянуто педагогічну психологію як психологічну дисципліну. Розкрито зміст і сутність категорії навчання, описано історичні методи його організації. Запропоновано психологічні моделі навчання, класифікацію його видів. Наведено покомпонентний аналіз навчальної діяльності, а також психологічний аналіз професійної компетентності педагога. Висвітлено психологічні питання самоосвітньої діяльності.

Рассмотрена педагогическая психология как психологическая дисциплина. Раскрыты содержание и сущность категории обучения, описаны исторические методы его организации. Предложены психологические модели и классификация видов обучения. Приведены покомпонентный анализ учебной деятельности, а также психологический анализ профессиональной компетенции педагога. Освещены психологические вопросы самообразовательной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічні основи навчання : Навч. посіб. для викл. психології і педагогіки, асп. / О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - 2-е вид., доповн. та переробл. - К. : Укр. Центр духов. культури, 2005. - 712 c. - укp.

Досліджено психолого-педагогічні засади навчання, розглянуто умови ефективності та якості навчально-виховного процесу. Проведено системно-структурний і функціональний аналіз сучасних форм і методів навчання. Розкрито зміст понять "научіння, навчання, учіння", розглянуто їх види та наведено класифікацію. Встановлено основі принципи побудови освітньої системи, розглянуто Закон України "Про освіту". Проаналізовано педагогічні концепції відомих вітчизняних учених-педагогів щодо структурування навчальної діяльності. Розглянуто питання професійного становлення та діяльності учителя. Охарактеризовано змістово-інформаційні, цільові, мотиваційні, операційні, емоційно-вольові, комунікативні, контрольно-оцінювальні складові навчальної діяльності. Обгрунтовано необхідність урахування особистих, психічних і вікових особливостей учнів у навчально-виховному процесі. Розглянуто основні дидактичні принципи навчання та сучасні наукові методи проведення психологічних і педагогічних досліджень.

Исследованы психолого-педагогические основы учебного процесса, рассмотрены факторы и условия повышения его эффективности и качества. Проведен системно-структурный и функциональный анализ современных форм и методов обучения. Раскрыто содержания понятий обучения, образования, учения, рассмотрены их виды и приведена классификация. Установлены основые принципы построения образовательной системы, приведен Закон Украины "Об образовании". Проанализированы педагогические концепции известных отечественных ученых-педагогов о структурировании учебной деятельности. Рассмотрены вопросы профессионального становления и деятельности учителя. Охарактеризованы содержательно-информационные, целевые, мотивационные, операционные, эмоционально-волевые, коммуникативные, контрольно-оценочные составляющие учебной деятельности. Обоснована необходимость учета личностных, психических и возрастных особенностей учащихся в учебно-воспитательном процессе. Рассмотрены основные дидактические принципы обучения и современные научные методы проведения психологических и педагогических исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 я73 + Ю940.3 я73 + Ю984.03 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663545 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лушин П. В. 
Психологія педагогічної зміни (екофасилітація) : Наук.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / П. В. Лушин. - Кіровоград : Імекс ЛТД, 2002. - 76 c. - укp.

Наведено матеріали, що покладено в основу психологічних курсів екопсихології людини, сугестопедії та оригінального майстер-класу з екологічної фасилітації. Розглянуто поняття особистісної зміни як незворотного, нелінійного та малопередбачуваного переходу до нової ідентичності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-9 я73 + С5 и.я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА621443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мороз О. Г. 
Педагогіка і психологія вищої школи : Навч. посіб. / О. Г. Мороз, О. С. Падалка, В. І. Юрченко; ред.: О. Г. Мороз; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 267 c. - Бібліогр.: 211 назв. - укp.

Викладено теоретичні основи педагогіки і психології вищої школи, визначено її предмет, основний понятійний апарат, наведено результати новітніх досліджень у галузі вищої освіти, а також сучасні вимоги до підготовки викладача вузу. Висвітлено систему організації підготовки фахівця у вузі, форми організації навчання у вищій школі, розкрито форми й види педагогічного контролю. Значну увагу приділено питанням врахування в навчальному процесі психологічних особливостей студентів, закономірностей їх особистісного становлення як майбутніх фахівців.

Изложены теоретические основы педагогики и психологии высшей школы, определён её предмет, основной понятийный аппарат, приведены результаты новейших исследований в сфере высшего образования, а также современные требования к подготовке преподавателя вуза. Освещены система организации подготовки специалиста в вузе, формы организации учёбы в высшей школе, раскрыты формы и виды педагогического контроля. Значительное внимание уделено вопросам учёта в учебном процессе психологических особенностей студентов, закономерностей их личностного становления как будущих специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73 + Ч314 я73 + Ю940.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Демиденко В. К. 
Психологія вищої освіти : Навч. посіб. / В. К. Демиденко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2003. - 48 c. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.

Розкрито предмет, методи психології вищої освіти, психологічні закономірності та механізми навчання і виховання студентів, формування їх особистості.

Раскрыты предмет, методы психологии высшего образования, психологические закономерности и механизмы обучения и воспитания студентов, формирования их личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 я73 + Ю940 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р98213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Максименко С. Д. 
Формування психолого-фізіологічної стійкості, профілактика стресів, розумових, емоційних та інших перевантажень обдарованих дітей і молоді, виховання у них патріотизму й громадянської позиції у процесі навчання та виховання : Навч. посіб. / С. Д. Максименко, В. Ф. Москаленко, В. І. Берзінь, Р. Т. Бевз, О. В. Бичко; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Купріянова, 2004. - 192 c. - укp.

Розглянуто концептуальні питання гігієнічного забезпечення організації навчального процесу у сучасній школі. Проаналізовано психологічні особливості детермінації етнічної свідомості в юнацькомі віці. Запропоновано екопсихологічну модель розвитку творчого потенціалу особистості дитини. Наведено психологічні рекомендації щодо формування адекватної самооцінки розумово-пізнавальних здібностей у молодших школярів.

Рассмотрены концептуальные вопросы гигиенического обеспечения организации учебного процесса в современной школе. Проанализированы психологические особенности детерминации этнического сознания в юношеском возрасте. Предложена экопсихологическая модель развития творческого потенциала личности ребенка. Приведены психологические рекомендации по формированию адекватной самооценки умственно-познавательных способностей у младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 я7 + Ч314 я7 + Ч311.220 я7 + Ч311.352 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, І. С. Булах, Т. М. Зелінська. - 2-е вид., доповн. - К. : Каравела, 2007. - 400 c. - (Вища освіта в Україні). - укp.

На підставі досягнень психологічної науки наведено найновіші відомості з вікової та педагогічної психології. Викладено питання її розвитку в Україні, проаналізовано внесок у дану галузь викладачів кафедри психології Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова, яка створювалась і розвивалась Г.С.Костюком, Д.Ф.Ніколенком, О.В.Скрипченком та іншими корифеями вітчизняної психології. Проаналізовано особливості психології дорослих. Наведено загальну характеристику педагогічної діяльності, розкрито зміст поняття про навчання й описано його психологічні механізми.

На основе достижений психологической науки приведены новейшие сведения о возрастной и педагогической психологии. Изложены вопросы ее развития в Украине, проанализирован вклад в данную отрасль преподавателей кафедры психологии Национального педагогического университета им. М.П.Драгоманова, которая создавалась и развивалась Г.С.Костюком, Д.Ф.Николаенком, О.В.Скприпченком и другими корифеями отечественной психологии. Проанализированы особенности психологии взрослых. Приведена общая характеристика педагогической деятельности, раскрыто содержание понятия об обучении и описаны его психологические механизмы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4 я73 + Ю984.0 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пихтіна Н. П. 
Основи професійної майстерності та красномовства соціального педагога : конспект лекцій / Н. П. Пихтіна; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2008. - 104 c. - укp.

Розглянуто питання професійних майстерності та техніки соціального педагога. Висвітлено особливості формування внутрішньої та зовнішньої техніки, діяльності соціального педагога на етапі професійної адаптації. Увагу приділено культурі та техніці мови соціального педагога. Розкрито основи професійного спілкування.

Рассмотрены вопросы профессиональных мастерства и техники социального педагога. Освещены особенности формирования внутренней и внешней техники, деятельности социального педагога на этапе профессиональной адаптации. Внимание уделено культуре и технике речи социального педагога. Раскрыты основы профессионального общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73-2 + Ч314 я73-2 + С5*148:Ч30 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Семенова А. В. 
Основи психології і педагогіки : Навч. посіб. / А. В. Семенова, Р. С. Гурін, Т. Ю. Осипова. - К. : Знання, 2006. - 319 c. - укp.

Розглянуто психологію як науку, предмет і завдання педагогіки, а також біопсихічні властивості людини, психічні процеси та вольову сферу особистості. Викладено питання особистості й управління процесом її формування, особистості та колективу. Проаналізовано положення "Я-концепції", описано види виховання. Розкрито сутність поняття професійної діяльності, висвітлено проблеми модернізації системи вищої освіти в Україні у контексті її приєднання до Болонського процесу.

Рассмотрены психология как наука, предмет и задачи педагогики, также биопсихические свойства человека, психические процессы и волевая сфера личности. Изложены вопросы личности и управления процессом ее формирования, личности и коллектива. Проанализированы положения "Я-концепции", описаны виды воспитания. Раскрыта сущность понятия профессиональной деятельности, освещены проблемы модернизации системы высшего образования в Украине в контексте ее присоединения к Болонскому процессу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672983 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Галаган В. Я. 
Основи психології і педагогіки : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. Я. Галаган, В. Ф. Орлов, В. В. Ягупов; ред.: Ягупов; Київ. ун-т економіки і технології трансп. - К., 2005. - 232 c. - Бібліогр.: 39 назв. - укp.

Розглянуто основні положення педагогіки та психології, необхідні для організації виробництва, створення виробничих груп і колективів. Висвітлено психологічну структуру та психічні властивості особистості, питання їх врахування у професійній діяльності. Охарактеризовано динаміку розвитку колективу, умови виникнення і шляхи розв'язання міжособистісних конфліктів. Викладено особливості спілкування у професійній діяльності, теорію та методику професійного виховання та навчання.

Рассмотрены основные положения педагогики и психологии, необходимые для организации производства, создания производственных групп и коллективов. Освещены психологическая структура и психические свойства личности, вопросы их учета в профессиональной деятельности. Охарактеризованы динамика развития коллектива, условия возникновения и пути решения межличностных конфликтов. Изложены особенности общения в профессиональной деятельности, теория и методика профессионального воспитания и обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672251 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гичан И. С. 
Основы психологии и педагогики : Учеб.-метод. комплекс / И. С. Гичан. - 2-е изд., доп. - К. : Кн изд-во Нац. авиац. ун-та, 2006. - 93 c. - рус.

Рассмотрены предмет, методы и базовые понятия психологии. Охарактризованы основные психические процессы (ощущение, восприятие, память). Приведено определение понятий "человек", "личность", "индивидуальность". Рассмотрены основные факторы развития, направленность и способы социализации личности, исследовано соотношение понятий "воспитание и социализация". Показаны особенности мыслительной деятельности человека, расрыта сущность способностей и внимания. Представлены психологические характеристики типов темперамента и простейшие методики их определения. Описана психологическая структура деятельности человека, его эмоционально-чувственная сфера, раскрыта сущность понятий характера и воли. Рассмотрены основные этапы развития коллектива и факторы формирования его социально-психологического климата. Освещены психологические аспекты учебной деятельности студентов, изложены основы христианской православной педагогики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73-2 + Ч314 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічні основи навчання : навч. посіб. Т. 1 / О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - 3-тє вид., доповн. та переробл. - К. : Укр. Центр духов. культури, 2008. - 419 c. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні засади навчання як важливу передумову ефективності навчально-виховного процесу, освіту як суть поняття, пов'язаного з навчальною діяльністю, навички й уміння як складові операційних компонентів навчання, проблемний виклад як метод навчання, потреби як складові мотивів, підручник, навчальні та методичні посібники як компоненти змістово-інформаційних складових навчання. Проаналізовано форми та методи навчального процесу на системно-структурному та системно-функціональному рівнях. Розкрито зміст понять "зміст", "образ світу", "структура", "система", "принцип", "операція", "інформація", "ціль", ""методи навчання", "інсайт", "мислення", "мотивація", "мотивування". Запропоновано класифікацію навичок, потреб, операцій, видів навчання й учіння.

Рассмотрены психолого-педагогические основы обучения как важная предпосылка эффективности учебно-воспитательного процесса, образование как сущность понятия, связанного с учебной деятельностью, навыки и умения как слагаемые операционных компонентов обучения, проблемное изложение как метод обучения, потребности как составные части мотивов, учебники, учебные и методические пособия как компоненты содержательно-информационных слагаемых обучения. Проанализированы формы и методы учебного процесса на системно-структурном и системно-функциональном уровнях. Раскрыто содержание понятий "содержание", "образ мира", "структура", "система", "принцип", "операция", "информация", "цель", ""методы обучения", "инсайт", "мышление", "мотивация", "мотивирование". Предложена классификация навыков, потребностей, операций, видов обучения и учений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.03 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350516/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Філософія освіти і педагогіка: цінності культури. Комунікативний етикет: Україна, Великобританія, Німеччина, Франція, Іспанія : навч. посіб. / ред.: С. О. Черепанова; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка, Пед. коледж Львів. нац. ун-ту ім. І.Франка. - Л., 2007. - 392 c. - укp.

Визначено гуманітарно-культуротвірну стратегію філософії освіти. Висвітлено особливості комунікативного етикету (українського, англійського, німецького, французького, іспанського), діалоги про культуру, мистецтво, освіту з метою збагачення досвіду міжкультурної комунікації, ціннісно креативного, особистісно орієнтованого навчання. Проаналізовано невербальні особливості українського, французького, німецького, англійського етикету, розкрито їх вербальний аспект. Розглянуто цінності особистості як проблему гуманістичної психології.

Определена гуманитарно-культуротворческая стратегия философии образования. Освещены коммуникативный этикет (украинский, английский, немецкий, французский, испанский), диалоги о культуре, искусстве, образовании с целью обогащения опыта межкультурной коммуникации, ценностно креативного, личностно ориентированного обучения. Проанализированы невербальные особенности украинского, французского, немецкого и английского этикета, раскрыт их вербальный аспект. Рассмотрены ценности личности как проблема гуманистической психологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 я73 + Ю783 я73 + Т52(0)-7 я73 + Ш12-937.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687943 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Копіца О. І. 
Формування вмінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів : навч.-метод. посіб. / О. І. Копіца; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : Вид. дім, 2006. - 155 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади діалогічної взаємодії майбутніх учителів, висвітлено її філософський та історичний аспекти. Показано роль уміння встановлювати діалогічну взаємодію у системі професійної підготовки майбутнього вчителя. Розглянуто сучасні діалогічні технології імітаційно-ігрового та кооперованого навчання у вищій школі. Розроблено методики формування вмінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів та оцінки рівня їх розвитку.

Раскрыты теоретические основы диалогического взаимодействия будущих учителей, освещены ее философский и исторический аспекты. Показана роль умения устанавливать диалогическое взаимодействие в системе профессиональной подготовки будущего педагога. Рассмотрены современные диалогические технологии имитационно-игрового и кооперированного обучения в высшей школе. Разработаны методики формирования умений диалогического взаимодействия будущих учителей и оценки уровня их развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я7 + Ч314 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Рева Ю. В. 
Школа - живий організм розвитку загальнолюдських духовних цінностей: технологічний аспект : навч.-метод. посіб. / Ю. В. Рева; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2008. - 375 c. - укp.

Розглянуто системний технологічний аспект роботи школи як живого організму розвитку особистості людини у контексті морально-етичних цінностей і демократизації навчання. Визначено психолого-педагогічну взаємодію між педагогічним і учнівським колективами, проаналізовано етико-естетичні взаємини серед учасників освітньо-виховного процесу. Висвітлено умови соціально-психологічної сумісності вчителів і учнів. Особливу увагу приділено психолого-педагогічному управлінню, організації системи розвитку особистості школяра в аспекті загальнолюдських духовних цінностей.

Рассмотрен системный технологический аспект работы школы как живой организм личности человека в контексте морально-этических ценностей и демократизации обучения. Определено психолого-педагогическое взаимодействие между педагогическим и учащимся коллективами, проанализированы этико-эстетические взаимоотношения участников образовательно-воспитательного процесса. Освещены условия социально-психологической совместимости учителей и учеников. Особое внимание уделено психолого-педагогическому управлению, организации системы развития личности школьника в аспекте общечеловеческих духовных ценностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 я7 + Ч314 я7 + Ю984.030.2-994 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696760 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Волкова Н. П. 
Професійно-педагогічна комунікація : навч. посіб. / Н. П. Волкова. - К. : ВЦ "Академія", 2006. - 256 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 253-255. - укp.

Розкрито сутність, зміст, структуру, функції професійно-педагогічної комунікації відповідно до вимог сучасного інформаційного суспільства й української школи. Охарактеризовано вербальну, невербальну, комп'ютерну комунікації учителя, їх засоби, можливості, взаємозв'язок у в процесі обміну інформацією. Увагу приділено проблемам мовленнєвого етикету педагога, міжособистісним відносинам у педагогічному колективі, інформаційним моделям конфліктної ситуації, роботі вчителя з електронними банками інформації, валеологічним аспектам роботи з комп'ютером.

Раскрыты сущность, содержание, структура, функции профессионально-педагогической коммуникации в соответствии с требованиями современного информационного общества и украинской школы. Охарактеризованы вербальная, невербальная, компьютерная коммуникации учителя, их средства, возможности, взаимосвязи в процессе обмена информацией. Уделено внимание проблемам речевого этикета педагога, межличностным отношениям в педагогическом коллективе, информационным моделям конфликтной ситуации, работе учителя с электронными банками информации, валеологическим аспектам работы с компьютером.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 я73 + Ю953 я73 + Ч30 в2:З81 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Цимбалюк І. М. 
Психологія спілкування : навч. посіб. / І. М. Цимбалюк. - 2-ге вид., виправл. та доповн. - К. : Професіонал, 2007. - 464 c. - Бібліогр.: с. 307-311. - укp.

Визначено сутність процесу спілкування як соціально-психологічного феномену, описано його основні етапи: інтеракцію, перцепцію й обмін інформацією. Проаналізовано конфліктні ситуації у спілкуванні та запропоновано шляхи їх розв'язання. Розглянуто маніпулятивну й актуалізаторську моделі спілкування, встановлено їх відмінності. Охарактеризовано структуру особистісно-групового педагогічного спілкування. Визначено індивідуально-психологічні якості особистості вчителя, необхідні для успішного здійснення ним професійної діяльності. Запропоновано методику діагностики комунікативної культури педагога, розкрито специфіку спілкування у сім'ї, висвітлено засади ділового етикету.

Раскрыта сущность процесса общения как социально-психологического феномена, описаны его основные этапы: интеракция, перцепция и обмен информацией. Проанализированы конфликтные ситуации в общении и предложены пути их решения. Рассмотрены манипулятивная и актуализаторская модели общения, установлены их отличия. Охарактеризована структура личностно-группового педагогического общения, определены личностно-психологические качества педагога, необходимые для успешного осуществления им профессиональной деятельности. Приведена методика диагностики коммуникативной культуры педагога, раскрыта специфика общения в семье, освещены основы делового этикета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 я7 + Ч314 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710278 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського