Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (44)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421 я73$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Крамаренко В. И. 
Биржевая деятельность : Учеб.пособие для студ. экон. спец. / В. И. Крамаренко, Б. И. Холод, Ю. Н. Воробьев, А. П. Дударь, С. Ф. Кантур, Е. П. Варавкина, Е. И. Воробьева, А. В. Жукова, Н. В. Каминская, Т. А. Новикова; Крым. акад. природоохран. и курорт. стр-ва. - Симф. : Таврида, 2000. - 252 c. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Отражены основные вопросы по организации и функционированию современного биржевого рынка. Раскрыты теоретические и практические аспекты деятельности фондового, товарного и валютного рынков, а также проблемы международной биржевой деятельности. Детально проанализировано влияние данной деятельности на движение финансовых потоков в экономике Украины и Крыма.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.3 я73 + У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600812 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Голошубова Н. О. 
Збірник ситуаційних задач і тестів з проблем організації торгівлі : Навч. посіб. / Н. О. Голошубова; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2000. - 186 c. - Бібліогр.: 56 назв. - укp.

Наведено ситуаційні задачі та висвітлено методики їх розв'язання. Задачі відображають найважливіші проблеми розвитку роздрібної торговельної мережі, формування конкурентного середовища в роздрібній торгівлі, організації процесу продажу товарів і обслуговування покупців, товаропостачання роздрібної торговельної мережі, розвитку складської мережі у роздрібній і оптовій торгівлі та ефективності її використання, організації товарообороту. Запропоновано тести, які сприяють поглибленню та закріпленню теоретичних знань з дисципліни "Організація торгівлі".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605989 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Смолін І. В. 
Стратегія розвитку торговельного підприємства в ринкових умовах : Навч. посіб. / І. В. Смолін, Н. М. Лещук; Київ. держ. торг.-екон. ун-т. - К., 1999. - 72 c. - Бібліогр.: 52 назв. - укp.

Висвітлено питання обгрунтування стратегії розвитку підприємства за ринкових умов. Детально розглянуто процес формування конкурентного статусу підприємства залежно від зовнішніх та внутрішніх умов функціонування підприємства. Наведено оцінку впливу факторів зовнішнього середовища на рівень конкурентного статусу підприємства. Запропоновано методику визначення максимальних можливостей збільшення обсягу діяльності підприємства, вибору реального варіанта стратегії розвитку за умов нестабільного функціонування зовнішнього середовища та обмеження внутрішніх можливостей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Яковлев Ю. П. 
Економіка торгівлі : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / Ю. П. Яковлев. - Херсон : Олді-плюс, 2004. - 258 c. - Бібліогр.: с. 254-255. - укp.

Розглянуто сутність економіки торгівлі, а також особливості планування товарообігу для підприємств громадського харчування. Описано економічний механізм для обгрунтування роздрібного товарообігу, а також методи розрахунку цінової еластичності. Проаналізовано сучасний стан торгового підприємства та реального і фінансового інвестування. Запропоновано методику оцінки кон'юнктури споживчого ринку.

Рассмотрены сущность экономики торговли, а также особенности планирования товарооборота для предприятий общественного питания. Описаны экономический механизм для обоснования розничного товарооборота, а также методы расчета ценовой эластичности. Проанализировано современное состояние торгового предприятия и реального и финансового инвестирования. Предложена методика оценки коньюнктуры потребительского рынка.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658363 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Воробьев Б. З. 
Основы коммерческой деятельности : Учеб. пособие. Ч. 1 / Б. З. Воробьев, Э. М. Локтев, Ю. И. Плетень; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - 2-е изд., стер. - К. : Изд-во Европ. ун-та, 2005. - 418 c. - Библиогр.: с. 417-418 - рус.

Рассмотрен рынок как экономическая основа коммерческой деятельности (КД) торговых предприятий. Охарактеризованы основные принципы КД, приведена общая оценка КД промышленных предприятий на современном этапе перехода к рынку. Предложена модель коммерческого предприятия, описан механизм его функционирования. Показано значение культуры КД, проанализированы этапы делового общения. Определены основные черты коммерсанта, раскрыто содержание понятий хозяйственных связей по поставкам товаров, товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности, акциза, налога на прибыль коммерческих предприятий и организаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ліпич Л. Г. 
Комерційна діяльність : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. Г. Ліпич, О. В. Кощій. - Луцьк : РВВ Луц. держ. техн. ун-ту, 2005. - 286 c. - Бібліогр.: с. 263-265. - укp.

Розглянуто методи та прийоми пізнання комерційної діяльності (КД), а також комерційні процеси й операції, об'єкти, суб'єкти та принципи КД. Проаналізовано особливості КД на промисловому підприємстві, оптовому ринку, у роздрібній торгівлі. Охарактеризовано основні принципи лізингу, викладено порядок укладання господарських зв'язків у КД. Визначено основні показники ринкової кон'юнктури, висвітлено питання комерційної інформації та її захисту. Запропоновано класифікацію рекламних засобів.

Рассмотрены методы и приемы познания коммерческой деятельности (КД), а также коммерческие процессы и операции, объекты, субъекты и принципы КД. Проанализированы особенности КД на промышленном предприятии, оптовом рынке, в розничной торговле. Охарактеризованы основные принципы лизинга, изложен порядок составления хозяйственных связей в КД. Определены основные показатели рыночной конъюнктуры, освещены вопросы коммерческой информации и ее защиты. Предложена классификация рекламных средств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Афенченко Г. В. 
Маркетингова політика комунікацій : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1. Теоретичні основи та приклади застосування комунікаційних технологій / Г. В. Афенченко, О. В. Богоявленський, В. С. Верлока, М. Д. Жердєв, О. Е. Наумова; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2007. - 332 c. - Бібліогр.: с. 324-332. - укp.

Розкрито сутність і стратегії маркетингових комунікацій. Наведено характеристику реклами та засобів її розповсюдження. Визначено особливості формування та реалізації рекламної політики підприємства. Розглянуто можливості використання інформаційних систем і технологій у плануванні рекламних компаній. Наведено основні методи стимулювання продажу товарів. Висвітлено питання організації роботи з громадськістю на підприємстві. Описано інструменти мерчандайзингу, форми прямого маркетингу та персонального продажу. Показано особливості функціонування системи регулювання виставково-ярмаркової діяльності у світі та в Україні. Охарактеризовано синтетичні засоби маркетингових комунікацій, зокрема, визначено основні чинники успішної розробки концепції упаковки, а також функції етикетки, проаналізовано вплив графіки на споживацьке сприйняття. Розкрито значення спонсорської діяльності для підприємства. Розглянуто сучасні способи управління комплексом маркетингових комунікацій. Описано основні етапи розробки стратегії бренда та методи оцінки марочного капіталу. Викладено підходи щодо організації та визначення ефективності маркетингових комунікацій.

Раскрыта сущность и стратегии маркетинговых коммуникаций. Приведена характеристика рекламы и средств ее распространения. Определены особенности формирования и реализации рекламной политики предприятия. Рассмотрены возможности использования информационных систем и технологий в планировании рекламных компаний. Приведены основные методы стимулирования продажи товаров. Освещены вопросы организации работы с общественностью на предприятии. Описаны инструменты марчендайзинга, формы прямого маркетинга и персональной продажи. Показаны особенности функционирования системы регулирования выставочно-ярмарочной деятельности в мире и в Украине. Охарактеризованы синтетические средства макретинговых коммуникаций, в частности, определены основные факторы успешной разработки концепции упаковки, а также функции этикетки. Проанализировано влияние графики на потребительское восприятие. Раскрыто значение спонсорской деятельности для предприятия. Рассмотрены современные средства управления комплексом маркетинговых коммуникаций. Описаны основные этапы разработки стратегии бренда и методы оценки марочного капитала. Изложены подходы к организации и определению эффективности маркетинговых коммуникаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У542.1 я73 + У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Біловодська О. А. 
Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2011. - 496 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні основи маркетингової політики розподілу, зокрема, щодо організації й управління товарним рухом, оптової та роздрібної торгівлі у каналах розподілу. Висвітлено концептуальні засади розуміння маркетингової політики розподілу та маркетингової логістики, державної закупівлі та державного замовлення, вибору маркетингової політики та каналів розподілу. Розкрито сутність, завдання, принципи та функції маркетингової логістики та її логістичні системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73 + У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735230 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Семак Б. Б. 
Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / Б. Б. Семак, У. Р. Сухорська; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Л., 2011. - 175 c. - Бібліогр.: 52 назв - укp.

Охарактеризовано канали розподілу як багаторівневі системи передачі корисності кінцевим споживачам. Висвітлено основні аспекти управління та координації діяльності у цих каналах. Розглянуто проблеми створення маркетингових каналів і вибору методів управління ними. Запропоновано матеріали для вивчення особливостей діяльності роздрібних і гуртових організацій в межах каналів розподілу. Розкрито чинники, що впливають на створення ефективних маркетингових логічних систем та обгрунтовано їх необхідність на сучасних ринках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73 + У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Головань Д. В. 
Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / Д. В. Головань, В. С. Селищев; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х. : ХАІ, 2013. - 65 c. - Бібліогр.: с. 64 - укp.

Викладено основні теоретичні та практичні аспекти маркетингової політики розподілу, подано її основні поняття. Висвітлено такі питання, як суть і значення маркетингової політики розподілу, товарний рух і маркетингова логістика, механізми використання каналів розподілу, оптова та роздрібна торгівля в каналах розподілу, вибір каналу розподілу, організація дистрибуції товарів. Наведено приклад виконання розрахункової роботи з розроблення багатоканальної системи розподілу товару конкретного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73 + У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Зоріна О. І 
Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. І Зоріна, О. Е. Наумова, О. В. Сиволовська, О. Г. Боровська; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х. : УкрДАЗТ, 2013. - 266 c. - Бібліогр.: с. 222-226 - укp.

Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні аспекти формування маркетингової політики розподілу, товарний рух і механізми використання каналів розподілу. Показано особливості маркетингової діяльності промислових підприємств. Увагу приділено проблемам формування попиту на промислові товари. Розкрито сутність, цілі, функції та особливості оптової торгівлі. Надано відомості про державну закупівлю як форму державного споживання, державне замовлення як засіб регулювання економіки. Охарактеризовано комунікаційні стратегії вштовхування та втягування, а також комбінаційну комунікаційну стратегію. Наведено критерії вибору каналів збуту, проаналізовано збутові витрати. Розкрито сутність управління каналами розподілу, роль, значення та завдання маркетингової логістики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73 + У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Филевич Л. Г. 
Комерційна діяльність : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Л. Г. Филевич, Л. О. Попова, О. М. Прядко, Т. Л. Мітяєва, Л. А. Прибилович. - Харків : ХДУХТ, 2014. - 225 c. - Бібліогр.: с. 222-224 - укp.

Розглянуто наукові та методичні основи комерційної діяльності. Охарактеризовано функції комерційних служб підприємств. Приділено увагу дослідженню ринку товарів і послуг. Висвітлено сутність зовнішньої торгівлі як сфери зазначеної діяльності. Подано інформацію про організацію та планування закупівельної та збутової діяльності виробництва. Розкрито сутність і показано місце оптової торгівлі в ринкових процесах. Обгрунтовано методи вивчення попиту населення роздрібних підприємств. Наведено методичний інструментарій оцінювання рівня комерційного ризику торговельного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мазаракі А. А. 
Товарознавство і торговельне підприємництво : навч. посіб. для студентів ВНЗ / А. А. Мазаракі, Н. В. Притульська, В. А. Осика, А. А. Самойленко, Н. В. Мережко; ред.: А. А. Мазаракі; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ : КНТЕУ, 2014. - 651 c. - Бібліогр.: с. 604-616 - укp.

Розглянуто теоретичні основи та методологію наукових досліджень у товарознавстві та торговельному підприємництві, процес їх здійснення й обгрунтування вибору методів дослідження з ілюстрацією застосування на прикладах різних груп харчових продуктів і непродовольчих товарів та ситуаційних завдань торговельного підприємництва. Висвітлено питання щодо інформаційного й організаційного забезпечення наукового дослідження, основних сучасних інструментів ресурсного наповнення, апробації одержаних результатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 я73 + Ж609 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС58444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Князь С. В. 
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність: організаційно-методичні аспекти : навч. посіб. / С. В. Князь, Н. П. Яворська; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2016. - 103 c. - Бібліогр.: с. 82-87 - укp.

Описано фахові компетенції бакалаврів за напрямом 6.030510 "Товарознавство і торговельне підприємництво" (спеціальність 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"). Наведено анотації дисциплін, які викладають бакалаврам, логічно-структурні схеми вивчення дисциплін. Відображено зміну наповнення навчального плану підготовки бакалаврів, що відбулась у зв'язку із розширенням напрямів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Балджи М. Д. 
Економіка та організація торгівлі : навч. посіб. / М. Д. Балджи, В. О. Однолько; Одеський національний економічний університет. - Київ : Гуляєва В. М., 2021. - 342 c. - Бібліогр. в кінці тем - укp.

Розглянуто особливості торгівлі та її організації, її структури, економіки торгівлі, форми продажу товарів та супутні процеси у торговельній діяльності. Викладено питання організації торгового процесу на підприємствах оптової і роздрібної торгівлі, оптового продажу товарів, визначення потреби в товарах та вміння оформлювати замовлення. Охарактеризовано проблеми організації транспортного, тарного та технічного забезпечення процесів в оптовій і роздрібної торгівлі, створення торгового підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542 я73 + У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Крикавський Є. В. 
Маркетингова політика комунікацій : навч. посіб. / Є. В. Крикавський, Л. А. Мороз, К. С. Калинець; "Львівська політехніка", національний університет. - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2022. - 135 c. - (Серія "Світ маркетингу і логістики"Світ маркетингу і логістики; вип. 19; вип. 19). - Бібліогр.: с. 125-127 - укp.

Подано теоретичний і практичний матеріал з дисципліни “Маркетингова політика комунікацій”, який розкриває сутність комунікацій, особливості марке¬тингової політики комунікацій та її складових. Кожна тема містить практикум з контрольними запитаннями, тестами та практичними завданнями.У навчальному посібнику розглядаються загальні положення теорії кому¬нікацій, система формування комплексу маркетингових комунікацій, а також такі види маркетингових комунікацій, як реклама, зв’язки з громадськістю (public relations), прямий маркетинг, стимулювання збуту, брендинг, виставки та яр¬марки, інтегровані маркетингові комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)421 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865324 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського