Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.11$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Криворучко О. В. 
MS Office у вирішенні завдань на підприємствах торгівлі : навч. посіб. / О. В. Криворучко, С. Л. Рзаєва, В. М. Краснощок; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2008. - 345 c. - Бібліогр.: с. 342-344. - укp.

Висвітлено можливості використання табличного процесора MS Excel для розв'язання задач торгівлі та побудови звітних документів. Розкрито особливості аналізу, модифікації даних, створення інтерфейсу користувача, редагування звітів, перегляду, редагування та додавання даних за допомогою екранних форм. Описано технологію створення баз даних у комп'ютерній програмі MS Access.

Освещены особенности использования табличного процессора MS Excel для решения задач торговли и построения отчетных документов. Раскрыты особенности анализа, модификации данных, создания интерфейса пользователя, редактирования отчетов, просмотра, редактирования и пополнения данных при помощи экранных форм. Описана технология создания баз данных в компьютерной программе MS Access.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11фя73 + У9(4УКР)421.1фя73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА699065 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Nowakowska-Grunt J.  
IT technologies as the element supporting customer service improvement-example of prepaid cards / J. Nowakowska-Grunt // Электрон. моделирование. - 2007. - 29, № 5. - С. 99-108. - Библиогр.: 17 назв. - англ.

Рассмотрены проблемы использования современных IT технологий (в данном случае Интернета) для улучшения обслуживания клиентов в логистической системе обслуживания. Внедрением современных решений в интернет-торговлю исследуемая компания добилась лучшего обслуживания и смогла применить технологию Just-in-Time в системе продажи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Радкевич Л. А. 
Стратегія розвитку Інтернет-торгівлі торгової мережі на ринку IT-техніки : монографія / Л. А. Радкевич, І. А. Луговська, О. В. Кужилєва; ред.: О. М. Азарян; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 248 c. - Бібліогр.: 80 назв - укp.

Висвітлено проблему стратегічного розвитку Інтернет-торгівлі торгової мережі на ринку IT-техніки. З урахуванням перспективних ринкових стратегій економічної поведінки та виробничої діяльності підприємства визначено показники, які дозволяють оцінити торгові марки (ТМ). Розглянуто загальні теоретичні характеристики конкуренції та здійснено її структуризацію за визначеними ознаками. Вивчено процеси розвитку Інтернет-торгівлі в Україні у сегменті IT-технологій. Увагу приділено аналізу ринку заморожених овочів і фруктів. Розкрито тенденції розвитку конкуренції ТМ, запропоновано маркетингові стретегії їх оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11 ф + У9(4УКР)421 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мазаракі А. А. 
Комерційна логістика : навч. посіб. для студ. ВНЗ / А. А. Мазаракі, Т. Д. Москвітіна, В. М. Торопков, В. В. Черепов, Д. В. Кочубей, М. В. Лях; ред.: А. А. Мазаракі; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2013. - 408 c. - Бібліогр.: с. 392-397 - укp.

Розкрито сутність, принципи, цілі та завдання комерційної логістики, фактори, що впливають на її ефективність. Охарактеризовано сучасні напрями розвитку співробітництва торговельних, виробничих та транспортних підприємств у комерційній логістиці. Проаналізовано сучасні системи та технології інформаційної, транспортної, розподільчої, закупівельної та складської логістики, питання управління товарними запасами, логістичним обслуговуванням споживачів та комерційним ризиком в логістичній діяльності торговельних підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11-803.1 я73 + У9(4УКР)421.1-803.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Краус К. М. 
Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвитку : монографія / К. М. Краус; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Полтава : Дивосвіт, 2013. - 162 c. - укp.

Досліджено еволюцію управлінських концепцій маркетингу й їх економічну сутність. Розглянуто стимули та перешкоди на шляху впровадження інноваційних концепцій маркетингу українськими суб'єктами господарювання. Вивчено світовий досвід та українську практику управління маркетингом малого торговельного підприємництва. Увагу приділено оцінці особливостей і тенденцій розвитку маркетингу суб'єктів малого бізнесу в Україні, а також визначенню ефективності їх рекламної політики. Запропоновано для застосування суб'єктами малого торговельного підприємництва сучасні нетрадиційні види маркетингу та мерчандайзингові заходи. Наведені рекомендації щодо венчурного фінансування маркетингової діяльності малого бізнесу торговельної галузі України здатні подолати їх нестачу у фінансових ресурсах і забезпечити їм стабільний розвиток в довгостроковій перспективі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11-211.1 + У9(4УКР)421.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771470 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Додонов А. Г. 
Конкурентная разведка в компьютерных сетях : [монография] / А. Г. Додонов, Д. В. Ландэ, В. В. Прищепа, В. Г. Путятин; НАН Украины, Ин-т проблем регистрации информ. - К. : ИПРИ НАН Украины, 2013. - 247 c. - Библиогр.: с. 229-242 - рус.

Внимание уделено рассмотрению вопросов интернет-разведки - сегменту конкурентной разведки, охватывающему процедуры сбора и обработки информации, проводимые с целью поддержки принятия управленческих решений, повышения конкурентоспособности исключительно из открытых источников в компьютерных сетях - веб-пространства, блогосферы, форумов, социальных сетей. Рассмотрены различные вопросы информационно-аналитической деятельности в сетевой среде, ориентированной на задачи конкурентной разведки. В качестве теоретических основ конкурентной разведки в сетевой среде рассмотрены элементы теорий сложных сетей, анализа социальных сетей, информационного и математического моделирования, социологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11-13 ф + С5*676 + Ч62 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Буратчук Н. Ю. 
Фінансовий контролінг в управлінні робочим капіталом торговельних мереж : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / Н. Ю. Буратчук; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Досліджено основи фінансового контролінгу (ФК) як складової процесу управління робочим капіталом торговельних мереж. Вдосконалено визначення сутності робочого капіталу та класифікацію запасів. Сформульовано рівні та завдання підсистем управління робочим капіталом. Уточнено визначення сутності ФК. Формалізовано концептуальні основи контролінгу запасів. Розроблено методичний підхід до визначення набору інструментів ФК для торговельної мережі відповідно до цілей управління робочим капіталом. Обгрунтовано необхідність використання процесно-орієнтованого підходу в управлінні робочим капіталом торговельних мереж. Здійснено діагностику систем контролю запасів і дебіторської заборгованості за вибірковою сукупністю торговельних мереж. Проаналізовано ключові показники результативності управління робочим капіталом. Імплементовано апарат імітаційного моделювання під час планування фінансової потреби в робочому капіталі. Запропоновано шляхи покращання управління робочим капіталом торговельної мережі за допомогою інструментів стратегічного ФК.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11-572-21 + У9(4УКР)421.1-572-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бубенець І. Г. 
Особливості базових моделей інтрапренерства на рівні торговельного підприємства / І. Г. Бубенець // Проблеми економіки. - 2015. - № 3. - С. 115-120. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Вивчено зміст й особливості основних параметрів існуючих моделей інтрапренерства та дослідження досвіду їх використання найбільш інноваційними торговельними підприємствами світу. У результаті проведеного дослідження зазначено, що інтрапренерство за сукупністю ознак є одним із видів підприємництва, проте воно має свої характерні риси та особливості у таких сферах, як залучення ресурсів для підприємницької діяльності, автономія у прийнятті рішень, відповідальність за ризик, а також набуття прав власності та контролю. Вивчено й обгрунтовано бізнес-моделі, за яких упровадження інтрапренерства може бути успішним у межах торговельного підприємства. Запропоновано систему базових моделей внутрішнього торговельного підприємництва, яка відрізняється змістовним наповненням, ресурсними та організаційними передумовами впровадження, а також очікуваними результатами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Інноваційний розвиток підприємств сфери торгівлі: світові тенденції та практика в Україні : монографія / С. А. Давимука, Л. І. Федулова, Н. М. Попадинець, Н. Ю. Горлач, І. П. Миколайчук, А. Ю. Присяжнюк; ред.: С. А. Давимука; Нац. акад. наук України, Ін-т регіон. дослідж. ім. М. І. Долішнього. - Львів : ДУ "Ін-т регіон. дослідж. ім. М. І. Долішнього НАН України", 2016. - 431 c. - Бібліогр.: с. 401-419 - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади та практичні аспекти інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі. Виявлено характерні тенденції стану інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі України та охарактеризовано особливості їх інноваційної стратегії і політики. Визначено інноваційний механізм інноваційного розвитку підприємств та шляхи його реалізації, запропоновано методичний інструментарій щодо оцінки ефективності та результативності інноваційного розвитку торговельних підприємств. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення процесу інноваційного розвитку підприємств сфери торгівлі на макро- та мікрорівнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-55 + У542.11-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА809633 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Безугла Л. С. 
Маркетинг закупівель : навч. посіб. / Л. С. Безугла, Н. І. Демчук. - Дніпро : Біла К.О., 2019. - 239 c. - укp.

Розкрито сутність закупівель і їх роль у маркетинговій закупівельній діяльності. Наведено характеристику категорій товарів і закупівельних організацій. Висвітлено особливості закупівель на дрібнооптових магазинах-складах. Розглянуто питання вибору постачальника товарів промислового призначення. Описано форми та види оптової торгівлі. Увагу приділено принципам публічних закупівель. Розглянуто особливості організації процедури "українських" і "європейських" відкритих торгів. Подано інформацію щодо маркетингової логістики закупівель.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11-803.2 я73 + У9(4УКР)421.1-803.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА836048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Коптєва Г. М. 
Зрілість бізнес-процесів як основа для оцінки економічної безпеки підприємства торгівлі / Г. М. Коптєва // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10. - С. 180-189. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Цілісне розуміння стану економічної безпеки підприємства забезпечує реалізація процесного управління та оцінка безпеки на основі зрілості бізнес-процесів. Упровадження заходів щодо підвищення економічної безпеки підприємства на засадах зрілості бізнес-процесів дозволяє оптимізувати операційну та інвестиційну діяльність підприємства та забезпечує його захищеність від ризиків непослідовного впровадження заходів за сферами діяльності. Мета роботи - обгрунтування зрілості бізнес-процесів підприємства торгівлі як критерію їх економічної безпеки та на цій основі розробка системи оцінки економічної безпеки бізнес-процесів підприємства. Підгрунтя для ув'язування концепцій процесного управління та управління безпекою становлять економічні інтереси підприємства, які мають бути захищені (з точки зору економічної безпеки) та реалізовані (з точки зору процесного управління). Виділено атрибути зрілості бізнес-процесів (захищеність бізнес-процесу з урахуванням реалізації інтересів стейкхолдерів, повнота реалізації бізнес-процесу) та критерії оцінки за ними (результативність, ефективність, якість, завершеність циклу управління), які враховано для формалізації системи оцінки рівня економічної безпеки підприємства на основі зрілості їх бізнес-процесів. Розроблена система показників оцінки бізнес-процесів підприємства торгівлі дозволяє ідентифікувати рівень зрілості бізнес-процесів та визначити на цій підставі рівень економічної безпеки підприємства. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є обгрунтування науково-методичного підходу до оцінки економічної безпеки підприємства торгівлі на основі зрілості його бізнес-процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-995 + У542.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Остапенко Т. М. 
Маркетинг як інструмент управління платоспроможністю підприємств торгівлі / Т. М. Остапенко, О. М. Кубецька, В. П. Антіпова // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11. - С. 442-447. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Мета роботи - вивчення маркетингу, маркетингових витрат і результатів маркетингу, його сучасних інструментів, що використовуються в управлінні продажами, забезпечують досягнення поставлених цілей, тобто задовольняють потребу отримання доходу (прибутку) з продажу товарів та забезпечують платоспроможність підприємства. Досліджено маркетингові послуги, їх важливість для торговельного бізнесу в сучасних умовах розвитку економіки, а також розглянуто головні ефективні інструменти маркетингу (маркетингові кроки зі збільшення продажів), що активно використовуються торговельними підприємствами в умовах сучасності. Розглянуто значущість маркетингу, що виступило підгрунтям систематизації витрат маркетингу при різних формах його організації. Узагальнено показники ефективності, результативності та оцінки маркетингових послуг (абсолютна сума маркетингових витрат, рівень маркетингових витрат, рентабельність маркетингових витрат, витратовіддача маркетингових витрат по товарообороту, темп зміни маркетингових витрат, абсолютне відхилення маркетингових витрат, відносне відхилення маркетингових витрат). Узагальнено документальне оформлення маркетингових послуг за групами (з організації маркетингових заходів та підтвердження дійсності понесення витрат). Визначено та детально охарактеризовано мету, предмет, об'єкт маркетингу за управлінським підходом. Об'єктами маркетингу при управлінні платоспроможністю є центри доходів (магазини, інші торгові точки та місця продажу), в межах яких відбувається купівля-продаж, поставки та формуються позитивні фактори сприяння задоволенню потреб клієнтів, отриманню найвищого торговельного доходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 + У542.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Симаков В. С. 
Зміст управління підприємствами електронної комерції як суб'єктами інноваційного підприємництва / В. С. Симаков // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2020. - 3 (ч. 2). - С. 6-14. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано специфіку управління підприємствами електронної комерції як суб'єктами інноваційного підприємництва. Визначено типи електронної комерції, з'ясовано специфіку управління кожним із них. Існує 6 основних таких типів: бізнес-бізнес (B2B); бізнес-споживач (B2C); споживач-споживач (C2C); споживач-бізнес (C2B); бізнес-адміністрація (B2A); споживач-адміністрація (C2A). До сучасних бізнес-моделей електронної комерції відносять електронний обмін інформацією (Electronis Data Interchange, EDI); електронний рух капіталу (Electronic Funds Transfer, EFS); електронну торгівлю (E-Trade); електронні гроші (E-Cash); електронний маркетинг (E-Marketing); електронний банкінг (E-Banking); електронні страхові послуги (E-Insurance) тощо. Розкрито зміст кожного з видів управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11ф

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Spytska K. V. 
Formation of the competitive strategy of an enterprise based on the customer-oriented approach = Формування конкурентної стратегії підприємства на основі клієнтоорієнтованого підходу / K. V. Spytska, T. V. Grynko, T. Z. Hviniashvili // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11. - С. 309-314. - Бібліогр.: 21 назв. - англ.

Проблеми, пов'язані з клієнтоорієнтованою стратегією, мають особливе значення, оскільки її розробка та реалізація визначає умови, що забезпечують можливості задоволення потреб споживачів рівнем та якістю обслуговування, а також економічного та соціального зростання компанії в цілому. Виявлені основні положення та концепція сучасного клієнтоорієнтованого підходу організації, в якій системоутворюючим фактором є процес взаємодії споживача та виробника, що забезпечить домінуючий розвиток обслуговуючої діяльності. При цьому дослідження клієнтоорієнтованості та її оцінка характеризує актуальні аспекти: якість обслуговування, лояльність споживачів, а також стратегічні пріоритети конкурентоспроможності підприємств. Наявність будь-якої розвиненої складової клієнтоорієнтованості компанії (сервіс, якість продукту, клієнтоорієнтованість персоналу) не гарантує компанії успіху, оскільки необхідний комплексний підхід. Такий підхід можна здійснити шляхом розробки проєкту підвищення клієнтоорієнтованості компанії, оскільки тоді вся проблема охоплюється повністю. Питанню клієнтоорієнтованого управління на підприємстві приділяли увагу такі зарубіжні та вітчизняні вчені та економісти, як П. Гембл, М. Стоун, Н. Вудкок, П. Браун. Ф. Котлер, І. Манн, А. Румянцева, Н. Рябоконь, А. Прончева, А. Панфілов, М. Якименко та інші, які характеризували різні підходи до визначення клієнтоорієнтованості. Вони дослідили загальні питання, такі як вплив клієнтоорієнтованості на конкурентні переваги організації, поняття клієнтоорієнтованості підприємства та проблеми її оцінки. Розроблено практичні рекомендації щодо формування конкурентної стратегії підприємства з урахуванням особливостей сучасної клієнтоорієнтованої політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36 + У542.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Термінологічний словник з дисципліни "Економіка торговельного підприємства" : для студентів спец.: 076 "Підприємництво та торгівля" / Н. П. Яворська, Т. І. Данько, Р. М. Скриньковський, М. В. Хмиз. - Львів : Растр-7, 2023. - 225 c. - укp.

Наведено основну фахову термінологію, що дозволить формувати у студентів сучасне економічне мислення, глибоко комплексно розуміти проблеми управління господарсько-фінансовою діяльністю торговельного підприємства та опанувати навички їх практичного вирішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869067 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського