Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (16)Книжкові видання та компакт-диски (91)Журнали та продовжувані видання (15)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.1 ф$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 81
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Лысенко Ю. Г. 
Информатика и компьютерная техника : Учеб. пособие для студ. эконом. специальностей ВУЗов. Кн. 5. Электронная коммерция / Ю. Г. Лысенко, В. Н. Андриенко, Н. Н. Иванов; Донецкий нац. ун-т. - Донецк : ООО "Юго-Восток, Лтд", 2004. - 188 c. - Библиогр.: 23 назв. - рус.

Изложены основные черты новой экономики информационного общества на основе анализа, принципов функционирования и методов оценки экономической эффективности систем электронной коммерции. Рассмотрены вопросы основных направлений развития, концепции и принципов построения электронной коммерции. Проанализированы особенности проектирования систем электронной коммерции на основе современных информационных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф12 я73 + У9(4УКР)421 ф12 я73 + З970 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Макагон Ю. В. 
Электронная коммерция. Ознакомительный курс : [Учеб. пособ.] / Ю. В. Макагон, А. В. Миронов, А. В. Халецкий; Донец. нац. ун-т. Экон. ф-т. Каф. междунар. экономики. - Донецк, 2002. - 174 c. - Библиогр.: с. 88 - рус.

Освещены теоретические вопросы по электронной коммерции. Раскрыта сущность, объект и основные аспекты E-commerce. Приведены типичные ошибки в электронной коммерции. Описаны способы продвижения интернет-магазина в Сети. Рассмотрены аспекты электронной коммерции в современных условиях. Определены пути развития электронной коммерции в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф12 я73 + У9(4УКР)421 ф12 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642911 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дергачова В. В. 
Глобалізація бізнесу та інтернет-маркетинг: перспективи і проблеми : Моногр. / В. В. Дергачова, О. О. Скибіна; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2007. - 215 c. - Бібліогр.: с. 181-191. - укp.

Розглянуто засади Інтернет-маркетингу, глобальний Інтернет-маркетинг як прогресивну форму прямого маркетингу. Висвітлено проблеми розвитку електронної комерції та маркетингового Інтернет-середовища, описано вплив даного середовища на формування глобального маркетингового комплексу. Проаналізовано інфраструктуру Інтернет-маркетингу. Наведено методи забезпечення безпеки в мережі Інтернет, основні методи стимулювання збуту й організації зв'язків з громадкістю в Інтернеті.

Рассмотрены основы Интернет-маркетинга, глобальный Интернет-маркетинг как прогрессивная форма прямого маркетинга. Освещены проблемы развития электронной коммерции и маркетинговой Интернет-среды, описано влияние данной среды на формирование глобального маркетингового комплекса. Проанализирована инфраструктура Интернет-маркетинга. Приведены методы обеспечения безопасности в сети Интернет, основные методы стимулирования сбыта и организации связей с общественностью в Интернете.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф12 + У9(4УКР)421 ф12

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Грехов А. М. 
Е-комерція : Навч. посіб. за прогр. проекту Європ. Коміс. "Магістр бізнес адміністрування" з поглибл. підгот. по інформ. технологіям (Tempus CD Jet 23250-2002 "Master of Business Administration" & Information Technologies) / А. М. Грехов; Європ. ун-т. - К., 2006. - 212 c. - Бібліогр.: с. 211-212. - укp.

Розглянуто суть понять Е-комерції, її етапи розвитку, засоби одержання доходу та моделі ведення. Наведено відомості про Інтернет, зокрема, передачу файлів, комп'ютерні мережі, електронну пошту, відкриті системи. Описано електронні платіжні системи (С2В-платежі, В2В-платежі, Р2Р-платежі, електронні чеки). Розкрито юридичні й естетичні аспекти в Е-комерції. Викладено особливості надання послуг і проаналізовано видавничу діяльність в режимі он-лайн. Наведено методи рекламування в Інтернеті.

Рассмотрены сущность понятий Е-коммерции, ее этапы, средства получения дохода и модели ведения. Приведены сведения об Интернет, в частности, передаче файлов, компьютерных сетях, электронной почте, открытых системах. Описаны электронные платежные системы (С2В-платежи, В2В-платежи, Р2Р-платежи, электронные чеки). Раскрыты юридические и эстетические аспекты в Е-комерции. Изложены особенности оказания услуг и проанализирована издательская деятельность в режиме он-лайн. Приведены методы рекламирования в Интернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.ф121 я73 + У542.1 ф121 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683999 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Петровська С. В. 
Електронний маркетинг : курс лекцій / С. В. Петровська, І. М. Сабірова, Т. М. Хайдарова; Нац. авіац. ун-т. - К., 2007. - 48 c. - укp.

Розкрито суть понять електронного ринку (ЕР), маркетингу та брендингу в Інтернеті, платіжних систем, електронних платіжних засобів, маркетингових комунікацій, ціноутворення товарів і послуг Інтернету. Описано форми взаємодії учасників ЕР. Висвітлено особливості маркетингової діяльності на ЕР. Запропоновано інформаційні системи електронного маркетингу в Інтернеті.

Раскрыта сущность понятий электронного ринка (ЭР), маркетинга и брендинга в Интернете, платежных систем, электронных платежных средств, маркетинговых коммуникаций, ценообразования товаров и услуг в Интернете. Описаны формы взаимодействия участников ЭР. Освещены особенности маркетинговой деятельности на ЭР. Предложены информационные системы электронного маркетинга в Интернете.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф я73-2 + У542.1 ф я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р111212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Висоцька В.  
Особливості проектування та впровадження систем електронної комерції / В. Висоцька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 629. - С. 34-45. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та запропоновано методи їх вирішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Полуектова Н. Р. 
Електронна комерція : навч. посіб. / Н. Р. Полуектова, С. О. Сабанов; Запоріз. ін-т економіки та інформ. технологій. - Запоріжжя, 2011. - 304 c. - Бібліогр.: 25 назв - укp.

Висвітлено основні поняття та принципи електронної комерції. Охарактеризовано середовище та технології, які використовуються для організації роботи систем електронної комерції. Розглянуто технології реалізації цих систем, зокрема електронну комерцію B2C і B2B. Розкрито поняття електронного банкінгу, а також приділено увагу електронним платіжним системам. Обгрунтовано безпеку систем електронної комерції. Проаналізовано маркетинг і рекламу в інтернеті. Наведено методи просування систем електронної комерції. Розглянуто проблему оцінювання окупності вкладень у досліджувані системи та способи її вирішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф я73 + У9(4УКР)421 ф я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742484 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тардаскіна Т. М. 
Електронна комерція : навч. посіб. / Т. М. Тардаскіна, Є. М. Стрельчук, Ю. В. Терешко; Держ. служба зв'язку, Одес. нац. акад. зв'язку ім. О.С. Попова, Каф. менедж. та маркетингу. - О. : ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011. - 120 c. - Бібліогр.: с. 118-119. - укp.

Проаналізовано теоретичні засади розвитку інформаційної економіки за умов побудови інформаційного суспільства. Розкрито основні поняття електронного бізнесу й електронної комерції. Висвітлено переваги та недоліки функціонування електронного бізнесу та електронної комерції. Наведено детальну характеристику видів електронного бізнесу, зокрема, електронної комерції, електронної банківської діяльності, електронних брокерських послуг, електронних аукціонів тощо. Особливу увагу приділено електронній комерції як складовій електронного бізнесу, системам електронної комерції у корпоративному (корпоративні представництва в Інтеренті, віртуальні підприємства, Інтернет-інкубатори, мобільна комерція) та споживчому секторах (електронні торгові ряди (супермаркети), Інтернет-вітрини, Інтернет-магазини). Подано інформацію про електронні платіжні системи, зокрема, пластикові карти, їх переваги та недоліки у разі використання в Інтернет-комерції. Окреслено перспективи розвитку електронної комерції в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф я73 + У9(4УКР)421 ф я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Юдін О. М. 
Системи електронної комерції: створення, просунення і розвиток : монографія / О. М. Юдін, М. В. Макарова, Р. М. Лавренюк; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Полтава : РВВ ПУЕТ, 2011. - 201 c. - укp.

Викладено основи електронної комерції. Розглянуто особливості розвитку Web на сучасному етапі: Web 2.0. Охарактеризовано процеси проектування комерційного Web-сайту та просування сайту електронної комерції за допомогою пошукової оптимізації. Наведено та проаналізовано статистику сайту. Приділено увагу рекламі в Інтернеті. Розглянуто електронні платіжні та фінансові системи в Інтернеті. Висвітлено основні засади безпеки електронної комерції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф + У9(4УКР)421 ф 121

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Берко А. Ю. 
Системи електронної контент-комерції : монографія / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, В. В. Пасічник; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2009. - 612 c. - Бібліогр.: с. 593-608. - укp.

Розглянуто проблеми моделювання та проектування систем електронної контент-комерції. Увагу приділено структурі онлайнових проектів систем електронної комерції, класифікації інформаційних продуктів і послуг, корпоративним системам типу "бізнес - бізнес", товарним та інформаційним потокам підприємства, банківським інтернет-послугам, формам електронної торгівлі контентом, класам, життєвим циклам і функціональним можливостям віртуальних підприємств. Запропоновано класифікацю, формальні моделі, методи, алгоритми проектування систем електронної контент-комерції та її окремих складових.

Рассмотрены проблемы моделирования и проектирования систем электронной контент-коммерции. Уделено внимание структуре онлайновых проектов систем электронной коммерции, классификации информационных продуктов и услуг, корпоративным системам типа "бизнес - бизнес", товарным и информационным потокам предприятия, банковским интернет-услугам, формам электронной торговли контентом, классам, жизенным циклам и функциональным возможностям виртуальных предприятий. Предложены классификация, формальные модели, методы, алгоритмы проектирования систем электронной контент-коммерции и ее отдельных слагаемых.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Катинська М. З. 
Основні чинники та проблеми розвитку електронної торгівлі / М. З. Катинська // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2010. - Вип. 4. - С. 116-122. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено основні чинники, проблеми та напрями розвитку торговельної діяльності в сфері електронної торгівлі. Показано тенденції зміни користувачів Інтернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф + У9(4УКР)421 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Висоцька В. А. 
Схеми моделювання систем електронної контент-комерції / В. А. Висоцька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 686. - С. 112-120. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів керування контентом. Запропоновано методи вирішення цих проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Martyscak V.  
Draft for methodology for comparing the state of ICT infrastructure in developed worldwide countries based on knowledge of trend / V. Martyscak // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2010. - № 2. - С. 108-115. - Библиогр.: 12 назв. - англ.

Rapid development of information and communication technologies supported by research in optics has brought sufficient bandwidth for new broadband services and applications. Broadband access and services in nowadays, are seen as crucial for business development and overall country prosperity. Thanks to that, the Internet is not only a service, but it is a platform, which has a significant impact on all areas of society. Customers' interest is focused on particular multimedia services with an attractive content which have, however, various demands for bandwidth. These services include IPTV, along with innovative television services, video conferencing services, online virtual environments, health care services and new web 3D services. Implementation of research results and deployment of broadband accesses in countries of Organization for Economic Co-operation and Development (OECD) is different despite expectations. Analyzing the implementation steps of broadband access in the countries with the highest penetration of broadband accesses gives an opportunity to the other countries to utilize appropriate know-how for their own benefit and growth with respect to their own specific market environment.


Індекс рубрикатора НБУВ: У5 ф12 + У542.1 ф12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Горностаев А. С. 
Исследование методов отбора данных с использованием нечетких запросов на примере Интернет-магазина / А. С. Горностаев, С. Ф. Чалый // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2011. - Вип. 2. - С. 90-93. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена проблема поиска товаров в Интернет-магазинах и методы решения этой проблемы - использование алгебры нечеткой логики при работе с запросами. Предложен способ перехода от нечетких запросов к четким на основе применения трапециевидной функции принадлежности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бєлецький Я. В. 
Програмна реалізація мультиагентної концепції - засіб удосконалення мережі терміналів для ведення електронної комерції / Я. В. Бєлецький, В. П. Корнєв // Электроника и связь. - 2011. - № 6. - С. 30-38. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Сформированы требования и предложена модель мультиагентной системы предназначенной для задач электронной коммерции. Разработана агентная система, а также её программная реализация на языке JAVA. Предложена программная реализация электронного рынка с использованием базовых интеллектуальных агентов. Описан алгоритм ведения переговоров сбыта, который предоставляет полный контроль над процессом продаж. Выделены основные направления использования мультиагентных систем в электронной коммерции.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31-01 + У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Апатова Н. В. 
Рискология виртуального предпринимательства : [монография] / Н. В. Апатова, С. В. Малков. - Симф. : ДИАЙПИ, 2013. - 315 c. - Библиогр.: с. 288-315 - рус.

Рассмотрены вопросы управления рисками предпринимательства в компьютерной сети Интернет, проанализированы экономические функции Интернета, виды электронного бизнеса и формы организации виртуальных предприятий, внешние и внутренние риски и средства их предотвращения и минимизации. В качестве основных рисков виртуального предпринимательства выделены экономические, финансовые и информационные, для которых разработаны методы и модели управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-99 ф + У542.1 ф + У9(4УКР)290-99 ф + У9(4УКР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773325 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Проблемы и перспективы развития электронной коммерции : материалы междунар. науч.-практ. конф., 19 апр. 2012 г., Симферополь / ред.: В. А. Подсолонко. - Симф. : ДИАЙПИ, 2012. - 123 c. - (Проект TEMPUS "Двухуровневые программы обучения Электрон. коммерции для развития информ. о-ва"). - рус. - фр.

Обсуждены теоретические и концептуальные основы электронной коммерции, современные проблемы развития, национальные и глобальные особенности. Рассмотрены вопросы электронного управления развитием предпринимательства, перехода от электронной коммерции к цифровому управлению.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф я431 + У9(4УКР)421 ф я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770294 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Тягунова Н. М. 
Інтернет-торгівля: сутність та особливості / Н. М. Тягунова, М. Ю. Гудзенко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.. - 2013. - № 3. - С. 160-162. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Узагальнено і систематизовано підходи вітчизняних та зарубіжних науковців щодо визначення сутності понять "електронна комерція" та "Інтернет-комерція". Запропоновано визначення поняття "Інтернет-торгівля" на основі аналізу основних складових торговельної діяльності, що здійснюється за допомогою телекомунікаційних можливостей, всесвітньої мережі: "Інтернет-торгівля" - це така форма торгівлі, за якої вся діяльність, пов'язана з купівлею-продажем товарів, ведеться через Інтернет. В цьому разі внутрішні процеси, пов'язані з організацією торговельної діяльності, можуть бути реалізовані різними електронними методами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф + У9(4УКР)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Берко А. Ю. 
Структура засобів опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, Л. В. Чирун // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 770. - С. 12-20. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання контенту. Запропонований метод надає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистеми формування, управління та супроводу контенту.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.66 + У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Висоцька В. А. 
Особливості проектування та аналіз узагальненої архітектури систем електронної контент-комерції / В. А. Висоцька, Л. Б. Чирун, Л. В. Чирун // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 770. - С. 83-100. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.66 + У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського