Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (43)Книжкові видання та компакт-диски (339)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*148:Ч30$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 263
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гапон Ю. А. 
Соціально-педагогічні основи процесу виховання особистості / Ю. А. Гапон; АПН. Ін-т пробл. виховання. Лаб. пед. соціології. - Запоріжжя, 1998. - 218 c. - Бібліогр.: с. 181-200. - укp.

Розглянуто соціальну природу, системоутворюючий елемент виховного процесу, зміст виховання. Висвітлено структуру виховних відносин, циклічність і періоди розвитку виховання. Особливу увагу приділено спробі моделювання виховного (соціально-педагогічного) процесу, а також результатам експериментальних досліджень виховних процесів у різних соціально-педагогічних системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + Ч311.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М.Гоголя / ред.: Є. І. Коваленко. - Ніжин, 2004. - 253 с. - (Психол.-пед. науки; N 4). - укp.

Наведено психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти. Розкрито основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім'ями різних типів. Розглянуто особливості формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів, становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки, роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді. Висвітлено проблему підготовки соціальних педагогів до навчання дорослих людей. Визначено соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічних вузів.

Приведены психолого-педагогические требования к личности преподавателя специальных дисциплин технического заведения образования. Раскрыты основные технологические аспекты подготовки будущих социальных педагогов к работе с семьями различных типов. Рассмотрены особенности формирования профессионально-коммуникативной грамотности будущих социальных педагогов, становления психотерапии в сфере гуманистической педагогики, работы кризисных центров социально-психологической помощи молодежи. Освещена проблема подготовки социальных педагогов к обучению взрослых людей. Определены социально-психологические факторы профессиональной адаптации студентов педагогических вузов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + С5*148:Ч30 + Ю940я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.-пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Завгородня Т. К. 
Опіка над дітьми в добу трансформації суспільного устрою : Моногр. / Т. К. Завгородня, Н. В. Лисенко, Д. -К. Мажец, Б. М. Ступарик. - Івано-Франківськ; Ужгород : Мистец. лінія, 2002. - 152 c. - укp.

У європейському контексті розглянуто питання розвитку опіки над дітьми та молоддю, її зміст в закладах системи освіти в добу трансформації суспільного устрою. Визначено опікунську функцію дошкільних закладів, школи та позашкільних навчально-виховних установ. Проаналізовано сучасний стан даної проблеми в Україні.

В европейском контексте рассмотрены вопросы развития опеки над детьми и молодежью и ее содержание в заведениях системы образования в период трансформации общественного строя. Определена опекунская функция дошкольных заведений, школы и внешкольных учебно-воспитательных учреждений. Проанализировано современное состояние данной проблемы в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч34(4УКР)46 + С5*423.121 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665521 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Загородній Ю. І. 
Політична соціалізація студентської молоді в Україні: досвід, тенденції, проблеми / Ю. І. Загородній, В. С. Курило, С. В. Савченко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - К. : Генеза, 2004. - 144 c. - Бібліогр.: 138 назв. - укp.

Розглянуто проблеми, пов'язані з політичною соціалізацією студентської молоді в сучасній Україні. Висвітлено історичні аспекти участі студентської молоді в політичному житті різних країн, зроблено спробу аналізу сучасного стану студентського руху в Україні. Вперше розглянуто процес політичної соціалізації студентської молоді в системі вищої освіти через призму особистісно-орієнтованого та компетентнісного підходів.

Рассмотрены проблемы, связанные с политической социализацией студенческой молодежи в современной Украине. Освещены исторические аспекты участия студенческой молодежи в политической жизни разных стран, сделана попытка анализа современного состояния студенческого движения в Украине. Впервые рассмотрен процесс политической социализации студенческой молодежи в системе высшего образования через призму личностно-ориентированного и компетентностного подходов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф016.5 + С5*148:Ч30 + Ч481.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657376 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кривоконь А. Г. 
Факторы социального формирования личности (социально-философский анализ) : Моногр. / А. Г. Кривоконь. - Х. : Факт, 2005. - 239 c. - Библиогр.: с. 226-238 - рус.

Освещены проблемы социальной философиии педагогики по формированию и воспитанию личности в контексте отечественного и зарубежного опыта. Рассмотрены методы воспитания молодежи, проанализированы связь школы и семьи, их роль в социализации личности. Описана система школьного и вузовского воспитания личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5 + С5*148:Ч30 + Ч311.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Социальная работа: история, теория и практика : Науч.-учеб.-метод. пособие для студ., магистрантов, асп. и спец. в обл. соц. педагогики, соц. работы: В 2 ч. Ч. 1 / ред.: С. Я. Харченко; Луган. гос. пед. ун-т им. Т.Шевченко. - Луганск : Альма-матер, 2002. - 158 c. - рус.

Изложена теория феноменологии социальной работы. Раскрыты учебный аспект на основе парадигмы социальной работы как учебной дисциплины, а также методический - с учетом технологичности социальной работы. Освещены тенденции образования в сфере социальной работы, социальной помощи. Описаны методология и методы социальной работы, общие и частные технологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)р-3 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: В345435 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Капська А. Й. 
Соціальна робота: деякі аспекти роботи з дітьми та молоддю : Навч. посіб. / А. Й. Капська; Укр. держ. центр соц. служб для молоді. - К., 2001. - 219 c. - Бібліогр.: с. 213-217. - укp.

На підставі вивчення та аналізу особливостей соціально-педагогічної роботи в Україні запропоновано методики організації життєдіяльності дітей і молоді з особливими потребами, схильних до девіантної поведінки. Розкрито зміст і структуру професійно-етичної культури соціального педагога та працівника. Визначено соціально-педагогічні передумови формування життєвих планів підлітків - вихованців будинків сімейного типу. Обговорено особливості соціально-виховної роботи з важковиховуваними підлітками, наведено структурно-функціональну модель їх реабілітації. Визначено шляхи профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі. Розглянуто громаду як головний чинник соціального впливу на особистість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312я7 + С5*148:Ч30я73 + С4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА617670 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ковчина І. М. 
Сучасні технології соціальної роботи за рубежем : Навч.-метод. посіб. / І. М. Ковчина; Ліга соц. працівників м. Києва. - К., 2001. - 95 c. - Бібліогр.: с. 91-94. - укp.

Визначено загальні умови соціалізації дітей і молоді у різних країнах світу, охарактеризовано теорії Тарда та Парсонса щодо процесу соціалізації особистості. Розкрито суть понять соціалізації особистості у зарубіжній науці. Розглянуто деякі аспекти соціально-правової політики в сучасному Ізраїлі, особливості судової діяльності з захисту прав дітей. Визначено форми та методи соціальної роботи з молоддю в Англії, розглянуто основні типи інститутів для юнацтва. Простежено генезу розвитку молодіжної роботи в Німеччині, охарактеризовано варіанти роботи з молоддю. Розглянуто типи таборів у США, вимоги до їх вихователів. Наведено напрями соціальної політики в КНР, зокрема, стосовно осіб середнього та похилого віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + С4(4УКР) + Ч312я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА617669 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Психологічній службі системи освіти України 10 років: здобутки, проблеми і перспективи : Матеріали Всеукр. ювіл. наук.-практ. конф., 22 - 23 жовт. 2001 р. / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи АПН України, Запоріз. держ. ун-т, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя : Ніка-Центр, 2002. - 190 c. - укp.

Висвітлено питання розвитку та функціонування психологічної служби системи освіти в Україні, зокрема, її теоретико-методологічні питання, різні аспекти психологічної допомоги дітям у процесі їх навчання та виховання, педагогічним колективам. Розглянуто розвиток філософського мислення в дошкільному віці як запоруку успіху людини в її подальшому житті. Висвітлено проблему статеворольової ідентичності підлітків.

Освещены вопросы развития и функционирования психологической службы системы образования на Украине, в частности, ее теоретико-методологические вопросы, различные аспекты психологической помощи детям в процессе их обучения и воспитания, а также педагогическим коллективам. Рассмотрено развитие философского мышления в дошкольном возрасте как залог успеха человека в его дальнейшей жизни. Освещена проблема половоролевой идентичности подростков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314я431(4УКР) + С5*148:Ч30 + Ю984.92я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вісник Київського національного університету ім. Т.Шевченка / ред.: В. Б. Євтух. - К., 2003. - 68 с. - (Соціол. Психологія. Педагогіка; Вип. 19). - укp.

Висвітлено методологічні проблеми соціологічного дослідження трансформаційних процесів. Розглянуто проблему формування в Україні поліетнічного суспільства. Проаналізовано вплив сучасного інформаційного простору на молодіжну аудиторію. Розкрито когнітивно-мотиваційні аспекти поведінки особистості, концептуальні засади дослідження феномена її політичної свідомості, вивчення етнічної ідентичності. Описано функції соціального педагога в організації.

Освещены методологические проблемы социологического исследования трансформационных процессов. Рассмотрена проблема формирования в Украине полиэтнического общества. Проанализировано влияние современного информационного пространства на молодежную аудиторию. Раскрыты когнитивно-мотивационные аспекты поведения личности, концептуальные основы исследования феномена ее политического сознания, изучения этнической идентичности. Описаны функции социального педагога в организации.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*3 + С5*148:Ч30 + С5*1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28079/соц.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Підготовка соціальних працівників / соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки молоді : Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 30 - 31 жовт. 2003 р. / ред.: А. Й. Капська, С. П. Архипова; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2003. - 248 c. - укp.

Проаналізовано особливості формування навичок здорового способу життя у дітей та підлітків як умову профілактики адиктивної поведінки (АП). Визначено педагогічні умови ефективної роботи соціального педагога з сім'єю щодо запобігання АП підлітків. Розкрито теоретико-методологічні засади формування у майбутнього соціального педагога правових умінь. Описано глибинно-психологічні механізми алкогольної та наркотичної залежності суб'єкта. Наведено перспективи використання соціальної реклами у соціально-педагогічній діяльності, здійснено моделювання навчальної діяльності студентів.

Проанализированы особенности формирования навыков здорового образа жизни у детей и подростков как условие профилактики адиктивного поведения (АП). Определены педагогические условия эффективной работы социального педагога с семьей для предупреждения АП подростков. Раскрыты теоретико-методологические основы формирования у будущего социального педагога правовых умений. Описаны глубинно-психологические механизмы алкогольной и наркотической зависимости субъекта. Приведены перспективы использования социальной рекламы в социально-педагогической деятельности, осуществлено моделирование учебной деятельности студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 п/р я431 + С40(4УКР) я431 + С5*148:Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Беца О. В. 
Соціальна робота з неповнолітніми, які перебувають у місцях позбавлення волі / О. В. Беца, О. В. Вакуленко, І. М. Дубиніна, О. Г. Колб, В. І. Кривуша; Держ. центр соц. служб для молоді, Держ. департамент України з питань виконання покарань. - К., 2003. - 220 c. - (Б-ка соц. працівника. Довіра і надія). - укp.

Розглянуто особливості соціальної роботи з неповнолітніми у слідчих ізоляторах і виховних колоніях. Висвітлено правові засади даної роботи, а також психологічні особливості неповнолітніх правопорушників, закономірності, принципи, форми та методи їх ресоціалізації. Наведено шляхи попередження правопорушень у СІЗО. Проаналізовано позитивний досвід соціальних служб для молоді у різних регіонах України щодо роботи з неповнолітніми у СІЗО та ВК.

Рассмотрены особенности социальной работы с несовершеннолетними в следственных изоляторах и воспитательных колониях. Освещены правовые основы данной работы, а также психологические особенности несовершеннолетних правонарушителей, закономерности, принципы, формы и методы их ресоциализации. Приведены пути по предупреждению правонарушений в СИЗО. Проанализирован позитивный опыт социальных служб для молодежи в различных регионах Украины по вопросам работы с несовершеннолетними в СИЗО и ВК.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)я7 + С5*423.121.3 + С5*148:Ч30 + Ч312(4УКР) + Ч421.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА643189 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ідея опіки дітей і молоді в історико-педагогічній науці : Зб. наук. пр. / ред.: І. Ф. Миронюк; Лаб. соц. педагогіки Ін-ту пробл. виховання АПН України, Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. Пед. ін-т. Каф. історії педагогіки. Каф. соц. педагогіки. - Івано-Франківськ, 2005. - 340 c. - укp.

Розглянуто питання здійснення опіки дітей і молоді (ОДІМ) за умов трансформації суспільного устрою. Висвітлено питання ОДІМ в історії вітчизняної та світової культур за сучасних умов розвитку суспільства, визначено психолого-педагогічні засади її організації, а також різні аспекти роботи соціальних педагогів (працівників) в Україні та за рубежем. Проаналізовано досвід і проблеми підготовки даної категорії фахівців, наведено психолого-педагогічний підхід у профілактичній роботі щодо формування навичок здорового способу життя учнів.

Рассмотрены проблемы осуществления опеки детей и молодежи (ОДИМ) в условиях трансформации общественного строя. Освещены вопросы ОДИМ в истории отечественной и мировой культур, в современных условиях развития общества, определены психолого-педагогические основы ее организации, а также различные аспекты работы социальных педагогов (работников) в Украине и за рубежом. Проанализированы опыт и проблемы подготовки данной категории специалистов, приведен психолого-педагогический подход в профилактической работе по формированию навыков здорового способа жизни учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.3(4УКР) + С5*148:Ч30 я54 + Х839(4УКР)011.211 + Х839(4УКР)75 + Ю949.241 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Інтегровані соціальні служби: теорія, практика, інновації : навч.-метод. комплекс / ред.: І. Д. Звєрєва, Ж. В. Петрочко; Прогр. ЄС для України, Представництво благод. орг. "Кожній дитині" в Україні. - К. : Фенікс, 2007. - 528 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти розвитку та діяльності інтегрованих соціальних служб, що створюються в системі центрів соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді. Розкрито засоби оцінки потреб дитини, особливості роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах, проблеми формування навичок усвідомленого батьківства та запобігання відмовам від немовлят. Проаналізовано питання розвитку сімейних форм влаштування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, реінтеграції та соціалізації вихованців інтернатних закладів. Розглянуто проблеми профілактики правопорушень серед неповнолітніх і реабілітації дітей, які перебувають у конфлікті з законом.

Освещены теоретические и практические аспекты развития и деятельности интегрированных социальных служб, создаваемых в системе центров социальных служб для семьи, детей и молодежи. Раскрыты средства оценки потребностей детей, особенности работы с семьями, оказавшимися в сложных жизненных ситуациях, проблемы формирования навыков осознанного родительства и предупреждения отказов от младенцев. Проанализированы вопросы развития семейных форм устройства детей-сирот и детей, лишенных родительской опеки, реинтеграции и социализации воспитанников интернатных учреждений. Рассмотрены проблемы профилактики правонарушений среди несовершеннолетних и реабилитации детей, находящихся в конфликте с законом.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + С5*148:Ч30 + Ч312я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС44663/CDR896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Літо для дитини / упоряд.: О. Главник; Київ. міс. центр соц. служб для сім'ї, дітей, молоді Виконав. органу Київ. міс. ради (Київ. міськдержадмін.). - К. : Главник, 2006. - 351 c. - (Сер. "Б-чка соц. працівника"). - Бібліогр.: с. 347-351. - укp.

Розглянуто сучасні технології організації дитячого відпочинку та оздоровлення у літньому таборі. Наведено програми діяльності педагогічних і соціальних працівників "Дистанція", "Створимо собі світ", "Бажання бути гарним", "Фестиваль ЗМІ", "Мультляндія" та Театрального інституту Чарівництва і Чародійства. Розглянуто особливості розвитку тимчасового дитячого колективу протягом зміни. Охарактеризовано основні соціально-психологічні процеси, що відбуваються у первинно-організованій групі (адаптацію, комунікацію, ідентифікацію, захоплення). Розкрито сутність дитячого самоврядування, визначено його функції. Висвітлено питання організації колективної творчості та освітньо-профілактичної роботи в таборі. Розроблено зміст тренінгового заняття "Здоров'я та здоровий спосіб життя". Показано можливість створення у дитячому колективі особливої атмосфери дружби, взаємодопомоги, чесності та відвертості шляхом дотримання традицій і законів літнього табору.

Представлены современные технологии организации детского отдыха и оздоровления в летнем лагере. Приведены программы деятельности педагогических и социальных работников "Дистанция", "Создадим себе мир", "Желание быть прекрасным", "Фестиваль СМИ", "Мультляндия" и Театрального института Волшебства и Чародейства. Рассмотрены особенности развития временного детского коллектива в период смены. Охарактеризованы основные социально-педагогические процессы, происходящие в первично-организованной группе (адаптацию, коммуникацию, идентификацию, увлечение). Раскрыта сущность детского самоуправления, определены его функции. Освещены вопросы организации коллективного творчества и образовательно-профилактической работы в условиях лагеря. Разработано содержание тренингового занятия "Здоровье и здоровый способ жизни". Показана возможность создания в детском коллективе особенной атмосферы дружбы, взаимовыручки, честности и откровенности путем формирования, развития и поддержки традиций и законов летнего лагеря.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + Ч422(4УКР)113.858.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681081 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шкуркіна В. М. 
Методологічні засади дослідження "моделювання соціально-педагогічного процесу" / В. М. Шкуркіна // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 20. - С. 177-185. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано методологічні засади та стратегію вдосконалення соціально-педагогічного процесу, запропоновано модель даного явища.

Рассмотрены методологические основы и стратегия усовершенствования социально-педагогического процесса, предложена модель данного явления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Науковий вісник Чернівецького університету / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2008. - 207 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 363). - укp.

Проаналізовано кредитно-модульну систему організації навчального процесу як чинник особистісного розвитку соціального педагога, розглянуто питання формування толерантності у його навчально-професійній діяльності, наведено критерії професійної підготовки. Визначено змістові компоненти підготовки соціальних педагогів до роботи в загальноосвітніх закладах. Розкрито методологічні засади формування системного соціально-педагогічного мислення студентів.

Проанализирована кредитно-модульная система организации учебного процесса как фактор личностного развития социального педагога, рассмотрены вопросы формирования толерантности в его учебно-профессиональной деятельности, приведены критерии профессиональной подготовки. Определены содержательные компоненты подготовки социальных педагогов к работе в общеобразовательных заведениях. Раскрыты методологические основы формирования системного социально-педагогического мышления студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312я54 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2006. - 131 с. - (Сер. 11. Соціол. Соц. робота. Соц. педагогіка. Упр.; Вип. 4). - укp.

Проаналізовано соціальну політику як стратегію менеджменту соціальної роботи. Викладено теоретико-методологічні підходи щодо професійної готовності фахівців до соціальної роботи. Висвітлено особливості професійної підготовки педагогів у контексті особистісного підходу. Розглянуто питання спеціальної підготовки соціальних педагогів до соціально-правової діяльності у процесі навчання. Визначено цінності освіти в процесі духовно-морального виховання студентів.

Проанализирована социальная политика как стратегия менеджмента социальной работы. Изложены теоретико-методологические подходы относительно профессиональной готовности специалистов к социальной работе. Освещены особенности профессиональной подготовки педагогов в контексте личностного подхода. Рассмотрен вопрос о специальной подготовке социальных педагогов к социально-правовой деятельности в процессе обучения. Определены ценности образования в процессе духовно-морального воспитания студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4я54(4УКР) + С5*148:Ч30 + Ч30я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72786/с.11 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2007. - 319 с. - (Сер. 11. Соціол. Соц. робота. Соц. педагогіка. Упр.; Вип. 5, ч. 1). - укp.

Розглянуто питання інтеграції теорії і практики в системі підготовки соціальних педагогів, а також теорії і практики підготовки студентів до самостійної роботи у системі кредитно-модульного навчання. Проаналізовано особливості моніторингу та оцінки соціально-педагогічних проектів. Висвітлено проблему формування соціального мислення та компетентності в професійній підготовці соціальних працівників. Викладено інтегративний підхід до системи професійно-практичної підготовки соціальних педагогів. Визначено фактори впливу вузівського освітнього середовища на особистісний розвиток соціальних педагогів, рівень сформованості професійної рефлексії як важливу кваліфікаційну характеристику соціальних працівників.

Рассмотрены вопросы интеграции теории и практики в системе подготовки социальных педагогов, а также теории и практики подготовки студентов к самостоятельной работе в системе кредитно-модульного обучения. Проанализированы особенности мониторинга и оценки социально-педагогических проектов. Освещена проблема формирования социального мышления и компетентности в профессиональной подготовке социальных cотрудников. Изложен интегративный подход к системе профессионально-практической подготовки социальных педагогов. Определены факторы влияния вузовской образовательной среды на личностное развитие социальных педагогов, уровень сформированности профессиональной рефлексии как важная квалификационная характеристика социальных сотрудников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312я54(4УКР)3 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72786/с.11 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Безпалько О. В. 
Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю у територіальній громаді: теоретико-методичні основи : Моногр. / О. В. Безпалько; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К. : Наук. світ, 2006. - 363 c. - Бібліогр.: 574 назв. - укp.

Визначено роль громади у соціальному становленні дітей та учнів, розкрито сутність соціально-педагогічної роботи. Обгрунтовано концептуальні засади організації даної роботи з дітьми та учнями у територіальній громаді. Проаналізовано особливості соціально-педагогічної роботи закладів та організацій соціальної інфраструктури для дітей та учнів, висвітлено зміст і види соціальних послуг в даних закладах, досвід організації роботи в територіальних громадах.

Определена роль общины как социализирующего фактора в развитии и социальном становлении детей и учеников, раскрыта сущность социально-педагогической работы. Обоснованы концептуальные основы организации данной работы с детьми и учениками в территориальной общине. Проанализированы особенности социально-педагогической работы заведений и организаций социальной инфраструктуры для детей и учеников, освещены содержание и виды социальных услуг в данных заведениях, опыт организации работы в территориальных общинах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + Ч421.385.92 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684953 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського