Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (32)Автореферати дисертацій (65)Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>K=MANAGED$<.>+<.>K=DIRECTX$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Калверт Ч.  
Borland C++ Builder 3: Энциклопедия пользователя : Пер. с англ. / Ч. Калверт, К. Бенсен, Д. Коттингэм, Д. Кросс, С. Фалмер. - К. : ДиаСофт, 1998. - 786 c. - рус.

Описаны события, исключения, классы С++, модель и библиотека визуальных компонентов, основы объектно-ориентированного программирования (наследование, инкапсуляция и полиморфизм), способы создания и пакеты. Значительное внимание уделяется базам данных (двумерным, реляционным и многоуровневым), а также усовершенствованным концепциям InterBase. Представлены ответы на вопросы, связанные с использованием в приложениях возможностей Internet, DCOM, OLEnterprise, ActiveX и DirectX. Связь с файлами Delphi и библиотеками сторонних разработчиков расширяет возможности разработки приложений.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.2 c++ я20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Калверт Ч.  
Delphi 4: Энциклопедия пользователя : Пер. с англ. / Ч. Калверт, Б. Сварт, Д. Коттингем. - К. : ДиаСофт, 1998. - 795 c. - рус.

Рассматриваются темы программирования среднего и высокого уровня сложности в Delphy 4, включая следующие вопросы: СОМ и распределенные вычисления (интерфейсы и основы СОМ, создание серверов и клиентов автоматизации, автоматизация Word и Exel; DCOM, MIDAS, ActiveForms, MTS, CORBA); программирование баз данных (двумерных, реляционных, программирование в InterBase); общие вопросы программирования; программирование графики и DirectX (графические классы VCL, DirectDraw, дополнительные технологии DirectX). Рассказывается о проектировании приложений, о правильном применении объектно-ориентированных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.2 delphi я20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33011 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Білий П. М. 
Конструктивні схеми високомоментних магнітоелектричних двигунів для сервоприводу [Електронний ресурс] / П. М. Білий // Електромашинобуд. та електрообладн.. - 2006. - Вип. 66. - С. 237-238. - Бібліогр.: 2 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Розглянуто особливості побудови регульованого безпосереднього сервоприводу на основі високомоментних електродвигунів з постійними магнітами. Описано декілька конструктивних схем таких електродвигунів.

The features of construction of managed direct servo-drives are considered on the basis of high-torque electric motors with permanent magnets. Description of a few structural of such electric motors is carried out.


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.522

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бондаренко М. Ф. 
Мультимедіа-системи : підруч. для студ. ВНЗ / М. Ф. Бондаренко, І. Ю. Шубін; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. - Х. : ХНУРЕ, 2011. - 315 c. - Бібліогр.: с. 312-313. - укp.

Висвітлено основи представлення мультимедіа-інформації в комп'ютерній техніці. Описано формати звукових файлів, стандарт MIDI (musical instrument digital interface). Надано загальні відомості про музичний редактор Cakewalk Pro Audio, теоретичні основи мікшування та панорамування. Описано процес зведення midi- та wave-композицій у цьому редакторі, алгоритми стискання звукової інформації та природно-мовних сигналів. Розкрито основні можливості набору програмних компонентів Windows Media Technologies, до якого відносяться потоковий сервер Windows Media Services і програвач Windows Media Player. Розкрито основні властивості низькорівневих програмних інтерфейсів Microsoft DirectX, використовуваних для керування рядом апаратних компонентів комп'ютера. Розглянуто програмування звукової підсистеми. Надано відомості про відтворення звуку в OC Windows. Описано процес програмування алгоритмів стискання звуку без втрат, алгоритми стискання звуку з втратами, відтворення відео в середовищі OC Windows.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.685 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Козярук А. Е. 
Структура и алгоритмы управления электроприводами с полупроводниковыми коммутаторами / А. Е. Козярук // Електротехн. та комп'ют. системи. - 2011. - Вип. 3. - С. 80-81. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Приведена структура электроприводов с полупроводниковыми коммутаторами на полностью управляемых ключевых элементах. Рассмотрены методы и табличные алгоритмы реализации систем управления электроприводом. Приведен пример реализации асинхронного электропривода по предложенной структуре.

Наведено структуру електроводу з непiвпровiдниковими комутаторами, методи керувания та табличнi алгоритми систем керувания электроприводом. Подано приклад реалiзацii асинхронного приводу за заданою структурою.

The structure of electric drives with solid semiconductor switches on base of fully managed key elements is considered. Methods and tabular algorithms for the implementation of electrical drives control system is viewed. This paper will show an example of induction motor with proposed structure's embodiment.


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бенера В. Є. 
Методологічні засади розвитку теорії та практики самостійної роботи студентів у навчальному процесі вищих закладів освіти України (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / В. Є. Бенера // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 21-28. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Розкрито методологічні засади розвитку теорії та практики самостійної роботи студентів у навчальному процесі ВНЗ України досліджуваного періоду. Розглянуто методологічні концепти дослідження: філософський, загальнонауковий, конкретно науковий і технологічний. Охарактеризовано методи вивчення предметного поля історико-педагогічного дослідження.

Раскрыты методологические основы развития теории и практики самостоятельной роботы студентов в учебном процессе ВУЗ Украины исследуемого периода. Рассмотрены методологические концепты исследования: философский, общенаучный, конкретно научный и технологический. Охарактеризованы методы изучения предметного поля историко-педагогического исследования.

The article reveals the methodological foundations of the theory and practice development during the self-managed activity of students in the process of learning at higher education establishments in Ukraine of the researched period. The methodological concepts of the investigation have been studied: philosophical, general scientific, specific scientific and technological methods in terms of subject field of historical and pedagogical investigation have been characterized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч483(4УКР)5/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ялліна В. Л. 
Витоки розвитку ідей розумового виховання у вітчизняній педагогічній думці (ІХ - ХІХ ст.) / В. Л. Ялліна // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 28-32. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Охарактеризовано витоки ідей розумового виховання у вітчизняній педагогічній думці. З'ясовано роль розумового виховання у формуванні світогляду дитини, її розумовому розвитку, стимулюванні самостійності й активності у навчанні. Висвітлено внесок провідних вітчизняних діячів освіти (Ф. Прокопович, Г. Сковорода, М. Пирогов, К. Ушинський, С. Миропольський та ін.) щодо визначення сутності, завдань, засобів, форм і методів розумового виховання учнів. Визначено причини особливої уваги педагогів до проблеми розумового виховання.

Охарактеризованы истоки идей умственного воспитания в отечественной педагогической мысли. Выяснена роль умственного воспитания в формировании мировоззрения ребенка, его умственного развития, стимулировании самостоятельности и активности в обучении. Освещен вклад видных представителей педагогической мысли (Ф. Прокопович, Г. Сковорода, Н. Пирогов, К. Ушинский, С. Миропольский и др.) на сущность, задачи, способы, формы и методы умственного воспитания учеников. Определены причины особого внимания педагогов к проблеме умственного воспитания.

Source of intellectual upbringing ideas development in Ukrainian pedagogical thought have been presented. The role of intellectual education in forming the outlook, mentality, encouraging self-managed activity of a child have been illustrated. The contribution of the progressive Ukrainian pedagogues (F. Prokopovich, G. Skovoroda, K. Ushinskiy, S. Miropolskiy and others) into formulating the main point, problems, methods of intellectual education have been revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ч33(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Малихін О. В. 
Інформаційно-навчальне середовище як засіб ефективної організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів / О. В. Малихін // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 33-38. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено психолого-педагогічний аналіз категорій "середовище", "інформаційний простір" та "інформаційно-навчальне середовище". Визначено структуру та дидактичні можливості інформаційно-навчального середовища як засобу ефективної організації самостійної навчальної діяльності студентів педагогічних ВНЗ.

Проведен психолого-педагогический анализ категорий "среда", "информационно-обучающая среда". Определены возможности информационно-обучающей среды как средства эффективной организации самостоятельной учебной деятельности студентов педагогических ВУЗ.

Psychological and pedagogical analysis of categories "environment", "information space" and "informative-and-instructive environment" has been carried out in the article. The structure and didactic possibilities of informative-and-instructive environment as a means of effective organization of students' self-managed educational activities in higher pedagogical educational establishments have been defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267 + Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Майовскi Я. 
Роль вчителя у мотивації учня до трудового навчання / Я. Майовскi // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 100-103. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Показано, що в керуванні процесами навчання в школі найважливіше завдання виконує вчитель. Звернено увагу на роль вчителя у дидактичному процесі, що організовується та свідомо керується педагогом, а також на суть мотиваційної функції в керуванні процесами шкільного навчання дітей.

Показано, что в управлении процессами обучения в школе главную задачу выполняет учитель. Обращено внимание на роль учителя в дидактическом процессе, что организовывается и сознательно управляется педагогом, а также на сущность мотивационной функции в управлении процессами школьного образования детей.

It has been shown in the article that the main task in management of learning processes in school is played by the teacher. The author’s attention is paid to the role of a teacher in the didactic process, which is organized and managed by a pedagogue,as well as to the essence of motivational function in schooling management process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Онищук Л. 
Організаційно-методичні принципи децентралізованого управління професійно-технічною освітою / Л. Онищук // Рідна шк.. - 2010. - № 6. - С. 19-22. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито сутність організаційно-методичних принципів управління професійно-технічною освітою (ПТО) за умов його децентралізації: принцип історизму, принцип узгодження інтересів державних і місцевих органів управління, принцип пріоритетності, принцип єдності державної регіональної політики і галузевої освітньої політики, принцип комплексності, принцип пропорційності, принцип варіативності. Запропоновано прогнозування розвитку професійної освіти здійснювати поетапно: I етап - формулювання робочих гіпотез, II етап - моделювання сценаріїв; системний аналіз розвитку ПТО за умов децентралізації системи управління; III етап - прогнозування розвитку системи ПТО. Висвітлено методи, що забезпечують реалізацію прогностичної функції управління керівниками різних рівнів у системі ПТО, а саме: природні ресурси основних груп; зміни у біосфері, розвиток науки; демографічні; соціальні; економічні; формування невиробничих потреб населення; відтворення національних багатств; розвиток галузей господарства країни; взаємопов'язані комплекси й окремі галузі виробництва; господарська динаміка та господарські корпорації; розвиток економічного механізму та системи управління комплексом країни; розвиток світового господарства та зовнішньоекономічних зв'язків. Акцентовано увагу, що сутністю заходів, передбачених реформуванням професійної школи є: створення умов для навчання учнів, покращення підготовки кваліфікованих робітників, забезпечення пропорційного розвитку різних ланок професійної освіти, інтенсифікація діяльності, спрямованої на професійне орієнтування молоді.

Раскрыта сущность организационно-методических принципов управления профессионально-техническим образованием (ПТО) в условиях его децентрализации: принцип историзма, принцип согласования интересов государственных и местных органов управления; принцип приоритетности, принцип единства государственной региональной политики и отраслевой образовательной политики; принцип комплексности, принцип пропорциональности; принцип вариативности. Предложено прогнозирование развития профессионального образования осуществлять поэтапно: I этап - формулировка рабочих гипотез, II этап - моделирование сценариев; системный анализ развития ПТО в условиях децентрализации системы управления; III этап - прогнозирование развития системы ПТО. Освещены методы, обеспечивающие реализацию прогностической функции управления в системе ПТО: природные ресурсы основных групп; изменения в биосфере; развитие науки; демографические, социальные; экономические формирование непроизводственных нужд населения; воспроизведение национальных богатств, развитие отраслей хозяйства страны; взаимосвязанные комплексы и отдельные отрасли производства; хозяйственная динамика и хозяйственные корпорации, развитие экономического механизма и системы управления комплексом страны, развитие мирового хозяйства и внешнеэкономических связей.

Акцентировано внимание, что сущностью мероприятий, предусмотренных реформированием профессиональной школы, есть: создание условий для обучения учащихся, улучшение подготовки квалифицированных рабочих, обеспечение пропорционального развития различных звеньев профессионального образования, интенсификация деятельности, направленной на профессиональное ориентирование молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Головач Н. В. 
Розробка моделі професійної компетентності фахівця з управління персоналом та економіки праці в системі освіти України / Н. В. Головач // Наука і освіта. - 2011. - № 7. - С. 28-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розроблено теоретичну модель професійної компетентності фахівця з управління персоналом та економіки праці. Проаналізовано складові структури наведеної моделі. Розкрито компоненти основних характеристик моделі, що забезпечують її зміст. Враховано не тільки знання та навички, яких набувають навчанням і виробничою практикою, але й здібності та моральні якості фахівця, які формуються шляхом виховання та цілеспрямованого, керованого розвитку особистості людини. Підкреслено, що особливості та співвідношення перерахованих компонентів суттєво впливають на вибір молодими людьми професії, навчального закладу, на їх професійне становлення, виробничу адаптацію.

Представлена теоретическая модель профессиональной компетентности специалиста по управлению персоналом и экономике труда. Проанализированы составляющие структуры представленной модели. Раскрыты компоненты основных характеристик модели, обеспечивающие ее содержание. Учтены не только знания и навыки, которые приобретают обучением и производственной практикой, но и способности и моральные качества специалиста, которые формируются путем воспитания и целенаправленного, управляемого развития личности человека. Подчеркнуто, что особенности и соотношения перечисленных компонентов существенно влияют на выбор молодыми людьми профессии, учебного заведения, на их профессиональное становление, производственную адаптацию.

We present a theoretical model of professional competence of a specialist in personnel management and labor economics. Analyzed the components of the structure of this model. Revealed the basic characteristics of the components of the model to ensure its content. Takes into account not only the knowledge and skills that get training and work experience, and abilities and moral qualities of a specialist, which are formed through education and targeted, managed the development of human personality. It is emphasized that the characteristics and relationships of these components significantly influence the choice of a profession by young people, educational institutions, in their professional development, industrial adaptation.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14 п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сагайдак А. 
Організація роботи щодо виявлення та виховання обдарованої особистості / А. Сагайдак // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 3. - С. 104-110. - укp.

Висвітлено діяльність педагогічного колективу Червонослобідської ЗОШ I - III ступенів N 1 Черкаської області щодо виявлення та виховання обдарованих дітей, в якій він дотримується основних положень Програми роботи з обдарованими дітьми. Проаналізовано досвід роботи вчителя біології даного навчального закладу, який постійно удосконалює свою майстерність. Охарактеризовано роботу з підготовки учнів до іспитів з біології, яка здійснюється в декілька етапів: діагностико-аналітичний, корекційно-конструюючий, програмно-моделювальний, концептуально-узагальнювальний. Зазначено про ефективність запропонованих методів і форм підготовки учнів.

Рассмотрена деятельность педагогического коллектива Червонослободской общеобразовательной школы I - III ступеней N 1 Черкасской области по воспитанию одаренных детей, в которой он придерживается основных положений разработанной и апробированной Программы работы с одаренными детьми. Представлен опыт работы учителя биологии данного учебного заведения, который постоянно совершенствует свое мастерство, а также охарактеризована работа по подготовке учащихся к экзаменам по биологии, которая проходит несколько этапов: диагностико-аналитический, коррекционно-конструирующий, программно-моделирующий, концептуально-обобщающий. Отмечена эффективность предложенных методов и форм подготовки учащихся.

The article presents the experience of the teacher of biology, who managed to organize the educational process to get good results, and the students get strong basic knowledge, practical skills trough their participation in Olympiads', defenses of scientific-research works, tournaments and other forms of work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бондаренко Т. 
Модель оцінки готовності майбутніх інженерів-педагогів до розробки та використання комп'ютерних навчених систем / Т. Бондаренко, Г. Кожевников, А. Павленко // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 132-135. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Описано комп'ютерну модель для оцінки рівня готовності інженерів-педагогів до розробки та використання комп'ютерних навчальних систем у навчальному процесі. Дана модель імітує процес створення комп'ютерних навчальних систем. Цим процесом керує той, кого навчають, він демонструє в процесі роботи з моделлю знання, вміння та навички розробки та використання комп'ютерних навчальних систем. Модель дозволяє адекватно оцінити знання, вміння і навички, сформовані в результаті навчання інженера-педагога. Наведено малюнок структурних елементів комп'ютерної моделі оцінки готовності до розробки та використання комп'ютерних навчальних систем. З'ясовано, що представлена комп'ютерна модель дозволяє оцінити професійні здібності та рівень компетентності розробника комп'ютерних навчальних систем, а також забезпечує збір і накопичення цих даних для подальшої обробки в таблицях бази даних комп'ютерної моделі.

Описана компьютерная модель для оценки уровня готовности инженеров-педагогов к разработке и использованию компьютерных учебных систем в учебном процессе. Данная модель имитирует процесс создания компьютерных учебных систем. Этим процессом руководит тот, кого учат, он демонстрирует в процессе работы с моделью знания, умения и навыки разработки и использования компьютерных учебных систем. Модель позволяет адекватно оценить знания, умения и навыки, сформированные в результате обучения инженера-педагога. Приведен рисунок структурных элементов компьютерной модели оценки готовности к разработке и использованию компьютерных учебных систем. Выяснено, что представленная компьютерная модель позволяет оценить профессиональные способности и уровень компетентности разработчика компьютерных учебных систем, а также обеспечивает сбор и накопление этих данных для последующей обработки в таблицах базы данных компьютерной модели.

A computer model is described for the estimation of level of readiness of engineers-teachers to development and use of the computer educational systems in an educational process. This model imitates the process of creation of the computer educational systems. This process is managed by that, which is taught, he demonstrates in the process of work with the model of knowledge, abilities and skills of development and use of the computer educational systems. A model allows adequately estimating knowledgeabilities and skills, teaching of engineer-teacher formed as a result. The picture of structural elements of computer model of estimation of readiness is resulted to development and use of the computer educational systems. It is found out that the presented computer model allows estimating professional capabilities and level of competence of developer of the computer educational systems, and also provides collection and accumulation of these information for subsequent treatment in the tables of database computer model.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.288.1

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сегберт М. 
Новые электронные услуги для читателей Российской государственной библиотеки: проект РГБ - Фонд Эндрю У. Меллона / М. Сегберт, А. Ю. Хохлов, А. И. Вислый, С. C. Рубина // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 1. - С. 72-74. - рус.

Зазначено, що у грудні 2001 р. Фонд Ендрю У. Меллона (Нью-Йорк, США) затвердив фінансування нового проекту в Російській державній бібліотеці (РДБ) у Москві. Проект розроблено на основі результатів версії ТАСІС (TACIS) "Створення Інформаційної системи Російської державної бібліотеки" (1998 - 2000 рр.), він буде здійснюватися протягом 18 місяців під керівництвом Британської Ради. Бюджет проекту складає 1,2 мільйони доларів США.

Отмечено, что в декабре 2001 г. Фонд Эндрю У. Меллона, Нью-Йорк, США, утвердил финансирование нового проекта в Российской Государственной Библиотеке (РГБ) в Москве. Проект разработан на основе результатов проекта ТАСИС (TACIS) 'Создание Информационной системы Российской Государственной Библиотеки' (1998-2000), он будет осуществляться в течение 18 месяцев под управлением Британского Совета. Бюджет проекта составляет 1,2 миллиона долларов США.

In December 2001, the Andrew W. Mellon Foundation based in New York approved the funding of a new project in the Russian State Library (RSL) in Moscow. The project will have a life time of 18 months, and a budget of $ 1, 2 million. It will build on the results of the TACIS project 'Creation of an Information System of the Russian State Library' (1998-2000) and will be managed by the British Council in Russia. The aim of the project is to support the modernisation of the RSL to become one of the leading digital libraries of the world, and to improve Russian and international users' access to the information resources of the library. The project will consist of 5 interrelated components: Component 1: Creation of the electronic bibliographic records ofthe RSL collection of books 1980 -1999. Component 2: Retroconversion of the RSL collection of musical scores. Component 3: Pilot project for the automation of circulation. Component 4: Capacity building: a series of workshops for senior and middle management of the library.Component 5: Dissemination: An international conference envisaged for Spring 2003 will present and discuss the progress and results of the projects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4Рос)751.11с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347001/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Суслова И. М. 
Теоретико-методологические основы формирования различных типов менеджмента в современном библиотековедении / И. М. Суслова // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 2. - С. 758-762. - рус.

Для успішного функціонування бібліотеки складність і різноманіття систем управління повинні відповідати динамічності керованої ситуації. Активний процес оформлення наукового статусу бібліотечного менеджменту, що відбувається в останнє десятиліття, став основою становлення в сучасному бібліотекознавстві нових типів менеджменту (маркетингу, стратегічного, інноваційного і кадрового менеджменту, управління проектами), спрямованих на адаптацію бібліотеки до умов високого динамізму та мінливості зовнішнього середовища.

Для успешного функционирования библиотеки сложность и разнообразие систем управления должны соответствовать динамичности управляемой ситуации. Активный процесс оформления научного статуса библиотечного менеджмента, проходящий в последнее десятилетие, стал основой становления в современном библиотековедении новых типов менеджмента (маркетинга, стратегического, инновационного, кадрового менеджмента, управления проектами), направленных на адаптацию библиотеки к условиям высокого динамизма и изменчивости внешней среды.

To provide for the libraries successful operation, the complexity and diversity of management systems have to conform to the dynamics of the situation being managed. The active process of framing library management scientific status in the recent decade has laid the basis for formulating the new types of management in library science (e. g., marketing, strategic, innovation, personnel management, project management, etc.) oriented towards adaptation to high dynamism and environment changeability.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4Рос)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347001/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Gaurie Wendy. Wendy 
ScienceDirect: It's Extensive Content and Easy to Use Features & Functionalities / Wendy. Wendy Gaurie // Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса : 11-я Междунар. конф. "Крым 2004". - 2004. - С. 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). - англ.

Зазначено, що "Ельзевір" є лідером серед світових мультимедійних видавництв, яке щорічно видає понад 1 800 наукових, технічних та медичних журналів, 65 онлайнових довідників та 200 електронних книжок. Окрім цього, "Ельзевір" постачає бази даних індексів (бібліографічні) та рефератів, включно з EMBASE, яка місить інформацію з біомедицини та фармакології. Більше чверті всіх повнотекстових наукових, технічних та медичних статей доступні лише на ScienceDirect, де є можливість знайти більше 5,8 мільйонів статей з 23-х галузей знань. Доступ до електронних публікацій здійснюється через глибокий архів, який починається з випуску 1 у томі 1. Новим для видавництва є введення онлайнових довідників та електронних книжок. Крім того, на ScienceDirect є 9 баз даних рефератів видавництва "Ельзевір" (Compendex, EMBASE та інші), та 5 баз даних третіх сторін, наприклад, Inspec. ScienceDirect пропонує інтуїтивний інтерфейс, де є можливість вільно переглянути журнали, повнотекстові статті, реферати, зміст та індекси. Пошук доступний до всіх випусків журналів, починаючи з 1823 р. і до тепер. Зазначено, що можна поглибити пошук у разі використання результатів пошуку, які вже одержано, а також зберегти видання, цитату чи пошукову інформацію.

Отмечено, что "Эльзевир" является лидирующим мировым мультимедийным издательством, выпускающим более 1800 научных, технических и медицинских журналов, 65 онлайновых справочников и 200 электронных книг. Кроме того, "Эльзевир" поставляет базы данных индексов и рефератов, включая EMBASE, содержащую информацию по биомедицине и фармакологии. Более четверти всех полнотекстовых научных, технических и медицинских статей доступны в одном месте: на ScienceDirect вашего компьютера, где можно найти более 5,8 миллионов статей из 23 отраслей знания. Доступ к электронным публикациям идет через глубокий архив, который начинается с выпуска 1 в томе 1. Новым для издательства явилось введение онлайновых справочников и электронных книг. Кроме того, на ScienceDirect есть 9 баз данных рефератов издательства "Эльзевир" (Compendex, EMBASE и т. п.), и 5 баз данных третьих сторон, например Inspec. ScienceDirect предлагает интуитивный интерфейс, на котором можна с легкостью просматривать журналы, полнотекстовые статьи, рефераты, содержание и индексы. Поиск доступенпо всем выпускам журналов с 1823 года до настоящего времени. Отмечено, что можна углубить поиск, используя список результатов поиска, а также сохранить издание, цитату и поисковые уведомления.

Elsevier is the world leading multiple media publisher of over 1800 scientific, technical and medicalJournals, 65 online Reference Works, 200 e-Books. In secondary publishing Elsevier supplies abstracting andindexing databases, including EMBASE, whichfeatures biomedical and pharmacological information.Over a quarter of the world's full text scientific, technical and medical articles - managed by renownededitors, written by respected authors and read by researchers from around the globe - areavailablein one place: ScienceDirect at your desktop. See: www.sciencedirect.comMore than 5.8 million articles are available on ScienceDirect, in 23 different subject areas. Access tothe electronic articles is available via Elsevier Back Files going back to volume 1, issue no.1. In case ofthe Lancet this dates back 1823. An innovation for Elsevier has been the introduction of Online ReferenceWorks, and more recently E-Books Series. Futhermore there are 9 Elsevier Abstract Databases availableon ScienceDirect (Compendex, EMBASE etc), and 5 Third Party Databases, e. g. Inspec. ScienceDirecthas an intuitive interface, and you can easily search and browse through the journals, full-text articles,abstracts, content lists and indexes.You can search through the journals from 1823 till present, and refine your search with the search resultslist. You can also save issue -, citation - and search alerts.And you can send article links to a colleague or student and you can keep track of the number oftimes an article/abstract is cited.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(0)729 + З970.685

Рубрики:


      
Категорія:    
17.

Гончаров В. Є. 
Геологічний напрям розвитку інформаційних технологій / В. Є. Гончаров // Геоінформатика. - 2006. - № 2. - С. 92-97. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

The article describes the major results of the development of principles of presenting geological information in information systems (IS) and their use in constructing visual frames. On the basis of frame organization of geological knowledge the author managed to set up an unequivocal image of geological objects and phenomena what gives every reason to suggest the necessity of the author developing a geological direction IS. The information-geology methods of research developed by the author allowed to offer information support to geological prospecting.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д3в641.8

Шифр НБУВ: Ж24199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мчедлов-Петросян Н. О. 
Двухосновные органические кислоты с $E bold {roman p K sub a1~symbol Ы~roman p K sub a2}: флуоресцеин в тернарном смешанном растворителе бензол - этанол - вода / Н. О. Мчедлов-Петросян, Н. В. Саламанова, Н. А. Водолазкая // Доп. НАН України. - 2006. - № 11. - С. 140-147. - Библиогр.: 15 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г252.611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Политанский Р. Л. 
Кодер и декодер фрактальных сигналов гребенчатой структуры / Р. Л. Политанский, А. Д. Верига // Технология и конструирование в электрон. аппаратуре. - 2014. - № 4. - С. 13-20. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Предложены схемотехнические решения и реализованы блоки кодирования и декодирования фрактальных сигналов гребенчатой структуры. Аппаратная реализация модулей управления этих блоков осуществлена на базе микроконтроллера PIC18F2550. Фрактальный сигнал формируется из байтовых последовательностей, которые записаны в памяти микроконтроллера в виде таблиц. Декодирование принятого сигнала осуществляется по его среднему значению.

Запропоновано схемотехнічні рішення і реалізовано блоки кодування і декодування фрактальних сигналів гребінчастої структури. Апаратна реалізація модулів управління цих блоків здійснена на базі мікроконтролера PIC18F2550. Фрактальний сигнал формується з байтових послідовностей, які записані в пам'яті мікроконтролера у вигляді таблиць. Декодування прийнятого сигналу здійснюється за його середнім значенням.

The article presents a coder and decoder of fractal signals of comb-type structure (FSCS) based on microcontrollers (MC). The coder and decoder consist of identical control modules, while their managed modules have different schematic constructions. The control module performs forming or recognition of signals, and also carries out the function of information exchange with a computer. The basic element of the control module is a PIC18F2550 microcontroller from MicroChip. The coder of the system formsfractal signals of a given order according to the information bits coming from the computer. Samples of the calculated valuesof the amplitudes of elementary rectangular pulses that constitute the structure of fractal pulses are stored in the memory of the microcontroller as a table. Minimum bit capacity of the DAC necessary for the generation of FSCS of fourth order is four bits. The operation algorithm, “wired” into the controller of the program, provides for encoding of the transmitted information by two-bit symbols. Recognition of the start of transmission of each byte in communication channel is performed by the transmission of the timing signal. In a decoder the microcontroller carries out reception and decoding of the received fractal signals which are then transmitted to the computer. The developed algorithm of the program for the microcontroller of the decoder is carried out by determination of order of fractal impulse after the value of sum of amplitudes of elementary impulses, constituents fractal signal. The programs for coder and decoder are written in “C”. In the most critical places of the program influencing on the fast-acting of chart “assembler” insertions are done. The blocks of the coder and decoder were connected with a coaxial 10meters long cable with an impendance of 75 Ohm. The signals generated by the developed coder of FSCS, were studied using a digital oscillograph. On the basis of the obtained spectrums, it is possible to draw a conclusion, that the fractal signals formed by the coder are wideband and can be used in noise-resistant and protected communication systems.


Індекс рубрикатора НБУВ: З811.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Goderdzishvili M. 
Development and initial testing of a phage coctail of treat chronic bacterial prostatitis / M. Goderdzishvili, A. Meiphariani, I. Chkonia, M. Dzizdzishvili, N. Kvatadze, D. Jgenti, N. Makhatadze, S. Rigvava, N. Karumidze, I. Kusradze, T. Dvalidze, G. Gogbaidze, B. Nikoladze, Z. Alavidze // Microbiology and Biotechnology. - 2013. - 4, № 1. - С. 21-35. - Бібліогр.: 22 назв. - англ.

The bacteriophage treatment of 118 patients suffering from chronic bacterial prostatitis who were qualified for an experimental phage therapy protocol managed and carried out at the General Microbiology Lab at G. Eliava Institute of Bacteriophages, Microbiology and Virology and at the Urology Department at Central Clinical Hospital in Tbilisi. All patients had previously been treated unsucessfully in the same department with targeted antibiotics and anti-inflamatory medications. Together, phage application(orally and by suppositories) with antibiotic therapy against mixed bacterial infections isolated from chronic prostatitis, cystitis (acute and chronic urethritis), along with sperm samples the prostate fluid gave optimistic results regarding bacterial elimination and showed significant improvement of all clinical symptoms of prostatitis. These results were recorded during 12 months.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р696.620.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж10416 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського