Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>K=СУГЕСТІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ліпкан В. А. 
Національна і міжнародна безпека у визначеннях та поняттях / В. А. Ліпкан, О. С. Ліпкан. - 2-ге вид., доповн. і переробл. - К. : Текст, 2008. - 400 c. - (Нац. і міжнар. безпека). - Бібліогр.: с. 390-398. - укp.

Викладено основні понятття та терміни, які описують процеси у сфері безпеки. Розкрито сутність таких понять, як автономізм, агентурна діяльність, геоекономіка, доктрина зовнішньополітична, зона миру, метод національного пріоритету, провокація військова, розвідка технічна, сугестія, функція безпеки, холодна війна, хінтерленд, ядерне стримування.

Изложены основные понятия и термины, описывающие процессы в сфере безопасности. Раскрыта сущность таких понятий, как автономизм, агентурная деятельность, геоэкономика, доктрина внешнеполитическая, зона мира, метод национального приоритета, провокация военная, разведка техническая, сугестия, функция безопасности, холодная война, хинтерленд, ядерное сдерживание.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112я212 + Ф3(4УКР)я212 + Ф4(0)64я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА700413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ніколаєнко С.  
Психологічний аналіз проблеми сугестії в концепції В. Бехтерєва / С. Ніколаєнко // Соц. психологія. - 2006. - № 2. - С. 151-160. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто окремі аспекти проблеми сугестії в концепції В. Бехтерєва. Показано, що підхід до психіки як цілісної, динамічної, біполярної структури, що функціонує за різних режимів в єдності модальностей "Я" та "Не-Я", дозволив вченому розкрити сутність навіювання, психологічні механізми підвищення навіюваності, психологічну структуру сугестивного впливу.


Ключ. слова: модель психіки, сугестія, рефлексивна сфера свідомості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4РОС)6-731 + Р357в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Белецька А. В. 
Лексична сугестія публіцистики друкованих ЗМІ України дискурсу політичного протистояння 2004 - 2005 рр. : автореф... канд. наук із соціальних комунікацій / А. В. Белецька; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Наведено результати дослідження оцінної номінативної лексики публіцистичних текстів дискурсу політичного протистояння сучасних суспільно-політичних газет України у 2004 - 2006 рр. На підставі матеріалів часописів, засновниками яких є владні та полівладні установи, а також політичні партії, показано, що актуалізація емотивності текстів є не тільки стилістичним, а й функціональним засобом публіцистики. Доведено тісний взаємозв'язок між якістю пейоративності газетної публіцистики під час виборів 2004 - 2006 рр. і прагматичним наміром організаторів політдискурсу використовувати публіцистику з метою масифікації чи демасифікації аудиторії. У публіцистичних текстах досліджено спроби лексичної сугестії (навіювання) на етапі сприйняття читацькою аудиторією змісту публіцистики через контроль за доцільним використанням структурних елементів цих текстів (у цьому випадку емотивної лексики).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.161 + Ш141.4-715

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Джугастрянська Ю. В. 
Сугестивна лірика кінця ХІХ - початку ХХ ст.: генеза, структура, функціонування : автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.06 / Ю. В. Джугастрянська; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2009. - 19 c. - укp.

Здійснено першу спробу дослідження сугестивної лірики з урахуванням міждисциплінарного розгляду поняття "сугестія". Проаналізовано генезу, особливості структури та функціонування сугестивних поетичних творів. На матеріалі поезій Л. Українки, М. Вороного, В. Свідзинського, П. Тичини, Б.-І. Антонича простежено специфіку реалізації сугестії на різних рівнях поетичної структури. Розкрито шляхи несвідомої взаємодії автора та читача у межах поетичного твору, яка забезпечується сугестивністю - здатністю художнього твору впливати на несвідоме читача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.453 + Ш5(4УКР)53-335

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366792 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Циховська Е. Д. 
Творчість Леопольда Стаффа як простір інтертексту : монографія / Е. Д. Циховська; МОНМС України, Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Ландон-XXI, 2011. - 342 c. - Бібліогр.: 484 назв - укp.

Наведено результати компаративного дослідження творчості видатного польського поета Л. Стаффа. Розглянуто поетичний, драматургічний і перекладацький доробок митця в інтертекстуальних взаємозв'язках. Акцентовано увагу на відкритості його текстів до різних за епохою та зорієнтованістю літературних, філософських, мистецьких постатей, напрямів, угрупувань. Проаналізовано найвиразніші мотиви й особливості поетики Л. Стаффа, запропоновано типологію жіночого образу в міфологічно-язичницькому та християнському типажі. У модусі часопростору розглянуто такі явища, як сугестія, синестезія, утопія, ідеальний герой, "внутрішнє - зовнішнє" й інші феномени порівняльної поетики. Визначено роль перекладу як чинника інтертексту, а також показано вплив імперативів теорії кратизму В. Вітвицького і надлюдини Ф. Ніцше на вольову особистість героя Л. Стаффа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ПОЛ)6-4 Стафф Л. 4/5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Климентова О. В. 
Вербальна сугестія та емоції (на матеріалі українських молитов) : [монографія] / О. В. Климентова; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Карбон ЛТД, 2012. - 320 c. - Бібліогр.: с. 301-318 - укp.

Проаналізовано недосліджені аспекти україномовного релігійного дискурсу. Розглянуто молитви як сугестивні тексти. Проведено спробу системно представити вербальний сугестивний вплив на основі кореляції з емоцією на матеріалі українських молитов і виявити його програмуючі ефекти. Ракурс аналізу текстового матеріалу дозволяє суттєво розширити уявлення про лінгвальні можливості активувати різновекторні емоційні стани чи трансформувати їх засобами української молитви. Розкрито пліромність як ознаку емотивності сакральних текстів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-70

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760017 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Климентова О. В. 
Вербальна сугестія сакральних текстів (на матеріалі українських молитов) : [монографія] / О. В. Климентова. - К. : ППНВ, 2012. - 371 c. - Бібліогр.: с. 347-370 - укp.

Проведено спробу системно представити лінгвістичну природу процесів впливу через сакральний текст. Проаналізовано україномовний релігійний вербальний дискурс. Дослідження спирається на неспростовну тезу про те, що сакральний текст має велику суспільну цінність, містить важливу конфесійну інформацію й експансивно впливає на читача. Цей вплив знаходить своє втілення у різноманітних ефектах особистісної трансформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-70

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760016 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гадяцький В. 
Тоталітаризм на рівні особистості та його подолання / В. Гадяцький // Філос. освіти. - 2009. - № 1/2. - С. 143-155. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На основі аналізу причин тоталітаризму на екзистенційному рівні охарактеризовано феномен "тоталітарна особистість", що є сукупністю проявів рис зі знаком "заперечення". Здійснено теоретичний вертикальний зріз проблеми особистості в сучасному суспільстві, впливу на її "Я", засобів ЗМІ та антидемократичного соціуму, відчуження особистості від своєї індивідуальності, застосування методів сугестивного нав'язування масам політичних міфів, натомість панування в її свідомості страху, інфантильності. Досить оригінальним є використання автором поряд з цитуванням положень ліворадикальних марксистів (Г. Маркузе) та релігійного екзистенціалізму (М. Бердяєв) поглядів теоретика революційного народництва П. Лаврова. Запропоновано шляхи подолання тоталітарних тенденцій на рівні особистості. Зазначено, що доцільним в системі "людина - суспільство" є поєднання процесу самовдосконалення людини з практичною діяльністю з удосконалення соціуму. Відзначено, що перспективним напрямом подальших розвідок є конкретизація форм цієї єдності.

На основе анализа причин тоталитаризма на экзистенциальном уровне охарактеризован феномен "тоталитарная личность", сущностью которого является совокупность проявлений черт со знаком "отрицания". Осуществлен теоретический вертикальный срез проблемы личности в современном обществе, влияние на ее "Я" средств СМИ и антидемократического социума, отчуждения личности от своей индивидуальности, применения методов суггестивного навязывания массам политических мифов, господства в ее сознании страха, инфантильности. Достаточно оригинальным является использование автором наряду с цитированием положений леворадикальных марксистов (Г. Маркузе) и религиозного экзистенциализма (Н. Бердяев), взглядов теоретика революционного народничества П. Лаврова. Предложены пути преодоления тоталитарных тенденций на уровне личности. Отмечено, что целесообразным в системе "человек - общество" является сочетание процесса самосовершенствования человека с практической деятельностью по совершенствованию социума. Отмечено, что перспективным направлением дальнейших исследований является конкретизация форм этого единства.

What are the essence and character peculiarities of the authoritarian human? How to overcome the totalitarian features on the level of the personality? These questions are closely bound with scientific and practical problems of the contemporary education, the tasks of Ukrainian society's democratization. The overcoming of the totalitarian trends on the level of a personality consists in access to the comprehensive, detailed information and its critical analysis, in self-perfection of a person during the practical activity on the perfection of the society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*333.122

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Булгакова В. О. 
Психологічні основи правової культури молоді / В. О. Булгакова // Наука і освіта. - 2011. - № 1. - С. 14-19. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано результати пілотажного дослідження (24 студенти Інституту психології ПНПУ ім. К.Д. Ушинського) щодо розуміння ними основ правової культури (ПК), а також ставлення до правових норм, які подано у діаграмах. Констатовано, що в ієрархії цінностей для студентів значимими є сім'я, навчання, робота, спілкування з друзями; актуальними чинниками дотримання норм ПК є моральні принципи, сугестія (страх) покарання, порушення правил ПК частіше відбувається в побутовій взаємодії. Підсумовано, що значимість ПК для молоді є суттєвим фактором, оскільки саме молода інтелігенція може сприяти покращанню стосунків людей у суспільстві, впливати на зміни у правовому середовищі, прогнозувати та моделювати їх.

Проанализированы результаты пилотажного исследования (24 студента Института психологии ЮНПУ им. К.Д. Ушинского) в контексте понимания ими основ правовой культуры (ПК), а также отношения к правовым нормам, которые графически представлены в диаграммах. Констатировано, что в иерархии ценностей для студентов значимыми являются семья, учеба, работа, общение с друзьями; актуальными факторами соблюдения норм ПК являются моральные принципы, суггестия (страх) наказания, нарушение правил ПК чаще происходит в бытовом взаимодействии. Следовательно, значимость ПК для молодежи является существенным фактором, поскольку именно молодая интеллигенция может способствовать улучшению отношений людей в обществе, влиять на изменения в правовой среде, прогнозировать и моделировать их.

On the basis of pilotage research conducted among students, the author stated the way recipients and other people (from point of view of recipients) keep to law culture in different situations and spheres of life, and factors that influence forming law culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*671.1*423.122 + Х002.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гончаренко І. 
За сугестопедією майбутнє / І. Гончаренко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 2. - С. 46-53. - укp.

Доведено, що поряд з класичними педагогічними технологіями варто використовувати нетрадиційні - сугестативні, які враховують підсвідомі реакції учнів на певні дії. Розкрито окремі аспекти технології, роботу елементів системи. Описано особливості роботи загальноосвітньої школи (ЗОШ) № 13 м. Полтава і найвагоміші її здобутки - звичайна ЗОШ протягом кількох років, незважаючи на те, що в ній вивчаються три іноземні мови, має кращі результати, ніж ліцеї та гімназії. Висвітлено широке застосування комп'ютерних технологій в школі.

Доказано, что наряду с классическими педагогическими технологиями следует использовать нетрадиционные - сугестативные, учитывающие подсознательные реакции учеников на определенные действия. Раскрыты отдельные аспекты технологии, работа элементов системы. Представлены особенности работы общеобразовательной школы (ООШ) № 13 г. Полтава и наиболее значительные ёё достижения - обычная ООШ в течение нескольких лет, несмотря на то, что в ней изучаются три иностранных языка, имеет лучшие результаты, чем лицеи и гимназии. Освещено широкое применение компьютерных технологий в школе.

Proved that, along with classical pedagogical techniques should be used unconventional - sugestativni, taking into account the unconscious reaction of pupils at certain actions. Solved some aspects of technology, the work system elements. The featuresof the secondary school № 13 Poltava, and only some of the possible impressive results - normal school for several years, despite the fact that it studied three foreign languages and has better results than high schools and grammar schools. Covered a wide application of computer technology


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.292 + Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гончаренко І. Д. 
А.С.Макаренко в Інтернеті та сугестія / І. Д. Гончаренко // Постметодика. - 2008. - № 1. - С. 29-30. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано сайт Фрібурзького університету (Швейцарія), присвячений А.С.Макаренку, визначено його структуру, детально розглянуто розділ "Його педагогіка". Описано педагогічний, політичний, філософський, колективний проекти А.С.Макаренка, а також його проект людини.

Проанализирован сайт Фрибургского университета (Швейцария), посвященный А.С.Макаренко, определена его структура, детально рассмотрен раздел "Его педагогика". Описаны педагогический, политический, философский, коллективный проекты А.С.Макаренка, а также его проект человека.

Do they know A.Makarenko pedagogics in Europe and America? Did A.Makarenko use suggestological influence on pupils? The offerd article deals with these and other questions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Климентова О. В. 
Вербальна сугестія сакральних текстів (на матеріалі українськомовних молитов) : автореф. дис. ... д-ра філол. наук : 10.02.01 / О. В. Климентова; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2013. - 31 c. - укp.

Вперше українськомовні молитви проаналізовано з позицій їх вербального сугестивного потенціалу. Застосовано новий метод лінгвістичного аналізу сакрального тексту. Описано інформаційно-значущі елементи тексту як одиниці вербальної сугестії в українськомовних молитвах. З'ясовано механізми вербально-сугестивної дії відповідно до рівнів мовної організації. Досліджено резонансні ефекти як необхідну умову активації механізмів вербального сугестивного впливу. Систематизовано ознаки програмуючого характеру в українськомовному сакральному текстовому матеріалі. Визначено спектр емотивної кореляції українськомовних молитовних текстів та її роль у процесах вербального сугестивного впливу. Запропоновано нове вирішення наукової проблеми вербальної сугестії в українськомовних сакральних текстах за рахунок доведення генологічної спорідненості молитов УПЦ з іншими різновидами сугестивних текстів за ознакою наявності в них механізмів вербального сугестивного впливу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-70

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Циховська Е. Д. 
Художній часопростір Леопольда Стаффа: компаративний аспект : автореф. дис. ... д-ра філол. наук : 10.01.05, 10.01.03 / Е. Д. Циховська; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2012. - 38 c. - укp.

На основі компаративного дослідження творчості Л. Стаффа вперше вибудовано цілісну часопросторову картину його доробку в інтертекстуальних взаємозв'язках з європейською літературою. Творчість Л. Стаффа розглянуто в спектрі різнобічних літературознавчих, психологічних і філософських концепцій. Увагу зосереджено на відкритості його текстів щодо різних епох, напрямів, угруповань, шкіл, постатей. Запропоновано альтернативу традиційній класифікації генетично-контактних зв'язків і типологічних схожостей. Уперше здійснено типологію жіночих образів з її міфологічно-язичницькими та християнськими принципами залежно від горизонту сподівання суб'єкта творчості, а також класифікацію компонентів синестезії та синестетичних словосполук. У модусі часопростору виокремлено такі явища, як сугестія, утопія, ідеальний герой, "внутрішнє-зовнішнє". Розглянуто переклад як чинник інтертекстів Л. Стаффа, розкрито вплив теорій кратизму В. Вітвіцького і надлюдини Ф. Ніцше на вольову особистість героя його творів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ПОЛ)6-4 Стафф Л. 54

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дьоміна В. В. 
Виховний потенціал епістолярного жанру в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. В. Дьоміна; Мелітоп. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Мелітополь, 2012. - 20 c. - укp.

Проаналізовано генезу епістолярного жанру в історії літератури та педагогічної думки. Виявлено та систематизовано провідні теоретичні підходи до визначення сутності, провідних характеристик епістолярного жанру. Вивчено й узагальнено епістолярій як інтегральну частину педагогічної творчості В. Сухомлинського. Проаналізовано епістолярний жанр у контексті життєвого шляху й освітньої діяльності науковця. Обгрунтовано методологічні підходи та принципи вивчення педагогічного епістолярію. Подано технологію педагогічного аналізу епістолярію вченого. З'ясовано цінність і значення епістолярного жанру в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. Проведено класифікацію епістолярію та виявлено основні періоди розвитку епістолярної спадщини видатного вітчизняного педагога. Розкрито виховний потенціал епістолярію В. Сухомлинського й обгрунтовано провідні виховні методи (методи впливу на особистість (сугестія, розповідь, роздум, переконання, заохочення, покарання, оцінювання тощо), методи організації поведінки (власний приклад, порада, натяк, прохання, вправи у правильному вчинку, приучування тощо), метод системного виховання цінностей (метод долання життєвих випробувань, метод участі в доброчинній діяльності та жертовність) та прийоми (первинне засвоєння інформації, пояснення, підбадьорювання, іспит моральної зрілості, самоаналіз (рефлексія), самовиховання, самоконтроль, самодисципліна тощо).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Федоришин В. 
Вплив сугестивних факторів на фахове становлення керівника оркестрового колективу / В. Федоришин // Молодь і ринок. - 2011. - № 2. - С. 47-51. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено вплив сугестивних факторів на фахову підготовку майбутніх керівників оркестрових колективів. Систематизовано основні види навіювання (довільний, мимовільний, непрямий), що значно впливають на характер взаємодії в оркестровому колективі. Зроблено висновок, що диригенту необхідно мати виявлену здібність до постійного розподілу своєї уваги між великою кількістю об'єктів, сукупність яких складає динамічну структуру його творчої взаємодії з оркестром.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.1-7 п:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Міщанчук В. М. 
Методика використання сугестивних технологій у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. М. Міщанчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему удосконалення музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики з використанням сугестивних технологій. Здійснено історичний, теоретико-методологічний аналіз літератури з означеної проблеми, розкрито сутність понять "сугестія", "сугестивна технологія", "музично-виконавська підготовка", надано авторське тлумачення поняття "сугестивна технологія у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики". Визначено методологічні підходи, принципи та функції, що зумовило виокремлення структурних компонентів (мотиваційно-спрямованого, комунікативно-компетентнісного, діяльнісно-творчого) та педагогічних умов. Науково обгрунтовано критерії, показники, рівні сформованості музично-виконавської підготовленості студентів з використанням сугестивних технологій. Розроблено методичний інструментарій і поетапну методику музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики з використанням сугестивних технологій, експериментально перевірено її ефективність та доцільність реалізації у процесі дослідницько-експериментальної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА413595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Делик І. С. 
Стимулювання інтересу студентів економічних спеціальностей до вивчення іноземної мови / І. С. Делик // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34. - С. 27-32. - Бібліогр.: с. 32 - укp.

Обгрунтовано доцільність звернення до мотиваційної сфери студентів через запровадження спеціальних методів задля стимулювання стійкого пізнавального інтересу до навчання іноземної мови. Наголошено на створенні диференційних та індивідуалізованих програм навчання. Виокремлено такі методи зовнішньої мотивації студентів: комунікативна атака; доведення до переконання; сугестія; метод долання перешкод; метод делегування; метод закріплення позитивного враження. Підкреслено, що увагу необхідно приділяти внутрішній мотивації у вивченні іноземної мови. Зауважено, що мотиваційний етап навчання іноземної мови має забезпечити не стільки зовнішню, скільки внутрішню процесуальну мотивацію кожному студенту через стимулювання пізнавального інтересу до навчання, упровадження методів, адекватних певним способам опрацювання навчального матеріалу.

Обоснована целесообразность обращения к мотивационной сфере студентов через внедрение специальных методов для стимулирования стойкого познавательного интереса к обучению иностранного языка. Высказана необходимость создания дифференцированных и индивидуализированных программ обучения. Выделены такие методы внешней мотивации студентов: коммуникативная атака; доведение до убеждения; суггестия; метод преодоления трудностей; метод делегирования; метод закрепления позитивного впечатления. Подчеркнуто, что внимание необходимо уделять внутренней мотивации в обучении иностранного языка. Отмечено, что мотивационный этап иностранного языка должен обеспечить не столько внешнюю, сколько внутреннюю процессуальную мотивацию каждому студенту через стимулирование познавательного интереса к обучению, внедрение методов, адекватных определенным способам изучения учебного материала.

Article proves the efficiency of appealing to students’ motivation through implementation of special methods for stimulating steady cognitive interest for studying a foreign language. The necessity of creating differentiated and personalized curriculums is expressed. The following ways of external student motivation are highlighted: communicative attack; bringing to conviction; suggestion; overcoming difficulties; delegating; anchoring positive experience. Serious attention should be paid to the internal motivation for studying a foreign language. It is concluded that the primary aim of linguo-didactic motivation is the creation of internal procedural motivation for each student through stimulating cognitive interest and implementing proper methods for certain ways of studying.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ковалевська Т. Ю. 
Техніки комунікативної сугестії в нейролінгвістичному програмуванні / Т. Ю. Ковалевська // Зап. з укр. мовознавства. - 2014. - Вип. 21. - С. 82-89. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто актуальні техніки нейролінгвістичного програмування, орієнтовані на здійснення впливових ефектів у різножанрових дискурсах. Розкрито їх лінгвістичну природу та пояснено роль у процесах емпатичної та сугестивно маркованої комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.42 + Ю935.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Лакомська І. В. 
Сприйняттєві активатори фразеологізмів в аспекті медіавпливу / І. В. Лакомська // Зап. з укр. мовознавства. - 2014. - Вип. 21. - С. 90-96. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено сугестивні особливості фразеологічних одиниць, аналіз яких здійснено на підставі ідентифікації кінестетичних предикатів (нейролінгвістичне програмування) у їх структурі. Визначено основні характеристики та продуктивність відповідних мовних маркерів у газетних заголовках.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Олексюк О. М. 
Ключові слова як семантичні центри рекламних повідомлень у сугестивному дискурсі / О. М. Олексюк // Зап. з укр. мовознавства. - 2014. - Вип. 21. - С. 108-113. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано ключові слова комерційної реклами як маркерів мовного впливу. Виокремлені ключові слова розподілено на групи, висвітлено низку мовних ознак зафіксованих ключових слів, за допомогою технологій нейролінгвістичного програмування розкрито їх сугестогенну природу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського