Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (24)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>K=САМОРЕГУЛЯЦИ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 311
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гимаева Ю. А. 
Категориальная структура психоэмоциональных состояний и способов их саморегуляции у детей младшего школьного возраста / Ю. А. Гимаева // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 60-71. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Стан сучасного дитинства і обставини, що його зумовлюють, дедалі більше становлять центр уваги дослідників. Подано результати факторного аналізу впливу різних освітніх концепцій (розвиваючого і традиційного типів навчання) на особливості емоційних станів та їх саморегулювання у дітей молодшого шкільного віку, а також - впливу зміни розвиваючого навчання на традиційне в період переходу дітей з початкової школи до середньої.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331 + Ю983.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Посылаева Г. А. 
Приемы саморегуляции агроценозов гороха в условиях восточной Украины / Г. А. Посылаева, С. С. Рябуха, И. С. Лучная // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 1999. - № 6. - С. 28-29. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто роль біологічно активних речовин алелопатичного походження - ФРС + Г-II у взаємодії з контрастними за стійкістю сортами гороху і фітофагами. Підвищеною біологічною активністю і різноманітністю реакцій трофопартнерів на симбіоз відрізняються стійкі та пластичні сорти гороху, здатні бути вихідним матеріалом для селекції на адаптивний потенціал агроценозів.


Індекс рубрикатора НБУВ: П213.3-28,025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бех В. П. 
Социальный организм : Филос.-методол. анализ / В. П. Бех. - Запорожье : Тандем-У, 1998. - 188 c. - Библиогр.: 303 назв. - рус.

В монографии освещается общественная жизнь как целостный процесс функционирования и развития разумного живого вещества, протекающий в форме социального организма. Обстоятельно анализируется мировоззренческий подход, идеология освоения и качество методологического инструментария, применяемого ныне для изучения общественной жизни, оригинально объясняются причины, вызвавшие патологию в семействе неолитических социальных организмов. В ходе философского анализа социальный организм раскрывается как диалектическое противоречие между личностью и обществом. Обстоятельно освещается механизм взаимодействия субъективного и объективного ингредиентов социальной целостности, излагаются подходы к изучению морфологии полевой формы жизни, функционирования, саморегуляции и развития социального организма, а также приводятся другие его характеристики.


Індекс рубрикатора НБУВ: А8 + Ю6*1 + Ю6*6 + С5*4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чебыкин А. Я. 
Теория и методика эмоциональной регуляции учебной деятельности : Науч.-метод. пособие / А. Я. Чебыкин; Южноукр. гос. пед. ун-т им. К.Д.Ушинского. - О. : АстроПринт, 1999. - 157 c. - Библиогр.: 38 назв. - рус.

Затрагиваются теоретические подходы к решению проблемы эмоциональной регуляции учебной деятельности. Раскрываются сложившиеся подходы к изучению особенностей эмоционального обеспечения в различных отечественных и зарубежных теориях обучения, описываются психологические механизмы и условия эмоциональной регуляции учебной деятельности. Предложены некоторые методические подходы к решению данной проблемы на уровне учебно-исследовательской деятельности студентов по выделению, систематизации и рассмотрению особенностей определения специфических эмоций учащихся. Проведены психологический анализ и описание конкретных методов эмоциональной регуляции в плане их систематизации и характеристики на уровне саморегуляции состояния учителя и эмоциональной регуляции учебной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.22 + Ю984.030.2-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589544 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бузник А. И. 
Технология управления конфликтным взаимодействием членов сборной команды по футболу / А. И. Бузник // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2001. - № 6. - С. 12-19. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Висвітлено технологію управління конфліктною взаємодією в колективі юнацької збірної команди України з футболу, розглянуто послідовність та взаємозв'язок основних етапів корекції.


Ключ. слова: конфликт, эмоциональное состояние, саморегуляция, ролевая игра, управление, тренинг
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.784(4Укр)7 + Ю954.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Межжерин В. А. 
Роль пространственной структуры популяции рыжей полевки IClethrionomys glareolus/i (Rodentia, Arvicolidae) в процессах саморегуляции / В. А. Межжерин, С. К. Семенюк // Вестн. зоологии. - 2001. - 34, № 4. - С. 93-96. - Библиогр.: с. 96 - рус.

Наведено докази того, що пульсуючі зміни просторової структури популяції рудої полівки регулюють кількість та якість використаних ресурсів.


Ключ. слова: пространственная структура, саморегуляция, рыжая полевка
Індекс рубрикатора НБУВ: Е623.362.423.2Cri*804*112.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Москвичев С. Г. 
Введение в психологию управления : Учеб. / С. Г. Москвичев. - К. Сан Франциско : Light Press, 2005. - 295 c. - рус.

Рассмотрены особенности управленческой деятельности и вопросы психологии принятия решений. Охарактеризованы методы контроля, стили руководства и этические нормы управления. Освещен зарубежный опыт (США) борьбы с коррупцией. Рассмотрена структура трудовой мотивации, показана роль материального и морального фактора в процессе стимулирования производственной деятельности. Приведена классификация индивидуальных запросов работающих. Проанализированы социально-психологические механизмы функционирования производственной группы. Предложены методы групповой саморегуляции поведения на работе. Рассмотрены особенности взаимодействия субъекта и объекта управления, освещены вопросы делового общения. Охарактеризованы личностные особенности исполнителя и руководителя, проанализированы проблемы профессиональной пригодности к административной работе. Разработаны методики проведения ролевых игр и задания для самоконтроля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вісник Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна / ред.: О. Ф. Іванова. - Х., 2005. - 198 с. - (Психологія; N 662, вип. 33). - укp. - рус.

Розглянуто проблеми особистості, когнітивної сфери, питання педагогічної, юридичної, медичної психології. Наведено психосемантичний аналіз зв'язку рефлексії з розвитком самооцінки першокласників. Висвітлено стильові особливості саморегуляції поведінки вчителів. Визначено динаміку мотивації професійної діяльності практичного психолога, а також психологічні чинники розвитку життєтворчої активності особистості. Представлено результати емпіричного дослідження феномену стилю життя студентської молоді.

Рассмотрены проблемы личности, когнитивной сферы, вопросы педагогической, юридической, медицинской психологии. Приведен психосемантический анализ связи рефлексии с развитием самооценки первоклассников. Освещены стилевые особенности саморегуляции поведения учителей. Определены динамика мотивации профессиональной деятельности практического психолога, а также психологические факторы развития жизнетворческой активности личности. Представлены результаты эмпирического исследования феномена стиля жизни студенческой молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Соколова Н. И. 
Гуманистические идеи в проведении превентивной реабилитации / Н. И. Соколова, М. В. Крамаренко, А. В. Голота, Е. А. Мельникова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 22. - С. 248-253. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розглянуто гуманістичні, психо-соціогенні та філософські аспекти в сфері фізичної реабілітації спортсменів. Визначено вплив цих факторів на результати реабілітації в спорті.

Рассмотрены гуманистические, психо-социогенные и философские аспекты в сфере физической реабилитации спортсменов. Определено влияние этих факторов на результаты превентивной реабилитации в спорте.

The humanistic psycho - socio - genic and philosophical aspects are considered in the physical rehabilitation realm of sportsmen. The influence of these factors is determined on the prеventive rehabilitation results in sport.


Ключ. слова: гуманность, травматизм, превентивная реабилитация, саморегуляция, коучинг, спорт
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.76 + Р354.1 + Ю752.1:Ч51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Твердохліб О.  
Засоби саморегуляції психосоматичних практик та перспективи їх використання у галузі фізичного виховання [Електронний ресурс] / О. Твердохліб // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 2-3. - С. 64-67. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2005/

Розглянуто перспективи використання засобів психосоматичної саморегуляції у фізичному вихованні студентів.

Рассмотрены перспективы использования средств психосоматической саморегуляции в физическом воспитании студентов.

The psychosomatic self-regulation means use in student physical trainings have been considered.


Ключ. слова: засоби, саморегуляция, психосоматична
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю943-355.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Крохмаль Н. В. 
Історичні форми саморегуляції соціального процесу : Моногр. / Н. В. Крохмаль. - К. : Просвіта; Запоріжжя, 2004. - 143 c. - Бібліогр.: 217 назв. - укp.

Висвітлено історико-методологічні основи вивчення саморегуляції соціального процесу в суспільстві. Визначено рівні системи саморегуляції суспільства, зокрема, архетипний, нормативний, семантичний. Розкрито сутність, зміст та історичні форми системи саморегуляції соціального процесу в Україні.

Освещены историко-методологические основы изучения саморегуляции социального процесса в обществе. Определены уровни системы саморегуляции общества, в частности, архетипный, нормативный, семантический. Раскрыты сущность, содержание и исторические формы системы саморегуляции социального процесса в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Потятиник Б.  
Медіа: ключі до розуміння / Б. Потятиник. - Л. : ПАІС, 2004. - 312 c. - (Медіякритика). - Бібліогр.: с. 283-290. - укp.

Розкрито суть поняття медіакритики як одного з найважливіших інструментів саморегуляції масової комунікації. Запропоновано критерії поділу комунікаційних зон, вірогідності, свободи, патогенності, конфлікту медіумів, автоматизму. Висвітлено питання самоцентризму, а також теорію вільної преси.

Раскрыта сущность понятия медиакритики как одного из важнейших инструментов саморегуляции массовой коммуникации. Предложены критерии распределения коммуникационных зон, достоверности, свободы, патогенности, конфликта медиумов, автоматизма. Освещены вопросы самоцентризма, а также теория свободной прессы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ситченко А. Л. 
Навчально-технологічна концепція літературного аналізу : Моногр. / А. Л. Ситченко; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. - К. : Ленвіт, 2004. - 304 c. - Бібліогр.: 368 назв. - укp.

Викладено теоретико-методологічні засади формування в учнів уміння аналізувати художні твори. Подано типологію необхідних вмінь і дидактичних завдань для ефективного розвитку даного виду навчальної діяльності й обгрунтовано умови їх успішної реалізації. Охарактеризовано основні методи літературного аналізу, що використовуються у середній школі та вищих навчальних закладах. Розроблено теоретико-методологічні моделі для забезпечення неперервного й ускладнюваного процесу цілеспрямованого розвитку в учнів читацьких умінь і навичок. Висвітлено специфіку вивчення творів різного літературного роду та жанру. На підставі вивчення учнівського досвіду з'ясовано специфіку засвоєння розумових дій на засадах саморегуляції та залежність даного процесу від професійної готовності вчителів до технологізованого навчання.

Освещены теоретико-методологические принципы формирования у школьников умения анализировать художественные произведения. Разработана типология необходимых умений и дидактических заданий для эффективного развития данного вида учебной деятельности и обоснованы условия их успешной реализации. Охарактеризованы основные методы литературного анализа, используемые в средней школе и высших учебных заведениях. Разработаны теоретико-методологические модели для обеспечения непрерывного и усложняющегося процесса целенапраленного развития у школьников читательских умений и навыков. Определена специфика изучения произведений разных литературных родов и жанров. С учетом ученического опыта обоснована специфика усвоения умственных действий на основе саморегуляции и зависимость данного процесса от профессиональной готовности учителей к технологизированному обучению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш4 р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Вип. 24 / ред.: С. Д. Максименко. - К. : Нора-прінт, 2004. - 384 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та праксеологічні аспекти актуальних психологічних проблем, зокрема, структуру особистості як цінності в генетичному аспекті, викладено психологічний підхід до читання як специфічної форми комунікативно-пізнавальної діяльності. Розглянуто проблему пошуку оптимальних умов розвитку індивідуальності дитини та питання розробки норм індивідуальної саморегуляції учнів, а також проблему формування вмінь самоконтролю у процесі творення наукового тексту. Проаналізовано психологічні чинники розвитку креативності обдарованої особистості на різних вікових етапах, особливості розвитку технічної обдарованості в юнацькому віці.

Освещены теоретико-методологические и праксеологические аспекты актуальных психологических проблем, в частности, структура личности как ценность в генетическом аспекте, представлен психологический подход к чтению как специфической форме коммуникативно-познавательной деятельности. Рассмотрены проблема поиска оптимальных условий развития индивидуальности ребенка и вопросы разработки норм индивидуальной саморегуляции учеников, а также проблема формирования умений самоконтроля исследователей в процессе создания научного текста. Проанализированы психологические факторы развития креативности одаренной личности на разных возрастных этапах, особенности развития технической одаренности в юношеском возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж70582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія / ред.: С. Д. Максименко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Міленіум, 2005. - 192 с. - (Актуал. пробл. психології; Т. 1, ч. 15). - укp.

Висвітлено психологічні основи підготовки менеджерів персоналу організацій, організаційних та економічних психологів. Проаналізовано особливості лідерських якостей у менеджерів мережевого маркетингу, психологічної готовності керівників освітніх організацій до планування професійної кар'єри, ефективність взаємодії керівника з колективом виробничого підприємства. Розглянуто проблеми психологічної підготовки молодого вчителя до професійної діяльності на основі вітчизняного та зарубіжного досвіду дослідження. Розкрито аксіологічний аспект формування ефективної взаємодії співробітників організації за умов соціально-економічних змін, психологічні аспекти формування інноваційно-активної особистості фахівців у ВНЗ. Наведено індивідуально-типологічні характеристики системи саморегуляції як умову регулятивної культури професійного мислення психолога-практика. Висвітлено особливості формування готовності учителів початкових класів до розвитку креативності молодших школярів.

Освещены психологические основы подготовки менеджеров персоналов организаций, организационных и экономических психологов. Проанализированы особенности лидерских качеств у менеджеров сетевого маркетинга, психологической готовности руководителей образовательных организаций к планированию профессиональной карьеры, эффективность взаимодействия руководителя с коллективом производственного предприятия. Рассмотрены проблемы психологической подготовки молодого учителя к профессиональной деятельности на основе отечественного и зарубежного опыта исследования. Раскрыты аксиологический аспект формирования эффективного взаимодействия сотрудников организации в условиях социально-экономических изменений, психологические аспекты формирования инновационно-активной личности специалистов в ВУЗ. Приведены индивидуально-типологические характеристики системы саморегуляции как условие регулятивной культуры профессионального мышления психолога-практика. Изучены особенности формирования готовности учителей начальных классов к развитию креативности младших школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю95я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Емшанова Ю. А. 
Психологические качества и свойства, влияние которых на спортивный результат опосредуется стилевой саморегуляцией психических состояний спортсмена / Ю. А. Емшанова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 23. - С. 70-78. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Розглянуто особливості впливу стильової саморегуляції психічних станів на результативність діяльності тенісистів.

Рассмотрены особенности влияния стилевой саморегуляции психических состояний на результативность деятельности теннисистов.

In the article we look at the stylish self-regulation peculiarities influence on the tennis competitions results.


Ключ. слова: стилевая саморегуляция
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю943-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Пітерева О.  
Психологічна сумісність партнерів у парному фігурному катанні на ковзанах [Електронний ресурс] / О. Пітерева // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2000. - № 2-3. - С. 125-128. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2000/

Зазначено, що психологічна сумісність партнерів у фігурному катанні на ковзанах обумовлена взаємозалежним впливом особливостей їх взаємодії (рівнем взаємозв'язку) і їх індивідуально-психологічними характеристиками. Сполучення показників психомоторики як найважливіших індикаторів саморегуляції рухів у психологічно сумісних парах здійснюється на основі подібності. Особистісні характеристики партнерів поєднуються як за принципом подібності, так і за принципом комплентарності.

Отмечено, что психологическая совместимость партнеров в фигурном катании на коньках обусловлена взаимосвязанным влиянием особенностей их взаимодействия (уровнем взаимосвязанности) и их индивидуально-психологическими характеристиками. Сочетание показателей психомоторики как важнейших индикаторов саморегуляции движений в психологически совместимых парах будет осуществляться на основе сходства. Личностные характеристики партнеров будут сочетаться как по принципу сходства, так и по принципу комплентарности.

Psychological compatibility of the partners in figure skating is stipulated by the interconnected influence of peculiarities of reciprocal action (level of intercommunication) and their individual psychological characteristics. Combination of indices of psychomotorics as important indicators of self - regulation of motions in psychologically compatible couples will be realized on the basis of likeness. Personal characteristics of the partners will combine on principle of likeness and principle of complementarity.


Ключ. слова: психологічна, сумісність, парне, фігурне катання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю943-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ємшанова Ю.  
Психологічні характеристики стильової саморегуляції психічних станів тенісиста [Електронний ресурс] / Ю. Ємшанова, В. Воронова // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 4. - С. 80-83. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2005/

Обгрунтовано, що ефективність діяльності в тенісі визначається видом, рівнем психічного стану спортсмена й індивідуальних особливостей його поводження за умов змагань. На матеріалі досліджень висококваліфікованих тенісистів наведено кореляційні взаємозалежності особистісних психологічних характеристик і показників індивідуального стилю саморегуляції станів спортсменів.

Эффективность деятельности в теннисе предопределяется видом, уровнем психического состояния спортсмена и индивидуальными особенностями его поведения в условиях соревнований. На материале исследований высококвалифицированных теннисистов приведены корреляционные взаимозависимости личностных психологических характеристик и показателей индивидуального стиля саморегуляции состояний спортсменов.

Efficiency of tennis activity is defined by its kind, level of athlete's psychological state and individual peculiarities of his behavior under competitive conditions. In this work correlation relationship of personality's psychological characteristics and indices of individual style of athlete's state self-regulation is presented on.


Ключ. слова: психологічні, саморегуляція
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю943-355.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Винославська О. В. 
Психологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Винославська, О. А. Бреусенко-Кузнєцов, В. Л. Зливков, А. Ш. Апішева, О. С. Васильєва; ред.: О. В. Винославська; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Фірма "ІНКОС", 2005. - 350 c. - укp.

Визначено предмет і завдання психології, розглянуто основні етапи її розвитку. Висвітлено теоретичні, методологічні та природничі засади наукової дисципліни та її взаємозв'язок з іншими науками. Наведено методи психологічних досліджень та обробки одержаних результатів. Розглянуто вікову періодизацію розвитку психіки та особливості будови мозку. Наведено відомості про пізнавальні та емоційно-вольові процеси, охарактеризовано психологічну структуру особистості та засоби саморегуляції діяльності індивіда. Розглянуто основні теорії мотивації, визначено сутність темпераменту, характеру, здібностей, самосвідомості, показано особливості їх формування. Визначено функції психологічного захисту та механізми його реалізації. Висвітлено питання соціальної психології, зокрема розглянуто феномени суспільно-психологічної інтеграції індивідів у групи та процеси групової динаміки. Проаналізовано особливості міжособистісного спілкування, розглянуто основні типи конфліктів, визначенно їх структуру, функції, шляхи запобігання та подолання. Наведено матеріали про масові психічні явища (громадську думку, колективне переживання, змагання, наслідування, навіювання), встановлено механізми їх виникнення та розглянуто сучасні засоби впливу на психологію мас. Проаналізовано вікові особливості студентів та основні етапи розвитку студентської групи.

Определены предмет и задания психологии, рассмотрены основные этапы ее развития. Освещены теоретические, методологические и естественные основы научной дисциплины и ее взаимосвязь с другими науками. Приведены методы психологических исследований и обработки полученных результатов. Рассмотрена возрастная периодизация развития психики и особенности строения мозга. Представлены сведения о познавательных и эмоционально-волевых процессах, охарактеризована психологическая структура личности и средства саморегуляции деятельности индивида. Рассмотрены основные теории мотивации, определена сущность темперамента, характера, способностей, самосознания, показаны особенности их формирования. Установлены функции психологической защиты и механизмы ее реализации. Освещены вопросы социальной психологии, в частности рассмотрены феномены общественно-психологической интеграции индивидов в группы и процессы групповой динамики. Проанализированы особенности межличностного общения, рассмотрены основные типы конфликтов, определена их структура, функции, пути предупреждения и решения. Приведены материалы о массовых психических явлениях (общественном мнении, коллективном переживании, соревновании, наследовании, навеивании), установлены механизмы их возникновения и рассмотрены современные средства влияния на психологию масс. Проанализированы возрастные особенности студентов и основные этапы развития студенческой группы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663775 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бабицкий А. Ф. 
Социал. Законы и теория экономических процессов настоящего и будущего : Моногр. / А. Ф. Бабицкий. - К. : МАУП, 2005. - 495 c. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Освещена теория макро- и микроэкономики производства в виде модели круговорота производственных элементов и социала (рабочей силы, орудий и предмета труда) в социальной и природной среде. Рассмотрены универсальные законы экономики, в частности, затрат экономического труда, стоимости производимого продукта, сохранения стоимости в производственной системе. Приведены экономические показатели и критерии функционирования производства, изучены динамика воспроизводства, экономические механизмы управления и саморегуляции производства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У01в611

Шифр НБУВ: ВА664341 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського