Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (13)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>K=НАСТАВНИЦТВ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 79
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Магістеріум. Історико-філософські студії. Вип. 3 / ред.: В. С. Горський; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.". - К., 2000. - 172 с. - рус.

Розглянуто проблему аналогії буття у томістичній філософії, дуалізм аполлонічного та діонісійського основ у творчості Ф.Ніцше, діалогічний зміст християнського духовного наставництва. Проаналізовано філософські погляди М.Шліка, М.Фуко, Р.Декарта, І.Канта. Приділено увагу актуальним проблемам історико-філософського дослідження, зокрема, інтерпретації як істотному елементу комунікації, окремим аспектам метафоричного моделювання дійсності тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.я54(4УКР) + Ю0я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гуманістично спрямований виховний процес і становлення особистості (Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді) : Зб. наук. пр. Кн. 2 / ред.: О. В. Сухомлинська; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К. : ВіРА Інсайт, 2001. - 336 c. - укp.

Розглянуто історико-національні проблеми гуманістичного виховання підростаючого покоління, зокрема, основні етапи розвитку ідеї класного наставництва, виховний процес у Збройних Силах України як складову систему загальнонаціонального виховання громадянина України, діяльність позашкільних закладів Великої Британії з екологічного виховання школярів. У контексті історії та кроскультурних євро-азіатських зв'язків висвітлено особливості формування морально-ціннісних взаємин кримсько-татарської сім'ї, а також розвитку особистості молодшого школяра у процесі діагностико-корекційного навчання. Досліджено музейно-краєзнавчий аспект художньо-естетичного виховання молодших школярів засобами народного мистецтва.

Рассмотрены историко-национальные проблемы гуманистического воспитания подрастающего поколения, в частности, основные этапы развития идеи классного наставничества, воспитательный процесс в Вооруженных Силах Украины как составную часть общенационального воспитания гражданина Украины, деятельность внешкольных заведений Большой Британии по экологическому воспитанию школьников. В контексте истории и кроскультурных евро-азиатских связей отражены особенности формирования морально-ценностных отношений крымскотатарской семьи, а также развития личности младшего школьника в процессе диагностически-коррекционного обучения. Исследован музейно-страноведческий аспект художественно-эстетического воспитания младших школьников средствами народного искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.3я43

Шифр НБУВ: В345622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гіда О. Ф. 
Деякі аспекти організації виховної роботи в органах внутрішніх справ України : Посіб. / О. Ф. Гіда; Нац. акад. внутр. справ України. - К., 2001. - 64 c. - Бібліогр.: с. 61-62. - укp.

З використанням чинного законодавства України висвітлено деякі аспекти вдосконалення виховної роботи співробітників органів внутрішніх справ (ОВС), наведено методи їх виховання. Розкрито методологічні засади формування оптимального колективу ОВС. Розглянуто особливості формування моральних якостей співробітників, забезпечення культури діяльності. Особливу увагу приділено роботі з молодими працівниками, організації наставництва, добору кандидатів на службу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.02п

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мукан Н. В. 
Професійний розвиток американських, британських та канадських педагогів: форми, методи, моделі : навч. посіб. / Н. В. Мукан. - Л. : Растр-7, 2008. - 64 c. - укp.

Запропоновано інституційні моделі професійного розвитку американських, британських і канадських педагогів. Розглянуто індивідуальні методи, форми та моделі професійного розвитку освітян у системі неперервної професійної освіти Великобританії, Канади, США. Увагу приділено перевагам ментарства та наставництва, які стосуються молодих вчителів, вчителів-наставників, менторів загальноосвітньої школи загалом.

Предложены институционные модели профессионального развития американских, британских и канадских педагогов. Рассмотрены индивидуальные методы, формы и модели профессионального развития работников сферы образования в системе непрерывного профессионального развития Великобритании, Канады, США. Внимание уделено преимуществам ментарства и наставничества, которые касаются молодых учителей, учителей-наставников, менторов общеобразовательной школы в целом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ)78 + Ч489.514(7СПО)78 + Ч489.514(7КАН)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Антонюк О. В. 
Управління людськими ресурсами : Понят.-термінол. слов.): Навч. посіб. / О. В. Антонюк, О. В. Баєва, І. Р. Байрак, Г. Ю. Барчан, М. Ф. Головатий; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2006. - 496 c. - укp.

Наведено основні найуживаніші терміни та поняття, що стосуються управління людськими ресурсами за сучасних умов. Висвітлено особливості вітчизняного та зарубіжного досвіду підбору, підготовки та використання людських ресурсів у забезпеченні функціонування суспільства. Розкрито сутність таких понять, як асоціативне мислення, безтарифні системи оплати праці, виконавський тренінг, ефективність праці, наставництво, спільне підприємство, функціональні зв'язки управління, хронометраж робочого часу.

Приведены наиболее употребляемые термины и понятия, касающиеся управления человеческими ресурсами в современных условиях. Освещены особенности отечественного и зарубежного опыта подбора, подготовки и использования человеческих ресурсов в обеспечении функционирования общества. Раскрыта сущность таких понятий, как ассоциативное мышление, бестарифные системы оплаты труда, исполнительский тренинг, эффективность труда, наставничество, совместное предприятие, функциональные связи управления, хронометраж рабочего времени.


Індекс рубрикатора НБУВ: У524.-21я2 + У9(4УКР)240-21я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС43157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дороніна М. С. 
Формування освітньо-фахового потенціалу виробничої організації / М. С. Дороніна, І. В. Дубровна // Пробл. науки. - 2009. - № 2. - С. 34-40. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Інтерпретовано систему понять і категорій, необхідних для дослідження та використання внутрішніх і зовнішніх джерел формування освітньо-фахового потенціалу виробничих організацій: курсів підвищення кваліфікації працівників, системи наставництва, коучингу, рекрутингу, аутсорсингу персоналу, послуг консультантів. Визначено переваги та недоліки кожного з них.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кірдан О. Л. 
Виховні функції класного керівника в навчальних закладах України (середина ХІХ - початок ХХ століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. Л. Кірдан; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2002. - 17 c. - укp.

Вивчено та узагальнено теоретичні надбання та практичний досвід формування основ класного наставництва в навчальних закладах України в середині ХІХ - на початку ХХ ст. Проаналізовано суспільно-політичні та культурно-освітні передумови становлення системи КН в Україні.Досліджено внесок відомих педагогів і громадських діячів у розробку теоретичних засад системи наставництва. Розкрито та узагальнено зміст, форми та методи роботи класних наглядачок і наставників, груповодів, класних керівників в українській школі даного періоду. Наведено зміст та форми роботи класних наставників (груповодів, класних керівників) з точки зору застосування позитивного досвіду минулого за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.423

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321155 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Семенов В. Б. 
Оцінка функціонування та забезпечення розвитку управлінської діяльності на підприємстві : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / В. Б. Семенов; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Узагальнено тенденції розвитку сутності та змісту діяльності менеджера та подано визначення змісту поняття "управлінська діяльність". Запропоновано методики якісно-кількісної порівняльної оцінки особистісного потенціалу працівників підрозділів системи управління, системного аналізу складових менеджменту з використанням експерних оцінок і математико-статистичного моделювання. Обгрунтовано необхідність розвитку інноваційного менеджменту, визначено його принципи. Встановлено необхідність розвитку коучингу та наставництва, запропоновано методичні рекомендації щодо розробки програми впровадження коучингу та наставництва в управління розвитком потенціалу працівників системи управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Петрусенко С. Ю. 
Педагогічні умови професійного становлення молодих учителів у загальноосвітньому навчальному закладі : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С. Ю. Петрусенко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 20 c. - укp.

Визначено та науково обгрунтовано суть понять "професійне становлення молодих учителів у загальноосвітньому навчальному закладі", "адаптація", "самовизначення", "самореалізація", "наставництво", "наставник". Розкрито складові (адаптацію, самовизначення, самореалізацію) процесу професійного становлення учителів-початківців у даному закладі. Визначено педагогічні умови (створення сприятливого клімату у колективі зазначеного закладу, який зумовлює співтворчість учителів з різним стажем роботи, організацію педагогічної школи наставництва у загальноосвітньому навчальному закладі, залучення молодих фахівців до науково-методичної діяльності у ньому, залучення молодих фахівців до науково-методичної діяльності даного закладу у межах роботи цільової комплексної школи молодого вчителя). Визначено критерії (мотиваційно-пізнавальний, операційно-діяльнісний, оцінно-рефлексивний) та рівні (високий, середній, низький) професійного становлення молодих учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.467 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363352 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чувакова Т. Г. 
Професійне становлення молодого вчителя у США : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т. Г. Чувакова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

На підставі літературних джерел і документів США охарактеризовано суспільні вимоги до особистості вчителя, проаналізовано сучасні стратегії професійного становлення молодих учителів у контексті нових підходів до професіоналізму педагогів у США, розкрито педагогічне наставництво як ефективну умову даного становлення. Висвітлено американський досвід організації програм педагогічного наставництва та інших сучасних форм професійного розвитку молодих учителів, розроблено рекомендації щодо можливого використання в Україні американського досвіду підтримки молодих учителів у процесі їх професійного становлення та розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.514(7СОЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Огієнко І. В. 
Особливості реалізації права на працю в органах внутрішніх справ України : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.05 / І. В. Огієнко; Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького НАН України. - К., 2010. - 19 c. - укp.

Досліджено теоретичні питання становлення та розвитку права на працю як одного з провідних прав людини у демократичній, соціальній, правовій державі з гарантіями його забезпечення. Описано механізм реалізації даного права працівниками ОВС України. Встановлено загальний правовий статус працівника ОВС на комплексній основі норм трудового, конституційного, адміністративного й інших галузей права. Як характерну особливість правового статусу працівника ОВС України виділено його дуалістичність, тобто поєднання адміністративно-правового та трудо-правового. З'ясовано, що основу трудо-правового статусу визначають норми трудового права, основне завдання якого - захист працівника з метою збереження розповсюдження загальних гарантій з урахуванням об'єктивно необхідних обмежень, заборон, додаткових пільг, обумовлених виконанням службової діяльності працівниками ОВС. Описано процедури проведення професійної орієнтації та відбору на службу. Обгрунтовано необхідність винесення початкової підготовки за межі професійної, скасування стажування для визначення категорій працівників з одночасним підвищенням ролі наставництва. Доведено доцільність існування не тільки контрактної форми прийому на роботу в ОВС, а й такої підстави виникнення службово-трудових відносин, як трудовий договір. Розкрито особливості змісту службово-трудових правовідносин щодо їх виникнення, зміни та припинення, реалізації права на відпочинок, оплату праці, обов'язку дотримання режиму робочого дня, нормування праці. Визначено напрямки удосконалення чинних і прийняття нових нормативно-правових актів з питань реалізації права на працю у системі ОВС України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.010.2 п

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370403 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чабанюк Н.  
Розвиток професійної мотивації молодих фахівців органів внутрішніх справ / Н. Чабанюк // Соц. психологія. - 2011. - № 5. - С. 140-145. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Запропоновано програму з розвитку та корекції мотивації молодих фахівців ОВС. Зроблено акценти на такі важливі детермінанти професійної мотивації, як психологічна адаптація на етапі входження у професійну діяльність, соціально-психологічний клімат колективу, стиль управління керівника, процес наставництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-723 + Х819(4УКР)112.010.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Павлов В. І. 
Коучинг та наставництво у підприємницькій діяльності України / В. І. Павлов, О. Ю. Кушнірук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 727. - С. 276-279. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Наведено трактування нового для України терміну "коучинг". Проаналізовано його як одного з важливих чинників покращання діяльності організації. Обгрунтовано відмінності між коучингом і наставництвом у діяльності підприємства загалом. Визначено основні завдання коучингу та наставництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Стародубцев А. А. 
Службова кар'єра в органах внутрішніх справ України : монографія / А. А. Стародубцев; Харк. нац. ун-т внутр. справ. - Х. : Золота миля, 2012. - 350 c. - Бібліогр.: с. 323-350 - укp.

Розкрито сутність державно-службових відносин в ОВС та їх вплив на службову кар'єру. З'ясовано значення службової кар'єри як складової проходження служби в ОВС, а також фактори, які впливають на службову кар'єру. Визначено особливості службової кар'єри в ОВС залежно від галузево-функціональної спрямованості професійної діяльності. Як передумови кар'єрного зростання працівників ОВС охарактеризовано освітні, морально-етичні та професійні вимоги, які до них висуваються. Наведено етапи службової кар'єри в ОВС України, серед яких: профорієнтаційна робота та професійний відбір на службу до ОВС, призначення на посаду та переміщення по службі, наставництво, професійна підготовка, стажування та практика тощо. Розкрито поняття та значення оцінювання якості службової діяльності працівників ОВС України. Встановлено вплив на службову кар'єру в ОВС службової дисципліни й юридичної відповідальності працівників ОВС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 п

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Винничук О. Т. 
Теоретичні та практичні проблеми реалізації потенціалу особистості в процесі формування професіоналізму / О. Т. Винничук, А. В. Васильченко // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 4. - С. 67-72. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему формування особистості професіонала в процесі професійної підготовки. Предметом дослідження обрано теоретичні та практичні аспекти професіоналізму як психологічного феномену й засоби та проблеми його формування. На основі наявних теоретичних аспектів реалізовано низку теоретичних й емпіричних завдань, зокрема проаналізовано роль суспільних впливів на процес професійного становлення особистості; окреслено основні наукові позиції та структурні компоненти професіоналізму; створено психологічний портрет фахівця освітянської сфери. Висвітлено питання інформаційної просвіти стосовно психолого-педагогічної проблеми професіоналізму, виділено його основні компоненти та необхідні якості для сучасного конкурентоспроможного фахівця. За результатами емпіричного дослідження виокремлено основні складові компоненти професіоналізму: почуття професійної гордості, професійна самоідентифікація, компетентність і креативність, емоційна та інтелектуальна обдарованість, фізична активність, фахова підготовка, психологічна надійність, рефлексія й рівень домагань, професійне зростання та наставництво, суб'єктність, мотивація професійної діяльності. На підставі вивчення компонентів професіоналізму сформовано психологічний портрет сучасного фахівця освітянської сфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Модернізація системи державного управління: теорія та практика : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю, 5 квіт. 2013 р., Львів : [у 2 ч.]. Ч. 1 / ред.: В. С. Загорський, А. В. Ліпенцев; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Ін-т держ. упр. поліції та права Землі Мекленбург - Передня Померанія, Рос. акад. нар. госп-ва і держ. служби при Президентові Рос. Федер. - Львів, 2013. - 517 c. - укp. - рус.

Висвітлено проблеми організаційно-управлінських заходів забезпечення діяльності судової влади в Україні. Охарактеризовано сучасні тенденції удосконалення адміністративно-територіального устрою в країнах Європейського Союзу. Проаналізовано прикладні аспекти модернізації регіонального управління у сфері поводження з побутовими відходами. Увагу приділено проблемі розподілу бюджетних повноважень між органами публічної влади та органами місцевого самоврядування. Оцінено роль держави в процесі соціального становлення та розвитку молоді в Україні. Вивчено вплив виборчих систем на розвиток регіонального самоврядування (на прикладі країн вишеградської групи). Розглянуто основні напрями підвищення статусу та покращання іміджу військових в українському суспільстві в контексті демократизації військово-цивільних відносин. Проаналізовано позитивні практики забезпечення міжкультурного діалогу в Україні в контексті теорії мультикультуралізму. Охарактеризовано сучасний стан впровадження наставництва в органах виконавчої влади України. Вивчено європейський досвід із підвищення ефективності кібербезпеки. Визначено напрями удосконалення державного управління інноваційно-інвестиційними процесами на регіональному рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01 я431(0) + У9(4УКР)21,01 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354614/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Журкіна С. В. 
Історія впровадження системи тьюторства в університетах США / С. В. Журкіна // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 38. - С. 158-165. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто історію впровадження тьюторської системи в американських університетах, проаналізовано зміни в системі вищої освіти в США з кінця ХІХ ст. до 1970-х рр. та упровадження системи наставництва, а також вплив британської тьюторської системи на американську вищу освіту. На конкретних прикладах доведено, що впровадження тьюторської моделі навчання в американських університетах зазнало поразки, хоча значно вплинуло на розвиток і формування системи вищої освіти в США.

Рассмотрена история внедрения тьюторской системы в американских университетах, проанализированы изменения в системе высшего образования США с конца XIX в. до 1970-х гг. и внедрение системы наставничества, а также влияние британской тьюторской системы на американское высшее образование. На конкретных примерах доказано, что внедрение тьюторской модели обучения в американских университетах потерпело поражение, хотя значительно повлияло на развитие и формирование высшего образования в США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)7 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Соціальні аспекти капеланства: світ і Україна : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 15 - 16 трав. 2013 р., Київ / ред.: С. П. Лисенко, А. М. Зельницький, В. Л. Топальський; Всеукр. міжконфес. реліг. християн.-військ. братство. - К. : ВМРХВБ, 2013. - 322 c. - укp. - рус.

Розглянуто теоретичні та практичні засади капеланства, його сутність, зміст, особливості та питання, пов'язані з процесами впровадження душпастирської опіки у ЗС України, МВС України, Державній прикордонній службі Украни, Державній пенітенціарній службі України, Державній службі з надзвичайних ситуацій України. Висвітлено досвід християнської та соціальної підтримки сімей військовослужбовців і правоохоронців, християнського наставництва і молодіжного капеланства в державі. Проаналізовано особливості капеланської опіки в пенітенціарних установах та в арміях країн світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э370.9(4УКР)36-637.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773421 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Тарасюк С. 
До проблеми вдосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю / С. Тарасюк // Рідна шк.. - 2010. - № 1/2. - С. 34-38. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено організаційно-методичні умови удосконалення професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю. Зазначено, що під організаційно-методичними умовами доцільно розуміти систему психолого-педагогічних заходів, які сприяють удосконаленню професійної діяльності педагога безпосередньо в закладі позашкільної освіти. Проаналізовано теоретичні напрацювання та практичний досвід створення таких умов у закладах позашкільної освіти. Розкрито роль адміністрації у процесі вдосконалення професійної діяльності педагога закладу художньо-естетичного профілю. Охарактеризовано адміністративні та соціально-психологічні методи управління організаційно-методичною роботою, виокремлено типові форми її реалізації на практиці. Акцентовано увагу на масових (семінари, педагогічні читання, науково-практичні конференції), групових (методичні об'єднання, творчі (динамічні) групи, школи передового досвіду, школи педагогічної майстерності, об'єднання педагогів за інтересами), індивідуальних (наставництво, консультації, самоосвіта, стажування) та нетрадиційних формах організації методичної роботи. Виокремлено організаційно-методичні умови, за яких досягається найбільша ефективність успішної діяльності педагогів. Запропоновано педагогічну модель удосконалення професійної діяльності педагога позашкільного закладу художньо-естетичного профілю, яка надалі має становити теоретичну основу процесів діагностики та розвитку компонентів педагогічної діяльності фахівця.

Освещены научно-методические условия совершенствования профессиональной деятельности педагога внешкольного учебного заведения художественно-эстетического профиля. Указано, что под организационно-методическими условиями целесообразно понимать систему психолого-педагогических мероприятий, способствующих совершенствованию профессиональной деятельности педагога непосредственно в заведении внешкольного образования. Проанализированы теоретические наработки и практический опыт создания таких условий в учреждениях внешкольного образования. Раскрыта роль администрации в процессе совершенствования профессиональной деятельности педагога учреждения художественно-эстетического профиля. Охарактеризованы административные и социально-психологические методы управления организационно-методической работой, выделены типовые формы ее реализации на практике. Сосредоточено внимание на массовых (семинары, педагогические чтения, научно-практические конференции), групповых (методические объединения, творческие (динамические) группы, школы передового опыта, школы педагогического мастерства, объединения педагогов по интересам), индивидуальных (наставничество, консультации, самообразование, стажировки) и нетрадиционных формах организации методической работы. Выделены организационно-методические условия, при которых достигается наибольшая эффективность успешной деятельности педагогов.

Предложена педагогическая модель усовершенствования профессиональной деятельности педагога внешкольного учреждения художественно-эстетического профиля, которая в дальнейшем должна составлять теоретическую основу процессов диагностики и развития компонентов педагогической деятельности специалиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.35 + Ч421.387

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Килівник Н. 
Ліцейське наукове товариство - шлях у велику науку / Н. Килівник, Ю. Губіна // Рідна шк.. - 2010. - № 4/5. - С. 33-34. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Акцентовано увагу на питаннях розвитку творчої обдарованості учнів засобами науково-дослідної діяльності при вивченні таких дисциплін як "Теорія і методи наукового дослідження", "Практика наукового дослідження", "Основи саморозвитку творчої особистості". Описано структуру та напрями дослідження ліцейського наукового товариства, у якому реалізується науково-дослідна діяльність ліцеїстів під керівництвом викладачів та вчених Донецького національного університету. Показано переваги наставництва, що реалізоване в ліцейському науковому товаристві і є однією з ефективних моделей збагачення змісту освіти.

Сосредоточено внимание на вопросах развития творческой одаренности учащихся средствами научно-исследовательской деятельности при изучении таких дисциплин как "Теория и методы научного исследования", "Практика научного исследования", "Основы саморазвития личности". Описана структура и направления исследования лицейского научного общества, в котором реализуется научно-исследовательская деятельность лицеистов под руководством преподавателей и ученых Донецкого национального университета. Показаны преимущества наставничества, реализованного в лицейском научном обществе и являющегося одной из эффективных моделей обогащения содержания образования.

The article deals with the questions of student's creativity development by means of researching activity. Scientific direction is considered as one of the effective models of educational content enrichment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського