Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Харченко Р. Б. 
Досвід обстеження несучих конструкцій недобудованої АЕС / Р. Б. Харченко, Б. Л. Фурман, В. Д. Костюченко // Техн. диагностика и неразрушающий контроль. - 2004. - № 1. - С. 44-45. - укp.

Наведено результати обстежень технічного стану несучих конструкцій головного корпусу одного із енергоблоків АЕС, добудову яких передбачено в найближчі роки. Обстеження проведені на підставі використання неруйнівного контролю виявлення дефектів в основах фундаментів і в металоконструкціях (листовому металі, зварних швах), а також з метою оцінки характеристик високоміцних болтів труб.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н723-082.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жидков А. Б. 
Зниження залишкових деформацій в тонколистових металоконструкціях шляхом примусового тепловідводу : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.03.06 / А. Б. Жидков; Нац. техн. ун-т "Київ. політехн. ін-т". - К., 2000. - 16 c. - укp.

Класифіковано існуючі засоби зварювання з тепловідводом, а також зроблено порівняльну перевірку їх ефективності. Розроблено математичну модель на базі ПЕОМ для дослідження температурного поля в процесі зварювання з охолодженням різноманітними охолоджувачами. Систематизовано типи температурних полів за формою ізотермічних ліній, що виникають у випадку зварювання з примусовим охолодженням і механізми зниження залишкових деформацій і напружень у тонких листах. Досліджено вплив різноманітних засобів тепловідводу на активну зону під час зазначеного процесу, залишкові деформації та напруги. Наведено методику визначення траєкторії розвитку радіальної смуги текучості, що дозволяє аналітично проаналізувати напружено-деформований стан на стадії нагріву. З'ясовано оптимальні параметри охолодження у разі використання пористих охолоджувачів просочених водою. Запропоновано та впроваджено у виробництво ресурсоощадну технологію зварювання з примусовим охолодженням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К641.001.2-12

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311494 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Юсеф Абу Айаш. Абу Айаш 
Обгрунтування методики розрахунку деталей машин коробчатої форми : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.02.02 / Абу Айаш. Абу Айаш Юсеф; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2003. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж416-028.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Габльовська Н. Я. 
Система контролю розвитку мікротріщин у напружено-деформованих металічних конструкціях : автореф. дис... канд. техн. наук / Н. Я. Габльовська; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франківськ, 2008. - 19 c. - укp.

Удосконалено та реалізовано метод контролю моменту утворення та розвитку мікротріщин у металоконструкціях, що перебувають у напружено-деформованому стані, з використанням температурних змін як інформативного параметра. Розвинуто теорію взаємозв'язку між мікро- та макрохарактеристиками металів з використанням фрактальної механіки руйнувань і синергетичної моделі руйнування твердого тіла. Одержано математичну термодинамічну модель, яка дозволяє оцінювати зміну температури на поверхні металічної напружено-деформованої конструкції у момент утворення та розвитку мікротріщин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж434-028.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Макурин А. В. 
Динамика продольного перемещения мостового крана с учетом упругости элементов конструкции / А. В. Макурин, Д. И. Морозов // Електротехн. та комп'ют. системи. - 2011. - Вип. 3. - С. 167-169. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Определены проблемы, характерные для динамики механизма передвижения крана. Выполнено построение динамической схемы и цифровой модели (пакет MATLAB, среда Simulink) механизма передвижения мостового крана. Получены графики скоростей и усилий в металлоконструкциях крана.

Визначено проблеми, характерні для динаміки механізму переміщення крана. Побудовано динамічну схему та цифрову модель (пакет MATLAB/Simulink) механізму переміщення мостового крана. Одержано графіки швидкостей і зусиль у металоконструкціях крана.

Identifies the problems characteristic of the dynamic mechanism of movement of the crane. Build dynamic charts and digital models (MATLAB/Simulink) mechanism movement overhead crane. Available graphics speeds and efforts in the direction of the crane.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Григоров О. В. 
Металеві конструкції підйомно-транспортних, будівельних, дорожніх, меліоративних машин : навч. посіб. / О. В. Григоров, Г. О. Аніщенко, Н. О. Петренко; МОНМС України, НТУ "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2011. - 515 c. - укp.

Висвітлено історію розвитку й удосконалення металевих конструкцій (МК). Наведено теоретичні відомості, що стосуються розрахункових навантажень на МК, матеріалів і методик розрахунку МК, а також питань безпеки та ризиків експлуатації МК. Розглянуто сортамент металевих виробів. Охарактеризовано підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини. Подано інформацію про транспортні та монтажні навантаження, технологію виробництва сталі, механічні властивості металів, концепцію механіки руйнування, механізм корозії, структуру трибологічної системи, методи зниження залишкових напружень у металоконструкціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-06-5-04 я73-1 + О91-041 я73-1 + Н6-5-04 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Неруйнівний контроль у промисловій безпеці : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. семінару, 22 - 23 жовт. 2009 р., Київ / ред.: Т. В. Сиротенко; Держ. ком. України з пром. безпеки, охорони праці та гірн. нагляду. - К. : [б. в.], 2009. - 92 c. - (Пром. безпека). - укp.

Висвітлено актуальні питання розробки та застосування сучасних методів неруйнівного контролю у різних галузях промислового виробництва як засобу оцінювання технічного стану обладнання й об'єктів підвищеної небезпеки з метою запобігання ушкодженням та аваріям. Наведено матеріали про участь Українського товариства неруйнівного контролю та технічної діагностики в європейському проекті "SHIP-INSPECTOR". Обгрунтовано рекомендації щодо застосування неруйнівного контролю для оцінювання технічного стану та паспортизації об'єктів технологічних комплексів вугільних підприємств. Проаналізовно досвід застосування тепловізорів в аудиті охорони праці. Розглянуто проблеми та перспективи використання методу акустичної емісії для оцінювання технічного стану ємностей для зберігання та транспортування кріогенних продуктів. Визначено ефективність сучасних методів неруйнівного контролю експлуатаційних пошкоджень у металоконструкціях. Розроблено методику технічного огляду й експертного обстеження (технічного діагностування) газорегуляторних пунктів та устновок системи газопостачання України. Висвітлено питання підготовки й атестації технічних експертів з промислової безпеки. Розроблено систему управління якістю випробувань машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки. Обгрунтовано шляхи удосконалення управління виробництвом та охороною праці на шахтах.

Освещены актуальные вопросы разработки и применения современных методов неразрушающего контроля в различных отраслях промышленного производства как средства оценивания технического состояния оборудования и объектов повышенной опасности с целью предотвращения повреждений и аварий. Изложены материалы об участии Украинского товарищества неразрушающего контроля и технической диагностики в европейском проекте "SHIP-INSPECTOR". Обоснованы рекомендации по применению неразрушающего контроля для оценивания технического состояния и паспортизации объектов технологических комплексов угольных предприятий. Проанализирован опыт применения тепловизоров в аудите труда. Рассмотрены проблемы и перспективы использования метода акустической эмиссии для оценивания технического состояния емкостей для хранения и транспортировки криогенных продуктов. Определена эффективность современных методов неразрушающего контроля эксплуатационных повреждений в металлоконструкциях.

Разработана методика технического обзора и экспертного исследования (технического диагностирования) газорегуляторных пунктов и установок системы газоснабжения Украины. Освещены вопросы подготовки и аттестации технических экспертов по промышленной безопасности. Разработана система управления качестввом испытательных машин, механизмов и оборудования повышенной опасности. Обоснованы пути усовершенствования управления производством и охраной труда на шахтах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-995-218 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО29291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Цюцяк І. І. 
Досвід проведення експертизи промислової безпеки бурового устаткування / І. І. Цюцяк, Н. Л. Тацакович, О. М. Карпаш // Наук. вісн. Івано-Франків. нац. техн. ун-ту нафти і газу. - 2011. - № 1. - С. 148-155. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено досвід науково-виробничої фірми "Зонд" у сфері проведення експертизи промислової безпеки бурового устаткування. Проаналізовано ряд нормативних і технічних документів, що регламентують порядок продовження термінів експлуатації бурових веж. Описано обсяги контролю бурових веж у зібраному та розібраному стані. Удосконалено модель експертизи промислової безпеки металоконструкцій бурового устаткування. Проведено поелементний аналіз дефектів, що виявлені у металоконструкціях бурових веж.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131-5-021.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Поляченко Ю. В. 
Оперативне лікування переломів проксимального епіметафіза плечової кістки / Ю. В. Поляченко, Ю. І. Павлишен // Буков. мед. вісн.. - 2000. - 4, № 1. - С. 102-105. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено досвід оперативного лікування 337 хворих з переломами і переломо-вивихами проксимального епіметафіза плечової кістки фіксатором Ковалишина та пластинами АО. Вважається, що лікування хворих з важкими переломами плечової кістки зі зміщенням відламків потребує точного зіставлення та стабільної фіксації металоконструкціями. У 97 % випадків отримано позитивний результат.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.198.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Губський С. О. 
Удосконалення підходів до визначення експлуатаційної придатності металоконструкцій мостових кранів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.05 / С. О. Губський; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2013. - 20 c. - укp.

Присвячено вирішенню актуальної науково-практичної задачі удосконалення комплексного підходу до визначення експлуатаційної придатності металоконструкцій мостових кранів. Встановлено, що металоконструкція крана мостового з конструкцією механізму пересування на "викатних" буксах Харківського заводу підйомно-транспортного устаткування (ХЗ "ПТУ") має кращий розрахунковий запас міцності, але внаслідок конструктивних і технологічних недоліків ресурс її, на практиці, менший ніж металоконструкції крана фірми «КОНЕК-РЕЙНС УКРАЇНА». Удосконалено магнітно-коерцитивного методу неруйнівного контролю стосовно кранових металоконструкцій. Розроблено комплексний підхід до визначення експлуатаційної придатності металоконструкцій мостових кранів, якій базується на застосуванні методу розрахунку за граничними станами, методу кінцевих елементів та методу магнітного неруйнівного контролю. Запропоновано конструкцію кранового ходового колеса з еластичною кільцевою вставкою, що дозволяє знизити динамічні та перекісні навантаження, які виникають під час руху крана, зменшити знос поверхонь кочення ходових коліс і рейок і знизити рівень шуму (заявка на винахід № q 2012 12255, заявка на корисну модель № u 2012 12256).


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА399378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Барыш А. Е. 
Осложнения и ошибки переднего межтелового аутокостнопластического цервикосподилодеза / А. Е. Барыш, Э. А. Федорина // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2014. - № 4. - С. 97-103. - Библиогр.: 22 назв. - рус.

Повноцінне зрощення хребців після переднього міжтілового спондилодезу з використанням кісткових кортикально-губчастих автотрансплантатів з гребеня здухвинної кістки та ригідних пластин у пацієнтів з недавно одержаними ушкодженнями шийного відділу хребта (ШВХ) сягає 95 - 100 % випадків. Водночас кількість незадовільними результатів таких операцій, пов'язаних з кістковими трансплантатами, становить 50,7 %, а з металоконструкціями - від 5 до 35 %. Мета роботи - проаналізувати ускладнення та помилки ПМС з використанням кісткових кортикально-губчастих автотрансплантатів з гребеня здухвинної кістки та ригідних пластин у разі хірургічного лікування недавно одержаних ушкоджень шийних субаксіальних хребтових рухових сегментів. Проаналізовано результати лікування 123-х хворих (91-го чоловіка та 32-х жінок віком від 16-ти до 67-ми років) з недавно одержаними ушкодженнями, яким провели декомпресивно-стабілізувальні втручання з використанням кісткових кортикально-губчастих автотрансплантатів з гребеня іпсілатеральної здухвинної кістки та ригідних пластин конструкції ІПХС ім. проф. М. і. Ситенка. Операції виконували через 3 - 42 год після травми, їх тривалість становила 90 - 210 хв. Усіх хворих обстежено клінічно та рентгенологічно. Результати: міжтілове зрощення досягнуто в 95,8 % випадків, а загальна кількість ускладнень становила 30,9 %. Здебільшого ускладнення були пов'язані з металоконструкціями (11,38 %), кістковими трансплантатами (4,87 %) та станом донорської рани (5,69 %). Найменшу кількість ускладнень спостерігали з боку післяопераційної рани (3,24 %). Висновки: удосконалення методики переднього міжтілового автокістковопластичного металоспондилодезу, ретельне дотримання принципів стабілізації шийних хребтових рухових сегментів і правил виконання таких операцій нададуть змогу скоротити кількість ускладнень та покращити результати лікування пацієнтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.250.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Губский С. А. 
Автоматизация проверочных прочностных расчетов металлоконструкций мостовых кранов / С. А. Губский // Машинобудування : зб. наук. пр. - 2014. - № 14. - С. 5-10. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрено направление, которое позволит сократить время на проведение экспертизы грузоподъёмных машин. Использованы научные исследования и разработки ведущих организаций и специалистов в области краностроения, а также нормативно-технические документы по расчету крановых конструкций. Разработана компьютерная программа ''Crane'', которая позволяет проводить прочностные расчеты металлоконструкций мостовых кранов. В ее основу заложен алгоритм прочностных расчетов металлоконструкций мостовых кранов по предельным состояниям. Применение программы «Crane» позволит автоматизировать и упростить прочностные расчеты металлоконструкций мостовых кранов. Наработана база с 95-ти расчетов.

Розглянуто напрямок, який дозволить скоротити час на проведення експертизи вантажопідіймальних машин. Використано наукові дослідження і розробки провідних організацій і фахівців в області кранобудування, а також нормативно-технічні документи щодо розрахунку кранових конструкцій. Розроблено комп’ютерну програму ''Crane'', яка дозволяє проводити розрахунки на міцність металоконструкцій мостових кранів. В її основу закладено алгоритм розрахунків на міцність металоконструкцій мостових кранів по граничним станам. Застосування програми ''Crane'' дозволить автоматизувати і спростити розрахунки на міцність металоконструкцій мостових кранів. Напрацьована база з 95-ти розрахунків.

The direction which will allow to reduce time for carrying out examination of load-lifting cars is considered. Scientific researches and development of the leading organizations and experts in the field of a crane structure, and also normative and technical documents by calculation of crane designs are used. The computer Crane program which allows to carry out strength calculations of a metalwork of bridge cranes is developed. In its basis the algorithm of strength calculations of a metalwork of bridge cranes for limit states is put. Application of the Crane program will allow to automate and simplify strength calculations of a metalwork of bridge cranes. The base from 95 calculations is acquired.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бэц Г. В. 
Методы лечения переломов костей и физиологические основы остеосинтеза (динамика взглядов и современное состояние вопроса) / Г. В. Бэц, И. Г. Бэц // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2015. - № 4. - С. 128-133. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

На формування тактики і технологій лікування ушкоджень кісток в Україні вплинуло розповсюдження технологій АО, традиції вітчизняної ортопедо-травматологічної школи, соціально-економічні особливості країни. Одночасно з новітніми технологіями АО використовують скелетне витягнення та фіксаційний метод, але показання до їх застосування досить невизначені. Відмічено, що успіх лікування прямо залежить від раннього функціонування ушкодженого сегмента. Критерій функціональності технології і дотепер є одним із головних для визначення ступеня її відповідності принципам фізіологічного лікування переломів. Зазначено, що остеосинтез вважають успішним за відсутності подальшої необхідності зовнішньої фіксації, можливості ранньої функції, мінімізації негативного впливу на життєспроможність ушкоджених тканин. Враховуючи стан ортопедо-травматологічної служби в Україні щодо забезпечення якісними ліцензованими металоконструкціями та інструментарієм для остеосинтезу, обладнанням для інтраопераційного рентген-моніторингу, теоретичної та практичної підготовки спеціалістів, тактико-технологічні питання лікування переломів потребують аналізу та переосмислення. Методику скелетного витягнення продовжують обгрунтовано використовувати для лікування неоперабельних пацієнтів та на етапах передопераційної підготовки й планування. Фіксувальні пов'язки й ортези є необхідними компонентами в комплексному лікуванні травматологічних хворих як основні засоби іммобілізації та індивідуальні функціональні ортези для забезпечення ранньої функціональної реабілітації. Підкреслено, що використання технологій АО не повинно виключати з практики методи позаосередкової фіксації, яким немає альтернативи в лікуванні ускладнень, відкритих та вогнепальних переломів. Відсутність серійного виробництва апаратів позаосередкового остеосинтезу негативно вплинула на якість надання допомоги постраждалим у воєнних подіях на південному сході України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.198.83-588

Шифр НБУВ: Ж26813 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Жук П. М. 
Вивчення напружено-деформованого стану моделі перелому ліктьового відростка при металоостеосинтезі блокованим гвинтом і за Weber / П. М. Жук, Є. А. Філоненко, М. Ю. Карпінський, О. Д. Карпінська, О. В. Яресько, Д. І. Гребенюк // Травма. - 2016. - 17, № 5. - С. 29-35. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета дослідження - вивчення напружено-деформованого стану в ділянці перелому ліктьового відростка у разі металоостеосинтезу блокованим гвинтом у порівнянні з методикою Weber. Проведено математичне моделювання напружено-деформованого стану (НДС) на скінченно-елементних моделях у разі металоостеосинтезу за Weber та металоостеосинтезу блокованим гвинтом. Моделювання виконували за допомогою системи автоматизованого проектування SolidWorks. Розрахунки НДС моделей виконували за допомогою програмного комплексу CosmosM. Моделі досліджували під впливом трьох видів навантаження: вигин, розтягнення, кручення. Під час дослідження НДС моделі металоостеосинтезу спицями та дротяним серкляжем ліктьової кістки (ЛК) з переломом ліктьового відростка встановлено, що основне навантаження бере на себе саме металоконструкція. Щодо кісткової тканини, то найбільш навантаженим виявляється ліктьовий відросток. Величини напружень, що виникають у кістковій тканині в зоні перелому та в діафізі ЛК, практично не відрізняються. Використання блокованого гвинта для металоостеосинтезу ЛК змінює загальну картину розподілу напружень у системі "кістка - імплантат". Так, напруження в металевій конструкції в зоні перелому розподіляються більш рівномірно з невеликим перевищенням із боку проксимального відділу ЛК. Максимальні величини напружень у кістковій тканині виявляються на ліктьовому відростку. У діафізі та в проксимальному відділі ЛК рівень зусиль значно нижчий. Висновки: одержані результати вказують, що в моделях із металоостеосинтезом блокованим гвинтом рівень максимальних напружень, що виникають у ліктьовому відростку та на імплантаті, у зоні перелому виявляється нижчим, ніж у разі використання методики Weber.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р458.198.454

Шифр НБУВ: Ж23024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Карпаш А. М. 
Особливості експериментальних модельних об'єктів та постановка експерименту для визначення напружено-деформованого стану металоконструкцій за комплексом інформативних параметрів / А. М. Карпаш // Нафтогаз. енергетика. - 2016. - № 1. - С. 91-92. - укp.

Забезпечення надійності, міцності, прогнозування граничного терміну експлуатації та безвідмовної роботи в окремих елементах та вузлах металевих конструкцій багато в чому залежить від рівня напружено-деформованого стану, який виникає ще в процесі виготовлення обладнання і постійно змінюється у ході тривалої експлуатації. Оскільки напружено-деформований стан характеризує сукупність внутрішніх напружень і деформацій конструкції або її елементів, що виникають під дією зовнішніх навантажень, температурних полів чи інших вагомих факторів, їх контроль є важливою складовою, яку необхідно враховувати при прогнозуванні залишкового ресурсу. Адже неправильний розподіл напружень на конструкцію може призвести до аварійної ситуації. В даний час основною проблемою визначення напружено-деформованого стану металевих конструкцій тривалої експлуатації є не висока достовірність результатів його визначення, оскільки напружено-деформований стан розраховується на основі довідникових даних або за одним інформативним параметром, який не несе повної та достатньої інформації про стан конструкції загалом. Яскравим прикладом, що не враховується при розрахунку та визначенні напружено-деформованого стану є такі важливі складові, як старіння, втома, структурні зміни які виникли у ході тривалої експлуатації, складні умови та режими експлуатації, що суттєво впливають на працездатність конструкції. Представлені експериментальні дослідження, метою яких є наближене відтворення процесу зміни рівня та визначення напружено-деформованого стану у робочих об'єктах промисловості. Основним завданням експерименту є змоделювати та виготовити дослідні зразки та отримати комплекс інформативних параметрів, за якими можна охарактеризувати та визначити напружено-деформований стан металевих конструкцій. Встановити та проаналізувати характер зв'язку залежностей, виміряних інформативних параметрів від навантаження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н54-01-07 + Ж820.5 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Слободяник В. А. 
Модуль упругости стальных канатов, отработавших нормативный срок службы и возможности их (канатов) дальнейшей эксплуатации / В. А. Слободяник // Машинобудування : зб. наук. пр. - 2016. - № 17. - С. 25-31. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Приведены результаты многолетнего внедрения на ряде кранов мостового типа стального каната, использующегося в качестве натяжного элемента в устройствах, создающих предварительное напряжение в металлоконструкциях пролётных балок. Предложено на основании статистических данных определение значения модуля упругости каната, в т.ч. отработавшего свой нормативный срок, но продолжающегося эксплуатироваться при малых напряжениях. Делается вывод о надёжности и экономичности применения вышеуказанных стальных канатов, обтянутых в процессе предыдущей эксплуатации, в качестве затяжек в связи со стабилизацией их модуля упругости.

Наведено результати багаторічного впровадження на ряді кранів мостового типу сталевого каната, що використовується як натяжний елемент в пристроях, які створюють попереднє напруження в металоконструкціях прогінних балок. Запропоновано на основі статистичних даних визначення значення модуля пружності каната, в тому числі такого, що відпрацював свій нормативний термін, але продовжує експлуатуватись за малих напружень. Зроблено висновок про надійність і економічність застосування вказаних вище сталевих канатів, обтягнутих в процесі попередньої експлуатації, як затяжок у зв’язку зі стабілізацією їх модуля пружності.

In the article the results of long standing application a steel rope on the row of overhead type cranes are given. Steel rope such as tie in the devices which are make prestressing in metalwares of span beams is used. Estimation of the value of coefficient of elasticity of rope including worked-out and proceeding to be exploiting with small tensions rope is suggested. Conclusion about reliability and economy of applying foregoing steel ropes jacketed during their prior exploitation as straining with stabilization of their coefficient of elasticity is done.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гаврон Н. Б. 
Оцінка надійності конструкцій тракторних причепів з позиції механіки руйнування / Н. Б. Гаврон, І. М. Кучвара, О. С. Шевчук, О. П. Конончук, А. Й. Матвіїшин, Ю. Б. Коваль // Техн. сервіс агропром., ліс. та трансп. комплексів. - 2018. - № 11. - С. 35-40. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему оцінки надійності тракторних причепів, досліджено зміни показників середнього наробітку на відмову сільськогосподарських транспортних засобів з позицій впливу на них тріщин, що зароджуються і розвиваються під дією експлуатаційних навантажень в тримких металоконструкціях. Обгрунтовано можливість застосування класичних підходів механіки руйнування при розрахунок довговічності з метою покращання експлуатаційних властивостей транспортних сільськогосподарських агрегатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пригодій Д. В. 
Вплив температури на коефіцієнти тертя в парах "полімерні плівки-сталь" / Д. В. Пригодій, К. В. Васильківський // Харч. пром-сть. - 2017. - № 21. - С. 141-146. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено результати аналізу особливостей плівкових матеріалів і їх тертя в парах з металоконструкціями машин-автоматів ліній пакування харчової продукції. Підкреслено важливість впливу температури на показники тертя і наведено інформацію про результати лабораторних досліджень. Показано, що температура взаємодіючих поверхонь впливає на значення коефіцієнта тертя і цей вплив помітно різний для різних типів полімерних матеріалів.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Lozovan V. 
Detection of specific features in the functioning of a system for the anti-corrosion protection of underground pipelines at oil and gas enterprises using neural networks / V. Lozovan, R. Dzhala, R. Skrynkovskyy, V. Yuzevych // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 1/5. - С. 20-27. - Бібліогр.: 21 назв. - англ.

Проведено відбір інформації для впорядкування теоретичних положень і розробки практичних рекомендацій щодо діагностичних обстежень системи протикорозійного захисту підземних металевих нафтогазових трубопроводів. Сформовано множину інформативних параметрів для моделювання функціональних зв'язків і визначення поляризаційного потенціалу (ПП) у системі підземна металоконструкція - установка катодного захисту. Для ділянки трубопроводу з урахуванням ПП на зовнішній поверхні запропоновано застосувати алгоритм прогнозування корозійного струму, підхід нелінійного програмування, а також нейронну мережу (НМ), що включає відповідні методи навчання. Сформовано тестуючу множину для оцінювання ефективності НМ. Відзначена інформація є важливою для вдосконалення апаратури дистанційного контролю металевих конструкцій нафтогазових підприємств, тобто методик коректного вимірювання та оцінювання постійних і змінних напруг і ПП на трубопроводі. Розглянуто методи та алгоритми НМ, які застосовують для керування протикорозійним захистом підземних трубопроводів. Проведено дослідження ефективності штучних НМ, зокрема двошарової мережі прямого розповсюдження з функцією прогнозування ресурсу металевих труб. З використанням ПП виявлено здатність НМ виконувати недоступні для традиційної математики операції обробки, порівняння, класифікації образів, можливість самонавчання та самоорганізації щодо підземних трубопроводів. Удосконалено кваліметричний критерій якості для ділянки трубопроводу з урахуванням оптимального діапазону ПП. Розроблено метод прогнозування ПП установки катодного захисту і перехідного питомого опору ізоляційного покриття на поверхні підземної металоконструкції з використанням НМ. За результатами аналізу ПП і перехідного питомого опору конструкції розроблено методологію формування інформаційного забезпечення для методик деградації антикорозійного діелектричного покриття та металу на зовнішній поверхні підземної металоконструкції, а також для прогнозування її ресурсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О71-О82.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ковалевський С. Г. 
Математичне моделювання самохідного скрепера на початку набору грунту / С. Г. Ковалевський // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 92, т. 1. - С. 154-159. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На основі розробленої математичної моделі самохідного скрепера з передніми привідними колесами під час занурення ножа в грунт досліджено динаміку зміни горизонтальної та вертикальної сили, що діють в шарнірах тягової рами. Отримані результати силового навантаження в подальшому дозволяють дослідити напружено-деформований стан тягової рами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н623.031.21-51 + О311-063.04-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського