Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>K=ЕСТАКАД$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Касьянов М. А. 
Пожежна безпека залізничних зливно-наливних естакад для нафти та нафтопродуктів (з тиском насичених парів не вище 93.3 кПа) : навч.-довідк. посіб. / М. А. Касьянов, В. Г. Дудченко, А. М. Басаєв, Ю. В. Бабенко, О. О. Колібабчук; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 200 c. - укp.

Розкрито протипожежні вимоги чинних норм і правил щодо забезпечення пожежної безпеки залізничних зливно-наливних естакад, резервуарних парків нафти та нафтопродуктів. Охарактеризовано умови утворення горючого середовища, потенційні джерела запалювання та шляхи поширення пожежі. Наведено інформацію про вимоги до утримання гідрантів, пожежних водойм, водонапірних башт, засобів захисту від проявів атмосферної електрики.

Раскрыты противопожарные требования действующих норм и правил по обеспечению пожарной безопасности железнодорожных сливно-наливных эстакад, резервуарных парков нефти и нефтепродуктов. Охарактеризованы условия образования горючей среды, потенциальные источники возгорания и пути распространения пожара. Приведена информация о требованиях к содержанию гидрантов, пожарных водоемов, водонапорных башен, средств защиты от проявлений атмосферной электрики.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.4н68я73

Шифр НБУВ: ВА701636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дороги і мости : зб. наук. пр. Вип. 10 / ред.: П. М. Коваль; Держ. дор. НДІ ім. М.П.Шульгіна. - К., 2008. - 241 с. - рус.

Проаналізовано особливості анкерних з'єднань залізобетонної плити та балок сталезалізобетонних мостів, корозії заліза у гетерогенних структурах. Розглянуто питання використання торкрет-бетону за підсилення бетонних і залізобетонних конструкцій. Визначено міцність і деформативність бетонів на основі безгіпсового портландцементу. Обгрунтовано доцільність застосування цементобетону на безгіпсовому в'язному в дорожньому будівництві. Описано технологічний комплекс з виробництва гіпсового в'язного з відходів, технологію електротермічного напруження арматури криволінійної ділянки дослідної прогонової будови естакади. Висвітлено перспективи впровадження пінобетону в дорожньому будівництві, вплив армування пінобетонних зразків плит на їх несучу здатність під час продавлювання.

Проанализированы особенности анкерных соединений железобетонной плиты и балок сталежелезобетонных мостов, коррозии железа в гетерогенных структурах. Рассмотрены вопросы использования торкрет-бетона при усилении бетонных и железобетонных конструкций. Определены прочность и деформативность бетонов на основе безгипсового портландцемента. Обоснована целесообразность применения цементобетона на безгипсовом вяжущем в дорожном строительстве. Описаны технологический комплекс по производству гипсового вяжущего из отходов, технология электротермического напряжения арматуры криволинейного участка исследовательской пролетной структуры эстакады. Освещены перспективы внедрения пенобетона в дорожном строительстве, влияние армирования пенобетонных образцов плит на их несущую способность при продавливании.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2я54 + О311я54

Шифр НБУВ: Ж72597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гнідець Б. Г. 
Експериментальні дослідження елементів прогонової будови збірно-монолітної естакади / Б. Г. Гнідець, Б. М. Ониськів, В. М. Васьків, І. Д. Кавацюк, М. Р. Щеглюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 600. - С. 57-62. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто конструктивне вирішення автомобільної естакади за складних умов транспортного вузла. Описано експериментальні дослідження конструкцій елементів її прогонової будови. Конструкція естакади являє собою багатопрогонову нерозрізну систему з кроком опор 28,8 м із збірно-монолітного залізобетону, з застосуванням типових попередньо напружених двотаврових балок прогоном 18,0 м, монолітних надопорних попередньо напружених балок прогоном 10,8 м із захованим ригелем в одному рівні з балками.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.228-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коваль П. М. 
Моніторинг тріщиноутворення у залізобетонних конструкціях автодорожнього моста із використанням методу акустичної емісії / П. М. Коваль, П. М. Сташук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 600. - С. 192-198. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено результати досліджень залізобетонних конструкцій прогонових будов естакади, що зазнала вогневого впливу, біля станції метро "Шулявська" в м. Київ із використанням методу акустичної емісії. На підставі досліджень надано рекомендації з обмеженої експлуатації споруди.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.228-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Башмаков О. М. 
Удосконалення методів розрахунку, конструювання та впровадження механічного обладнання установок десульфурації чавуну : автореф. дис... канд. техн. наук / О. М. Башмаков; Нац. металург. акад. України. - Д., 2008. - 21 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К323.103-141 + К323.105.06-5-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356670 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шевчук Я. В. 
Автотранспортна інфраструктура: теорія і методи сучасних регіональних досліджень : монографія / Я. В. Шевчук; Ужгород. нац. ун-т. - Ужгород : Ліга-Прес, 2011. - 376 c. - Бібліогр.: 501 назв. - укp.

Розкрито особливості теоретичних досліджень автотранспортної інфраструктури (АТІ) й обгрунтовано методи її вивчення. Розглянуто традиційні методи аналізу рівня розвитку АТІ й охарактеризовано сучасний інструментарій для досліджень і прогнозування розвитку лінійних (автомобільних доріг, мостів, естакад) і вузлових (об'єктних та лінійних скупчень) підсистем та елементів АТІ регіонів України на базі комп'ютерних технологій. Описано моделі розвитку міст і регіонів як середовища формування АТІ, зокрема, динамічні, урбаністичні, гібридні, імітаційні та фрактальні. Висвітлено перспективи розвитку АТІ в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: О3,0 + У9(4УКР)373.20 + Н820.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Медведєв К. В. 
Особливості визначення напруженого стану криволінійної прогонової будови / К. В. Медведєв, М. Г. Мальгін // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 664. - С. 104-108. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано зусилля, одержані для різних розрахункових моделей криволінійної естакади. Як розрахункові моделі розглянуто криволінійну стрижневу, об'ємну та лінійно-стрижневу моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.228-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гнідець Б. Г. 
Пропозиції до вирішення транспортної проблеми північно-східної частини м. Львів / Б. Г. Гнідець // Вісн. Львів. терит. від-ня Акад. буд-ва України. - 2010. - № 5. - С. 95-101. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено результати опрацювання проектних пропозицій будівництва естакади для вирішення проблеми забезпечення руху міського транспорту в північно-східній частині Львова.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.228

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Теміргалієв В. А. 
Особливості розрахунку нерозрізних, монолітних криволінійних естакад / В. А. Теміргалієв, Б. В. Гриневицький // Вестн. ХНАДУ. - 2012. - Вып. 58. - С. 96-100. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання визначення зусиль в різних моделях криволінійних прогонових будов, особливості роботи нерозрізних естакад. Наведено деякі результати напружено-деформованого стану нерозрізної схеми загальною довжиною 144 м за різних радіусів заокруглення естакади.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.228-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ковальчик Я. І. 
Міцність, тріщиностійкість та деформативність попередньо напружених балкових залізобетонних прогонових будов мостів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / Я. І. Ковальчик; Нац. авіац. ун-т. - Київ, 2015. - 21 c. - укp.

Досліджено міцність, тріщиностійкість, деформативність та витривалість залізобетонних попередньо напружених балок із канатною арматурою європейського типу під час дії одноразових, мало- та багатоциклових навантажень. Виконано статичні та динамічні випробування монолітної попередньо напруженої прогінної будови естакади та одержано дані про вплив термонапруженого стану за влаштування таких прогінних будов мостів на їх тріщиностійкість. Розроблено рекомендації щодо використання на автомобільних дорогах з високою інтенсивністю руху ефективних залізобетонних прогінних будов з попереднім напруженням за критерієм тріщиностійкості з використанням методу акустичної емісії та рекомендації щодо проектування монолітних залізобетонних попередньо напружених прогінних будов мостів із напруженням на бетон.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253.33-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА417845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ковальчик Я. І. 
Термонапружений стан монолітної попередньо напруженої естакади / Я. І. Ковальчик, П. М. Сташук, А. Є. Фаль, І. П. Бабяк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 823. - С. 164-173. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Описано проблему впливу екзотермії під час реакції гідратації в масиві бетону монолітної попередньо напруженої прогонової будови естакади на її напружено-деформований стан, що стала причиною тріщиноутворення. Для визначення умовного формування власного термонапруженого стану в залізобетонних конструкціях потрібно проводити теплофізичні розрахунки бетону, що набирає міцність, за допомогою використання принципу Сен - Венана для скінченних елементів конструкції на ПК, щоб будувати температурні поля нульових напружень. Під час обстеження естакади виявлено тріщини шириною розкриття до 0,15 мм, які не розкривались під час її випробування. Обчислено поетапне влаштування прогонової будови та розрахунок термонапруженого стану під час її влаштувань. Під час аналізу розрахункової моделі припускали, що допустимі на розтяг напруження в бетоні перевищені на 80-ту годину його тужавіння в зонах утворених тріщин. Імовірною причиною утворення цих тріщин були термонапруження в масиві бетону. Під час проектування монолітних залізобетонних конструкцій необхідно крім розрахунку за граничними станами у разі експлуатації та монтажу конструкції обчислювати термонапружений стан у разі тужавіння бетону під час спорудження.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.228-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лівінський О. М. 
Міські інженерні споруди : навч. посіб. Ч. 1 / О. М. Лівінський, Т. Е. Потапова, В. Л. Гарнага; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2016. - 91 c. - Бібліогр.: с. 91 - укp.

Викладено основні відомості про міські інженерні споруди (мости, естакади, міські тунелі), матеріали, з яких їх виготовляють, також їх види та історію виникнення. Наведено класифікацію штучних мостових споруд. Розкрито особливості дерев'яних, залізобетонних, вантових, підвісних, металевих мостів. Подано інформацію про матеріали для гідроізоляції бетону мостів, конструкції елементів і сфери застосування вантових мостів, особливості монтажу металевих прогінних будов. Розкрито конструктивні вимоги до міських естакад. Увагу приділено автотранспортним, гірським, підводним тунелям і тунелям метрополітену.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356548/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Міські інженерні споруди : навч. посіб. Ч. 2 / О. М. Лівінський, Т. Е. Потапова, В. Л. Гарнага ; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2016. - 88 c. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Викладено основні відомості про міські інженерні споруди (мости, естакади, міські тунелі), матеріали, з яких їх виготовляють, їх види, історію виникнення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н728 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356548/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Воліков В. В. 
Транспортна інфраструктура Харкова (аналіз стану та основні тенденції) / В. В. Воліков, В. О. Вдовиченко // Бізнес Інформ. - 2017. - № 12. - С. 292-299. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Мета роботи - аналіз поточного стану інфраструктури міського громадського транспорту Харкова та виявлення основних тенденцій його розвитку. Проаналізовано сучасний стан міського громадського пасажирського транспорту в Харкові. Обгрунтоване, що кожен із видів громадського транспорту хоча й має свою інфраструктуру та особливості, але всі вони мають функціонувати спільно як єдина система з притаманними їй ознаками. Зосереджено увагу на актуальності впровадження сучасних інноваційних технологій у роботу всіх видів транспорту, зокрема інтелектуальних систем управління. Зазначено, що сучасна єдина транспортна система м. Харкова складається з двох рівнів (наземний - трамвайні, тролейбусні, автобусні маршрути, таксі та підземний - метрополітен) і потребує вдосконалення - розбудови третього рівня (надземного). Запропоновано для часткового вирішення транспортних проблем застосовувати транспортно-інфраструктурний комплекс з естакадною рейко-струнною шляховою структурою на основі використання технології Sky Way.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ХАР-2Х)441.354 + О808.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гнідець Б. Г. 
Збірно-монолітні залізобетонні двобалкові нерозрізні прогонові будови мостів для складних умов будівництва і їх розрахунок / Б. Г. Гнідець, Р. М. Запоточний // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 877. - С. 59-65. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Значне збільшення інтенсивності руху автомобільного та міського транспорту вимагає нових підходів до його впорядкування, особливо в місцях з існуючою щільною забудовою. Вирішенням цієї проблеми може бути вдосконалення транспортної мережі шляхом побудови нових шляхопроводів, естакад і транспортних розв'язок. Наведено результати дослідження запропонованих конструктивних вирішень двобалкових нерозрізних збірно-монолітних залізобетонних конструкцій (ЗБК) прогонових будов мостів для складних умов будівництва. Наведено результати експериментальних досліджень конструкції прогонової будови мосту, яка була виконана з прямолінійної та криволінійної частини, випробувана за різних статичних схем і схем навантаження. Проведено порівняння даних із результатами розрахунків за вимогами норм. Наведено пропозиції до інженерної методики розрахунку двобалкових ЗБК прогонових будов мостів на криволінійних ділянках. Порівняно дані експерименту з результатами розрахунку за запропонованою методикою.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Волошин В. С. 
Технічне переозброєння і вдосконалення технології доменного виробництва металургійного комбінату "Азовсталь" / В. С. Волошин, В. П. Руських, Д. С. Зотов, С. А. Каріков, Р. Ю. Кірсанов // Метал та лиття України. - 2020. - 28, № 3. - С. 13-18. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К323.1 + К327-64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14585 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Кофанова О. В. 
Екологічні проблеми підземної і надземної урбаністики / О. В. Кофанова, О. Є. Кофанов // Вісті Донец. гірн. ін-ту. - 2021. - № 1. - С. 119-134. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Мета дослідження - прогнозування потенційної небезпеки від забруднення міського повітряного середовища токсичними складовими відпрацьованих газів автотранспортних засобів об'єктів наземної і підземної урбаністики, зокрема, вуличних каньйонів, дворів колодязного типу, підземних пішохідних переходів, приміщень підземних паркінгів, розв'язок мостового й естакадного типів тощо. На основі просторово-часових натурних спостережень за інтенсивністю, щільністю й швидкістю руху автотранспортних потоків, а також за допомогою методів математичного моделювання доведено, що забруднення міського атмосферного повітря (придорожнього простору, прибудинкових територій дворів колодязного типу, повітря об'єктів підземної інфраструктури тощо) токсикантами, які є інгредієнтами викидів двигунів автотранспортних засобів, залишається на високому, часто екологічно-небезпечному рівні, а, отже, потребує нагального втручання й розробки та впровадження відповідних запобігальних заходів. Аналіз проблем екологічної безпеки міських об'єктів наземної (автодоріг різної автотранспортної завантаженості, прибудинкових територій) і підземної (підземних пішохідних переходів, гаражів, паркінгів) урбаністики надав змогу виявити прямий та опосередкований негативні впливи на повітряне середовище з боку викидів двигунів автотранспортних засобів; за допомогою методів математичного моделювання спрогнозувати поля концентрації основних токсикантів і встановити зони локальних надзвичайних забруднень за різних метеорологічних умов, визначити найбільш несприятливі напрямки та швидкості вітру й оцінити рівень екологічної небезпеки для здоров'я людей (мешканців будинків, розташованих у дворах колодязного типу поряд з напруженими автомагістралями, пішоходів, власників підземних гаражів (паркінгів), орендаторів паркувальних місць тощо). У результаті проведеного дослідження виявлено прямий та опосередкований негативні впливи від автотранспортного комплексу на повітряне середовище урбанізованих територій (об'єкти наземної і підземної урбаністики), зокрема, на основі застосування методів математичного моделювання. Оцінено рівень екологічної небезпеки для здоров'я мешканців міст. Результати дослідження можуть бути використані при проєктуванні й будівництві об'єктів міської інфраструктури, а також з метою зниження техногенного навантаження на довкілля і здоров'я людей на вже існуючих об'єктах та інших міських територіях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1в2:Н

Шифр НБУВ: Ж69629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Якушев Д. І. 
Розрахункові моделі конструкцій будівель та споруд при динамічних впливах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / Д. І. Якушев; Одеська державна академія будівництва та архітектури. - Одеса, 2020. - 23 c. - укp.

Створено розрахункові моделі та методики визначення несучої здатності будівель та причальних споруд при динамічних впливах. Зазначено, що теоретичні дослідження виконувалися чисельними методами із застосуванням програмного забезпечення, що реалізує метод скінченних елементів (далі – МСЕ) моделювання, експериментальні дослідження проводилися з використанням розробленого комплексу записуючого устаткування. Для теоретичних, експериментальних лабораторних і натурних досліджень, а також обробки отриманих результатів, використовувалися як спеціалізовані, так і прикладні комп'ютерні програми. Розроблено методику експрес-оцінки технічного стану причальних споруд естакадного типу за результатами динамічних випробувань, запропоновано алгоритми розрахунку причальних споруд на сейсмічні впливи за лінійною спектральною методикою з використанням програмних комплексів, що реалізує МСЕ моделювання. Впроваджено - у навчальний процес Одеській державній академії будівництва та архітектури при підготовці спеціалістів та магістрів, у практику будівельних організацій. Результати досліджень використано при розробці державних будівельних норм ДБН В.1.1-12-2014 "Будівництво в сейсмічних район України" та ДБН В.2.1-10: 2018 "Основи і фундаменти будівель та споруд".


Індекс рубрикатора НБУВ: О413-045.1 + Н778.43-022.842

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Моделювання гідротехнічних споруд у сейсмічних регіонах України : монографія / Д. І. Безушко, В. С. Дорофєєв, К. В. Єгупов, В. К. Єгупов; Одеський національний морський університет. - Одеса : Юридична література, 2023. - 127 c. - Бібліогр.: с. 119-125 - укp.

Розглянуто метод скінченних елементів та фізична нелінійність ґрунтової основи. Проаналізовано пошкодження причальних споруд під час сильних землетрусів на Філіппінах у 1990 році, в Ізраїлі у 1995 році, в США у 1989 і 1993 роках, в Японії у 1983 та 1993 роках та інші. Спираючись на аналіз руйнувань причинних споруд естакадного типу під час землетрусів названі основні причини руйнувань. На основі аналізу руйнувань шпунтових стінок під час землетрусів систематизовано та згруповано види відмов для складання ймовірнісної моделі руйнування причалів. Виконано детальний аналіз чинних нормативних документів, щодо проектування портів у сейсмічних районах. Розглянуто побудову розрахункових акселерограм відповідно до Державних будівельних норм України. На підставі аналізу можна зробити висновок про необхідність розробки рекомендацій, щодо застосування моделі споруд для забезпечення надійності під час експлуатації та моделей ґрунту для використання в розрахунках будівель та споруд методом скінченних елементів у сейсмічно небезпечних районах України. Це дасть змогу підвищити ефективність та довговічність експлуатації причальних споруд. Розглянуто метод скінченних елементів та моделі ґрунту для розрахунків на сейсмічні впливи та визначення стійкості схилу. Надано рекомендації щодо використання моделей деформування ґрунту основи пд час розрахунків методом скінченних елементів. Виконано цілий ряд розрахунків надійності причалів та аналізу напружено-деформованого стану під час дії екстремальних значень навантажень. Наведено: метод розрахунку ймовірності аварії причалу при вертикальному стохастичному навантаженні; визначення ризику від сейсмічних впливів на споруд у портах; імовірність безвідмовної роботи конструкцій причальних споруд типу "заанкерований больверк" під час перевищення проектних значень сейсмічних навантажень. Проаналізовано дію сейсмічних впливів на напружено-деформований стан причалів. Визначено вплив характеристик ґрунту засипки та збільшення навантаження від складування контейнерів на напружено-деформований стан конструкції. Описані цунамі Чорноморського узбережжя України та визначенні навантаження на причальну споруду від дії вітру на портальний кран.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н778.43 + О413-045.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867523 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського