Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (13)Автореферати дисертацій (34)Книжкові видання та компакт-диски (63)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ЕМОЦІЇ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 367
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Быценко Т. А. 
К проблеме средств языкового выражения отрицательных эмоций в современном английском языке / Т. А. Быценко // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 505-511. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Проаналізовано проблему емоцій та їх вираження в сучасній англійській мові, розглянуто особливості їх вивчення в лінгвістиці в тісному зв'язку з психологією. Наведено стислий огляд психологічних теорій з проблем емоцій, що трактують механізми виникнення та сутність даного явища. Подано термінологічне визначення емоцій, емоційного стану, емоційності. Обговорено поняття класифікації перших, оскільки воно тісно пов'язане з їх позначенням в мові. Охарактеризовано види параметрів емоцій: полярність,щільність, передбачення, експресію. Особливу увагу приділено факту співвідношення емоцій і оцінок, їх ролі у вираженні експресивної функції мови. Типологічно ці психологічні стани віднесено до трьох різних груп лексики мови: 1) лексика, що називає емоції; 2) лексика, що описує емоції; 3) лексика, що виражає емоції. До основи роботи покладено характеристику "модальності переживання", тобто позитивну та негативну конотації емоцій. Дослідження проводилося на матеріалі творів англійських і американських авторів. Наведено дані про частоту зустрічальності фундаментальних негативних емоцій в англійській мові. Зроблено висновок про те, що незважаючи на відсутність єдиної класифікації, серед найчастіше виражених негативних емоцій можна виділити наступні: гнів, презирство, огиду, страх, здивування, горе-страждання, а також іронію.


Ключ. слова: емоції, англійська мова, класифікації емоцій, англійська мова
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-315.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Палеха Ю. І. 
Основи психології та педагогіки : Навч.-метод. посіб. / Ю. І. Палеха, В. І. Герасимчук, О. М. Шиян; Європ. ун-т фінансів, інформ. систем, менеджменту і бізнесу. - К., 1999. - 156 c. - Бібліогр.: 76 назв. - укp.

Розглянуто предмет психології, її місце у системі наук, а також школи, напрями та основні концепції у психології. Проаналізовано психологію діяльності та пізнавальних процесів (відчуття та сприймання, пам'ять, уяву, мислення), особистості (здібності, темперамент, характер, почуття та емоції), міжособистісних відносин, спілкування. Визначено складові частини виховного процесу - патріотичне, економічне, екологічне, моральне, естетичне, фізичне, а також місце і роль викладача у процесі виховання учнівської та студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я7 + Ч311.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595416 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Потоцкая М. Ю. 
Особенности изменения аффективного компонента эмоций у больных параноидной шизофренией / М. Ю. Потоцкая // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 109-113. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Проаналізовано результати дослідження афективного компонента емоцій (емоційного переживання). Доведено, що у випадках параноїдної шизофренії значною мірою зруйновано афективний компонент позитивних емоцій. Відзначено, що зміни позитивних емоцій мають характер дефіцитарних внаслідок зниження їх частоти, інтенсивності, активуючого впливу. З'ясовано, що позитивні емоції сприймаються як менш приємні на відміну від негативних. Зроблено висновок, що під час хвороби збільшується частота зміни негативних емоцій, яка поєднується зі зменшенням інтенсивності й активуючого впливу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р645.090-354 + Ю948.11-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лысенко И. П. 
Психологическая коррекция синдрома психической зависимости у больных наркоманией и алкоголизмом / И. П. Лысенко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 216-221. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Представлено програму психокорекційних впливів на різні підструктури особистості, що підтримують синдром психічної залежності. Дезактуалізація мотиваційного компонента психічної залежності здійснюється шляхом підвищення особистісної цінності мотивів утримання від зловживання; інтелектуального компонента зловживання - через аналіз особистісних втрат у всіх сферах життя, що їх зазнав пацієнт через зловживання; емоційного - за допомогою навчання пацієнтів способам конструктивного виразу емоцій та вмінням одержувати позитивні емоції від своїх реальних досягнень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-82 + Р645.021

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Огінова І. О. 
Індивідуальна поведінка тварин : Навч. посіб. / І. О. Огінова; Дніпропетр. держ. ун-т. - Д., 2000. - 46 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Висвітлено основні форми індивідуальної поведінки тварин. Розкрито її структуру та визначено головні чинники. Розглянуто основні складові частини деяких психологічних процесів, які мають спільну біологічну природу у тварин і людини: безумовні рефлекси, інстинкти, емоції, елементарну розумову діяльність, навчання, орієнтовно-дослідницьку діяльність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю922.37я73

Шифр НБУВ: Р90312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сєрякова І. І. 
Інтенсифікація емотивного значення в номінаціях посмішки (на матеріалі англійської мови) / І. І. Сєрякова, О. А. Янова // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 244-252. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Проаналізовано номінацію посмішки з позицій теорії інтенсивності. Розглянуто посмішку як невербальний знак емоції, мовні засоби її передачі - як емотивні номінації. Запропоновано схему розміщення різнорівневих мовних засобів опису посмішки за шкалою інтенсивності виразу емоції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-315.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ткачова Н. О. 
Взаємообумовленість розвитку інтелектуальної й емоційної сфер особистості учня в процесі формування його персональних цінностей / Н. О. Ткачова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 14. - С. 64-73. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито сутність персональних цінностей людини, висвітлено взаємообумовленість розвитку інтелектуальної й емоційної сфери учня в процесі формування його персональних цінностей, проаналізовано методику здійснення цього процесу в умовах шкільних занять.

Раскрыта сущность персональных ценностей человека, освещается взаимообусловленность развития интеллектуальной и эмоциональной сфер личности ученика в процессе формирования его персональных ценностей, проанализирована методика осуществления этого процесса в условиях школьных занятий.

In the given paper the nature of personal values of the person is uncovered, the interconditionality of development of intellectual and emotional orbs of the person of the schoolboy is illuminated during shaping his personal values, the procedure of exercise of this process in conditions of school occupations is parsed.


Ключ. слова: персональна цінність, ціннісна свідомість, емоції, вищі почуття
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 4. Педагогічні науки / ред.: В. К. Демиденко. - Бердянськ, 2004. - 202 с. - укp.

Розглянуто рефлексію як педагогічну умову навчальної етичної діяльності студентів. Проаналізовано творчу діяльність особистості в контексті гуманізації навчально-виховного процесу, а також вплив фразеологічних одиниць на мовленнєву культуру учнів. Охарактеризовано тенденції розвитку фізики як навчального предмета в середній загальноосвітній школі України, наведено гносеологічний аналіз змісту поняття "готовність" особистості до безперервної освіти. Висвітлено уявлення про фундаментальні емоції людини як складової емоційної культури дошкільника, а також погляди педагогів-гуманістів щодо музичної освіти.

Рассмотрена рефлексия как педагогическое условие учебной этической деятельности студентов. Проанализированы творческая деятельность личности в контексте гуманизации учебно-воспитательного процесса, а также влияние фразеологических единиц на речевую культуру учеников. Охарактеризованы тенденции развития физики как учебной дисциплины в средней общеобразовательной школе Украины, приведен гносеологический анализ содержания понятия "готовность" личности к непрерывному образованию. Освещены представления о фундаментальных эмоциях человека как составляющей части эмоциональной культуры дошкольника, а также взгляды педагогов-гуманистов на музыкальное образование.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Старовойтенко Н. В. 
Основи психології та педагогіки / Н. В. Старовойтенко, Н. М. Фоміна; Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси, 2005. - 216 c. - Бібліогр.: с. 185-189. - укp.

Розглянуто психічні процеси (відчуття, сприймання, увагу, пам'ять, мислення, уяву), стани та властивості особистості, закономірності людської психіки. Розкрито суть понять про характер, емоції, почуття, здібності, спілкування, вольову поведінку. Показано загальнокультурне значення педагогіки, а також роль психологічних знань у життєдіяльності людини.

Рассмотрены психические процессы (ощущение, восприятие, внимание, память, мышление, представление), состояния и свойства личности, закономерности человеческой психики. Раскрыта сущность понятий о характере, эмоциях, чувствах, способностях, общении, волевом поведении. Показаны общекультурное значение педагогики, а также роль психологических знаний в жизнедеятельности человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Щерба С. П. 
Філософія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. П. Щерба, В. К. Щедрін, О. А. Заглада; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2004. - 216 c. - Бібліогр.: с. 208-213. - укp.

Визначено основні поняття, категорії, засоби, методи, функції та проблеми філософії. Зроблено спробу створити методику формування філософського мислення - вміння оперувати поняттями, обгрунтовувати нові ідеї, критикувати хибні судження, визначати взаємозв'язки між явищами та аналізувати протиріччя. Досліджено основні школи та тенденції розвитку світової філософської науки. Доведено, що жодна з розглянутих концепцій не є абсолютно істинною. Встановлено, що лише загальнолюдські цінності визначають рівень відповідності філософської системи або школи насущним проблемам сучасності. Визначено особливий статус філософії як галузі знань, що проявляється у своєрідному стилі, специфічних способах обгрунтування та доказовості, а також здатності впливати на інтелект, емоції та розвиток духовних здібностей особи.

Определены основные понятия, категории, средства, методы, функции и проблемы философии. Сделана попытка создать методику формирования философского мышления - умения оперировать понятиями, обосновывать новые идеи, критиковать ложные суждения, определять взаимосвязи между явлениями и анализировать противоречия. Исследованы основные школы и тендендции развития мировой философской науки. Доказано, что ни одна из рассмотренных концепций не является абсолютно истинной. Обосновано, что лишь общечеловеческие ценности определяют уровень соответствия философской системы или школы современным насущным проблемам. Установлен особенный статус философии как отрасли знаний, что проявляется в своеобразном стиле, специфических способах обоснования и доказательства, а также способности влиять на интеллект, эмоции и развитие духовных качеств личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лівенцова В. А. 
Формування потреби в фізичному вдосконаленні - найважливіший фактор здорового способу життя майбутніх учителів / В. А. Лівенцова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 39-42. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що формування потреби в фізичному вдосконаленні - найважливіший фактор здорового способу життя майбутніх учителів, який охоплює всі сторони фізичного виховання і дозволяє виступити базовим компонентом формування фізичної культури студента, коли цінності цієї сфери культури стають для нього внутрішнім надбанням і об'єктивною життєвої потребою, як один з найголовніших факторів здорового способу життя.

Рассмотрено формирование потребности усовершенствования учителей физического воспитания, которое позволяет выступить базовым компонентом формирования физической культуры студента, когда ценности этой сферы культуры становятся для него внутренним приобретением и объективной жизненной потребностью. Это является одним из самых главных факторов здорового способа жизни.

Physical education's necessity of future teachers envelops all sides of Physical culture and advances base component of the formation student's physical culture when values if these spheres become inside acquisition for it and life necessity. This is one of the main facts of the healthy life.


Ключ. слова: форми спілкування, інтелектуальне виховання особистості, емоції, фізичне виховання, майбутні вчителя, соціальна активність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Коновалова В. О. 
Юридична психологія : Акад. курс. Підруч. для студ. юрид. спец. вищ. навч. закл. / В. О. Коновалова, В. Ю. Шепітько; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. - К. : ВД "Ін Юре", 2004. - 424 c. - Бібліогр.: с. 405-413. - укp.

Висвітлено проблеми загальної, юридичної, кримінальної та пенітенціарної психології, встановлено психологічні закономірності у системі "людина - право". Викладено методологічні засади юридичної психології, встановлено її зв'язки з іншими науками. Проаналізовано особливості використання методу тестування в юридичній практичній діяльності. Розкрито суть понять процесуальної діяльності, вмінь, навичок, волі та вольової дії, емоції та почуттів, темпераменту, особистості, судово-психологічної експертизи, судового допиту, злочину, особи злочинця, захисної домінанти.

Освещены проблемы общей, юридической, уголовной и пенитенциарной психологии, установлены психологические закономерности в системе "человек - право". Изложены методологические основы юридической психологии, установлены ее связи с другими науками. Проанализированы особенности использования метода тестирования в юридической практической деятельности. Раскрыто содержание понятий процессуальной деятельности, умений, навыков, воли и волевого действия, эмоции и чувств, темперамента, личности, судебно-психологической экспертизы, судебного допроса, преступления, личности преступника, защитной доминанты.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661418 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві / ред.: А. С. Насімчук. - Луцьк, 2002. - 303 с. - (Зб. наук. пр. Волин. держ. ун-ту ім. Л.Українки; Т. 1). - укp.

Розглянуто особливості формування та розвитку в Україні науково-методичної думки у сфері фізичної культури в першій половині ХХ ст., а також лексикографічного впорядкування української спортивної термінології наприкінці даного періоду. Розкрито зміст і наведено пріоритетні напрямки валеологічної освіти. Висвітлено проблеми вдосконалення механізму державного управління сферою фізичної культури та спорту. Проаналізовано стан системи оздоровчої освіти в країні. Розглянуто біомеханічний контроль як елемент комплексного контролю у процесі фізичного виховання, а також емоції як пусковий елемент у вихованні інтересу в учнів до занять фізичною культурою.

Рассмотрены особенности формирования и развития в Украине научно-методической мысли в сфере физической культуры в первой половине ХХ ст., а также лексикографического упорядоточения украинской спортивной терминологии в конце данного периода. Раскрыто содержание и приведены приоритетные направления валеологического образования. Освещены проблемы усовершенствования механизма государственного управления сферой физической культуры и спорта. Проанализировано состояние системы оздоровительного образования в стране. Рассмотрен биомеханических контроль как элемент комплексного контроля в процессе физического воспитания, а также эмоции как пусковой элемент в воспитании интереса у учеников к занятиям физической культуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Грицюк В. І. 
Вплив ігрової діяльності на розвиток емоційно-вольової сфери розумово відсталих молодших школярів / В. І. Грицюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 11. - С. 42-45. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Використання розроблених умов ігрової діяльності в корекційно-відновлювальному процесі допоміжної школи дозволило не тільки забезпечити активну участь дітей-олігофренів в рухливих іграх, диференціацію ігрових завдань у відповідності з типологічними й індивідуальними вадами розвитку, але і створити засоби психолого-педагогічного стимулювання, сформувати наступність і чітку систему запровадження гри в практичну діяльність.

Использование разработанных условий игровой деятельности в коррекционно-восстановительном процессе вспомогательной школы позволило не только обеспечить активное участие детей-олигофренов в подвижных играх, дифференциацию игровых задач в соответствии с типологическими и индивидуальными особенностями указанных учеников, но и создать средства психолого-педагогического стимулирования, сформировать преемственность и четкую систему внедрения игры в практическую деятельность.

Usages of designed conditions of game activity in correctional reduction process of auxiliary school has allowed not only to supply fissile participation of children in mobile games, differentiation of game problems pursuant to typological and specific features of the abnormal schoolboys, but also to create means of psychologic pedagogical stimulation, to form eligibility and legible system of an intrusion of the game in practical activity.


Ключ. слова: школяр, гра, емоції, розвиток
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пістун І. П. 
Працездатність та здоров'я людини : Навч. посіб. / І. П. Пістун, М. К. Хобзей, Г. В. Сілін; ред.: І. П. Пістун; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Афіша, 2003. - 280 c. - Бібліогр.: 42 назв. - укp.

Розглянуто особливості фізіологічної надійності людини, зокрема, аналізатори (зоровий, слуховий, вестибулярний, смаковий, нюховий, шкірний, руховий, вісцеральний), і психологічної надійності (пам'ять, емоції, сенсомоторні реакції, увага, мислення, воля, характер, темперамент) та їх вплив на працездатність. Проаналізовано фактори, які знижують працездатність (конфлікти, наркоманія, алкоголізм, втома та перевтома, хворобливий стан), і шляхи її підвищення через оздоровчу фізичну культуру, медико-біологічні та психологічні засоби, профдобір та профорієнтацію.

Рассмотрены особенности физиологической надёжности человека, в частности анализаторы (зрительной, слуховой, вестибулярный, вкусовой, нюховой, кожный, двигательный, висцеральный), и психологической надёжности (память, эмоции, сенсомоторные реакции, внимание, мышление, воля, характер, темперамент) и их влияние на трудоспособность. Проанализированы факторы, снижающие трудоспособность (конфликты, наркомания, алкоголизм, усталость и переутомление, болезненное состояние), и пути повышения через оздоровительную физическую культуру, медико-биологические и психологические средства, профдобор и профориентацию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Крисаченко В. С. 
Україна: природа і люди / В. С. Крисаченко, О. І. Мостяєв; Нац. ін-т стратег. дослідж. - 2-е вид., переробл. і доповн. - К., 2002. - 623 c. - укp.

Розкрито формотворче значення природи для українського суспільства, передумови становлення сучасної біосферології, характер життєдіяльності людини у реальному світі. Проаналізовано формування образу України в інших народів. Розглянуто природні умови розвитку українського етносу, проблему синтезу у концепції етногенезу. Описано географічну специфіку народонаселення країни, популяційну динаміку українського етносу, вплив антропогенних чинників забруднення довкілля на стан здоров'я населення України. Висвітлено напрямки взаємовпливу довкілля та української культури, вплив довкілля на емоції та інтуїцію, природи на мову. Викладено екологічні та правові аспекти взаємодії людини та довкілля на теренах України. Наведено основні відомості з географії країни.

Раскрыты формотворческое значение природы для украинского общества, предпосылки становления современной биосферологии, характер жизнедеятельности человека в реальном мире. Проанализировано формирование образа Украины у других народов. Рассмотрены природные условия развития украинского этноса, проблема синтеза в концепции этногенеза. Описаны географическая специфика народонаселения страны, популяционная динамика украинского этноса, влияние антропогенных факторов загрязнения окружающей среды на состояние здоровья населения Украины. Освещены направления взаимовлияния окружающей среды и украинской культуры, влияние окружающей среды на эмоции и интуицию, природы на речь. Изложены экологические и правовые аспекты взаимодействия человека и окружающей среды на территории Украины. Приведены основные сведения по географии страны.


Індекс рубрикатора НБУВ: А73 + Т52(23=УКР) + Б1(4УКР) + Б2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС37293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Медведєва Л.  
Англо-український словник : Мовленнєві ідіоми, вигуки, звуконаслідування / Л. Медведєва, Н. Холден. - К. : Дніпро, 2003. - 536 c. - Бібліогр.: с. 519-529. - укp.

Розкрито зміст понад 4 000 англійських прагматичних (мовленнєвих) ідіом і вигуків, які виражають різноманітні наміри мовця - подяку, вибачення, поздоровлення, привітання, згоду, прохання, передають різні емоції, що супроводжують висловлювання - захоплення, невдоволення, роздратування, здивування, а також виконують комунікативно- та текстоорганізуючу роль. Розкрито зміст звуконаслідувальних слів та виразів, що передають у мовленні звуки тварин і звернення до них людей.

Раскрыто содержание более 4 000 английских прагматических (речевых) идиом и произношений, выражающих разнообразные намерения говорящего - благодарность, извинение, поздравления, приветствие, согласие, просьбу, передающих различные эмоции, сопровождающие высказывания: увлечение, неудовольствие, раздражение, удивление, а также выполняющих коммуникативно- и текстоорганизующую роль. Раскрыто содержание звукоподражательных слов и выражений, передающих в речи звуки животных и обращения к ним людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-433 + Ш141.4-433

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Русова С. Ф. 
Вибрані педагогічні твори : у 4 кн. Кн. 3 / С. Ф. Русова. - Чернігів : РВК "Деснян. правда", 2008. - 240 c. - укp.

Наведено твори С.Ф.Русової - видатного українського педагога, державного та громадського діяча, письменниці, автора концепції національного дитячого садка та школи, в яких обгрунтовано філософські, соціологічні та психологічні основи педагогічної науки. Розглянуто такі питання, як індивідуальність учителя, фактори виховання, інстинкт мови, воля, розум, емоції. Висвітлено погляди педагога на розвиток позашкільної освіти та організацію книгозбірень.

Приведены произведения С.Ф.Русовой - выдающегося украинского педагога, государственного и общественного деятеля, писательницы, автора концепции национального детского сада и школы, в которых обоснованы философские, социологические и психологические основы педагогической науки. Рассмотрены такие вопросы, как индивидуальность учителя, факторы воспитания, инстинкт языка, воля, разум, эмоции. Освещены взгляды педагога на развитие внешкольного образования и организацию библиотек.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52-8Русова,С.

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350778/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Скрипченко О. В. 
Загальна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, Т. Зелінська, Т. Лисянська. - К. : Просвіта, 2005. - 464 c. - Бібліогр.: с. 457. - укp.

Висвітлено питання загальної психології на підставі генетично-модельованого підходу з урахуванням сучасних досягнень української та зарубіжної психології. Розкрито суть понять про відчуття, сприймання, пам'ять, мислення, уяву, увагу, почуття та емоції, волю, характер, темперамент, спілкування, здібності. Розглянуто діяльність як суттєвий вид активності людини, запропоновано класифікацію вольових якостей особистості.

Освещены вопросы общей психологии на основе генетически-моделированного подхода с учетом современных достижений украинской и зарубежной психологии. Раскрыта сущность понятий о чувствах, восприятии, памяти, мышлении, представлении, внимании, чувствах и эмоциях, воле, характере, темпераменте, общении, способностях. Рассмотрена деятельность как существенный вид активности человека, предложена классификация волевых качеств личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Варій М. Й. 
Загальна психологія : підруч. / М. Й. Варій; Львів. держ. ун-т внутр. справ. - 2-ге вид., виправл. і доповн. - К. : Центр учб. л-ри, 2007. - 967 c. - укp.

Розкрито етапи історичного розвитку, теоретичні аспекти, принципи, методи, основні наукові поняття та закономірності психології. Розглянуто структуру та особливості функціонування центральної нервової системи людини, сутність людської психіки, причини та наслідки ненормативного психічного розвитку. Наведено інформацію про біопсихічну, ментально-психічну, інтраіндивідуальну підструктури особистості, фрустраційні, комунікативні та інтелектуальні емоції, фази й ознаки вольових дій, види здібностей, психічні стани, регулятори та продукти психомоторики, різновиди мовлення. Розкрито сутність таких понять, як відчуття, сприйняття, пам'ять, мислення, уява. Розглянуто можливості ідентифікації емоцій іншої людини за мімікою та пантомімікою. Описано особливості психологічного захисту у дітей.

Раскрыты этапы исторического развития, теоретические аспекты, принципы, методы, основные научные понятия и закономерности психологии. Рассмотрены структура и особенности функционирования центральной нервной системы человека, сущность человеческой психики, причины и последствия ненормативного психического развития. Приведена информация о биопсихической, ментально-психической, интраиндивидуальной подструктурах личности, фрустрационных, коммуникативных и интеллектуальных эмоциях, фазах и признаках волевых действий, видах способностей, психических состояниях, регуляторах и продуктах психомоторики, разновидностях речи. Раскрыта сущность таких понятий, как ощущение, восприятие, память, мышление, воображение. Рассмотрены возможности идентификации эмоций другого человека по мимике и пантомимике. Описаны особенности психологической защиты у детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю93я73-1

Шифр НБУВ: ВС44494 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського