Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (14)Книжкові видання та компакт-диски (18)
Пошуковий запит: (<.>K=АНІМАЦІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Обідник Д. Т. 
Комп'ютерна анімація : Навч. посіб. / Д. Т. Обідник; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2004. - 123 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто основні поняття комп'ютерної анімації, принципи формування зображень та сучасні формати графічних та анімаційних файлів. Охарактеризовано існуючі засоби створення анімації та види її програмного забезпечення. Досліджено технології інтерактивної Web-анімації (Flash-технології), визначено їх переваги, розглянуто базові поняття та особливості використання інструментів програми Flash. Наведено характеристику тривимірної комп'ютерної графіки. Розглянуто методи створення анімації засобами ImageReady та CorelDRAW. Визначено перспективи розвитку сучасних методів та засобів комп'ютерної анімації.

Рассмотрены основные понятия компьютерной анимации, принципы формирования изображений и современные форматы графических и анимационных файлов. Охарактеризованы существующие средства создания анимации и виды ее програмного обеспечения. Исследованы технологии интерактивной Web-анимации (Flash-технологии), установлены их преимущества, рассмотрены базовые понятия и способы применения инструментов программы Flash. Установлены особенности трехмерной компьютерной графики. Рассмотрены методы создания анимации с помощью ImageReady и CorelDRAW. Определены перспективы развития современных методов и средств компьютерной анимации.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.632.8я73

Шифр НБУВ: ВА653212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Килимистий С. М. 
Анімація в туризмі : навч. посіб. / С. М. Килимистий; Федер. профспілок України, Ін-т туризму. - К., 2007. - 188 c. - Бібліогр.: с. 183-186. - укp.

Запропоновано концепцію анімаційної діяльності у туризмі. Викладено питання теорії, методології та практичної діяльності рекреаційної та туристичної анімації. Висвітлено особливості зародження та розвитку анімаційних форм дозвілля стародавнього світу (Греції, Риму), епохи Ренесансу. Описано види та форми рекреаційної анімації. Розглянуто карнавал як складову туристичної анімації, анімацію як складову екскурсії, азартну гру як основу туристично-ігрової анімації. Проаналізовано особливості формування професійної майстерності аніматора у даній сфері.

Предложена концепция анимационной деятельности в туризме. Изложены вопросы теории, методологии и практической деятельности рекреационной и туристической анимации. Освещены особенности зарождения и развития анимационных форм досуга древнего мира (Греции, Рима), эпохи Ренессанса. Описаны виды и формы рекреационной анимации. Рассмотрены карнавал как слагаемая туристической анимации, анимация как составная часть экскурсии, азартная игра как основа туристко-игровой анимации. Проанализированы особенности формирования профессионального мастерства аниматора в данной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Євсєєв О. С. 
Комп'ютерна анімація : конспект лекцій / О. С. Євсєєв, Н. І. Прибиткова; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2007. - 104 c. - укp.

Висвітлено теоретичні положення комп'ютерної анімації, наведено рекомендації щодо її розробки для різних сфер застосування. Розкрито можливості використання векторного морфінгу як однієї з найбільш перспективних технологій створення анімації. Наведено характеристику сучасних інструментальних засобів для створення анімації, зокрема, Macromedia Flash, 3D MAX Studio, Adobe ImageReady, а також мови програмування ActionScript. Розроблено рекомендації щодо застосування шарів і символів у процесі створення анімації. Розкрито можливості використання технології Macromedia Flash для проведення презентацій і розробки рекламної продукції.

Рассмотрены теоретические положения компьютерной анимации, даны рекомендации по ее разработке для различных сфер применения. Раскрыты возможности использования векторного морфинга как одной из наиболее перспективных технологий создания анимации. Дана характеристика современных инструментальных средств для создания анимации, в частности, Macromedia Flash, 3D MAX Studio, Adobe ImageReady, а также языка программирования ActionScript. Обоснованы рекомендации по применению шаров и символов в процессе создания анимации. Раскрыты возможности использования технологии Macromedia Flash для проведения презентаций и разработки рекламной продукции.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.632.8 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лесіна Т. М. 
Анімація як інноваційний напрям соціально-педагогічної роботи в Польщі / Т. М. Лесіна // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 2. - С. 101-106. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано сутність анімації як інноваційного напряму соціально-педагогічної діяльності, охарактеризовано зміст і специфіку анімаційної діяльності в системі соціальної роботи в Польщі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Волик Л. 
До питання еволюції поняття "соціокультурна анімація" / Л. Волик // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 6. - С. 141-148. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

З'ясовано сутність поняття "соціокультурна анімація" і окреслено тенденції в еволюції терміна в педагогічному контексті. Визначено структурні компоненти системи анімаційної діяльності і виділено основні та додаткові критерії її класифікації за типами.Розкрито ключові форми анімаційної діяльності педагога в сучасних освітніх умовах та наведено складові структури професійної підготовки майбутніх педагогів до виконання широкого спектру функцій: організатора навчального процесу, класного керівника, пропагандиста педагогічних знань, соціального психолога/педагога, аніматора. Підкреслено, що анімаційна педагогіка, предметом якої є зміст, методи, форми й особливості педагогічного впливу анімації, відображає новий етап у розвитку освітньо-виховного потенціалу.

Выяснена сущность понятия "социокультурная анимация" и очерчены тенденции в эволюции термина в педагогическом контексте. Определены структурные компоненты системы анимационной деятельности и выделены основные и дополнительные критерии ее классификации по типам. Раскрыты ключевые формы анимационной деятельности педагога в современных образовательных условиях и приведены составляющие структуры профессиональной подготовки будущих педагогов к выполнению широкого спектра функций: организатора учебного процесса, классного руководителя, пропагандиста педагогических знаний, социального психолога/педагога, аниматора. Подчеркнуто, что анимационная педагогика, предметом которой является содержание, методы, формы и особенности педагогического влияния анимации, отображает новый этап в развитии образовательно-воспитательного потенциала.

The article considers the question of the evolution of the definition of the "socio-cultural animation", determines its essence and structure different stages.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Волик Л. В. 
Анімація як нове явище вітчизняної педагогічної науки / Л. В. Волик // Шлях освіти. - 2009. - № 1. - С. 6-9. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано термін "анімація", що дедалі більше використовується для позначення різних явищ у сферах соціальної практики, але насамперед у спектрі інноваційних технологій. Анімацію представлено як соціокультурний та психолого-педагогічний феномен, пояснення якому знайдено в його етимології. Звернено увагу на генезу виникнення поняття анімації, що має теологічне походження і широкі лінгвістичні межі з використанням в багатьох сучасних мовних культурах. Педагогічну анімацію розглянуто як соціальне явище, соціально-педагогічну систему і спеціальну професійну діяльність педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Волик Л. В. 
Комп'ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти / Л. В. Волик // Шлях освіти. - 2011. - № 2. - С. 29-33. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано пріоритетність та актуальність медіаосвіти у сучасному освітньому просторі. Розкрито зміст та наведено етапи Концепції впровадження медіаосвіти в Україні як важливої складової модернізації освіти. Розглянуто досвід упровадження медіаосвіти у ВНЗ та охарактеризовано форми медійної педагогіки. Проаналізовано процес розробки курсу "Комп'ютерна графіка та анімація як засіб медіаосвіти": структуру курсів комп'ютерної анімації в межах медіаосвіти, форми та методи навчання, критерії відбору анімаційного пакету, зміст теоретичного й практичного курсу, розробка відповідного навчально-методичного забезпечення. Визначено ключові принципи, що покладені в основу зазначеного курсу. Наголошено, що стрімкий розвиток медіапедагогіки та медіаосвіти зумовлює потребу освітньої системи України в нових спеціальностях - "медіапедагог", "аніматор".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 р + З970.63 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тверезовська Н. 
Комп'ютерна графіка й анімація у системі вищої освіти / Н. Тверезовська // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 25-28. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти використання комп'ютерних технологій в освітній галузі як засобу універсального пізнання, що дозволяє засвоїти та переробити великий обсяг інформації. Підкреслено, що прикладне застосування комп'ютерної анімації в різноманітних сферах сприяє підвищенню інтересу до навчання, дозволяє змінити технологію надання освітніх послуг. Акцентовано увагу на тому, що заняття з використанням мультимедійних технологій вимагають значної підготовчої діяльності педагога.

Рассмотрены некоторые аспекты использования компьютерных технологий в образовательной отрасли как средство универсального познания, которое позволяет усвоить и переработать большой объем информации. Подчеркнуто, что прикладное применение компьютерной анимации в разнообразных сферах способствует повышению интереса к учебе, позволяет изменить технологию предоставления образовательных услуг. Акцентировано внимание на том, что занятия с использованием мультимедийных технологий требуют значительной подготовительной деятельности педагога.

Psychological and pedagogical bases of forming of creative capabilities of future teachers of primary school are examined in the article. An educational process at high pedagogical school must form independent, creatively intellectual personality of future teacher. That is why the main task of higher educational establishments is direction of the actions in the process of an educational work on purposeful development of capabilities of personally, forming of positive attitude toward creation, realization of work in direction of capture students by strategies and tacticians of creative decision of any pedagogical problems.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + З970.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кушнірук А. С. 
Створення анімованих презентацій у Microsoft PowerPoint до текстових задач шкільного курсу математики / А. С. Кушнірук, О. Л. Михайлова // Наша шк.. - 2012. - № 6. - С. 77-80. - Бібліогр.: 4 назви. - укp. - рус.

Обгрунтовано доцільність використання інноваційних технологій в освіті, зокрема в процесі розв’язання задач зі шкільного курсу математики. Розкрито переваги застосування комп’ютерної техніки та програмного забезпечення для унаочнення навчального матеріалу порівняно із традиційними засобами наочності. Аргументовано застосування програмного забезпечення Microsoft Power Point для візуалізації умов текстових задач зі шкільного курсу математики. Запропоновано підходи до анімаційного відображення типових умов задачі засобами Microsoft Power Point. Охарактеризовано основні інструменти роботи в програмному забезпеченні майстра презентацій. Наведено рекомендації до змістовного наповнення презентації в цілому, окремого слайду та деяких видів анімації. Приклади роботи в майстрі презентацій наведено на рисунках.

Обоснована целесообразность использования инновационных технологий в образовании, в частности в процессе решения задач из школьного курса математики. Раскрыты преимущества применения компьютерной техники и программного обеспечения для иллюстрации учебного материала по сравнению с традиционными средствами наглядности. Аргументировано применение программного обеспечения Microsoft Power Point для визуализации условий текстовых задач из школьного курса математики. Предложены подходы к анимационному отображению типичных условий задачи средствами Microsoft Power Point. Охарактеризованы основные инструменты работы в программном обеспечении мастера презентаций. Даны общие рекомендации к содержательному наполнению презентации в целом, отдельного слайда и некоторых видов анимации. Примеры работы в мастере презентаций приведены на рисунках.

Proved is the expediency of the use of innovative technologies in education, in particular in the process of solving the problems of school course of mathematics. Indicated are the advantages of the use of computer equipment and software to illustrate the educational material compared to traditional means of clarity. Reasoned is the application of software Microsoft Power Point to visualize the conditions of word problems of school mathematics. Proposed are the approaches to the animated display of the typical conditions of the problem means Microsoft Power Point. Described are the main tools of the software wizard presentations. Made are the general recommendations to fleshing out the presentation as a whole, individual slide and some animation. Examples of work in the wizard presentations are shown in the figures.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71 + В1 р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сергієнко С. М. 
Виховання культури дозвілля підлітків у позаурочній та позашкільній діяльності засобами педагогічної анімації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. М. Сергієнко; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К., 2013. - 19 c. - укp.

Висвітлено проблему виховання культури дозвілля підлітків (КДП) засобами педагогічної анімації. Уточнено сутність понять "культура дозвілля" та "педагогічна анімація". Розкрито можливості засобів педагогічної анімації у вихованні КДП. Розроблено критерії, показники та виявлено рівні вихованості КДП. Визначено та експериментально перевірено ефективність організаційно-педагогічних умов виховання КДП у позаурочній діяльності загальноосвітньої школи та дитячого закладу оздоровлення та відпочинку засобами педагогічної анімації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шаповал О. В. 
Трансформація кінообразності в контексті застосування цифрових технологій : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.04 / О. В. Шаповал; НАН України, Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського. - К., 2013. - 18 c. - укp.

Розглянуто образну систему ігрових та анімаційних фільмів, в яких використано спецефекти та цифрові технології. Визначено особливості застосування цифрових технологій на різних етапах створення та репрезентації екранного твору. Показано, в який спосіб впровадження інноваційних цифрових технологій у кіновиробництві уможливило застосування будь-яких маніпуляцій з екранним часопростором, зокрема творення віртуальних об'єктів з \i фотографічним кодом зображення \i0 сприяло взаємовпливам ігрового й анімаційного кіно. Зазначено, що сучасна анімація вийшла за видові межі кінематографа, перетворившись на широко та загально використовуваний елемент багатьох сфер екранної культури. Виявлено зміни в жанровій системі й тематиці кінематографа, пов'язані із впровадженням новітніх технологій. Наголошено, що дигітальні технології, оперативний потенціал піксельного зображення, цифровий монтаж та інші інновації, обумовлюючи еволюцію засобів екранної виразності, відкривають нові можливості образотворення в такому технологічному мистецтві, як кіно.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.013 + Щ370.7:З970

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кононенко А. Г. 
Використання електронних засобів навчання на уроках спецтехнології у ПТНЗ / А. Г. Кононенко // Проф.-техн. освіта. - 2013. - № 2. - С. 26-28. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність застосування новітніх засобів навчання спеціальних технологій в ПТНЗ. Розкрито сутність процесу та джерела матеріалів для розробки банку теоретичних знань. Визначено завдання та зміст електронного підручника як новітнього засобу навчання в ПТНЗ. Висвітлено технічні та інформативні переваги електронного підручника у вивченні спеціалізованих процесів та порівняно їх із традиційними засобами унаочнення матеріалу: картами, підручниками, схемами. Наголошено на потребі використання традиційних навчальних засобів та матеріалів для викладання фундаментальних дисциплін. Наведено результати психологічних досліджень впливу використання електронних засобів навчання на процес засвоєння матеріалу учнями. Відзначено роль образного сприйняття та мислення у професійній освіті.

Обоснована необходимость применения новейших средств обучения специальным технологиям в ПТУ. Раскрыта сущность процесса и источники материалов для разработки банка теоретических знаний. Определены задачи и содержание электронного учебника как нового средства обучения в ПТУ. Освещены технические и информативные преимущества электронного учебника в изучении специализированных процессов и по сравнению с традиционными средствами наглядности материала: картами, учебниками, схемами. Отмечена необходимость использования традиционных учебных средств и материалов для преподавания фундаментальных дисциплин. Приведены результаты психологических исследований влияния использования электронных средств обучения на процесс усвоения материала учащимися. Отмечена роль образного восприятия и мышления в профессиональном образовании.

Grounded is the necessity of the use of new learning technologies in special vocational schools. Covered is the essence of the process and sources of materials for the development of theoretical knowledge bank. Indicated are the objectives and content of the electronic textbook as the newest medium of instruction in vocational schools. Elucidated are the technical and informative advantages of an online tutorial to learn specialized processes and compared to traditional means of making manifest the material: maps, textbooks, diagrams. Emphasized is the need to use traditional teaching methods and materials for teaching basic subjects. The results of psychological studies of the impact of electronic learning tools on the process of mastering the material students are shown. Noted is the role of imaginative perception and thinking in professional education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Євсєєв О. С. 
Комп'ютерна анімація : навч. посіб. [для студентів напряму підгот. 6.051501 "Видавничо-поліграфічна справа"] / О. С. Євсєєв; Харків. нац. екон. ун-т ім. С. Кузнеця. - Харків : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014. - 151 c. - Бібліогр.: с. 140-142 - укp.

Наведено основні теоретичні положення та практичні рекомендації щодо розробки комп'ютерної анімації для різних сфер застосування. Розглянуто створення інтерактивних анімаційних додатків як однієї з найбільш перспективних технологій подання інформації в інтернеті. Досліджено інструментальні засоби для створення анімації, а саме Adobe Flash і мову програмування Action Script. Вивчено використання інструментів в анімації, застосування різних типів шарів, видів анімації, створення рекламної продукції на основі анімації.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.632.8 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА793931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Скорик Т. В. 
Соціальна анімація як інноваційна технологія організації дозвілля студентської молоді / Т. В. Скорик, А. В. Вербицька // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 134-142. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто особливості та проблеми проведення молоддю вільного часу, основні форми молодіжного дозвілля, сутність анімації як сучасної форми соціальної роботи у сфері дозвілля молоді. Запропоновано результати емпіричного дослідження впливу соціальної анімації на становлення особистості студента у сфері дозвілля.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.244.2 + С40(4УКР) + Ч481.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пасов Г. 
Анімаційне моделювання механізмів для створення реверсивного, обертального руху / Г. Пасов, В. Венжега, А. Рудик // Техн. науки та технології. - 2016. - № 1. - С. 60-64. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто анімаційне моделювання механізмів для створення реверсивного, обертального руху в різноманітних верстатах та промислових роботах за допомогою секторних та мальтійських передач. Описано складові цих механізмів та перспективи інтерактивного ними керування в подальшому.


Індекс рубрикатора НБУВ: К63-52-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Tongdhamachart N. 
Challenges of Indonesian animation at the global market = Виклики індонезійської анімації на світових ринках / N. Tongdhamachart // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 7. - С. 53-58. - Бібліогр.: 58 назв. - англ.

Проведено оцінювання основних рис анімаційної індустрії Індонезії та виявлено фактори, що прискорюють або стримують вихід індонезійської анімації на світові ринки. Проаналізовано якісні показники, що надало можливість зробити висновок, що індонезійська анімація все ще знаходиться на стадії становлення, однак глобальні виклики вже впливають на неї. Дана креативна галузь має потребу в державній підтримці, розбудові власної бізнес-платформи, а також в якісних кадрових резервах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ІНЗ)830.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Маренич Н. 
Особливості використання рисунку та анімації у відеоіграх / Н. Маренич // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2015. - № 1. - С. 224-231. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено особливості використання рисунку та анімації у відеогрі. Хоча рисунок не є основною лінією у розвитку відеоігор, він займає міцне положення у окремих нішах, серед яких найбільш помітними є жанри квесту, платформеру, стратегії, RPG, екшен, візуальні новели, браузерні й мобільні ігри. Проаналізовано впливи рисунку на гру, від анімаційної стилістики у дизайні персонажів, до структури ігрових рівнів та композиції сцен.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.37 + Щ100.55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937:Мист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Загацька Н. О. 
Комп'ютерна анімація криптографічних алгоритмів на основі flash-технології як засіб подання навчального лекційного матеріалу / Н. О. Загацька // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 25. - С. 105-114. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Cтрімкий розвиток нових інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та інформатизація освіти висувають підвищені вимоги до професійної підготовки майбутніх фахівців з інформатики. Серед найважливіших методичних прийомів, що сприяє посиленню мотиваційної складової навчального процесу і, як наслідок, робить його більш ефективним є використання наочності. Перспективним напрямом втілення дидактичного принципу наочності в життя є застосування мультимедійних технологій. За рахунок візуалізації абстрактних об'єктів та явищ, реалізованої комп'ютерними засобами, підвищується рівень доступності складного для сприйняття навчального матеріалу, забезпечується його оптимальне засвоєння та запам'ятовування студентами. Розглянуто питання вдосконалення лекційного заняття у вищій школі з фахової дисципліни "Криптологія" за допомогою засобів комп'ютерної анімації на основі flash-технології. Обгрунтовано доцільність застосування мультимедійних додатків як на етапі пояснення нового матеріалу, так і у процесі самостійної роботи студентів. Упровадження комп'ютерної анімації криптографічних алгоритмів на основі flash-технології у освітній процес активізує пізнавальну діяльність студентів та розвиває у них інтерес до навчальної дисципліни. Демонстрацію принципів роботи криптографічних алгоритмів пропонується здійснювати із супроводженням анімованих flash-презентацій на базі середовища CrypTool 1.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч23 р30 + З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гресько О. В. 
Візуальна комунікація як основа масово-інформаційної діяльності XXI століття / О. В. Гресько // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - Вип. 1. - С. 4-8. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено візуальні й семіотичні засоби комунікації професійного та побутового характеру. Розглянуто тенденції масово-інформаційної діяльності XXI ст., в основі яких лежить передача інформації за допомогою зображення. Емоційно-психологічну складову візуальної комунікації охарактеризовано на прикладі актуальних подій і основних теоретичних понять: анімація, інфографіка тощо. Роль і місце візуальної комунікації в інформаційній діяльності визначено як пріоритетні й перспективні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Попова О. Ю. 
Застосування когнітивного моделювання для виявлення основних інструментів стимулювання попиту на туристичний продукт / О. Ю. Попова // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2015. - Вип. 3. - С. 122-129. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано основні складові стимулювання попиту на туристичні послуги на рівні туристичної фірми. Запропоновано когнітивну модель впливу методів стимулювання на туристичний потік та виділено 13 складових, що мають найбільший вплив під час формування одноденного туристичного продукту. Оперуючи зміною окремих факторів, досліджено поведінку системи в часі та зроблено висновки про основні інструменти стимулювання попиту на туристичний продукт на рівні фірми.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського