Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (43)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=КОРДОН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кордон М. В. 
Освіта Запорізької Січі / М. В. Кордон // Вісн. Житомир. інж.-технол. ін-ту. Фундамент. та гуманіт. науки, пробл. освіти. - 1999. - № 9. - С. 52-54. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглядається мало вивчене питання історії козацтва - питання культури, зокрема, освіти. Висвітлена роль в цій справі одного з найвидатніших діячів козацької доби - Петра Сагайдачного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)4-294 + Ч33(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69027/фунд. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кордон М. В. 
Українська та зарубіжна культура : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. В. Кордон; Житомир. інж.-технол. ін-т. - Житомир, 2002. - 564 c. - Бібліогр.: с. 549-563. - укp.

Розглянуто предмет вивчення історії української та зарубіжної культури. Висвітлено її історію з найдавніших часів до кінця ХХ ст., зокрема, культуру первісного часу, стародавнього світу (Греції, Риму), епохи середньовіччя (європейських країн, Візантії). Проаналізовано особливості європейської культури ХІХ - ХХ ст. Розкрито суть поняття культури, у контексті світової культури розглянуто українську культуру. Висвітлено розвиток культури Київської Русі, а також української літератури та мистецтва ХІХ - початку ХХ ст. Розглянуто питання розвитку освіти, наукових знань, літератури та мистецтва на різних етапах людської історії.

Рассмотрен предмет изучения истории украинской и зарубежноой культуры. Освещена ее история с древнейших времен до конца ХХ ст., в частности, культуры первобытного периода, древнего мира (Греции, Рима), эпохи средневековья (европейских стран, Византии). Проанализированы особенности европейской культуры ХІХ - ХХ ст. Раскрыто содержание понятия культуры, в контексте мировой культуры рассмотрена украинская культура. Освещено развитие культуры Киевской Руси, а также украинской литературы и искусства в ХІХ - начале ХХ ст. Рассмотрены вопросы развития образования, научных знаний, литературы и искусства на различных этапах человеческой истории.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)0-7я73 + Т3(0)0-7я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА627020 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кордон М. В. 
Українська та зарубіжна культура : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. В. Кордон. - К. : ЦУЛ, 2002. - 508 c. - укp.

Розглянуто питання розвитку освіти, наукових знань, літератури та мистецтва на різних етапах історії людства. Охарактеризовано культуру первіснообщинного ладу, Стародавньої Греції, Риму, Візантії, Київської Русі, Західної Європи в середні віки, культуру епохи еллінізму, Відродження, Просвітництва, досліджено витоки української культури. Детально висвітлено особливості культури України від найдавніших часів до кінця XX ст.

Рассмотрены вопросы развития образования, научных знаний, литературы и искусства на разных этапах развития человечества. Дана характеристика культуры первобытного строя, Древней Греции, Рима, Византии, Киевской Руси, Западной Европы в средние века, культуры эпохи эллинизма, Возрождения, Просветительства, исследованы истоки украинской культуры. Подробно освещены особенности культуры Украины с древнейших времён до конца XX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)0-7 73 + Т3(0)0-7 я73 + Ч11(4УКР) я73 + Ч11(0) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637090 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кордон М. В. 
Українська та зарубіжна культура : Темат. слов.:Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. В. Кордон, В. І. Муляр. - Житомир : ЖІТІ, 2003. - 426 c. - укp.

Подано понад 1 200 статей, які розкривають зміст понять, термінів, знайомлять з основними персоналіями української та зарубіжної культури. Матеріал викладено за основними етапами розвитку культури - від первісного суспільства до сьогодення. Різні культурні епохи людства показано як унікальні та своєрідні, стверджено ідею про органічну єдність світової культури, логічну спадковість всіх її історичних періодів.

Приведены свыше 1200 статей, которые раскрывают смысл понятий, терминов, знакомят с выдающимися персоналиями украинской и зарубежной культуры. Разные культурные эпохи показаны как уникальные и своеобразные, самодостаточные. Утверждена идея о органическом единстве мировой культуры, логической преемственности всех ее исторических периодов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(0)0-7я2 + Т3(4УКР)0-7я2 + Ч11я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639917 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Павлів О. Б. 
Застосування препарату "Систейн" у лікуванні сухого кератокон'юнктивіту при цукровому діабеті / О. Б. Павлів, Г. Я. Павловська, С. Я. Коваль, І. Г. Кордонець // Офтальмол. журн. - 2007. - № 2. - С. 40-42. - Бібліогр.: с. 42. - укp.

Вивчено ефективність використання препарату "Систейн" (фірма Алкон) в лікуванні сухого кератокон'юнктивіту (СКК) у хворих на цукровий діабет (ЦД). Обстежено 76 хворих (152 ока). Доведено систейну ефективність на всіх стадіях СКК і рекомендовано його використання в офтальмологічній практиці для лікування СКК у разі ЦД.

Изучена эффективность использования препарата "Систейн" (фирма Алкон) в лечении сухого кератоконъюнктивита (СКК) у больных с сахарным диабетом. Обследовано 76 больных (152 глаза). Доказана систейна эффективность при всех стадиях СКК и рекомендовано его использование в офтальмологической практике для лечения СКК при СД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р673.401.11-52 + Р415.160.23-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22499 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фітч Т.  
Офтальмологічний словник = Ophthalmic dictionary : Англ.-укр. / Т. Фітч, І. Гут, І. Кордонець, А. Гудзь. - Л. : Кварт, 2006. - 170 c. - укp.

Уперше в Україні розкрито зміст понад 3 000 медичних і офтальмологічних слів і словосполучень двома мовами (українською й англійською), а також понять, які широко використовуються в суміжних дисциплінах, зокрема, анатомії, фізіології, гістології, патофізіології, неврології, загальній медицині та хірургії з метою підвищення рівня теоретичної, дослідної та професійної діяльності лікарів-офтальмологів.

Впервые в Украине раскрыто содержание более 3 000 медицинских и офтальмологических слов и словосочетаний на двух языках (украинском и английском), а также понятий, которые широко применяются в смежных дисциплинах, в частности, анатомии, физиологии, гистологии, патофизиологии, неврологии, общей медицине и хирургии с целью повышения уровня теоретической, исследовательской и профессиональной деятельности врачей-офтальмологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р67 я212 + Ш141.4-434:Р67 + Ш143.21-434:Р67

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кордон М. В. 
Україна - НАТО: історія та сьогодення : навч.-метод. посіб. / М. В. Кордон. - Житомир : Полісся, 2008. - 148 c. - Бібліогр.: с. 139-146. - укp.

Висвітлено історію створення та розвитку НАТО як організації колективної безпеки. Розглянуто питання співробітництва України з Північноатлантичним альянсом, показано шляхи інтеграції України в євроатлантичні структури. Висвітлено перспективи набуття Україною членства в НАТО.

Освещена история создания и развития НАТО як организации коллективной безопасности. Рассмотрены вопросы сотрудничества Украины с Североатлантическим альянсам, показаны пути интеграции Украины в евроатлантические структуры. Освещены перспективы приобретения Украиной членства в НАТО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х915.232.3 + Ц851.11 + Т3(4УКР)64-6 + Т3(0)64-612.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703267 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кордон М. В. 
Європейська та євроатлантична інтеграція України : навч. посіб. / М. В. Кордон; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - К. : Центр учб. л-ри, 2008. - 172 c. - Бібліогр.: с. 168-169. - укp.

Висвітлено історію створення та розвитку ЄС і НАТО, розглянуто питання співробітництва України з даними організаціями та формування її ефективної зовнішньої інтеграційної політики. Охарактеризовано сучасний стан відносин України з ЄС, Світовою організацією торгівлі (СОТ) і НАТО, визначено шляхи її інтеграції в європейські та євроатлантичні структури. Наведено матеріали про Болонський процес, розкрито участь вищої освіти України у болонських перетвореннях. Розглянуто перспективи набуття Україною членства в ЄС, СОТ і НАТО.

Освещена история создания и развития ЕС и НАТО, рассмотрены вопросы сотрудничества Украины с данными организациями и формирования ее эффективной внешней интеграционной политики. Охарактеризовано современное состояние отношений Украины с ЕС, Всемирной торговой организации (ВТО) и НАТО, определены пути ее интеграции в европейские и евроатлантические структуры. Приведены материалы о Болонском процессе, раскрыто участие высшего образования Украины в болонских преобразованиях. Рассмотрены перспективы приобретения Украиной членства в ЕС, ВТО и НАТО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х915.232.5 я73 + Х915.232.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кордонець І. Г. 
Особливості кристалографічної картини слізної рідини у хворих на ретробульбарний неврит і розсіяний склероз / І. Г. Кордонець, Н. Б. Сеньків // Експерим. та клініч. фізіологія і біохімія. - 2004. - № 2. - С. 69-73. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Описаны и проанализированы результаты кристаллографического исследования слезной жидкости 24-х пациентов с ретробульбарным невритом и рассеянным склерозом. Характерные изменения кристаллографической картины слезной жидкости, а также простота и доступность метода позволяют рекомендовать включение его в комплексное обследование больных для дополнительной диагностики и дифференциальной диагностики ретробульбарных невритов при рассеянном склерозе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.016.25-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мартінек Н. А. 
Чутливість бактеріальної флори до антибіотиків під впливом очних засобів з $E bold beta-каротином / Н. А. Мартінек, В. В. Данилейченко, І. Г. Кордонець // Експерим. та клініч. фізіологія і біохімія. - 2004. - № 1. - С. 54-58. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р673.401.1-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16160 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Туряниця А. І. 
Дія пестицидів на ріст бактерій роду IBKlebsiellaD, ізольованих із клінічних і рослинних джерел / А. І. Туряниця, Т. І. Кордон // Наук. вісн. Ужгород. ун-ту. Сер. Біологія. - 2006. - Вип. 18. - С. 179-182. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е422.151.14*716-64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68850/біол. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Кордон Т. І. 
Ефективність субаліну в умовах експериментальної колібактеріальної інфекції : Автореф. дис... канд. біол. наук : 03.00.07 / Т. І. Кордон; НАН України. Ін-т мікробіології і вірусології ім. Д.К.Заболотного. - К., 2005. - 17 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р514.1-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кордонець О. А. 
Лірико-імпресіоністична проза Богдана Лепкого : автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.01 / О. А. Кордонець; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2009. - 18 c. - укp.

Проаналізовано критичну рецепцію прозової спадщини письменника, з'ясовано стильову еволюцію новелістики митця, її проблематику та основні мотиви. Визначено своєрідність фрагментарної прози Б. Лепкого, його новаторство в освоєнні художніх засобів і прийомів імпресіоністичної манери письма. Досліджено лірико-імпресіоністичне начало та стильовий синкретизм повістей письменника з життя західноукраїнської інтелігенції. Виявлено риси індивідуального креаційного новаторства письменника на рівні поетики та проблематики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ПОЛ=411.4)-4 Лепкий Б.534 + Ш5(411.4=4ПОЛ)-4 Лепкий Б.534

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Климова Е. М. 
Изменение цитотоксичности, соотношения белковых фракций и показателей гуморального иммунитета у животных после иммунизации сывороткой крови, содержащей цитотоксические миастогенные факторы / Е. М. Климова, Т. И. Кордон, Е. В. Лавинская, О. В. Звягинцева // Тавр. мед.-биол. вестн. - 2010. - 13, № 1. - С. 96-101. - Библиогр.: 10 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р620.424.9-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16621 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Кордон Ю. В. 
Мікробіологічне обгунтування розробки та медичного застосування антимікробного препарату горостенуо : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 03.00.07 / Ю. В. Кордон; Ін-т мікробіології та імунології ім. І.І.Мечникова АМН України. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377333 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кордоноурі О.  
Використання інсулінових помп у лікуванні цукрового діабету 1 типу у дітей та підлітків / О. Кордоноурі, Р. Хартманн, Т. Данн // Укр. журн. дит. ендокринології. - 2012. - № 3. - С. 75-80. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.

Останніми десятиріччями поширюється використання інсулінових помп в лікуванні цукрового діабету (ЦД) 1 типу у дітей та підлітків. Частими причинами зміни типу інсулінотерапії з багаторазових щоденних ін'єкцій інсуліну на помпову інсулінотерапію (ПІТ) є часті і (або) тяжкі гіпоглікемії, феномен "вранішньої зорі", незадовільний глікемічний контроль, бажання мати більш "гнучкий" спосіб життя, голкофобія. У дітей найменшого та дошкільного віку застосування ПІТ часто розпочинається від моменту встановлення діагнозу ЦД. ПІТ надає змогу встановлювати індивідуальний режим надходження базального інсуліну, а також болюсного, залежно від спожитої їжі, використовуючи різні типи болюсів. Поглиблене та інтенсивне навчання батьків основам і особливостям застосування ПІТ необхідне для розуміння і правильного застосування помпових дозаторів. Зростання доказів, що були одержані в результаті багатоцентрових досліджень, а також в результаті метааналізів рандомізованих контрольованих досліджень у педіатричних пацієнтів, демонструє, що пацієнти на ПІТ здатні досягти кращої компенсації ЦД, одночасно зі зменшенням частоти гіпоглікемій, у порівнянні з тими пацієнтами, що використовують багаторазові щоденні ін'єкції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.415.160.23-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100779 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кордонова А. В. 
Лiнгводидактичнi особливостi процесу іншомовного самонавчання / А. В. Кордонова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 86-90. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано особливості самонавчання студентів іншомовного фонетичного та лексико-граматичного матеріалу, а також видів мовленнєвої діяльності. Запропоновано способи організації самостійної роботи над освоєнням цих аспектів іноземної мови у позааудиторний час.

Проанализированы особенности самообучения студентов иноязычному фонетическому и лексико-грамматическому материалу, а также видам речевой деятельности. Предложены способы организации самостоятельной работы над освоением этих аспектов иностранного языка во внеаудиторное время.

The article analyzes linguistic and didactic peculiarities of students’ self-training and suggests the ways of organization of students’ work at the linguistic and didactic aspects of a foreign language.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кордонова А. В. 
Развитие творческой активности студентов в процессе обучения иноязычной речи / А. В. Кордонова // Наука і освіта. - 2007. - № 3. - С. 138-141. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Висвітлено проблему розвитку творчої активності студентів у процесі навчання іншомовного спілкування. Наведено загальну схему творчого процесу педагога. Розглянуто можливі способи розвитку іншомовної творчості студентів. З'ясовано необхідні умови для розвитку подібної творчості.

Освещена проблема развития творческой активности студентов в процессе обучения иноязычной речи. Приведена общая схема творческого процесса педагога. Рассмотрены возможные способы развития иноязычного речевого творчества студентов. Выяснены необходимые условия для развития подобного творчества.

The article deals with the problem of development of creative activity of students during training speaking another language speech. The corresponding scientific literature on this problematics is analysed. The general circuit of creative process of the teacher is resulted. Probable ways of development of speaking another language speech creativity of students are considered. Necessary conditions for development of similar creativity are found out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кордонова А. В. 
Особенности развития рефлексивной активности студентов в процессе обучения иностранному языку / А. В. Кордонова // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5. - С. 93-96. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Розглянуто особливості розвитку рефлексивної активності студентів у процесі навчання іноземної мови. Встановлено, що в педагогічному аспекті рефлексивна активність розвивається за допомогою самостійного цілеспрямування, самоорганізації власної учбової діяльності, самоконтролі результатів навчання. У лінгвіністичному аспекті рефлексивна активність виявляється в свідомому засвоєнні студентами складних мовних явищ. У мовленнєвому аспекті рефлексивну активність можна розвивати, виробивши власну тактику мовленнєвої поведінки.

Рассмотрены особенности развития рефлексивной активности студентов в процессе изучения иностранных языков. Установлено, что в педагогическом аспекте рефлексивная активность развивается с помощью самостоятельной целеустремленности, самоорганизации, учебной самостоятельности, самоконтроля результатов обучения. В лингвинистическом аспекте рефлексивная активность проявляется в сознательном усвоении студентами сложных языковых явлений, самостоятельной организации их тренировки в предречевой и речевой деятельности.

The features of development of reflexive activity of students are considered in the process of studies of foreign language. It is set that in a pedagogical aspect reflexive activity develops by independent aims of learning, organization of their own educational activity, self-controls of results of studies. In a linguistic aspect reflex activity appears in the conscious mastering the students of the difficult linguistic phenomena. In a мовленнєвому aspect рефлексивну activity can be developed, making own tactic of speech conduct.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кордонова А. В. 
Сущность понятия "самообразование" в философско-педагогическом аспекте / А. В. Кордонова // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 129-132. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Раскрыта сущность понятия "самообразование" в философско-педагогическом аспекте. Выделено несколько подходов к его рассмотрению, в частности, один из них характеризуется пониманием самообразования как процесса целенаправленного и систематического самоусовершенствования, саморазвития личности и ее деятельности; другой - ассоциацией самообразования с познавательной деятельностью человека. Очерчены моменты предметной саморегуляции, которые соотносятся с организацией самообразования. Доказано, что под этим понятием понимают неотъемлемый компонент вузовского обучения, который предполагает такие умения студентов, как: самостоятельное выдвижение целей обучения; программирование процесса обучения; оценивание результатов собственной учебной деятельности; коррекция полученных результатов. Обозначены отличительные особенности процесса самообразования от самостоятельной работы студентов, которая может выступать лишь как начальная форма самообразования, поскольку она остается одной из эффективных форм педагогически управляемого процесса усвоения знаний обучаемыми.

Розкрито сутність поняття "самоосвіта" у філософсько-педагогічному аспекті. Виділено кілька підходів до його розгляду, зокрема, один з них характеризується розумінням самоосвіти як процесу цілеспрямованого та систематичного самовдосконалення, саморозвитку особистості й її діяльності, другий - асоціацією самоосвіти з пізнавальною діяльністю людини. Висвітлено моменти предметної саморегуляції, які співвідносяться з організацією самоосвіти. Доведено, що під цим поняттям розуміють невід'ємний компонент навчання у вищому навчальному закладі, який передбачає такі вміння студентів, як: самостійне висунення цілей навчання; програмування процесу навчання, оцінювання результатів власної навчальної діяльності; корекція одержаних результатів. Позначено відмінності між особливостями процесу самоосвіти та самостійною роботою студентів, яка може виступати лише як початкова форма самоосвіти, оскільки вона залишається однією з ефективних форма педагогічно керованого процесу засвоєння знань учнями.

The essence of the concept of Дself-educationФ in the philosophical and pedagogical aspect. Identified several approaches to considering, in particular, one of them is characterized by self-understanding as a process of deliberate and systematic self-improvement, self-development and its activities, the other - with the self-association of human cognitive activity. Outlines the substantive aspects of self that are correlated with self-organization. It is proved that under this concept to understand an integral component of higher education, which involves such skills of students, such as: self-promotion training purposes, the scheduling of the learning process, evaluation results of our training activities; correction of the results. Marked with thedistinctive features of the self from the students' independent work, which can act only as an initial form of self-education, because it remains one of the most effective forms of pedagogically driven process of learning students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69 + Ч30 в2:Ю2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського