Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=БЕЗЛЮДН$<.>+<.>A=НАТАЛІЯ$<.>+<.>A=ВАЛЕНТИНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Безлюдний О. І. 
Магістерська робота у педагогічному вузі : Посіб. для студ.-магістрантів / О. І. Безлюдний, Л. Є. Ковальов, Ю. М. Краснобокий. - К. : Наук. світ, 2000. - 117 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто процес підготовки магістерської кваліфікаційної роботи у системі педагогічної освіти. Розглянуто питання стосовно логіки, методології та організації наукового дослідження, написання та оформлення наукової праці, а також її захисту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч215 я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Безлюдна Н. В. 
Навчай, розвиваючи : Посіб. для студ. пед. навч. закл. / Н. В. Безлюдна. - К. : Наук. світ, 2001. - 93 c. - Бібліогр.: 205 назв. - укp.

Висвітлено нові підходи до навчання, спрямовані на загальний розвиток учнів, формування системного мислення, що грунтуються на ідеях великого педагога-гуманіста В.О.Сухомлинського. Висвітлено ідеї розвиваючого навчання (РН) українського педагога-гуманіста в контексті європейської педагогічної думки. Досліджено психофізіологію РН молодших школярів у творах В.О.Сухомлинського. Розглянуто питання методично-процесуального забезпечення РН в емпіричному досвіді педагога-новатора.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.2я73

Шифр НБУВ: ВА616720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Безлюдна Н. В. 
Ідеї розвивального навчання молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н. В. Безлюдна; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1998. - 16 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена дослідженню положень В.О.Сухомлинського про розвивальне навчання молодших школярів, яке є основою відповідної технології, що розроблена, виходячи з модифікованого експериментального досвіду "Школи радості" В.О.Сухомлинського. Проведено експериментальне дослідження ефективності розробленої теоретичної моделі розвивального навчання молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Безлюдний Р. О. 
До питання забезпечення соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в США / Р. О. Безлюдний // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 157. - С. 29-32. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання забезпечення соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в США крізь призму інтегрованого навчання, яке на думку американських вчених є педагогічною філософією, яка базується на вірі, що кожна аномальна дитина має бути повноправним членом її шкільної спільноти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Халатов А. А. 
Пленочное охлаждение плоской поверхности двухрядной системой отверстий в сферических углублениях / А. А. Халатов, И. И. Борисов, А. С. Коваленко, Ю. Я. Дашевский, С. Д. Северин, С. В. Шевцов, М. В. Безлюдная // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 3/10. - С. 4-8. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Приведены результаты экспериментального исследования и CFD моделирования пленочного охлаждения плоской поверхности двухрядной системой наклонных отверстий, расположенных в сферических углублениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: З363.3-046

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Безлюдний О. І. 
Виховання дітей в американській та українській сім'ї : монографія / О. І. Безлюдний; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Жовтий О. О., 2012. - 358 c. - Бібліогр.: с. 322-358 - укp.

Розглянуто соціально-історичні засади становлення інституту сім'ї у США й Україні. Здійснено аналіз стану та напрямів нормативно-правової та наукової бази стосовно сім'ї у США й Україні. Виявлено сучасні тенденції розвитку сім'ї як виховної інституції. Проаналізовано специфіку реалізації соціальної роботи з підтримки сім ї у США й Україні. Висвітлено історичні традиції й основні етапи розвитку інституту сім'ї у даних країнах. Наведено соціально-демографічні аспекти життєдіяльності сім'ї в американському й українському суспільстві. Розглянуто проблему законодавчої підтримки сім'ї як виховної інституції. Розкрито роль батьків та особливості її прояву в американській й українській сім'ї. Увагу приділено питанню допомоги батькам у виконанні виховної функції як чинник вдосконалення виховних технологій за умов США й України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч494(4УКР) + Ч494(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759245 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Безлюдна В. І. 
Психологічне сприяння розвитку творчого потенціалу старшокласників / В. І. Безлюдна, Н. В. Корчакова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41. - С. 26-28. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Окреслено основні лінії роботи практичного психолога зі слухачами Малої академії наук учнівської молоді. Проведено дослідження на базі психологічної секції Рівненської Малої академії наук. Виокремлено дві лінії роботи: співпраця з учнями, що працюють у секціях загальноосвітніх наук (географічні, біологічні, краєзнавчі секції) та робота із членами психологічної секції. Зазначено, що первинною лінією роботи є ознайомлення старшокласників із основами психологічних знань: сутністю психіки, її структурою, особливостями розвитку діяльності й особистості людини, віковими та гендерними аспектами функціонування психіки. Проаналізовано, що учні успішно можуть виконувати розробку цілого ряду наукових проблем у сфері психологічної науки.

Очерчены основные линии работы практического психолога со слушателями Малой академии наук учащейся молодежи. Проведено исследование на базе психологической секции Ровенской Малой академии наук. Определены две линии работы: сотрудничество с участниками, которые работают в секциях общеобразовательных наук (географические, биологические, краеведческие секции), а также работа с членами психологической секции. Обращено внимание на то, что первичной линией работы является знакомство старшеклассников с основами психологических знаний: сущностью психики, ее структурой, особенностями развития деятельности и личности человека, возрастными и гендерными аспектами функционирования психики. Проанализировано, что учащиеся успешно могут выполнять разработку целого ряда научных проблем в сфере психологической науки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р-268 + Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Безлюдна В. І. 
Народження другої дитини як фактор розвитку материнської сфери / В. І. Безлюдна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 43. - С. 16-18. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Відзначено, що актуальність психологічного вивчення материнства продиктована протиріччям між гострою демографічною проблемою, пов’язаною з падінням народжуваності, великою кількістю сімей, що розпадаються, збільшенням числа дітей-сиріт за живих батьків та відсутністю цільових програм соціальної та психологічної підтримки сім’ї в цілому і жінки-матері зокрема. Проаналізовано зміни у структурах материнської сфери, що зумовлені виношуванням та народженням другої дитини. Зроблено висновок, що психологічну готовність до материнства можна визначити як складне особистісне утворення, яке передбачає поведінку жінки відносно себе як майбутньої чи реальної матері та до дитини як до ціннісного суб’єкту.

Отмечено, что актуальность психологического изучения материнства продиктована противоречием между острой демографической проблемой, связанной с падением рождаемости, большим количеством семей, что распадаются, увеличением числа детей-сирот при живых родителях и отсутствием целевых программ социальной и психологической поддержки семьи в целом и женщины-матери в частности. Проанализированы изменения в структурах материнской сферы, которые обусловлены вынашиванием и рождением второго ребенка. Сделан вывод о том, что психологическую готовность к материнству можно определить как сложное личностное образование, которое предусматривает поведение женщины относительно самой себя как к будущей или реальной матери и к ребенку как к ценностному субъекту.

Article is devoted to the analysis of changes and developments in the structures of parent sphere, which are determined by a birth of the second child.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*64 + Ю937.3-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Халатов А. А. 
Адаптация k-epsilon модели турбулентности для моделирования пленочного охлаждения за двумя рядами отверстий в сферических углублениях / А. А. Халатов, М. В. Безлюдная, Ю. Я. Дашевский, С. Д. Северин, И. И. Борисов // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 3/12. - С. 4-8. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Приведены результаты численного моделирования пленочного охлаждения плоской пластины при вдуве охладителя через 2 ряда наклонных цилиндрических отверстий в сферическом углублении с относительной глубиной h/d = 0,5. Проведена адаптация k-epsilon модели турбулентности для моделирования подобных течений. Численное моделирование проведено в коммерческом пакете ANSYS CFX 14.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж676.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Безлюдний О. І. 
Насильство над дитиною в сім'ї: теоретичні розвідки американських дослідників / О. І. Безлюдний // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 3. - С. 121-131. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано розробки питання насильства над дитиною в родині в дослідженнях американських учених, а також законодавство США про запобігання насильству над дитиною з 1960-х рр., джерела прояву насильства.

Проанализированы разработки вопроса насилия над ребенком в семье в исследованиях американских ученых, а также законодательство США о предотвращении насилия над ребенком с 1960-х гг., источники проявления насилия.

Analyzed the development of the issue of violence against a child in the family in the research of American scientists, as well as U. S. legislation on the prevention of child abuse, starting with the 1960-ies. last century, the sources of violence.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644*333.73 + Х881.9(7США)121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Халатов А. А. 
Адаптация k-$Ebold epsilon модели турбулентности для моделирования пленочного охлаждения через систему двухрядных отверстий в сферических углублениях / А. А. Халатов, М. В. Безлюдная, Ю. Я. Дашевский, С. Д. Северин, И. И. Борисов // Авиац.-косм. техника и технология. - 2013. - № 7. - С. 87-91. - Библиогр.: 2 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: В253.320.43 в641 + О551.41-042.306

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Безлюдний О. І. 
До питання психолого-педагогічних програм роботи з батьками у США / О. І. Безлюдний // Наука і освіта. - 2012. - № 7. - С. 105-109. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - рус.

Визначено значення психолого-педагогічної діяльності з озброєння батьків необхідними знаннями, уміннями та навичками сімейного виховання. Акцентовано увагу на загальному визнанні терміна «виховання батьків», яким позначають систематично здійснювану теоретично обгрунтовану програму, метою якої є передача учасникам знань, формування в них відповідних уявлень або вмінь з різних аспектів сімейного виховання. Обгрунтовано основні принципи, на яких базується виховання батьків, серед яких - слухати свою дитину, цінувати її думку, запобігати образам дітей, уміти нейтралізувати власну агресію, бажання батьків пізнати самих себе. Наведено етапи успішного розв’язання проблем між членами сім’ї.

Определено значение психолого-педагогической деятельности по вооружению родителей необходимыми знаниями, умениями и навыками семейного воспитания. Акцентировано внимание на общем признании термина «воспитание родителей», которым обозначают систематически осуществляемую теоретически обоснованную программу, целью которой является передача участникам знаний, формирование у них соответствующих представлений или умений по различным аспектам семейного воспитания. Обоснованы основные принципы, на которых базируется воспитание родителей, среди которых - слушать своего ребенка, ценить его мнение, предупреждать обиды детей, уметь нейтрализовать собственную агрессию, желание родителей познать самих себя. Представлены этапы успешного решения проблем между членами семьи.

Defined value of the psychological and educational activities for parents arming the necessary knowledge, skills and abilities of family education. Focused on the general acceptance of the term «education of parents», which denotes systematically carried out by theoretically based program, which aims to transfer knowledge to participants, the formation of their respective representations or skills in various aspects of family education. Justified by the basic principles that underpin the education of the parents, including listening to your child, to appreciate the view of their child, to prevent images of children, to be able to neutralize his own aggression, the parents' desire to know ourselves. Staged of a successful solution to the problem within the family.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Безлюдний О. І. 
Соціально-педагогічні основи сімейного виховання в Сполучених Штатах Америки та Україні: порівняльний аналіз : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. І. Безлюдний; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2013. - 40 c. - укp.

Запропоновано історіографію дослідження проблеми сімейного виховання в США та Україні, представлено методологічні засади її вивчення. Охарактеризовано історичні традиції розвитку інституту сім'ї в США та Україні, з'ясовано сутність сім'ї та її основні функції в цих державах, розкрито соціально-демографічні аспекти життєдіяльності сім'ї в американському й українському суспільствах. З'ясовано сутність сімейного виховання в американській та українській родині, виокремлено чинники, які впливають на характер його реалізації в США та Україні. Проаналізовано законодавчу базу цих країн щодо підтримки сім'ї та сімейного виховання. На основі порівняльного аналізу охарактеризовано особливості виховання дітей у дисфункціональній сім'ї в американському та українському суспільстві, розкрито сутність прийомної сім'ї та специфіку виховання в ній у кожній із країн.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч494(4УКР) + Ч494(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Безлюдний Р. О. 
Виховні технології розвитку життєвої компетентності підлітків з особливими потребами в США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Р. О. Безлюдний; МОНМС України, Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2012. - 20 c. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення та новий підхід до вирішення актуального завдання, що виявляється у вигляді теоретичного обгрунтування виховних технологій розвитку життєвої компетентності підлітків з особливими потребами у США: здійснення виховного процесу в трьох основних площинах (діяльнісній, комунікативній, самосвідомості), обов'язкове проведення шкільного консультування та керівництва в американських освітніх закладах, реалізація інклюзивного змісту виховання через впровадження новітніх форм і методів соціально-педагогічної взаємодії індивіда та соціального оточення. Розроблено рекомендації щодо використання позитивного американського досвіду застосування виховних технологій розвитку життєвої компетентності підлітків з особливими потребами у вітчизняній педагогічній практиці. Уточнено сутність ключових понять дослідження ("життєва компетентність підлітка з особливими потребами", "виховна технологія"). Конкретизовано нормативно-правові основи використання виховних технологій у підготовці підлітків з особливими потребами до активної життєдіяльності в соціумі. Подальшого розвитку набули питання системного підходу до виховання у таких підлітків життєвої компетентності в демократичному суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.4(7СПО) + Ч430.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390247 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Безлюдна В. В. 
Система соціальної роботи з сім'єю в США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / В. В. Безлюдна; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Визначено поняття "система соціальної роботи з сім'єю в США" й охарактеризовано її основні компоненти: мета (надання допомоги сім'ї у вирішенні її життєво важливих проблем), принципи (соціальної справедливості, гуманізму, об'єктивності, толерантності, системності, позитивного образу сім'ї), суб'єкти соціальної роботи (державні та неурядові організації, фізичні особи), об'єкти соціальної роботи (різні типи сімей), змістово-технологічне забезпечення (програми, методи, форми). Обгрунтовано етапи розвитку системи соціальної роботи з сім'єю в США: початок XIX - кінець XIX ст. - зародження волонтерства як добровільного виду допомоги сім'ї, кінець XIX ст. - початок XX ст. - становлення соціальної роботи з сім'єю в громаді, початок XX ст. - 1930-ті pp. - започаткування соціальної роботи з сім'єю в школі, 1930-ті pp. - кінець 1960-х pp. - створення соціальних інститутів підтримки сім'ї, початок 1970-х pp. - донині - розвиток системи соціальної роботи з сім'єю. Представлено класифікацію соціальних програм за такими критеріями: вік дітей (програми для сімей з дітьми дошкільного віку, програми для сімей з дітьми шкільного віку), тип сім'ї (програми для неповних, малозабезпечених, фостерних, кризових сімей, сімей мігрантів і національних меншин), напрям діяльності (пільгові, медичні та просвітницькі програми), рівень охоплення (місцеві/локальні, регіональні, національні програми) й охарактеризовано зміст, форми, методи роботи соціальних працівників у межах цих програм. Розроблено рекомендації творчого використання американського досвіду соціальної роботи з сім'єю в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.4(7СПО) + Ч491.931

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Халатов А. А. 
Влияние режима течения в полусферических углублениях на эффективность пленочного охлаждения плоской поверхности / А. А. Халатов, А. С. Коваленко, С. В. Шевцов, М. В. Безлюдная // Пром. теплотехника. - 2013. - 35, № 2. - С. 5-10. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Приведены результаты сравнительного исследования выдува охладителя через перфорацию и полусферические углубления в условиях турбулентного пограничного слоя. Экспериментально показано, что при некотором сочетании конструктивных и режимных факторов применение полусферических углублений позволяет усилить защитный эффект охладителя по сравнению с перфорацией.


Індекс рубрикатора НБУВ: В253.320.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Безлюднов Д. Э. 
Сеть распределения телекоммуникационных услуг абонентам железнодорожного экспресса / Д. Э. Безлюднов, И. С. Кубасов, К. С. Сундучков // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 796. - С. 119-130. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Описано напрями розвитку концепції інтерактивної гетерогенної телекомунікаційної системи (ІГТС) і місце супутникового радіоканалу в такій мережі. Показано переваги та недоліки супутникової лінії в архітектурі ІГТС. Розглянуто принципи побудови мережі розподілу послуг абонентам залізничного експреса. Розглянуто сигнал на передавальній і приймальній сторонах. Запропоновано мережу розподілу послуг абонентам експреса. Розглянуто ЕМС системи розподілу інформації від центральної станції експреса до абонентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О278

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Халатов А. А. 
Компьютерное моделирование пленочного охлаждения при выдуве охладителя в сферические углубления / А. А. Халатов, М. В. Безлюдная, Ю. Я. Дашевский, С. Д. Северин, А. С. Коваленко // Авиац.-косм. техника и технология. - 2014. - № 7. - С. 77-82. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Приведены сравнительные результаты компьютерного моделирования пленочного охлаждения при подаче охладителя через два ряда цилиндрических наклонных отверстий, расположенных в сферических углублениях и два ряда традиционных наклонных отверстий цилиндрической формы. В расчетах использованы 3 модели турбулентности и показано, что LRR модель напряжений Рейнольдса показывает лучшие результаты при сравнении с экспериментальными данными. Выполнено сравнение средней эффективности пленочного охлаждения двух вышеуказанных схем. Показано, что подача охладителя в сферические углубления существенно повышает эффективность пленочного охлаждения, уменьшает влияние парного вихря, формируемого в струе охладителя, и снижает неравномерность распределения охладителя в поперечном направлении.


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-042.306

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Безлюдний О. 
Особливості формування вмінь і навичок роботи з іншомовним текстом зі спеціальності / О. Безлюдний // Нова пед. думка. - 2014. - № 2. - С. 52-55. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто поняття “анотація”, її структуру, вимоги та завдання до анотування тексту. Зауважено про актуальність проблеми формування навичок складання стислого тексту у викладачів, які працюють зі студентами немовних спеціальностей. Доведено тезу про те, що тексти анотацій як компресія інформації потрібні в сучасній навчальній і науковій діяльності, оскільки з їх допомогою можливе максимальне згортання інформації для швидкого ознайомлення з великим інформаційним об’ємом з потрібної тематики. Підкреслено значення формування навичок подання авторських анотацій декількома мовами, зокрема англійською, з метою публікації результатів наукових досліджень у вітчизняних і зарубіжних виданнях. Виокремлено основні етапи розвитку умінь студентів в процесі роботи з іншомовним текстом: на початковому рівні навчання у студентів немовних спеціальностей мають розвиватися професійно-орієнтовані вміння роботи з текстами; навчання навичкам анотування необхідно починати з перших років вивчення іноземної мови, проте навчання згортання матеріалу в логічно зв’язаний текст анотації доцільно здійснювати на другому курсі, коли студенти набувають знань, навичок відбору, скорочення й узагальнення інформації та можуть адекватно аналізувати тексти.

Рассмотрены понятие “аннотация”, ее структура, требования и задачи к аннотированию текста. Отмечена актуальность проблемы формирования навыков составления краткого текста у преподавателей, работающих со студентами неязыковых специальностей. Доказан тезис о том, что тексты аннотаций как компрессия информации нужны в современной учебной и научной деятельности, так как с их помощью возможно максимальное сжатие информации для быстрого ознакомления с большим информационным объемом по нужной тематике. Подчеркнуто значение формирования навыков представления авторских аннотаций на нескольких языках, включая английский, с целью публикации результатов научных исследований в отечественных и зарубежных изданиях.

The article is devoted to training in students the skills and ability of annotation. The author presents phrases and cliche which help students make annotation of texts. The concept "annotation", its structure, requirements and tasks to the annotation is considered in article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.378 + Ш143.21-913.378

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Безлюдний О. І. 
Особливості формування умінь і навичок роботи з іншомовним текстом зі спеціальності / О. І. Безлюдний // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2014. - № 42/43. - С. 265-270. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання навчання студентів немовних спеціальностей навичок і умінь анотування. Презентовано фрази та кліше за допомогою яких студенти можуть анотувати тексти. Розглядається поняття «анотація», її структура, вимоги та завдання з анотування тексту.

Рассмотрены вопросы обучения студентов неязыковых специальностей навыкам и умению аннотирования. Презентованы фразы и клише, при помощи которых студенты могут аннотировать тексты. Рассмотрены понятие «аннотация», ее структура, требованияи задания по аннотированию текста.

Тhe article is devoted to training in students the skills and ability of annotation. The author presents phrases and cliche which help students make annotation of texts. The concept "annotation", its structure, requirements and tasks to the annotationis considered in article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.378

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського