Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (41)Книжкові видання та компакт-диски (58)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Морозова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Морозова Л.І. 
Письменницький епістолярій у системі літературних жанрів: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / Л.І. Морозова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 24 с. — укp.

Проведено дослідження листа, який функціонує у побутовій сфері та генетично спорідненої з ним епістолярної форми як феномену художньої літератури. На базі жанрової теорії М.Бахтіна обгрунтовано провідну роль концепції адресата у процесі формування його жанрових домінант і становленні структури, виявлено специфічні риси письменницького епістолярію у порівнянні з кореспонденціями інших дописувачів. Шляхом вивчення листа у діахронічному аспекті визначено етапи конституювання та розвитку даного жанру, простежено динаміку його жанрових домінант і структурно-стилістичних рис. На матеріалі письменницьких епістоляріїв (Томаса та Генріха Манна, Р.М.Рільке, С.Цвейга, Ф.Шіллера, Й.В. Гете) наведено типологію письменницького листа, встановлено його жанрові модифікації й проаналізовано їх специфічні ознаки. Спираючись на жанрову модель М.Лейдермана та поняття про родо-жанрову домінанту М.Гіршмана, уточнено зміст поняття "епістолярна форма" та проаналізовано жанрову специфіку творів з вміщеною епістолярною формою. На прикладі творів німецької літератури виокремлено різновиди епістолярної форми та продемонстровано можливості їх використання у процесі композиційної побудови художніх творів. Простежено еволюцію епістолярної літератури та відтворено концепцію теоретичного функціонування її жанрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.449 + Ш5(4НІМ)-334 + Ш5(4НІМ)-4,1 +
Шифр НБУВ: РА349895

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Морозова Л.П. 
Соціальні механізми формування цінностей молоді в перехідний період: соціально-філософський аналіз: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.03 / Л.П. Морозова ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 40 с. — укp.

Вперше у вітчизняній філософії проведено теоретико-методологічне дослідження цінностей та ціннісних орієнтацій у період трансформації суспільства, у межах якого розглянуто перехідність як специфічну рису молоді. Відзначено, що емпірична база вивчення проблеми "соціальні механізми формування цінностей молоді в перехідний період" дозволяє розглянути її як самоорганізаційну систему у кризових ситуаціях. Проаналізовано актуальні питання формування нової системи цінностей і ціннісних орієнтацій молоді, спрямованих на демократичні перетворення в країні. Встановлено, що процес сутнісних трансформацій суспільних цінностей триває, виникають нові соціальні структури та зазнають змін існуючі, що впливає на підвищення вимог особистості як суб'єкта соціального буття. Обгрунтовано доцільність створення нових моделей соціальної та політичної поведінки та побудови власної системи цінностей за допомогою соціальних механізмів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*42 + Ю952.14 + С5*423.122*332.1-723.4*122.6 +
Шифр НБУВ: РА343382

Рубрики:

      
3.

Сероклин Л. В. 
Державне регулювання концесії в національній економіці / Л. В. Сероклин. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено поглибленню теоретичних положень та розробленню науково-методичних і практичних рекомендацій, спрямованих на вдосконалення державного регулювання розвитку концесійних відносин в Україні для створення передумов забезпечення їх дієвості в сучасних умовах.Узагальнено наукові підходи до розкриття економічної сутності концесії; висвітлено науково-практичні засади реалізації механізму концесії в системі державного регулювання національної економіки. Поглиблено наукове обґрунтування середовище регулювання процесів концесії в національній економіці.З метою виявлення можливостей активізації застосування концесії в національній економіці визначено галузеву специфіку здійснення концесійної діяльності в Україні, розкрито її переваги та можливі ризикові аспекти застосування. Враховуючи узагальнення накопиченого світового досвіду регулювання концесії та правові аспекти регулювання концесійної діяльності в національній економіці, висвітлено напрями можливої їх імплементації у сферу регулювання для забезпечення ефективності використання наявних у країні об'єктів державної та комунальної власності.Запропоновано комплекс практичних рекомендацій щодо вдосконалення регулювання впровадження концесії з позицій національних інтересів. Конкретизовано пропозиції щодо формування моделі оцінювання її доцільності з позицій державного партнера та запровадження економічних стимулів регулювання концесійних відносин у національному господарстві.^UThe dissertation is devoted to deepening of theoretical positions and development of scientific-methodical and practical recommendations directed on improvement of the state regulation of development of concession relations in Ukraine for creation of preconditions of maintenance of their efficiency in modern conditions of development. The author generalizes scientific approaches to the disclosure of the economic essence of the concession; scientific and practical principles of realization of the concession mechanism in the system of state regulation of the national economy are covered.The scientific substantiation of the environment of regulation of concession processes in the national economy is deepened. It is confirmed that in the current conditions prevailing in the national economy there is an urgent need to form new approaches to establishing partnerships between public and private sectors of the economy, as well as state regulation of such partnerships. The content of the practical mechanism of the concession from the standpoint of its investment nature, which is realized through the performance of the concession of the main functions in economic development (organizational and administrative, integration, protection and reproduction). The peculiarities of the formation of the environment of regulation of concession relations in the system of state regulation of the national economy, which is focused on creating favorable conditions for investing in the creation and operation of concession facilities, which is focused on creating favorable conditions for investing in the creation and operation of concession facilities for both Ukrainian and foreign participants, ensuring coordinated interaction between partners on the managerial impact on concession facilities. In order to identify opportunities to intensify the use of concessions in the national economy, the sectoral specifics of concession activities in Ukraine are identified, its advantages and possible risk aspects of application are revealed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Жаріков А. Ю. 
Бюджетно-податкова політика в умовах економічних перетворень: автореферат дис. ... д.філософ : 072 / А. Ю. Жаріков. — Б.м., 2023 — укp.

Бюджетно-податкова політика як складова державного регулювання економіки спрямована на створення дієвої системи управління фінансовими ресурсами. Виважений підхід щодо бюджетного планування є важливою передумовою ефективної соціально-економічної політики. Формування бюджету заслуговує відповідної уваги виходячи з необхідності підвищення результативності управління державними фінансами в умовах економічних перетворень. Важливим є визначення напрямів розвитку інституційних засад формування бюджетно-податкової політики виходячи із необхідності фінансового забезпечення національної оборони та безпеки, соціального захисту населення, особливого значення набуває ефективність бюджетно-податкових механізмів та інструментів економічного розвитку. З метою посилення впливу фінансової політики держави на суспільний розвиток потрібно вживати заходи, спрямовані на підвищення рівня бюджетної результативності, збалансованості, ефективності видатків бюджету в умовах обмеженості державних фінансових ресурсів. Бюджетно-податкова політика має сприяти розвитку інституційних секторів економіки, підвищенню рівня фінансової стійкості системи державних фінансів. Ефективність функціонування податкової системи певною мірою визначається рівнем поєднання та узгодженості фіскальної та стимулюючої складової. Вагомим завданням податкового регулювання як інструменту впливу на економічні процеси, є встановлення певного оптимального рівня оподаткування та механізму адміністрування податків, що забезпечать поєднання інтересів платників податків та держави. Важливим є планування бюджетних програм та суспільних послуг, які відповідають встановленим пріоритетам держави, та є найбільш ефективними та дієвими, спроможними забезпечувати економічну стійкість у перспективному періоді. Пріоритетними напрямами бюджетної політики країни є посилення відкритості та публічності розміщення державних замовлень, оптимізація системи органів державного управління та об’єктів соціальної інфраструктури, підвищення дієвості системи соціального захисту населення, зниження вагових показників видатків бюджету на обслуговування державного боргу. Бюджетна політика як складова суспільно-економічних відносин полягає у сукупності відповідних форм взаємозалежностей та взаємовпливів інституційних компонентів бюджетного простору та економічного середовища у процесі формування бюджету та використання бюджетних коштів для досягнення стратегічних цілей та основних завдань розвитку суспільства. Наукова новизна одержаних результатів полягає у розкритті сутності формування та реалізації бюджетно-податкової політики в умовах економічних перетворень, яка полягає у системі державного управління фінансово-економічними відносинами виходячи з пріоритетів розвитку суспільства, змін фінансово-економічного середовища, використанні сукупності адаптивних фіскальних інструментів відповідно до економічного стану, що надасть можливість підвищити обгрунтованість бюджетного планування, фінансово-бюджетну результативність в умовах недостатнього рівня податкових надходжень, необхідності динамічної збалансованості видаткової частини бюджету. Удосконалено підходи щодо формування бюджетно-податкової політики у системі соціально-економічного розвитку країни; положення щодо особливостей формування та реалізації пріоритетів бюджетно-податкової політики в умовах економічних перетворень; підходи щодо дієвого використання бюджетно-податкових механізмів як складової фінансово-економічної політики держави. Дістало подальший розвиток положення щодо інституційних засад бюджетно-податкових відносин, що сприятиме результативності суспільно-економічних перетворень; узагальнення та систематизація досвіду формування та здійснення бюджетно-податкової політики у країнах з розвинутою та трансформаційною економікою, що надасть можливість підвищити ефективність управління державними фінансами; підходи до розробки основних напрямів бюджетно-податкової політики у системі фінансово-економічних відносин, що сприятиме забезпеченню дієвого впливу публічних фінансів на економічне середовище.^UBudget and tax policy as a component of state regulation of the economy is aimed at creating an effective system of financial resources management.A balanced approach to budget planning is an important prerequisite for effective social and economic policy. The formation of the budget deserves appropriate attention based on the need to increase the effectiveness of public finance management in the conditions of economic transformations. It is important to determine the direction of development of the institutional foundations of the formation of the budget and tax policy based on the need for financial support of national defense and security, social protection of the population, the effectiveness of budget and tax mechanisms and tools of economic development is of particular importance. In order to strengthen the influence of the state's financial policy on social development, it is necessary to take measures aimed at increasing the level of budget effectiveness, balance, and efficiency of budget expenditures in conditions of limited state financial resources. The budget and tax policy should contribute to the development of institutional sectors of the economy, increase the level of financial stability of the public finance system. The effectiveness of the functioning of the tax system is to some extent determined by the level of combination and coherence of the fiscal and incentive components. An important task of tax regulation as a tool for influencing economic processes is to establish a certain optimal level of taxation and the mechanism of tax administration, which will ensure the combination of the interests of taxpayers and the state. It is important to plan budget programs and public services that meet the established priorities of the state, and are the most effective and efficient, capable of ensuring economic stability in the long-term. The priority areas of the country's budget policy are strengthening the openness and publicity of the placement of state orders,optimizing the system of state administration bodies and social infrastructure facilities, increasing the effectiveness of the social protection system of the population, reducing the weighted indicators of budget expenditures for servicing the state debt. Budgetary policy as a component of socio-economic relations consists of a set of appropriate forms of interdependencies and mutual influences of institutional components of the budget space and the economic environment in the process of budget formation and the use of budget funds to achieve strategic goals and the main tasks of the development of society. In these socio-economic conditions, it is important to determine the priority directions of the budget and tax policy,the implementation of effective financial and budget tools for the socio-economic development of the country. It is important to improve approaches to the effective use of budget and tax mechanisms as a component of the financial and economic policy of the state, the formation of financial and budget policy in the system of the institutional environment of society, the development of the main directions of budget and tax policy in the conditions of economic transformations, strengthening the influence of public finances on economic growth. The scientific novelty of the obtained results lies in the disclosure of the essence of the formation and implementation of the budget and tax policy in the conditions of economic transformations, which consists in the system of state management of financial and economic relations based on the priorities of the development of society, changes in the financial and economic environment, the use of a set of adaptive fiscal instruments in accordance with the economic state that will provide an opportunity to increase the soundness of budget planning, financial and budgetary effectiveness in conditions of insufficient tax revenues, the need for a dynamic balance of the expenditure part of the budget. Approaches to the formation of budget and tax policy in the system of social and economic development of the country have been improved; regulations regarding the specifics of the formation and implementation of budget and tax policy priorities in the conditions of economic transformations; approaches to the effective use of budgetary and tax mechanisms as a component of the state's financial and economic policy. The provisions regarding the institutional foundations of budgetary and tax relations have been further developed, which will contribute to the effectiveness of socio-economic transformations; generalization and systematization of the experience of formation and implementation of budget and tax policy in countries with developed and transformational economies, which will provide an opportunity to increase the efficiency of public finance management; approaches to the development of the main areas of budget and tax policy in the system of financial and economic relations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського