Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (420)Книжкові видання та компакт-диски (437)Журнали та продовжувані видання (1125)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.41$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Полякова Г.А. 
Адаптивне управління навчальним процесом в умовах загальноосвітнього комплексу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.А. Полякова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто особливості управління навчальним процесом у загальноосвітньому комплексі. На основі антропосоціального, синергетичного, особистісно-орієнтованого, кваліметричного наукових підходів і концепції спрямованої самоорганізації визначено сутність, специфіку функцій та структури, основні характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов даного комплексу. Теоретично обгрунтовано та розроблено інтегративну модель адаптивного управління даним процесом, яка є оптимальним засобом спрямування, організації та координації педагогічної діяльності у різних підрозділах навчального закладу зі складною структурою. Доведено, що дана модель забезпечує безперервність освіти, наступність та якість навчального процесу, саморозвиток і самореалізацію його учасників. Розкрито складові та механізм технології реалізації інтегративної моделі на основі базового стандарту педагогічної діяльності у процесі адаптивного управління навчальним процесом за умов загальноосвітнього комплексу. Розроблено рекомендації щодо впровадження у практику даної моделі та технології для забезпечення наступності та якості даного процесу у заданому напрямку розвитку навчального закладу з врахуванням власних прагнень і мотивів його учасників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА323398

Рубрики:

      
2.

Ельбрехт О.М. 
Адаптивне управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Ельбрехт ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Здійснено системний аналіз діяльності загальноосвітнього закладу як об'єкта управління, зокрема школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу. Визначено характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов школи, його особливості, специфіку функцій, структури, технології реалізації. Наведено теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену модель адаптивного управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу, яка містить три основні взаємопов'язані компоненти: змістовий, структурний, технологічний. Показано позитивний вплив упровадженої моделі на процеси взаємоузгодження діяльності, самоорганізації, саморозвитку, оновлення змісту навчального процесу. Розроблено рекомендації щодо підготовки керівників шкіл цього типу до адаптивного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА329905

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Вознюк Л.В. 
Гуманістичні засади інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів: управлінський аспект: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Вознюк ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему гуманістичної орієнтації змісту управління інноваційною діяльністю у закладах загальної середньої освіти. Визначено основні підходи до оновлення шкільного менеджменту, уточнено основні детермінанти та введено до наукового обігу поняття "гуманістичні засади управління інноваціями". Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель гуманістично орієнтованого управління інноваційними процесами у загальноосвітніх навчальних закладах. Розроблено методику діагностування рівня гуманізації у системах внутрішньошкільного управління. Виявлено взаємозалежність рівня гуманізації шкільного менеджменту й ефективності інноваційних процесів сучасної школи. Висвітлено гуманістичні засади управління інноваційною діяльністю, а саме: пріоритет гуманістичних цінностей у прогнозуванні та проектуванні змін; адаптивність, гнучкість організаційних структур; демократизація внутрішньошкільного управління (стилю, характеру управління); орієнтація на співуправління, самоуправління, партнерство, взаємоузгодженість спільних дій і цілей; особистісно орієнтований підхід до управління педагогічним колективом; гуманістичне спрямування нових методів внутрішньошкільного управління (програмування, проектування, експертизи, стимулювання, методів структурування та розвитку шкільного співтовариства); людинознавчу компетентність менеджера освіти. На підставі результатів дослідження установлено наявність стійких тенденцій підвищення рівня ефективності управління інноваційною діяльністю у контексті посилення гуманістичних засад менеджменту освіти,інноваційний простір школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА354759

Рубрики:

      
4.

Сенчук Ж.О. 
Інформаційне забезпечення управління інноваційною діяльністю педагогів загальноосвітнього навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Ж.О. Сенчук ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти АПН України". — К., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть поняття "інформаційне забезпечення управління інноваційною діяльністю педагогів загальноосвітнього закладу" (ЗНЗ). Розроблено та науково обгрунтовано систему даного забезпечення та її автоматизовану базу даних. Відзначено, що структурними компонентами розробленої системи є суб'єкти, етапи управління інноваційною діяльністю педагогів, цілі кожного етапу, зміст інформації, її джерела та методи збору, обробки, збереження та використання даних, форми виходу інформації. Змістовий компонент системи інформаційного забезпечення управління інноваційною діяльністю педагогів ЗНЗ складається з інформаційних блоків, які відповідають цілям кожного етапу управління інноваційними процесами у закладі освіти. Розроблено технологію моніторингу інформаційного забезпечення даного управління. Створено та впроваджено до навчального процесу інституту післядипломної педагогічної освіти програму спецкурсу "Інформаційне забезпечення управління інноваційною діяльністю педагогів загальноосвітнього навчального закладу" та методичні рекомендації для керівників ЗНЗ щодо створення та застосування системи інформаційного забезпечення даного управління та її автоматизованої бази даних як засобу оптимізації інформаційної діяльності керівника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч421.41ф +
Шифр НБУВ: РА364851

Рубрики:

      
5.

Панчук Т.В. 
Мотивація вдосконалення управлінської діяльності директора школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.В. Панчук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Визначено особливості прояву різних видів активності директора школи у процесі виконання їм управлінських функцій залежно від типу мотивації управління. Розроблено рекомендації щодо діагностування типу мотивації до підвищення кваліфікації та розподілу курсантів-директорів шкіл за ознакою прогнозованої професійно-пізнавальної діяльності. Наведено типологію директорів шкіл на підставі виділення рівнів професійно-пізнавальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА317202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Онипченко О.І. 
Навчально-виховна та методична діяльність педагогічних рад освітніх закладів України у другій половині XIX століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.І. Онипченко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2003. — 21 с. — укp.

Виявлено передумови виникнення педагогічних рад вітчизняних освітніх закладів другої половини XIX ст., розкрито динаміку становлення та розвитку колегіального органу вчительських колективів, а також визначено мету, зміст, форми та пріоритетні напрями навчально-виховної та методичної діяльності цих колективів. Розглянуто питання стосовно вимог до вчителя, умов використання книги як освітньо-виховного засобу. До наукового обігу введено 77 архівних документів, які розширили відомості з досліджуваної проблеми, зокрема, щодо організації дисципліни на уроці, роль педагогічних рад у проведенні позакласних занять з учнями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.412 +
Шифр НБУВ: РА324646

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Єльникова Г.В. 
Наукові основи адаптивного управління закладами та установами загальної середньої освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Г.В. Єльникова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 44 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади адаптивного управління закладами, яке забезпечує об'єктивно необхідний розвиток загальної середньої освіти за умов ієрархічної побудови регіональної системи управління шляхом введення наскрізної мети та варіативного механізму управління на базі спрямованої самоорганізації всіх його учасників. Запропоновано концепцію цієї самоорганізації та трансформації зовнішніх вимог у мотиви організаторів і учасників освітнього процесу. Створено структурну модель адаптивного управління загальною освітою в регіоні та визначено умови її ефективного використання. Наведено механізм адаптивного управління, який базується на менеджменті та здійснюється за використання освітнього моніторингу на різних рівнях загальної середньої освіти. Розроблено навчально-методичний комплекс і курс лекцій "Основи адаптивного управління" для підготовки та підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх закладів і установ у системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА337317

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Токарук Л.С. 
Організаційно-адаптивне управління навчально-виховним процесом у загальноосвітніх школах-інтернатах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.С. Токарук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови забезпечення організаційно-адаптаційного управління навчально-виховним процесом. Визначено суть і зміст зазначеного управління у загальноосвітніх школах-інтернатах, а також критерії та показники оцінки рівня сформованості професійної компетентності керівників шкіл-інтернатів. Розроблено модель організаційно-адаптивного управління закладами інтернатного типу та систему семінарсько-тренінгових занять для забезпечення підготовки керівників шкіл-інтернатів до реалізації даного управління. Розкрито теоретичну суть компетентнісного підходу до процесу професійної підготовки управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410.5 +
Шифр НБУВ: РА351996

Рубрики:

      
9.

Малихіна В.М. 
Організаційно-методичне забезпечення управління інноваційною діяльністю загальноосвітніх навчальних закладів в умовах великого міста: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.М. Малихіна ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Досліджено питання організаційно-методичного забезпечення процесу управління інноваційною діяльністю загальноосвітніх навчальних закладів за умов великого міста. Уточнено сутність поняття інноваційна діяльність, охарактеризовано її складові елементи (когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, креативний). Визначено зміст і структуру діяльності науково-методичного центру міського управління освітою, основними функціями якого є координування, інформування, діагностування, консультування. Розроблено модель організаційно-методичного забезпечення управління інноваційною діяльністю загальноосвітніх навчальних закладів на підставі використання науково-культурного потенціалу великого міста, наведено технології її реалізації. Обгрунтовано доцільність застосування запропонованої моделі, що сприяє активізації новаторської діяльності педагогічних працівників шкіл і методистів районних методичних кабінетів, а також підвищенню рівня їх мотивації та компетентності, збільшенню кількості інноваційних та експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів міста.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА340694

Рубрики:

      
10.

Попова Н.В. 
Організаційно-методичні засади консультативного забезпечення управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у регіоні: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Н.В. Попова ; Ун-т менеджменту освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано організаційно-методичні засади консультативного забезпечення управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у регіоні. Виокремлено їх основні види та компоненти. Розроблено систему консультативного забезпечення та її основні складові - концептуальну, мотиваційну, змістову, операційно-технологічну. Розроблено технологію визначення стану консультативного забезпечення управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів, зміст і технологію діяльності регіонального, місцевих і шкільних центрів консультативного забезпечення їх управлінської діяльності й основні напрями роботи. Висвітлено методику проведення експерименту, конкретизовано його зміст й умови проведення. Проаналізовано результати дослідження. Сформульовано методичні рекомендації щодо застосування розробленої системи в регіоні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА358060

Рубрики:

      
11.

Петренко А.А. 
Організаційно-педагогічні засади атестації керівників загальноосвітніх навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.А. Петренко ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу науково-педагогічних джерел визначено організаційно-педагогічні засади управлінської діяльності директора школи. Науково обгрунтовано й апробовано модель атестації керівника загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Розроблено кваліметричну субмодель, яка виконує роль інструментарію та має підпорядковану функцію щодо загальної моделі атестації керівника навчального закладу. Встановлено підвищення якості загальної середньої освіти в регіоні в результаті впровадження в управлінську практику розробленої моделі атестації керівника загальноосвітнього навчального закладу. З метою підвищення компетентності керівників та поліпшення підготовки кадрового резерву директорів загальноосвітніх шкіл регіону розроблено відповідні науково-методичні рекомендації. Експериментально виявлено поліпшення професійно-особистісних характистик керівників загальноосвітніх навчальних закладів та позитивний вплив запропонованої моделі на рівень загальної та середньої освіти в Чернігівському регіоні. Результати наукового дослідження впровадежно в управлінську діяльність загальноосвітніх навчальних закладів, експертних рад та експертних комісій системи загальної середньої освіти Чернігівського та Харківського регіонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч34(4УКР) п2 +
Шифр НБУВ: РА351309

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Боднар О.С. 
Організаційно-педагогічні засади експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / О.С. Боднар ; Ун-т менеджм. освіти АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні й організаційно-педагогічні засади експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл. Висвітлено основні тенденції розвитку освітньої експертизи. Проаналізовано структурні елементи експертного оцінювання на підгрунті системного та діяльнісного підходів. Розглянуто сучасні технології оцінювання діяльності загальноосвітніх шкіл, концепцію її структури аргументовано сукупністю положень і системою принципів. Кожен блок моделі технології представлено певними модулями, в яких визначено зміст управлінських алгоритмів оцінювання. Експериментально підтверджено дієвість і ефективність запропонованої моделі технології експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл у системі управління освітою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410 +
Шифр НБУВ: РА358115

Рубрики:

      
13.

Пархоменко І.М. 
Організаційно-педагогічні засади оцінювання управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.М. Пархоменко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 21 с.: рис. — укp.

На підставі аналізу науково-педагогічної літератури та нормативних документів системи освіти України, вивчення досвіду науковців і практичних досліджень розроблено систему оцінювання управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) районним управлінням освіти на державно-громадських засадах за різних видів атестації (претендентської, кадрової, кваліфікаційної). Визначено структуру та зміст оцінювання за основними напрямами їх управлінської діяльності (стратегічного менеджменту, управління навчально-виховним процесом, менеджменту персоналу, фінансово-господарського менеджменту, внутрішніх і зовнішніх комунікацій) й особистісно-діловими якостями. Запропоновано рівні управлінської кваліфікації (нормативно-репродуктивний, перетворювальний, технологічний, творчо-інноваційний) і відповідні кваліфікаційні категорії ("керівник", "керівник першої категорії", "керівник вищої категорії", "керівник-наставник"). Розроблено інформаційно-ресурсний комплекс для оцінювання їх управлінської діяльності та його проведення за різних видів атестації (претендентської, кадрової, кваліфікаційної).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА348804

Рубрики:

      
14.

Ренькас Б. М. 
Особливості управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах профільного навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Б. М. Ренькас ; ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти" НАПН України. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність та шляхи впровадження цільового стратегічного планування у діяльності загальноосвітнього навчального закладу за умов профільного навчання. Розроблено систему та технологію використання елементів стратегічного планування, зокрема, побудова "дерева цілей" для структурних підрозділів профільних ЗНЗ. Наведено методичні рекомендації для керівників ЗНЗ щодо застосування елементів стратегічного планування у ході реалізації профільного навчання. На підставі теоретичного узагальнення розроблено модель управління загальноосвітнім навчальним закладом за умов профільного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.41
Шифр НБУВ: РА384282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Погрібна Н.С. 
Педагогічні засади інноваційної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.С. Погрібна ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено й обгрунтовано модель інноваційної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Розкрито зміст складових такої діяльності та наведено показники педагогічної доцільності запропонованої моделі. Визначено відмінності між традиційною й інноваційною управлінською діяльністю керівника ЗНЗ. Охарактеризоано основні тенденції розвитку теорії управління соціально-педагогічними системами за умов виникнення, формування та здійснення педагогічних інновацій. Розглянуто показники конкурентних переваг загальноосвітніх навчальних закладів за ринкових умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА348514

Рубрики:

      
16.

Смирнова М. Є. 
Підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів на засадах андрагогіки в післядипломній освіті: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Є. Смирнова ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено, що підвищення кваліфікації, як базовий процес системи післядипломної педагогічної освіти, потребує суттєвої модернізації та має бути спрямоване на розвиток особистісно-професійних якостей керівника ЗНЗ, формування мотивації неперервного особистісного та професійного саморозвитку. Проаналізовано теоретичні основи підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ у післядипломній освіті. Обгрунтовано специфіку підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ на засадах андрагогіки. Розроблено модель підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної освіти. Уточнено показники сформованості професійної кваліфікації керівників ЗНЗ у післядипломній освіті на засадах андрагогіки. Розроблено навчально-методичний супровід, який спрямований на формування та розвиток професійної кваліфікації керівників ЗНЗ у системі післядипломної освіти на засадах андрагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч441.2 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА375903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
17.

Ларіна Н.Б. 
Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до впровадження профільного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Б. Ларіна ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено сучасний стан підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до впровадження профільного навчання, запропоновано відповідний понятійно-категоріальний апарат. Обгрунтовано зміст і структуру організації профільного навчання (організаційну, консультаційну, орієнтаційну, діагностичну, координаційну), на підставі якої визначено компоненти підготовки рівнів ЗНЗ в інститутах післядипломної педагогічної освіти (ІППО) до впровадження профільного навчання, а саме: мотиваційно-цільовий, інформаційно-змістовий, операційно-діяльнісний. Розроблено технологію визначення рівнів їх підготовки. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель даної підготовки, яка передбачає концептуальну, змістову, технологічну, результативно-оцінювальну складові, є інноваційною для вітчизняної системи підвищення кваліфікації. Розроблено навчально-методичні рекомендації щодо її застосування в цій системі на державному, регіональному й інституціональному рівнях управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.411 + Ч489.514(4УКР)78 + Ю959.181 +
Шифр НБУВ: РА364737

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
18.

Василенко Н.В. 
Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до інноваційної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Василенко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

На підставі теоретичного аналізу інноваційної діяльності та її нормативно-правового забезпечення розроблено та теоретично обгрунтовано систему підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до інноваційної діяльності на курсах підвищення кваліфікації в інститутах післядипломної педагогічної освіти (ІППО). Розроблена система містить взаємозалежні та взаємозумовлені складові, а саме: концептуальну, змістову, технологічну, рефлексивну, прогностичну. Концептуальна складова відображає наукові засади підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності в ІППО, змістова розкриває оновлений навчально-тематичний план, форму організації навчання, що відповідають сучасним вимогам до вищих навчальних закладів, технологічна містить сучасні технології (форми та методи) навчання дорослих, рефлексивна розкриває методику визначення рівня підготовки керівників ЗНЗ до інноваційної діяльності, прогностична - технологію фахового зростання керівників ЗНЗ у системі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч311,01 +
Шифр НБУВ: РА353493

Рубрики:

      
19.

Романенко Н.А. 
Підготовка майбутніх менеджерів освіти до професійної діяльності в умовах інноваційного середовища: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.А. Романенко ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Визначено структуру готовності майбутніх менеджерів освіти до професійної діяльності за умов інноваційного середовища. Визначено критерії (аксіологічний, когнітивний, функціональний), показники та рівні готовності майбутніх менеджерів освіти до професійної діяльності за умов інноваційного середовища. Розроблено експериментальну модель підготовки майбутніх менеджерів освіти до професійної діяльності за умов інноваційного середовища, що складається з таких етапів: інформаційно-когнітивний, аналітико-проектувальний, самостійно-креативний. Розроблено спецкурс "Професійна діяльність менеджерів освіти за умов інноваційного середовища", який використано в експериментальній моделі підготовки майбутніх спеціалістів даного напряму у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА369896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Данченко Г.В. 
Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.В. Данченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Теоретично й експериментально досліджено психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Виявлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти й особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Встановлено, що важливими психологічними чинниками, від яких залежить розвиток комунікативної компетентності менеджерів освіти, є перевірка (корекція) адекватності та повноти уявлень і знань про власну особистість, рівень рефлексивного ставлення до самих себе як до суб'єктів управлінського спілкування; вироблення уміння диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани; експлікація та уточнення імпліцитних концепцій особистості, на основі яких оцінюються партнери по спілкуванню. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву комунікативної компетентності, адекватної вимогам сучасної педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.4 + Ю959.18 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА319356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського