Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Реферативна база даних (106)Книжкові видання та компакт-диски (253)Журнали та продовжувані видання (61)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ370$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Горпенко В.Г. 
Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища: Автореф. дис... д-ра мистецтвознавства: 17.00.01; 17.00.04 / В.Г. Горпенко ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2000. — 34 с. — укp.

Дисертацію присвячено взаємозв'язку "мовних" форм та принципів з рушійними силами та специфічними ознаками розгортання тексту екранних творів. Розроблено нову концепцію архітектоніки фільму як особливого естетичного і професійного утворення, що виражає художньо-образну своєрідність видовища і забезпечується майстерністю режисури. Визначено специфіку функціонування епічних, драматичних, ліричних начал у кінематографі та проекцію їх формування на різнорідність телемовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.77
Шифр НБУВ: РА312593 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Пруденко Я.Д. 
Естетична природа постмодерністського "німого кіно": автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.08 / Я.Д. Пруденко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Здійснено естетичне дослідження постмодерністського "німого кіно" як явища культури другої половини XX - XXI ст. у динаміці його появи, становлення та сучасного розвитку. Проаналізовано загальні естетичні інтенції постмоденізму з характерним для нього розвінчанням влади мовлення. Розглянуто зв'язок постмодерністської категорії "мовчання" з трансформаціями у почуттєвості людини сучасної доби. Доведено доцільність її застосування у дослідженні естетичної природи постмодерністського "німого кіно". Вивчено художню специфіку сучасної моделі невербального кіномистецтва та виділено його виражальні складові: руйнування та викорінення вербаліки, компенсаційне зростання візуальної виразності, а також іронію та цитатність - складові, що забезпечують постмодерністську інтертекстуальність. Проаналізовано естетичний потенціал українського поетичного кіномистецтва, його нон-вербальну естетичну домінанту. Розглянуто перспективи розвитку постмодерністського "німого кіно".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.283.5 + Ю812.453.7 + Щ373(0)5 + Щ370.77 +
Шифр НБУВ: РА361037

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
3.

Бут О.В. 
Звук як компонент образної структури фільму: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.04 / О.В. Бут ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Проведено комплексне системне дослідження звукового рішення фільму як одного з головних компонентів його образної структури. Розроблено й впроваджено субтрактивний, адитивний й інтеграційний методи синтезу образної структури, адаптовані для художнього аналізу з теорії світла й технології синтезу звуку. Образну структуру фільму розглянуто як складну й багатошарову систему з асоціативними зв'язками по горизонталі (об'єднання мови, музики, звукових ефектів й атмосфери у звукову картину), вертикалі (звукозоровий контрапункт) і в масштабі формоутворення (лейтелементи, принципи симфонізму, перенесення в кінематограф принципів традиційної будови балади, думи, народної драми - вертепу). Проаналізовано досвід застосування субтрактивного, адитивного й інтеграційного методів синтезування образності на прикладі українських ігрових фільмів. Розглянуто новітні засоби виразності багатоканальних систем кіно.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78 +
Шифр НБУВ: РА349744

Рубрики:

      
4.

Дремлюга М.М. 
Кінематографічний дискурс психоаналізу: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.04 / М.М. Дремлюга ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. — К, 2002. — 19 с. — укp.

Досліджено кінематографічну рефлексію теорії З.Фрейда. Проаналізовано досвід кіноінтерпретації трьох складових ортодоксального психоаналізу - теорії позасвідомого, теорії дитячої сексуальності та теорії сновидінь, а також обгрунтовано необхідність їх цілісного осмислення. Акцентовано увагу на доцільності використання у понятійному апараті кінознавчої науки термінів "інтерпретація", "тілесність", "компенсація", що сприяють процесу міжнаукового збагачення, розширенню спектра її методологічних можливостей. Розкрито причину звернення до окремих положень "глибинної психології" К.Г.Юнга та "індивідуальної психології" А.Адлера, які відкривають нові обрії для сучасного кінознавства. Розглянуто доробок митців, які свідомо або позасвідомо використовували концептуальні положення теорії З.Фрейда у своїх фільмах, проаналізовано художні можливості кінотворів психоаналітичної орієнтації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.06:Ю953.6 + Щ373(0)6-3
Шифр НБУВ: РА320311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Жигалкіна С. С. 
Кіно як засіб конструювання реальності (філософсько-культурологічний аналіз): автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.04 / С. С. Жигалкіна ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І. Вернадського. — Сімф., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено формування "культурних зразків", а також створення набору типізацій, які програмують мислення та поведінку людей. Розглянуто складні процеси, які відбуваються в культурі та суспільстві на межі ХІХ - ХХ ст. Встановлено, що потреба виразити й осмислити дані складні соціокультурні процеси зумовила виникнення нових художньо-культурних норм і зразків і, як наслідок, нового виду мистецтв.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*671 + Ю223.221 + Щ370.0/2
Шифр НБУВ: РА373417 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Яновський М.І. 
Механізми психологічного впливу кінематографічного відеоряду на глядача: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / М.І. Яновський ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 18 с. — укp.

Проведено теоретичне й експериментальне дослідження впливу кінематографічного відеоряду на людину. Розроблено модель механізмів такого впливу, що містить положення про психологічну специфіку кіно, особливості психологічного ефекту впливу кінематографу на глядача. Наведено класифікацію типів кінокадрів та їх монтажу. Проаналізовано імовірні механізми їх психологічного впливу. З'ясовано, що кожному з проаналізованих типів кадрів і монтажу відповідає певний тип організації психічних процесів глядача та їх споглядання. В узагальненій формі їх можна представити як "занурення" в інтенсифіковані афективні стани; задане, "рамкове" оцінювання себе; споглядання своєї суб'єктивності у межах безпосереднього досвіду. Експериментально досліджено ефективність розробленої моделі, можливість її застосування для прогнозування психологічних ефектів за сприйняття певних форм побудови кінематографічного відеоряду. Відзначено, що запропонована модель може бути використана як засіб для психологічної експертизи кінофільмів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.49 + Щ370.9 +
Шифр НБУВ: РА340108

Рубрики:

      
7.

Черков 
Проблема правди у сучасному ігровому кінематографі: автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.04 / Георгій Анатолійович Черков ; НАН України; Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. — К., 2008. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.013 + Щ370.06
Шифр НБУВ: РА356892

Рубрики:

      
8.

Брюховецька О.В. 
Психоаналітична концепція суб'єкта і її застосування в теорії кіно: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 17.00.01 / О.В. Брюховецька ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 17 с. — укp.

Досліджено застосування психоаналітичної концепції суб'єкта у теорії кіно та сформульовано критичну стратегію "повернення до психоаналізу", що передбачає реконтекстуалізацію психоаналітичних понять та систематизацію основних розробок у галузі психоаналітичної теорії кіно. Здійснено реконстекстуалізацію ряду понять ("регресія", "психоз", "перверсія", "бажання", "насолода", "погляд") у психоаналітичні тексти. Диференційовано проблемне поле психоаналітичної теорії кіно на проблеми "враження реальності" (l'impression de realite) та кінематографічної ідентифікації як ефектів позиціювання суб'єкта кінематичним апаратом, розкрито їх психоаналітичні імлпікації. Доведено неадекватність рецепції ідей засновника психоналітичної теорії кіно Ж.-Л.Бодрі. Обгрунтовано можливості застосування нової стратегії "повернення до психоаналізу" для розробки адекватного способу застосування психоаналітичної концепції у теорії кіно.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю81в2:Ю9 + Щ370.06:Ю9 +
Шифр НБУВ: РА342747

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського