Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Реферативна база даних (108)Книжкові видання та компакт-диски (99)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.49$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
1.

Мироненко Г.В. 
Вплив масової комунікації на часові уявлення підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Г.В. Мироненко ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2007. — 17 с. — укp.

Досліджено особливості формування часових уявлень підлітків за умов масового комунікаційного впливу. Показано, що вплив масової комунікації на такі уявлення зумовлений активним залученням останніх до телекомунікаційного простору та виникненням залежності від споживання телевізійної продукції. З'ясовано, що сучасна підліткова телеаудиторія є неоднорідною щодо тривалості споживання даної продукції. Виявлено статистично вірогідний вплив тривалості споживання телепродукції на об'єктивну тривалість одиниці часу. Завдяки експериментальному моделюванню впливу тривалості зазначеного споживання на суб'єктивну тривалість одиниці часу реципієнтів розкрито один з механізмів впливу масової комунікації на часові уявлення особистості, зіставлений з ситуативним аспектом загального адаптивного синдрому. На підставі інтегрального оцінювання побудовано та проаналізовано часові профілі типологічних груп телереципієнтів. Розроблено й апробовано тренінг "Оптимізація процесу побудови часової перспективи".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512.02 + Ю959.49 +
Шифр НБУВ: РА352234

Рубрики:

      
2.

Назар М. М. 
Інтернет-спілкування як чинник особистісних змін у юнацькому віці: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / М. М. Назар ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Виявлено, що інтернет-спілкування є чинником змін психологічних особливостей особистості в юнацькому віці. Розроблено психологічно обгрунтовані засоби прикладного використання інтернет-спілкування й інтернет-сайтів з метою організації психологічного впливу на особистісні утворення користувачів, зокрема, студентів ВНЗ. Розроблено інтернет-тренінги для нейтралізації певних психологічних особливостей постійних користувачів інтернет-сайтів, підвищення їх самоактуалізації, креативності, комунікативності. Використання інтернет-тренінгів як чинника змін психологічних особливостей особистості представників молоді - користувачів електронних мереж, які активно користуються інтернет-спілкуванням, є, загалом, виправданим, зручним і результативним.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.49 + Ю937.42
Шифр НБУВ: РА376349 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Гірченко О. Л. 
Комп'ютерні ігри як фактор впливу на тривожність дітей молодшого шкільного віку: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. Л. Гірченко ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Виявлено та проаналізовано психологічні чинники впливу комп'ютерної гри на зростання рівня тривожності дітей. Встановлено, що комп'ютерна гра на відміну від традиційної сюжетно-рольової гри, негативно впливає на тривожність молодших школярів. Висвітлено феноменологічні відмінності комп'ютерної гри-казки, традиційної гри та народної чи літературної казки. Доведено, що незакінченість та надмірна розтягненість у часі комп'ютерної гри породжує внутрішню напругу та стає підгрунттям для розвитку тривожності. Розроблено й апробовано програму тренінгу за методом казкотерапії, спрямованого на подолання специфічної тривожності, викликаної надмірним захопленням комп'ютерними іграми та розвиток творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521.2 + Ю983.402.1 + Ю959.49
Шифр НБУВ: РА373126 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Шараф Алдін Джихад 
Медіасередовище як чинник розвитку комунікативної сфери особистості молодшого школяра: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шараф Алдін Джихад ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. — О., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано вплив сучасного медіасередовища на розвиток комунікативної сфери особистості молодшого школяра. Розглянуто феномен "медіасередовище", його змістовні та формальні характеристики. У комунікативній сфері особистості серед її характеристик виділено: формально-динамічні (товариськість як вид психічної активності - потреба у спілкуванні, ініціативність, вступ до соціального контакту) та якісні (емпатія, психологічна проникливість, толерантність до інших людей, особливості мовлення та саморегуляції поведінки у спілкуванні) компоненти. З'ясовано, що ставлення до дитини в сім'ї впливає на розвиток комунікативної сфери особистості молодшого школяра за умов сучасного медіасередовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю959.49 + Ю983.402.1 +
Шифр НБУВ: РА380752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Яновський М.І. 
Механізми психологічного впливу кінематографічного відеоряду на глядача: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / М.І. Яновський ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 18 с. — укp.

Проведено теоретичне й експериментальне дослідження впливу кінематографічного відеоряду на людину. Розроблено модель механізмів такого впливу, що містить положення про психологічну специфіку кіно, особливості психологічного ефекту впливу кінематографу на глядача. Наведено класифікацію типів кінокадрів та їх монтажу. Проаналізовано імовірні механізми їх психологічного впливу. З'ясовано, що кожному з проаналізованих типів кадрів і монтажу відповідає певний тип організації психічних процесів глядача та їх споглядання. В узагальненій формі їх можна представити як "занурення" в інтенсифіковані афективні стани; задане, "рамкове" оцінювання себе; споглядання своєї суб'єктивності у межах безпосереднього досвіду. Експериментально досліджено ефективність розробленої моделі, можливість її застосування для прогнозування психологічних ефектів за сприйняття певних форм побудови кінематографічного відеоряду. Відзначено, що запропонована модель може бути використана як засіб для психологічної експертизи кінофільмів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.49 + Щ370.9 +
Шифр НБУВ: РА340108

Рубрики:

      
6.

Турецька Х. І. 
Особистісна ідентичність схильних до Інтернет-залежності осіб: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Х. І. Турецька ; НАПН України ; Ін-т соц. та політ. психології. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено модель Інтернет-залежності, що включає рівень базових передумов, необхідних умов і достатньої умови. Визначено поняття особистісної ідентичності та віртуальної самопрезентації. Розглянуто ознаки сплутаної ідентичності та патологічні форми віртуальної активності. Виділено основні виміри особистісної ідентичності (Я-образу, міжособових стосунків, цінностей і діяльності) та розроблено діагностичні критерії й індикатори сплутаної ідентичності до кожного виміру. Виявлено, що особам, схильним до Інтернет-залежності, притаманні ознаки сплутаної ідентичності, і характерною їх особливістю є творення "компенсаторної" віртуальної самопрезентації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю959.49
Шифр НБУВ: РА379909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Комар М.М. 
Особистість в умовах інформатизації освіти (соціально-філософський аспект): Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / М.М. Комар ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 19 с. — укp.

Здійснено соціально-філософський аналіз особливостей розвитку особистості за умов інформатизації освіти. Висвітлено нові погляди щодо інформатизації й інтернетизації освіти. Виділено філософський аспект наукового терміну "інтернетизація". Розкрито вплив інформатизації й інтернетизації на розвиток та саморозвиток особистості. Визначено психологічні та педагогічні фактори її розвитку за умов інформатизації освіти. Проаналізовано явище "хакерство" та виявлено його подвійну природу. Показано наявність прагнення до розширення світогляду в особистості, її ціннісних орієнтацій та установок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ч311.253 + Ю959.49 +
Шифр НБУВ: РА349574

Рубрики:

      
8.

Ануфрієва О. В. 
Психологічні особливості впливу засобів масової інформації на структуру ціннісних орієнтацій студентської молоді: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / О. В. Ануфрієва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 17 с. — укp.

Розглянуто проблеми впливу ЗМІ на структуру ціннісних орієнтацій студентської молоді. Розглянуто теоретичні засади дослідження впливу ЗМІ на структурні елементи ціннісних орієнтацій студентів. Проаналізовано види медіавпливу та його психологічні та лінгвістичні засоби. Висвітлено вікові особливості студентів та особливості їх ціннісних орієнтацій як об'єкта медіавпливу. Досліджено технології та засоби впливу на кожний елемент структури ціннісних орієнтацій студентів. Зроблено психосемантичний аналіз текстів мас-медійної продукції та висвітлено мовні засоби виразності ціннісних категорій продукції мас-медіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю959.49
Шифр НБУВ: РА373616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Виноградна О.В. 
Психологічні чинники сприйняття молоддю епізодів насильства в художніх фільмах: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Виноградна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Проаналізовано психологічні детермінати сприйняття насильства в кінофільмах. Вперше визначено структуру сприйняття молоддю сцен насильства у художніх фільмах, яка утворюється за допомогою таких десяти вимірів: сприйняття жорстокості, осмисленості, реалістичності, містичності, провокованої переглядом агресії, співпереживання жертві, формування насильницької картини світу, задоволення від перегляду цікавого, недозволеного та прийняття насильства. Вперше виділено типи сприйняття молоддю епізодів насильства в кінострічках. Встановлено залежність сприйняття насильства в кінофільмах від таких базових особистісних характеристик: мотивації, ціннісних орієнтацій, ставлення до себе, основних властивостей, відображуваних п'ятифакторною моделлю особистості, акцентуації особистості. Визначено індивідуальні та статеві відмінності у сприйнятті насильства в кінострічках, встановлено чинники їх виникнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.49 + Ю951.103 +
Шифр НБУВ: РА350786

Рубрики:

      
10.

Кузнєцова І.В. 
Розвиток ментальної моделі світу в ранній юності засобами Інтернет-середовища: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.В. Кузнєцова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Висвітлено сутність, структуру та фактори розвитку ментальної моделі світу, а також особливості її розвитку у ранній юності. Розглянуто проблему впливу на ментальну модель світу людини діяльності у штучному середовищі Інтернет, а також досліджено розвивальні можливості цього середовища. Запропоновано методику дослідження ментальної моделі світу у ранній юності, для якої розроблено систему характеристик та основних елементів ментальної моделі, що є актуальними для раннього юнацького віку. Досліджено особливості ментальної моделі світу активних користувачів раннього юнацького віку та доведено їх зв'язок з властивостями середовища Інтернет. Описано принципи психологічної роботи з юнаками у віртуальному тренінговому середовищі. Проаналізовано такі аспекти віртуального тренінгу, як зміст тренінгового сайту, мережева спільнота та норми мережевого етикету. Розглянуто основні методи роботи у віртуальному тренінгу та шляхи їх втілення з урахуванням специфіки діяльності у середовищі Інтернет. Емпірично доведено ефективність застосування вищеописаних методів роботи для розвитку ментальної моделі світу активних користувачів Інтернет раннього юнацького віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.1 + Ю983.402.3 + Ю959.49 + Ю983.732 +
Шифр НБУВ: РА366998

Рубрики:

      
11.

Сергєєва Н.В. 
Соціально-педагогічні умови профілактики комп'ютерної адикції підлітків: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Н.В. Сергєєва ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Проаналізовано основні фактори формування комп'ютерної адикції у підлітковому віці. Визначено провідне поняття "комп'ютерна адикція підлітка". Розроблено критерії комп'ютерної адикції підлітків і їх показники, виявлено рівні комп'ютерної адикції підлітків. Визначено соціально-педагогічні умови профілактики комп'ютерної адикції підлітків: підвищення рівня їх знань щодо впливу комп'ютерних технологій на особистість, можливі ризики надмірного захоплення комп'ютерними іграми, розвиток мотивації до орієнтування на цінності реального, а не віртуального життя, спрямування захоплення комп'ютерними іграми у конструктивне русло, організація відповідної просвітницької роботи з батьками. Розкрито організацію та методику проведення формувального етапу дослідження та результати контрольного експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ю983.620.2-81 + Ю959.49
Шифр НБУВ: РА372332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Посохова В.В. 
Соціально-психологічні особливості формування життєвих планів Інтернет-залежної молоді: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / В.В. Посохова ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено життєве планування Інтернет-залежної молоді. Показано, що надмірне перебування молоді у мережі спричинює неадекватне сприймання подій віртуального життя внаслідок некритичного ставлення особистості до кіберсередовища та розвитку залежної від нього поведінки. Установлено, що існують значні відмінності життєвих планів кіберзалежної молоді у порівнянні з вільними користувачами Інтернет-мережі. Життєві плани цієї молоді є абстрактними, непослідовними, ілюзорними, позбавленими реалістичності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.234 + Ю959.49 +
Шифр НБУВ: РА345979

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського