Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (19)Книжкові видання та компакт-диски (78)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ10 р(4УКР)2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Туляєв В.В. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до професійного самовизначення у спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах художнього профілю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Туляєв ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Запропоновано теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми підготовки старшокласників до професійного самовизначення у сфері художньої діяльності, суттю якого є подолання суперечності між існуючою традиційною системою художнього навчання та виховання учнів у спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах художнього профілю та сучасними професійними вимогами. Розроблено організаційно-педагогічні умови, які дозволяють ознайомлювати старшокласників з сучасними художніми спеціальностями, визначати, розвивати спеціальні здібності та професійно важливі якості учня. Їх суть полягає в узгодженні змісту програм "Композиція", "Комп'ютерна графіка", "Художня культура" та проведенні на їх основі професійних випробувань, що враховують сучасні вимоги ринку художньої праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч424(4УКР)714.6 + Щ10 р(4УКР)21-3 +
Шифр НБУВ: РА360935

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Томашевський В.В. 
Організація творчої роботи молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.В. Томашевський ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2003. — 20 с.: рис. — укp.

На підставі теоретичного матеріалу розкрито суть творчої роботи молодших школярів, визначено критерії та рівні її успішності, уточнено та узагальнено особливості організації творчої роботи учнів молодшого шкільного віку на уроках образотворчого мистецтва. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні умови організації творчої роботи молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва, які передбачають готовність вчителів до вирішення завдань творчого розвитку учнів молодших класів; забезпечення змісту творчої роботи молодших школярів на даних уроках; поетапне залучення їх до художньої творчості в школі; системне використання засобів естетичного впливу на творчу роботу учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА322920

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Малицька О.В. 
Педагогічні умови навчання молодших школярів основам мови образотворчого мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Малицька ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 22 с. — укp.

Визначено та обгрунтовано орієнтовні рівневі параметри суті елементів мови образотворчого мистецтва (малюнку, лінії, кольору, композиції), прийняті для свідомого оволодіння й цілеспрямованого використання в естетичному сприйманні творів образотворчого мистецтва та образотворчій діяльності учнями першого класу. Огрунтовано процеси й методи, що забезпечують засвоєння запропонованих елементів мови та свідоме їх використання у вирішенні образотворчих завдань, які виконують учні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Щ10 р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА322185

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Іваньо Ю. Ю. 
Підготовка учнів 8 - 9 класів до вибору професій типу "людина - художній образ" у взаємодії загальноосвітньої школи та коледжу мистецтв: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Ю. Ю. Іваньо ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "готовність до вибору майбутньої професії", визначено структуру, показники та рівні готовності учнів до вибору професій типу "людина - художній образ" і методика її оцінювання. Обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування готовності учнів 8 - 9-х класів до вибору професій типу "людина - художній образ", що реалізовувались у процесі спільної діяльності середньої загальноосвітньої школи та коледжу мистецтв як структурні елементи педагогічної технології підготовки учнів до вибору майбутньої професії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.52 + Щ10 р(4УКР)23-3
Шифр НБУВ: РА384136 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Лихвар В.Д. 
Розвиток художньо-творчого потенціалу молодших школярів у процесі образотворчої діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Д. Лихвар ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2003. — 22 с.: рис. — укp.

Розроблено організаційно-педагогічну модель розвитку художньо-творчого потенціалу молодших школярів у процесі образотворчої діяльності. Обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови ефективного розвитку зазначеного потенціалу. Уточнено його суть, зміст, особливості функціональної структури, охарактеризовано складові означеного феномену та виявлено специфіку його вияву в процесі образотворчій діяльності учнів. Визначено критерії та показники діагностики рівнів виявлення її художньо-творчого потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА325936

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Шкелебей І.І. 
Розвиток художньої освіти у школах Німеччини і України в 90-х роках XX століття (на матеріалах образотворчого мистецтва): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.І. Шкелебей ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Уперше системно досліджено питання щодо теоретичних засад організації процесу художньої освіти у школах Німеччини. Розкрито та науково обгрунтовано специфіку організації процесу даної освіти. Висвітлено найважливіші особливості змісту, форми, принципів і методів художньої освіти у школах Німеччини й України на сучасному етапі. Обгрунтовано ряд теоретичних положень про естетико-виховні можливості образотворчого мистецтва. Розроблено та експериментально апробовано програму, яка забезпечує ефективне художньо-естетичне виховання старшокласників. Вивчено здобутки німецької педагогічної думки у контексті загальнолюдських цінностей. Виявлено характеристики пріоритетів, які можуть бути використані у вітчизняній педагогічній освіті. Теоретично обгрунтовано та охарактеризовано моделі педагогічних концепцій виховання естетичної свідомості у полікультурному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4НІМ)2 + Щ10 р(4УКР)2 + Ч33(4УКР)6 + Ч33(4НІМ)6 +
Шифр НБУВ: РА334793

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Ковальчук В.І. 
Формування культури праці учнів ПТНЗ художнього профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.І. Ковальчук ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 23 с. — укp.

Уперше науково обгрунтовано методику формування культури праці учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) художнього профілю деревообробних професій. Удосконалено форми та методи організації навчально-виробничої діяльності даних ПТНЗ, що передбачають застосування методу смислової регуляції. Розвинуто положення щодо оновлення змісту навчально-виробничого процесу майбутнього фахівця ПТНЗ художнього профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203 + Щ10 р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА336919

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Васильченко Л.Л. 
Формування основ духовності у молодших школярів у процесі навчання образотворчого мистецтва: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.Л. Васильченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування духовності молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. Розкрито сутність і структуру поняття духовності особистості, визначено особливості формування даної якості в учнів молодшої школи. Науково обгрунтовано педагогічні умови, реалізація яких сприяє формуванню духовності молодших школярів у процесі навчання образотворчого мистецтва. Зокрема, обгрунтовано доцільність структурування змісту навчання з образотворчого мистецтва на духовно-смислових засадах і встановлено пріоритетне значення емоційно-почуттєвої сфери молодших школярів у структурі їх духовності, що обумовлює необхідність її використання як базової у процесі навчання. Здійснено експериментальне дослідження ефективності запропонованих педагогічних умов. Доведено, що їх реалізація сприяє суттєвому зростанню гуманістичної спрямованості образу світу в молодших школярів, посиленню моральності їх вчинків та адекватності самооцінки учнями особистісних якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.1 + Щ10 р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА352948

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського