Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (633)Книжкові видання та компакт-диски (708)Журнали та продовжувані видання (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.518.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 148
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єфіменко П.Б. 
Педагогічні умови забезпечення різнорівневої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / П.Б. Єфіменко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

Проаналізовано психолого-педагогічну, методичну та спеціальну літературу, офіційно-нормативні документи з проблем різнорівневої підготовки майбутніх фахівців фізичної культури до професійної діяльності. Вперше теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови забезпечення різнорівневої системи підготовки у змісті, формах і методах навчання. Визначено критерії, показники та рівні сформованості педагогічної готовності фахівців фізичної культури різного рівня до професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА322239

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Іванців О.Я. 
Підготовка студентів біологічних факультетів університетів до педагогічної діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Я. Іванців ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі готовності студентів університету до застосування фахових предметних знань у педагогічній практиці. Встановлено рівні сформованості та критерії готовності студентів-біологів університету як майбутніх учителів. Виявлено дидактичні можливості успішної підготовки студенів-біологів університетів до педагогічної діяльності в умовах університетської освіти за рахунок педагогічного спрямування змісту, форм і методів навчання біологічних дисциплін, раціональної організації самостійної роботи студентів вивчення передового педагогічного досвіду учителів за матеріалами дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)21 р(4УКР)3,022 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА310964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Абсалямова Я.В. 
Професійна адаптація молодих викладачів іноземної мови до роботи у вищих технічних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Я.В. Абсалямова ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади процесу професійної адаптації молодих викладачів іноземної мови до педагогічної діяльності у вищих технічних навчальних закладах (ВТНЗ). Конкретизовано структуру професіоналізму викладачів іноземної мови ВТНЗ як показника фахової адаптованості. Сформульовано педагогічні умови оптимізації структури та змісту освітньої системи як фактора впливу на профадаптацію молодих викладачів. Сформовано модель системи освіти на етапі професійної адаптації з урахуванням даних педагогічних умов і виявлених фахових потреб педагогів. Експериментально встановлено ефективність запропонованої моделі та розроблено науково-практичні рекомендації щодо організації професійної адаптації молодих викладачів іноземної мови ВТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 р30 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА337679

Рубрики:

      
4.

Алік Н.А. 
Допрофесійна підготовка майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія" в умовах профільного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Алік ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано та розроблено методику допрофесійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія" за умов профільного навчання з метою успішної адаптації до педагогічного ВНЗ. Розкрито різні підходи до трактування понять "технологія", "абітурієнт", "готовність майбутніх студентів до системи навчання", "пізнавальна активність", "організаційно-методична самостійність", обгрунтовано суть допрофесійної підготовки. Розроблено структурно-функціональну модель підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія", яка передбачає етапи даного процесу, а саме: навчання у школі, на факультеті довузівської підготовки, у педагогічному ВНЗ. Розроблено методику допрофесійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія", яка дозволяє визначити основні етапи діяльності вчителя й учня, викладача й абітурієнта. Результати дослідження експериментально апробовано у процесі допрофесійної підготовки майбутнього вчителя освітньої галузі "Технологія".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч489.518.5 + Ж6 р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА363820

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Андрощук І.В. 
Формування естетичної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін професійних навчальних закладів швейного профілю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Андрощук ; Ін-т пед. освіти і освіти дорос. АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Розкрито суть естетичної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін швейного профілю за умов зростання вимог до підготовки інженерно-педагогічних працівників. Визначено місце естетичної культури у структурі професійної підготовки даних фахівців. Проаналізовано стан формування естетичної культури у ВНЗ. Теоретично обгрунтовано концептуальні засади формування естетичної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін швейного профілю. Обгрунтовано й експериментально перевірено модель, педагогічні умови та засоби її формування. Створено та структуровано зміст навчального курсу "Організація і методика виховної роботи". Визначено критерії та рівні сформованості естетичної культури даних студентів. Розроблено та впроваджено у практику діяльності ВНЗ, що здійснюють підготовку викладачів спеціальних дисциплін швейного профілю, методичні рекомендації щодо формування естетичної культури, а також навчальний курс "Організація та методика виховної роботи".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.355 + М4 р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА360582

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Андрощук Л.М. 
Формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Андрощук ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування індивідуального стилю діяльності майбутньго вчителя хореографії. Розкрито сутність понять "індивідуальність", "індивідуальний стиль діяльності". Встановлено вимоги до індивідуальності педагога, розроблено типологію індивідуальних стилів діяльності. Визначено місце творчості як основи формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії. Розроблено й експериментально перевірено модель формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії. Виявлено, що впровадження даної моделі сприяє суттєвому підвищенню рівня сформованості індивідуального стилю діяльності майбутніх педагогів-хореографів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА362934

Рубрики:

      
7.

Бєлова Ю.Ю. 
Формування національних цінностей у студентів - майбутніх вчителів трудового навчання в процесі художньо-трудової діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.Ю. Бєлова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто історичні аспекти та наукові передумови формування національних цінностей особистості. Обгрунтовано необхідність використання народної побутової культури та мистецтва як засобу формування національних цінностей. Розроблено критерії та рівні їх сформованості у майбутніх учителів трудового навчання. Розглянуто програму й методику експериментального формування національних цінностей за умов вивчення спецкурсу "Макетування українського народного житла та оформлення його інтер'єру". Експериментально показано ефективність дослідно-експериментальної роботи за умов наявності у студентів позитивної пізнавальної мотивації, усвідомлення ними змісту, форм і функцій художньо-трудової діяльності, активізації уваги та сприйняття студентами символіки народного мистецтва, що має виховний вплив. Зазначено про необхідність сприяння практичної участі студентів у вивченні народної побутової культури шляхом залучення їх до творчої діяльності на всіх етапах організації, підготовки та проведення художньо-трудової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6 р(4УКР)3-3 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА328632

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Бєльський Я. 
Теоретичні і методичні основи підвищення ефективності праці вчителів фізичного виховання: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Я. Бєльський ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України. — К., 2000. — 46 с. — укp.

Розглянуто проблеми підвищення педагогічної майстерності вчителів фізичного виховання. На основі систематизації та узагальнення наукових праць, публікацій в Польщі, Україні, Росії та інших країнах, результатів власних досліджень, аналізу передового педагогічного досвіду та об'єктивно існуючої практики фізичного виховання учнів середніх загальноосвітніх навчальних закладів розроблено систему підвищення ефективності праці вчителів фізичного виховання. Обгрунтовано критерії оцінювання провідних педагогічних умінь, які детермінують доцільність фахових дій творчих педагогів та визначено ступінь їх впливу на результативність праці вчителя фізичного виховання, здатного ефективно працювати за сучасних умов реформування системи шкільної освіти у Польщі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5(4ПОЛ) + Ч514(4ПОЛ) п91
Шифр НБУВ: РА311281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Білоус О.С. 
Дидактичні основи формування творчої активності студентів у процесі особистісно орієнтованого навчання (на матеріалі музичних дисциплін): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.С. Білоус ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.

Конкретизовано зміст поняття творчої активності майбутніх учителів музики. Визначено її структурні компоненти, етапи розвитку, показники та рівні сформованості. Обгрунтовано доцільність використання особистісно орієнтованого підходу у процесі вивчення музичних дисциплін з метою формування творчої активності майбутніх учителів музики. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено сукупність дидактичних умов, які забезпечують ефективність формування творчої активності у студентів засобами музичних дисциплін у процесі особистісно орієнтованого навчання. Удосконалено методику проведення занять з музично-педагогічних дисциплін та засоби індивідуальної роботи студентів. Створено й апробовано технологію формування творчої активності майбутніх учителів музики, побудовану на принципах рольової перспективи, використання задачного та імітаційно-ігрового підходів, педагогічної взаємодії, співробітництва та співтворчості у системі відносин "викладач - студент". Основні результати наукового дослідження впроваджено у практику навчальної діяльності у вищій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ31 р(4УКР)31-3 +
Шифр НБУВ: РА336798

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Базильчук Л. В. 
Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва до організації позакласної роботи в загальноосвітніх школах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Базильчук ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні основи організації позакласної роботи. Розкрито суть підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва щодо організації позакласної роботи в загальноосвітніх школах. Розроблено структуру, визначено критерії та рівні їх готовності щодо даного виду професійної діяльності. Проведено педагогічну діагностику сформованості вихідного рівня готовності студентів щодо організації позакласної роботи. Запропоновано модель підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва щодо організації позакласної роботи в загальноосвітніх школах та експериментально перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.385 + Щ10 р(4УКР)3-34
Шифр НБУВ: РА371961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Баркасі В.В. 
Формування професійної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Баркасі ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). — О., 2004. — 21 с. — укp.

Досліджено та обгрунтовано необхідність формування професійної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов, визначено її суть і структуру. Теретично обгрунтовано модель процесу формування професійної компетентності, засоби її реалізації та компоненти (когнітивно-технологічний, соціальний, полікультурний, аутопсихологічний, персональний). Наведено критерії й охарактеризовано рівні даної компетентності, а також розроблено методику діагностики. Експериментально апробовано ефективність запропонованих педагогічних умов формування професійної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1р31(4УКР) + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА330509

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Блах В.С. 
Наукове обгрунтування змісту та методики викладання курсу "обладнання для обробки харчових продуктів": Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.С. Блах ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Дидактично обгрунтовано теоретичні підходи до визначення змісту курсу "Обладнання для обробки харчових продуктів" для майбутніх вчителів трудового навчання. Наведено вимоги до змісту практичної підготовки майбутніх вчителів, які є основою розроблених лабораторних робіт. Розроблено критерії оцінювання практичних вмінь студентів. Визначено умови активізації навчально-пізнавальної діяльності, створено комп'ютерний навчальний посібник у вигляді банку даних про технічні характеристики обладнання та відомостей про конструкцію та принцип роботи технологічних машин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Л99-5р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА320892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Бобилева Я.В. 
Проблеми підготовки майбутніх учителів трудового навчання в педагогічній спадщині Д. Тхоржевського: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Я.В. Бобилева ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано педагогічну спадщину вченого, визначено основні етапи його життєдіяльності, з'ясовано, що духовний розвиток ученого відбувався за часів значних соціальних і економічних змін. Виявлено оригінальні погляди, категорії та методичні підходи, що були ним розроблені, з'ясовано погляди Д.О. Тхоржевського на зміст професійної педагогічної діяльності вчителя трудового навчання, уточнено на основі наявних джерел інформації класифікацію наукових шкіл і визначено місце наукової школи вченого в даній системі. Розкрито особливості педагогічної системи його наукової школи, здійснено реконструкцію поглядів науковця на професійні здібності, уміння та навички вчителя трудового навчання. Обгрунтовано, що наукова спадщина Тхоржевського утворює оригінальну загальнотеоретичну систему, що охоплює питання підготовки вчителя трудового навчання та методики трудової та професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Тхоржевський, Д. + Ч489.518.5 + Ж.р.(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА369479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Бондаренко М.І. 
Розвиток самоосвітньої діяльності майбутніх вчителів трудового навчання засобами навчально-технічної літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.І. Бондаренко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 21 с. — укp.

Проаналізовано зміст та методичне забезпечення підготовки учителя трудового навчання у ВНЗ до самоосвіти. Описано методичну систему підготовки учителя трудового навчання до самоосвітньої діяльності, визначено показники та рівні готовності, експериментально досліджено ефективність розробленої методичної системи. Висвітлено стан готовності майбутніх учителів трудового навчання до самоосвітньої діяльності. Зроблено висновок про недостатній стан самоосвітньої підготовки учителя трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.267 +
Шифр НБУВ: РА328111

Рубрики:

      
15.

Борисенко Т.Г. 
Підготовка майбутнього вчителя музики до організації спільної навчальної діяльності учнів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.Г. Борисенко ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2006. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості підготовки вчителя музики до організації спільної навчальної діяльності учнів на уроках музики, професійну компетентність учителя. Висвітлено педагогічні умови підготовки учителів музики до організації спільної навчальної діяльності учнів, а також досвід організації зазначеної діяльності як складову частину професійної підготовки учителів музики. Розглянуто питання оволодіння методами поетапної організації даної діяльності на уроках музики як важливої педагогічної умови, що забезпечує успішність підготовки учителів музики до організації спільної навчальної діяльності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ31р(4УКР)31-3 +
Шифр НБУВ: РА341696

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Борисова Т.М. 
Ергономічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання у процесі навчально-трудової діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.М. Борисова ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування ергономічної готовності вчителів трудового навчання до майбутньої педагогічної діяльності. Розкрито сутність, наведено функціональну характеристику, описано структуру ергономічної готовності студентів до майбутньої педагогічної діяльності. Розроблено зміст і методику формування ергономічної готовності майбутніх учителів трудового навчання до професійної діяльності, експериментально підтверджено їх ефективність. Встановлено критерії та рівні сформованості готовності студентів до реалізації ергономічних знань і вмінь у майбутній педагогічній діяльності. Розроблено й експериментально перевірено навчальну програму та методичні рекомендації з курсу "Основи ергономіки".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА362945

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Бродська Л.В. 
Формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до виховної роботи в школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Бродська ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання підготовки учителів до реалізації виховної роботи в школі. Розкрито зміст, описано форми та методи формування готовності учителів іноземної мови до виховної діяльності. Наведено характеристики структурних компонентів готовності до виховної роботи, зокрема, мотиваційно-вольового, інтелектуально-операційного та оцінювально-рефлексивного. Розроблено критерії та показники рівнів сформованості готовності студентів до виховної роботи в школі, методику оцінювання даних рівнів. Висвітлено проблему формування готовності учителів іноземної мови до виховної роботи в школі в контексті реалізації особистісно зорієнтованого підходу до освітнього процесу у ВНЗ. Описано технологію ефективної підготовки учителів до виховання школярів через систему загальнотеоретичної, психолого-педагогічної та спеціальної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1п/р + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА342264

Рубрики:

      
18.

Брюханова Н. О. 
Теорія і методика проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. О. Брюханова ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 40 с.: рис. — укp.

Визначено сутнісні характеристики системної інтеграції діяльнісного, особистісно орієнтованого та компетентного підходів до проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Розроблено концепцію проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів, стрижнем якої є принципи та модель проектувальної діяльності. Обгрунтовано модель професійної педагогічної компетентності інженерів-педагогів і відповідну модель системи педагогічної підготовки викладачів ПТНЗ і ВНЗ I - II рівнів акредитації. Розроблено систему педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів, навчальне забезпечення та методичний супровід формування педагогічних компетенцій студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Експериментально перевірено ефективність системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж. р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА384889 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Буринський В.М. 
Самостійна робота як засіб удосконалення графічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.М. Буринський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

На підставі дослідження графічних завдань теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему самостійної роботи з креслення студентів вищих педагогічних закладів освіти, спрямовану на вдосконалення їх графічної підготовки. Розроблено класифікацію графічних задач, які є основою самостійної роботи студентів з креслення. Визначено рівні розвитку самостійності студентів у ході розв'язання графічних задач, висвітлено критерії та показники сформованості графічних знань та умінь, показано вплив самостійної роботи студентів з креслення на результативність їх графічної підготовки. Удосконалено методику формування графічних умінь майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА315616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Буянов П.Г. 
Формування графічної культури у майбутніх учителів трудового навчання України та Російської Федерації (порівняльний аналіз): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / П.Г. Буянов ; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему формування графічної культури у майбутніх учителів трудового навчання України та Російської Федерації. На підставі результатів порівняльного дослідження виявлено ідеї модернізації освіти в цих країнах у галузі професійної підготовки даних учителів у пострадянський період. Розкрито зміст і суть поняття "графічна культура", визначено етапи її формування. Охарактеризовано підготовку українських і російських учнів до формування графічної культури за умов шкільного навчання. Проаналізовано, порівняно й узагальнено особливості відповідного практичного досвіду Росії та України у процесі підготовки вчителя трудового навчання. Сформульовано рекомендації щодо формування графічної культури вчителя трудового навчання на підставі вивчення й узагальнення інноваційного досвіду цих країн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-21 +
Шифр НБУВ: РА356508

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського