Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (522)Книжкові видання та компакт-диски (1060)Журнали та продовжувані видання (153)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.385$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Шаповалова Т.Г. 
Валеологічне виховання старших підлітків у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.Г. Шаповалова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему валеологічного виховання старших підлітків у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного профілю. Визначено концепцію особистісно-зорієнтованого підходу до виховання на основі валеологічного виховання старших підлітків. Вивчено теоретичні засади та практичний стан даної проблеми. Проаналізовано ефективність організаційно-педагогічних умов, змісту, форм та методів формування валеологічної культури. Описано особистісно зорієнтовану модель формування валеологічної культури старших підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34 + Ч421.385.2 +
Шифр НБУВ: РА342706

Рубрики:

      
2.

Назаренко 
Виховання культури міжетнічних відносин старшокласників у позаурочній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Галина Анатоліївна Назаренко ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА352480

Рубрики:

      
3.

Діхтяренко З.М. 
Виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / З.М. Діхтяренко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано суть понять "виховання наполегливості" та "позакласна ігрова діяльність". Доповнено класифікацію рухливих ігор розробленими іграми, які визначають розвиток фізичних якостей, рухливами іграми й естафетами з елементами футболу. Для діагностики вихованості наполегливості молодших школярів у позакласній ігровій діяльності виділено одинадцять показників. Розроблено й експериментально апробовано педагогічну модель, умови й особистісно орієнтовану технологію виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності. Педагогічними умовами даного виховання є: конкретизація мети та перспектив діяльності на кожному етапі роботи; використання різноманітних засобів, форм і методів проведення ігрових занять; дотримання принципу доступності на кожному етапі роботи; використання ефекту суперництва; усвідомлення учнем свого обов'язку та відповідальності за школу, клас, команду; створення позитивного емоційного фону за результатами діяльності - особистої, команди, а також завдяки доброзичливому слову вчителя й однолітків; показ дітям взірця як орієнтира на рівень засвоєння визначеного завдання; постійне використання завдань, які виконуються дітьми "до відмови"; допомога дітям у подоланні труднощів, які з'являться раптово, несподівано. Обгрунтовано рівні вихованості наполегливості, а саме: високий, середній, низький, а також визначено ступінь її прояву - низький, високий. У порівняльному аспекті описано динаміку становлення наполегливості в учнів молодшого шкільного віку у перебігу формувального експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.55 + Ч421.331.1 + Ч421.352.21 +
Шифр НБУВ: РА355762

Рубрики:

      
4.

Рашидова С.С. 
Виховання почуття патріотизму старшокласників на культурно-художніх традиціях Донбасу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.С. Рашидова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Доведено, що за умов полікультурного регіону культурно-художні традиції (усна народна творчість, декоративно-ужиткове мистецтво, художні промисли та ремесла народу) відіграють велику роль у вихованні почуття патріотизму старшокласників. Використання цих традицій як засобу виховання створює умови для емоційних, естетичних і психологічних переживань і почуттів, що є базою для виховання почуття патріотизму, яке інтегрує почуття безкорисливої любові, прив'язаності до Батьківщини, поваги до землі своїх предків, повної віддачі в ім'я процвітання Батьківщини. Теоретично обгрунтовано систему роботи з метою виховання почуття патріотизму у старшокласників засобами традиційного народного мистецтва Донбасу як частини цілісного педагогічного процесу. На підставі результатів констатувального експерименту проведено формувальний експеримент, а саме: розроблено та впроваджено програму факультативного курсу, методичні рекомендації класним керівникам, організаційно-педагогічні форми та методи роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385.45 +
Шифр НБУВ: РА353943

Рубрики:

      
5.

Попович О. П. 
Виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах дитячо-юнацьких спортивних шкіл: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. П. Попович ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше розкрито сутність виховання фізичних якостей старшокласників у дитячо-юнацьких спортивних школах. Виокремлено критерії, показники й охарактеризовано рівні виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах. Розроблено педагогічні умови виховання цих якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах дитячо-юнацьких спортивних шкіл (створення єдиного виховного простору в НТГ ДЮСШ; педагогічна майстерність тренера-викладача; методика виховання фізичних якостей старшокласників-гандболістів різних ігрових амплуа тощо. Уточнено та розширено принципи виховання фізичних якостей старшокласників, уведено до наукового обігу поняття "фізична вихованість", "фізична виховуваність", "фізична вихованість за ігровим амплуа", розкрито їх зміст, визначено сферу застосування. Набуло подальшого розвитку трактування сутності поняття "навчально-тренувальна група" у контексті діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.385.5
Шифр НБУВ: РА384168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Логвиненко О.Б. 
Виховання фізичної культури учнів 5 - 9 класів у позакласній діяльності загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Б. Логвиненко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Уперше визначено суть культурологічного підходу у фізичному вихованні учнів. Розроблено теоретичну модель фізичної культури учня, запропоновано визначення поняття "фізична культура учня" як інтегрованого, виділено її компоненти, розкрито зміст та визначено рівні. Обгрунтовано критерії рівнів і методику вивчення вихованості фізичної культури учнів. Розвинуто принципи її виховання у позакласній діяльності. Визначено функції, розроблено зміст і методику діяльності класного керівника з виховання фізичної культури підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5 +
Шифр НБУВ: РА334892

Рубрики:

      
7.

Кошолап О.Ф. 
Громадянське виховання старшокласників у процесі історико-краєзнавчої діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Ф. Кошолап ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2005. — 20 с. — укp.

З'ясовано суть поняття громадянськості як філософської та психолого-педагогічної категорії. Визначено його структуру, показники та рівні сформованості. Проаналізовано зарубіжний і вітчизняний досвід громадянського виховання учнівської молоді та висвітлено роль історико-краєзнавчої роботи в даному процесі. З'ясовано психологічні механізми розвитку мотиваційно-ціннісної сфери особистості, які є основою формування її громадянських якостей. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови виховання громадянськості у старшокласників у процесі історико-краєзнавчої діяльності. Обгрунтовано зміст і методи роботи шкільного історико-археологічного гуртка та історичного музею щодо громадянського виховання учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385.44 +
Шифр НБУВ: РА336877

Рубрики:

      
8.

Колотуха О.В. 
Дитячо-юнацький туризм в Україні як територіальна соціально-економічна система: проблеми та перспективи розвитку: Автореф. дис... канд. геогр. наук: 11.00.02 / О.В. Колотуха ; НАН України. Ін-т географії. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено соціально-географічні засади функціонування системи дитячо-юнацького туризму (ДЮТ) в Україні, проаналізовано особливості її структури та територіальної організації. Встановлено суспільну значимість ДЮТ і визначено соціальне замовлення на розвиток даного виду рекреаційної діяльності. Удосконалено понятійно-термінологічний апарат суспільно-географічного дослідження ДЮТ. Зроблено оцінку ресурсного потенціалу території України, визначено природні, соціально-економічні та культурно-історичні фактори успішного функціонування системи ДЮТ. Обгрунтовано перспективи розвитку галузі на державному та регіональному рівнях (на прикладі Кіровоградської області) та запропоновано напрямки її удосконалення. Наведено схему рекреаційно-туристського зонування території України та районування Кіровоградської області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.4 +
Шифр НБУВ: РА335836

Рубрики:

      
9.

Паласевич І. Л. 
Естетичне виховання підлітків у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи (друга половина XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. Л. Паласевич ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. — Дрогобич, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено цілісне дослідження розвитку проблеми естетичного виховання у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи (друга половина XX ст.), розкрито витоки проблеми естетичного виховання підлітків у вітчизняній педагогічній думці та передумови її реалізації у шкільній практиці, визначено й обгрунтовано етапи розвитку проблеми естетичного виховання підлітків у загальноосвітній школі України в даних межах (19949 - 1958; 1958 - 1979; 1979 - 1991; 1991 -2000). Узагальнено досвід (зміст, форми, методи, засоби) естетичного виховання підлітків у позакласній виховній роботі даного періоду та проведено їх актуалізацію у контексті реформування загальноосвітньої середньої школи за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.3 + Ч33(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА382044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Соловей М.В. 
Краєзнавчо-пошукова робота учнів у загальноосвітніх школах України (1950 - 2000 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.В. Соловей ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

На основі історико-педагогічного аналізу охарактеризовано розгортання основних етапів краєзначої роботи учнів загальноосвітніх шкіл України та визначено її зміст в контексті сучасного освітньо-виховного процесу. Виділено чотири етапи розвитку краєзнавчо-пошукової роботи, які з 1950-х до початку 90-х років характеризувались прогресуючим впливом на її зміст комуністичної ідеології.З 1991 року в загальноосвітніх школах введено курс "Рідний край", організаційною формою позакласної роботи займається Всеукраїнський рух учнівської молоді "Моя земля - земля моїх батьків". Проведене дослідження дає підставу стверджувати, що у сучасній загальноосвітній школі краєзнавство утвердилось як система знань адаптованих до вікових особливостей дітей, як підхід (принцип) до вивчення основ наук та як практична діяльність з питань вивчення рідного краю у позаурочний час.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.44
Шифр НБУВ: РА311176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Филипчук М.С. 
Методика підготовки майбутніх учителів музики до керівництва естрадними колективами у позашкільній роботі: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.С. Филипчук ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему підготовки учителів музики (УМ) до керівництва естрадними колективами (КЕК) в позашкільній роботі (ПР). Досліджено процес становлення і розвитку естрадно-колективного виконавства як специфічного виду музичної діяльності. Розкрито специфіку КЕК в ПР, визначено й обгрунтовано педагогічні умови для успішної керівницької діяльності (КД). Визначено зміст, структуру та критеріальну базу готовності УМ до КЕК. Розроблено спеціальну методику підготовки УМ, яка поєднує підготовчий (передрепетиційний), виконавський (репетиційний), завершальний (творчий) етапи методичної підготовки фахівців до КД.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)3-34 + Щ364.1 + Ч421.385.351.2
Шифр НБУВ: РА370616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Музика О.О. 
Мотивація творчої активності технічно обдарованих підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.О. Музика ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 17 с. — укp.

Розглянуто мотивацію творчої активності як провідний чинник розвитку технічної обдарованості в підлітковому віці. Досліджено взаємозв'язок мотивації досягнення, статусних та афілятивних мотивів у процесі становлення технічно обдарованої особистості. Виділено гіперсоціальний, конвенційний, тривожний, конформний та контрсоціальний типи мотивації творчої активності. Проаналізовано вікову динаміку та індивідуальні особливості мотиваційної сфери обдарованих підлітків і виділено особистісні риси, що сприяють розвитку технічної обдарованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.1 + Ю984.5
Шифр НБУВ: РА315068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Салман Хані Руміє 
Оздоровча фізична культура хлопчиків 12 - 14 років у позаурочний час: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Салман Хані Руміє ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено концептуальні підходи до співпраці сім'ї та школи за сучасних умов фізичного виховання дітей середнього шкільного віку. Складено програму (теоретичне обгрунтування, форми, методи, засоби) співпраці сім'ї та школи у фізичному вихованні учнів даного віку. Комплексно досліджено відношення вчителів фізичної культури та батьків до співпраці сім'ї та школи, батьків і учнів різного рівня фізичної підготовки до занять фізичною культурою та спортом. Доповнено та конкретизовано відомості про фізичний розвиток і фізичну підготовку школярів віком 12 - 14 років м.Харкова та м.Пір (Ліван). Досліджено позитивний вплив рухової активності на фізичний стан школярів віком 12 років.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5 +
Шифр НБУВ: РА345931

Рубрики:

      
14.

Рут Є.З. 
Організаційно-методичні основи туристично-краєзнавчої діяльності в школі та її вплив на організм школяра: Автореф. дис... д-ра наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Є.З. Рут ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2005. — 38 с. — укp.

Вперше розроблено й експериментально перевірено систему туристично-краєзнавчої роботи в загальноосвітній школі на базі використання результатів дослідження адаптаційних реакцій кардіореспіраторної системи та фізичного розвитку школярів, які систематично займалися туристичною діяльністю. Науково обгрунтовано доцільність проведення днівок під час багатоденних туристичних походів. З урахуванням вікового чинника виявлено особливості впливу туристичної діяльності на загальний розвиток, розумову та фізичну працездатність і фізіологічні функції організму школярів. Удосконалено теоретичні засади проектування та реалізації різних видів туристично-краєзнавчої діяльності у школі. На підставі вивчення системних взаємозв'язків фізичної активності та функціонального стану організму школярів, які займаються туристично-краєзнавчою діяльністю, удосконалено методику широкого використання піших, лижних і велосипедних походів як засобів комплексного впливу на фізичне здоров'я дітей і підлітків. Проведено системний аналіз фізіографічного середовища Карпатскього єврорегіону. Визначено придатність природно-територіальних комплексів (заповідників, резерватів, парків, пам'яток природи) для потреб окремих видів туризму. Розроблено піші гірські маршрути та проведено їх апробацію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.4 +
Шифр НБУВ: РА337013

Рубрики:

      
15.

Корнієнко Т. М. 
Організація дозвілля школярів у вітчизняній педагогічній думці (друга половина XIX - початок XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. М. Корнієнко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено цілісний науковий аналіз організації дозвілля школярів у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. Розкрито витоки ідей організації дозвілля людини у світовій педагогічній думці. Обгрунтовано етапи розвитку ідеї організації дозвілля у вітчизняній педагогічній думці (1856 - 1866 рр. - етап практичних розвідок в організації дозвілля школярів, 1867 - 1905 рр. - етап теоретичних наробок щодо педагогічно доцільної організації дозвіллєвої діяльності школярів, 1906 - 1917 рр. - етап поглибленого теоретичного обгрунтування форм організації дозвілля дітей шкільного віку й їх впливу на особистість). Узагальнено досвід використання форм дозвіллєвої діяльності школярів у даний період. Актуалізовано набутий прогресивний досвід організації дозвілля школярів та окреслено перспективи його творчого використання за сучасних умов розвитку освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.8 г(4УКР)5
Шифр НБУВ: РА382346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Качур М.М. 
Патріотичне виховання молодших школярів засобами художнього краєзнавства : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М.М. Качур ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблеми патріотичного виховання учнів початкових класів засобами художнього краєзнавства. Уточнено зміст поняття "патріотизм" і визначено поняття "патріотичне виховання засобами художнього краєзнавства". Розроблено критерії (когнітивний, емоційно-мотиваційний, діяльнісно-творчий, етно-ідентифікаційний, полікультурний), за допомогою яких визначено рівні сформованості патріотизму у молодших школярів (високий, достатній, середній, початковий). Запропоновано модель патріотичного виховання молодших школярів засобами художнього краєзнавства. Визначено, науково обгрунтовано та дослідно-експериментальним шляхом перевірено педагогічні умови й особистісно орієнтовану інтегративну технологію патріотичного виховання молодших школярів засобами художнього краєзнавства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.331.1 + Ч421.385.44
Шифр НБУВ: РА370541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Долецька С. В. 
Патріотичне виховання молодших школярів у процесі краєзнавчої роботи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. В. Долецька ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше визначено виховний потенціал краєзнавчої роботи як основного засобу патріотичного виховання учнів початкових класів. Розроблено, обгрунтовано та реалізовано модель патріотичного виховання молодших школярів у процесі зазначеної роботи. Удосконалено специфіку краєзнавчого виховання у процесі краєзнавчої роботи у початковій школі, методи та форми цієї роботи як засобу патріотичного виховання, критерії та рівні патріотичної вихованості, класифікацію засобів краєзнавства, що можуть бути використані у патріотичному вихованні молодших школярів. Набули подальшого розвитку підходи до патріотичного виховання молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385.44
Шифр НБУВ: РА384873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Оришко С. П. 
Патріотичне виховання старшокласників у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. П. Оришко ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито суть і складові компоненти понять "патріотизм", "патріотичне виховання, критерії та показники їх прояву. Обгрунтовано й охарактеризовано основні функціональні компоненти туристсько-краєзнавчої діяльності та встановлено механізм їх реалізації. Теоретично обгрунтовано концептуальні підходи щодо здійснення патріотичного виховання школярів у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності у сучасних реаліях. Розроблено організаційно-функціональну модель патріотичного виховання старшокласників. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови патріотичного виховання учнів старшої школи у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності. Запропоновано практичні рекомендації щодо використання можливостей туристсько-краєзнавчої діяльності у цілісній системі патріотичного виховання старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385.4 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА371344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Диба О.П. 
Педагогічні засади організації дозвілля дітей та молоді української діаспори: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / О.П. Диба ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2005. — 21 с. — укp.

На підставі наукового аналізу філософських, соціологічних, культурологічних джерел, а також методичного узагальнення педагогічного досвіду організації дозвілля визначено теоретичні підходи до педагогічного аспекту дослідження діяльності дітей та молоді української діаспори (УД). Розглянуто специфіку організації дозвілля даної категорії населення за умов інокультурного середовища, показано роль культурно-дозвіллєвої діяльності у справі їх прилучення до національної культури. Проаналізовано сутність дозвілля як органічної складової культурного життя УД на різних рівнях теоретичного узагальнення (локальному, глобальному та глокальному). Розроблено варіативну педагогічну модель організації дозвілля дітей та молоді УД, а також технологію побудови відповідних культурно-дозвіллєвих програм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385 + С5*665.244.2*18:Ч +
Шифр НБУВ: РА336570

Рубрики:

      
20.

Костолович М.І. 
Педагогічні умови активізації творчого потенціалу підлітків у процесі краєзнавчої роботи загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М.І. Костолович ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему активізації творчого потенціалу підлітків (ТПП) у процесі краєзнавчої роботи (КР) загальноосвітньої школи (ЗОШ). Обгрунтовано та розроблено концептуальні підходи, критерії відбору та побудови різнорівневого змісту, форми, методи та педагогічні умови активізації ТПП у процесі КР ЗОШ, визначено їх ефективність. Розкрито змістові характеристики поняттєво-категоріального апарату дослідження, розглянуто його базові поняття як дієвий світоглядно-методологічний засіб пізнання особистістю об'єктів довкілля в процесі КР. Визначено функції та удосконалено класифікацію принципів активізації ТПП у процесі організації та здійснення КР ЗОШ, що забезпечує ефективність розробленого й запровадженого в практику навчального змісту, удосконалених форм і методів формування досліджуваного феномену. Розкрито теоретичні основи особистісно орієнтованих методик активізації ТПП і визначено їх структурні та функціональні компоненти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.44 + Ю984.51
Шифр НБУВ: РА372563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського