Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (257)Книжкові видання та компакт-диски (174)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.204$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Логвіна-Бик Т.А. 
Педагогічне керівництво диференційованим навчанням учнів середніх і старших класів (на прикладі предметів біологічного циклу): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.А. Логвіна-Бик ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню шляхів здійснення диференційованого підходу до учнів, розробці і апробації моделі педагогічного керівництва диференційованим навчанням учнів середніх і старших класів з біології, розподілу учнів на динамічні групи, особливостям роботи учнів у динамічних групах. Модель педагогічного керівництва диференційованим навчанням учнів включає діагностико-моделюючий, регулятивно-процесуальний та оціночно-коригуючий етапи. Подано коротку характеристику учнів гомогенних динамічних груп, виділених на основі таких критеріїв: рівня знань, наявності пізнавального інтересу до біології, рівня навчання. Вказано види діяльності учнів, характерних для кожної групи, а саме: "Творці", "Норма", "Репродукти", "Мінімум". Розглянуто варіанти переходу учнів із груп в групи в межах класу. Сформульовано умови, необхідні для здійснення диференціації навчання: діяльність учня має бути контрольована і керована, у процесі навчання постійно повинен здійснюватись зворотний зв'язок; кожен учень повинен почувати себе комфортно в процесі навчання; знання засвоюються учнем в індивідуальному темпі, на різному рівні складності тільки через власну діяльність учня; процес засвоєння знань повинен бути мотивованим, а навчальні завдання - максимально конкретизовані.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Е.р(4УКР)21-34,022

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Братанич О.Г. 
Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Г. Братанич ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання проблеми визначення педагогічних умов диференційованого навчання в загальноосвітній школі. На основі визначених педагогічних умов розроблено технологію диференційованого навчання, яка є особистісно-орієнтованою та спробою інтеграції технологій диференційованого та індивідуалізованого навчання. Вперше запропоновано графічну технологічну карту організаційної структури комбінованого уроку, яка грунтується на заміщенні етапів уроку відповідно до індивідуально-типологічних особливостей учнів. Обгрунтовано необхідність створення індивідуально-типологічної групи учнів за ситуативно-обумовленим чинником. Встановлено, що визначені умови диференційованого навчання та розроблена на їх основі технологія навчання мають значний позитивний вплив на якість знань, умінь і навичок учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204
Шифр НБУВ: РА314093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Кузьміна О.В. 
Диференційоване навчання в умовах групової форми навчальної діяльності учнів початкової школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Кузьміна ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 17 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й екпериментального перевірено умови ефективності диференційованого навчання в груповій навчальній діяльності учнів молодших класів. Розроблено механізм організації групової діяльності, яка забезпечує впровадження диференціації навчання в початковій школі. Розроблено підхід до розробки диференційованих завдань для учнів, визначено вплив групової діяльності на психічний стан учнів на уроці, а також на міжособистісні відносини в класі. Доведено, що поєднання трирівневої диференціації навчальних програм початкової школи, добору навчальних груп з 4 учнів і відповідної організації їх роботи на уроках математики забезпечує збільшення обсягів засвоєння навчального матеріалу шляхом інтенсифікації та оптимізації навчальної роботи на уроці, підвищення глибини розуміння та рівня усвідомленості навчального матеріалу за рахунок кращого володіння навчальними уміннями та навичками, створення більш сприятливого емоційнго фону на уроках внаслідок емоційної розрядки в процесі внутрішньогрупового спілкування, поліпшення міжособистісних відносин і психологічного клімату в класі за рахунок підвищення рівня соціалізації й комунікативних спроможностей учнів. Встановлено, що одним з важливих механізмів дії розробленої методики є підвищення ролі соціальних мотивів навчальної діяльності в груповому навчанні: уникання глузування, підлеглого стану в групі, схвалення однолітків, потягу зайняти більш високий статус серед них, бажання допомагати іншим.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.221
Шифр НБУВ: РА317821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Яценко С.Л. 
Педагогічні умови особистісно орієнтованого навчання учнів у гімназії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Л. Яценко ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2005. — 20 с. — укp.

Висвітлено теоретичні засади дослідження проблеми педагогічного забезпечення розвивальної взаємодії вчителя й учня у процесі особистісно орієнтованого навчання. Розглянуто стан розв'язання цієї проблеми в історико-педагогічному, філософському, психологічному, соціально-педагогічному аспектах. Проаналізовано базові поняття дослідження та узагальнення відповідних теоретичних положень. Розкрито особливості організації особистісно орієнтованого навчання за умов інноваційного закладу гуманістичного профілю. Обгрунтовано модель і систему організації особистісно орієнтованого навчання, концептуальною ідеєю якого є суб'єкт-суб'єктна взаємодія головних учасників навчально-виховного процесу. Визначено психолого-педагогічні та методичні умови організації особистісно орієнтованого навчання учнів гімназії. Доведено, що розроблена модель адекватна проблемам розвитку основних сфер особистості вчителя та учня, результати її функціонування взаємопов'язані з національним культуроутворенням. Зазначено, що випускники гімназії здатні до самотворення особистості, готові до вдосконалення професійно-творчої функції трудівника, створення продуктів творчості у різних сферах суспільного виробництва та культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА338870

Рубрики:

      
5.

Шиян Н.І. 
Дидактичні засади профільного навчання у загальноосвітній школі сільської місцевості: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / Н.І. Шиян ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 44 с. — укp.

Висвітлено дидактичні засади, концепцію, зміст, організацію профільного навчання, розроблено його психолого-педагогічні та організаційно-методичні основи. Досліджено генезу проблеми профільного навчання у вітчизняній педагогіці, проаналізовано світовий досвід профільної диференціації навчання. Розкрито сутність, структуру і механізми профільного навчання в загальноосвітній сільській школі, описано п'ять моделей профільного навчання, зокрема, індивідуального вибору школярем рівня вивчення предмета (внутрішньошкільна, міжшкільна, позашкільна субмоделі), ресурсний центр як модель опорної старшої школи, територіальне шкільне об'єднання, очно-заочну профільну школу, дистанційну модель селективного та елективного профільного навчання. Розроблено систему організаційно-методичного супроводу профільного навчання в загальноосвітній сільській школі (проектну, кредитно-модульну технологію, технологію модульно-рейтингового навчання і кейс-технологію дистанційної освіти, інноваційні методи, форми і види навчально-пізнавальної діяльності школярів). Проаналізовано різнорівневий зміст профільного навчання на основі його модульного розподілу та інноваційних засобів профільної диференціації. Наведено критерії та визначено показники ефективності профільного навчання в сільській школі. Доведено ефективність науково обгрунтованих дидактичних засад, варіативних моделей та організаційно-методичного супроводу профільного навчання в сільських школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА336413

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Аксьонова О.П. 
Формування фізичної культури учнів початкової школи в умовах диференційованого навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.П. Аксьонова ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2005. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано модель формування фізичної культури учнів початкової школи за умов диференційованого навчання, яка передбачає визначення виду диференціації процесу формування фізичної культури учнів з урахуванням показників біологічного, психічного та особистісного потенціалів їх розвитку, диференційованих педагогічних завдань у даному процесі відповідно до змісту навчальної діяльності, рівнів формування фізичної культури учнів початкових класів. Розроблено її технологію за умов диференційованого навчання, що базується на визначенні диференційованих педагогічних завдань за двома компонентами діяльності (освітнім і тренувальним), застосуванні комплексу методів і засобів навчання з метою формування фізичної культури учнів початкової школи за умов диференціації (методу гнучкого включення, методів різночасових і різнопросторових стартових положень, а також методу диференційованого варіювання), системи оцінювання учнівських досягнень у процесі реалізації (за рівнем фізичної підготовки учнів, рівнем сформованості в них рухових умінь, навичок, типом ставлення учнів до певного предмета діяльності). Розвинуто зміст поняття "особиста фізична культура учня", критерії, показники та рівні її сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА337307

Рубрики:

      
7.

Вольянська С.Є. 
Організація профільного навчання в загальноосвітній школі в умовах регіону: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Є. Вольянська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

На підставі результатів аналізу науково-педагогічної літератури, нормативних документів, узагальнення регіонального досвіду діяльності загальноосвітніх закладів виявлено етапи розвитку організації профільного навчання в загальноосвітній школі за умов регіону в історії вітчизняної педагогічної думки. Розкрито суть, цілі та принципи цього навчання. Уперше обгрунтовано й охарактеризовано педагогічні умови його організації у старшій ланці загальноосвітньої школи в регіоні. На підставі узагальнення досвіду науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу з урахуванням особливостей регіону та використанням різних форм і методів профільного навчання розроблено кваліметричну модель оцінки роботи загальноосвітньої школи з організації профільного навчання, яка передбачає формування відповідного кадрового складу педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА341540

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Дейніченко Т.І. 
Диференціація навчання в процесі групової форми його організації (на прикладі предметів природничо-математичного циклу): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.І. Дейніченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 21 с. — укp.

Визначено сутність диференціації навчання, її види, особливості надання педагогічної підтримки за умов групової роботи. Уточнено дефініції "педагогічна підтримка", "дозована педагогічна підтримка", "адекватна педагогічна підтримка". Науково обгрунтовано сутність і способи організації диференційованої педагогічної підтримки, конкретизовано види допомоги та прийоми надання адекватної педагогічної підтримки. Уточнено критерії для визначення об'єктивної динаміки сформованості реальних навчальних можливостей школярів. Вперше розроблено й експериментально перевірено варіативну технологію надання педагогічної підтримки з метою диференціації навчання в процесі групової форми його організації (підтримка вчителем, лідерами навчальних мікрогруп, надання алгоритмів самодопомоги). З'ясовано вплив реалізації педагогічної підтримки на якісні показники в навчанні школярів. Виявлено умови ефективності застосування розробленої технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Б.р(4УКР)2-36,022 +
Шифр НБУВ: РА343267

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Кравець Н.Л. 
Організація профільного навчання старшокласників у гімназіях сучасної Німеччини: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Л. Кравець ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 18 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "профільне навчання", проаналізовано дослідження зарубіжних та вітчизняних учених-педагогів щодо його організації. Визначено передумови, особливості становлення та розвитку концепцій профільного навчання у гімназіях сучасної Німеччини, визначено його ефективність. Розглянуто умови впровадження, зміст, форми та методи організації профільного навчання у старших класах гімназій Німеччини. Розглянуто можливості впровадження позитивного зарубіжного педагогічного досвіду у вітчизняних школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НІМ)714.5 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА352961

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Піщалковська М.К. 
Система роботи загальноосвітнього навчального закладу з профільного навчання старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.К. Піщалковська ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. — К., 2007. — 23 с. — укp.

Розроблено системну модель роботи загальноосвітнього навчального закладу з профільного навчання старшокласників, яка включає дві підсистеми (підготовчу й основну), спрямовані на забезпечення цілісності та неперервності навчального процесу, формування їх свідомого професійного самовизначення. Встановлено критерії ефективності системи роботи загальноосвітнього навчального закладу з профільного навчання старшокласників. Визначено зміст профільного навчання учнів для філологічних, точних і природничих наук. Запропоновано ефективні форми роботи загальноосвітнього навчального закладу із забезпечення системного підходу щодо організації профільного навчання старшокласників. Встановлено критерії відбору учнів до профільних класів. Розроблено методику оцінки ефективності роботи загальноосвітнього навчального закладу з профільного навчання старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА352730

Рубрики:

      
11.

Авраменко М.М. 
Профільне навчання в середній школі Федеративної Республіки Німеччини: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.М. Авраменко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми профільного навчання в середній загальноосвітній школі Німеччини. Проаналізовано державну концепцію профільного навчання, а також розробки німецьких педагогів, покладені в її основу. Розкрито сутність сучасних педагогічних інновацій у галузі змісту, форм і методів профільного навчання. Узагальнено педагогічний досвід організації допрофільної підготовки учнів середніх загальноосвітніх закладів Німеччини. Охарактеризовано структуру профільного навчання учнів середньої школи ФРН. Розглянуто сучасні теоретичні та практичні засади профільного навчання учнів у німецьких землях Гессен і Баварія. Проаналізовано психолого-педагогічні проблеми профільного навчання учнів німецьких гімназій і педагогічні засади, які здійснюються з метою їх вирішення. Проведено порівняльно-педагогічне дослідження концепцій профільного навчання у старшій середній школі Німеччини й України. Наведено пропозиції щодо перспективного запозичення елементів німецького досвіду профільного навчання у вітчизняних школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4НІМ) +
Шифр НБУВ: РА349612

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Русова В.В. 
Самоактуалізація особистості як умова профільного навчання старшокласників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.В. Русова ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2007. — 22 с.: рис. — укp.

Розкрито суть поняття "самоактулізація особистості". Розроблено особистісно-самоактуалізувальний підхід до вивчення та розвитку здатності старшокласнків до самоактуалізації як умови профільного навчання. Запропоновано психологічну карту потенціалів самоактуалізованої особистості та структурно-функціональну модель формування в учнів здатності до самоактуалізації як умови профільного навчання. Розроблено й експериментально перевірено консультативно-розвивальну програму психологічного супроводу процесу самоактуалізації старшокласників як умови інноваційного профільного навчання стосовно виконання учнями науково-дослідних робіт з психології у МАН України. Запропоновано напрямки вдосконалення традиційних форм профільної підготовки учнів на базі розвитку в них особистісної здатності до самоактуалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА350694

Рубрики:

      
13.

Алік Н.А. 
Допрофесійна підготовка майбутніх учителів освітньої галузі "технологія" в умовах профільного навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Алік ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано та розроблено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі "Технологія" за умов профільного навчання до вступу у педагогічні ВНЗ. Описано структурно-функціональну модель підготовки учителів даної освітньої галузі, етапи процесу допрофесійної підготовки учителів, зокрема, в школах, на курсах підготовки до вступу у ВНЗ. Викладено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі, визначено основні етапи діяльності вчителя та учня, викладача й абітурієнта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.266.23 + Ю941.19-734 + Ж6.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА350648

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
14.

Андрощук І.П. 
Методика технологічної підготовки учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.П. Андрощук ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

З використанням лекційно-практичної, інтерактивної та проектної систем навчання розроблено й апробовано методику технологічної підготовки учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів за умов профільного навчання. Досліджено вплив агропромислового виробництва на технологічну підготовку старшокласників навчальних закладів сільської місцевості. Розкрито зміст поняття "технологічна підготовка", охарактеризовано її сучасний стан. Визначено компоненти, критерії та рівні сформованості готовності старшокласників до сільськогосподарської діяльності. Обгрунтовано доцільність та ефективність використання модульного підходу для розробки програми з основ сільськогосподарського виробництва для учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів. Створено й експериментально апробовано моделі організації профільної технологічної підготовки старшокласників сільських загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА353687

Рубрики:

      
15.

Воронцова Ж.В. 
Самореалізація особистості старшокласника у процесі диференційованої навчальної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Ж.В. Воронцова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Вперше виявлено особливості самореалізації старшокласників, що полягають у підсиленні соціальних мотивів діяльності, пов'язаних з майбутнім професійним визначенням. Визначено зміст поняття "самореалізація особистості" як свідомого процесу найбільш повного розкриття та зростання потенційних і спонукально-мотиваційних сутнісних сил людини, що сприяє самоствердженню власного "Я". Встановлено критерії для визначення рівнів самореалізації старшокласників у навчальній діяльності (мотиваційні, навчальних досягнень, самоствердження у спілкуванні, особистісного зростання). Встановлено структуру й особливості самореалізації старшокласників. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови самореалізації особистості старшокласника у процесі диференційованої навчальної діяльності, якими є: надання педагогічної підтримки та забезпечення альтернативності вибору навчальних завдань на рівні максимальних потенційних можливостей учнів. Доведено, що дані умови сприяють суттєвому зростанню рівня свідомого визначення мети життєдіяльності, успішності навчання, пізнавальної активності, а також формуванню комунікативних умінь, адекватної самооцінки й удосконаленню особистісних якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ю952.2-734 +
Шифр НБУВ: РА355786

Рубрики:

      
16.

Братанич О.Г. 
Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи: автореф... канд. пед. наук. 13.00.09 / О.Г. Братанич ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

З використанням системно-технологічного підходу вирішено проблему диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи. Обгрунтовано критерії для трирівневої психолого-педагогічної типологізації учнів. Сформульовано принципи варіювання та дозування самостійної роботи відповідно до індивідуально-типологічних особливостей учнів. Визначено форми організації диференційованої групової навчальної діяльності. Доведено необхідність технологізації диференційованого навчального процесу. Розроблено теоретичну модель технології такого навчання на уроці й обгрунтовано її класифікаційні параметри. Розроблено критерії ефективності й експериментально перевірено теоретичну модель технології та систему педагогічних умов диференційованого навчання. Наведено комплект практичних матеріалів щодо реалізації запропонованої технології навчання на уроках математики, української та англійської мов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА358939

Рубрики:

      
17.

Дмітренко Н.Є. 
Дидактичні засади профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.Є. Дмітренко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито сутність і проаналізовано етапи розвитку профільного навчання у вітчизняній педагогіці та досвід провідних країн світу щодо його організації. Виявлено соціально-педагогічні особливості функціонування приватної загальноосвітньої школи, які обумовлюють специфіку організації профільного навчання в ній. Обгрунтовано дидактичні засади профільного навчання учнів приватної школи. Встановлено критерії, показники й рівні ефективності профільного навчання учнів приватної загальноосвітньої школи. Розроблено й експериментально перевірено дидактичну модель профільного навчання у приватній загальноосвітній школі, яка забезпечує варіативний різнорівневий зміст освіти, створює можливості для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів у навчально-виховному середовищі школи та позашкільних установ і враховує соціальні-педагогічні особливості функціонування приватної школи. Розроблено методичні рекомендації щодо організації та моніторингу профільного навчання учнів у приватній загальноосвітній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.9 +
Шифр НБУВ: РА362283

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Вожегова Т.В. 
Проблема індивідуалізації і диференціації початкового навчання у вітчизняній дидактиці 50 - 90-х рр. ХХ ст.: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.В. Вожегова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено цілісне історико-педагогічне дослідження проблеми індивідуалізації та диференціації початкового навчання у вітчизняній дидактиці другої половини XX ст., визначено специфіку, стан і загальні тенденції її розробки. Розкрито суть понять індивідуалізації та диференціації навчання у процесі їх становлення у дидактиці зазначеного періоду. Обгрунтовано та поетапно розкрито процеси становлення принципів індивідуалізації та диференціації у вітчизняній теорії та практиці початкового навчання (у 1950 - 1970-ті рр.) та розробки проблем на концептуальних засадах (у 1980 - 1990-ті рр.). Узагальнено та систематизовано конкретні підходи вчених до вирішення цієї проблеми у теорії та практиці навчання молодших школярів 1959 - 1990-х рр. Розглянуто її специфіку та розвиток в історії вітчизняної педагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.204 + Ч33(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА355177

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Фаннінгер Л.П. 
Особливості профільного навчання в основній школі Австрії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.П. Фаннінгер ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз організації профільного навчання в основній школі Австрії. З'ясовано взаємозв'язок та трактування різними педагогами категорій "організаційний розвиток школи", "автономія школи", "профіль школи", "фахова дидактика". Висвітлено сучасні тенденції розвитку основної школи у контексті безперервної освіти в Австрії. Здійснено аналіз розвитку профільного навчання в основній школі даної країни в історичній ретроспективі. Проаналізовано його теоретичні засади, охарактеризовано сучасні умови реалізації. На підставі аналізу змісту та форм організації профільного навчання в основній школі Австрії визначено й обгрунтовано його особливості. Запропоновано напрями впровадження австрійського позитивного науково-практичного досвіду профільного навчання основної школи в систему середньої освіти України. Відзначено, що результати вивчення досвіду Австрії в організації такого навчання можуть використовуватися під час професійно-педагогічної підготовки студентів педагогічних вищих навчальних закладів, у процесі курсової перепідготовки вчителів і директорів навчально-виховних закладів, у практичній діяльності школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4АВС) + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА355750

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Сотніченко І.І. 
Підготовка вчителів природничих дисциплін до профільного навчання старшокласників у системі підвищення кваліфікації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.І. Сотніченко ; Держав. вищий навч. заклад "Ун-т менеджменту освіти" АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми підготовки вчителів природничих дисциплін до профільного навчання старшокласників у системі підвищення кваліфікації. Здійснено системний теоретичний аналіз профілізації навчання у вітчизняній теорії і практиці та за рубежем, генезису підготовки вчителів природничих дисциплін до реалізації диференційованого підходу. Визначено сутність і структуру готовності вчителів природничих дисциплін до профільного навчання старшокласників. Обгрунтовано організаційно-педагогічні засади підготовки педагогів профільної школи в системі підвищення класифікації. Розроблено програмно-методичне забезпечення курсового навчання, розкрито зміст і особливості науково-методичного й організаційно-педагогічного супроводу вчителів профільної школи у міжкурсовий період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА364271

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського