Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (257)Книжкові видання та компакт-диски (174)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.204$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Авраменко М.М. 
Профільне навчання в середній школі Федеративної Республіки Німеччини: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.М. Авраменко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми профільного навчання в середній загальноосвітній школі Німеччини. Проаналізовано державну концепцію профільного навчання, а також розробки німецьких педагогів, покладені в її основу. Розкрито сутність сучасних педагогічних інновацій у галузі змісту, форм і методів профільного навчання. Узагальнено педагогічний досвід організації допрофільної підготовки учнів середніх загальноосвітніх закладів Німеччини. Охарактеризовано структуру профільного навчання учнів середньої школи ФРН. Розглянуто сучасні теоретичні та практичні засади профільного навчання учнів у німецьких землях Гессен і Баварія. Проаналізовано психолого-педагогічні проблеми профільного навчання учнів німецьких гімназій і педагогічні засади, які здійснюються з метою їх вирішення. Проведено порівняльно-педагогічне дослідження концепцій профільного навчання у старшій середній школі Німеччини й України. Наведено пропозиції щодо перспективного запозичення елементів німецького досвіду профільного навчання у вітчизняних школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4НІМ) +
Шифр НБУВ: РА349612

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Аксьонова О.П. 
Формування фізичної культури учнів початкової школи в умовах диференційованого навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.П. Аксьонова ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2005. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано модель формування фізичної культури учнів початкової школи за умов диференційованого навчання, яка передбачає визначення виду диференціації процесу формування фізичної культури учнів з урахуванням показників біологічного, психічного та особистісного потенціалів їх розвитку, диференційованих педагогічних завдань у даному процесі відповідно до змісту навчальної діяльності, рівнів формування фізичної культури учнів початкових класів. Розроблено її технологію за умов диференційованого навчання, що базується на визначенні диференційованих педагогічних завдань за двома компонентами діяльності (освітнім і тренувальним), застосуванні комплексу методів і засобів навчання з метою формування фізичної культури учнів початкової школи за умов диференціації (методу гнучкого включення, методів різночасових і різнопросторових стартових положень, а також методу диференційованого варіювання), системи оцінювання учнівських досягнень у процесі реалізації (за рівнем фізичної підготовки учнів, рівнем сформованості в них рухових умінь, навичок, типом ставлення учнів до певного предмета діяльності). Розвинуто зміст поняття "особиста фізична культура учня", критерії, показники та рівні її сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА337307

Рубрики:

      
3.

Алік Н.А. 
Допрофесійна підготовка майбутніх учителів освітньої галузі "технологія" в умовах профільного навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Алік ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано та розроблено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі "Технологія" за умов профільного навчання до вступу у педагогічні ВНЗ. Описано структурно-функціональну модель підготовки учителів даної освітньої галузі, етапи процесу допрофесійної підготовки учителів, зокрема, в школах, на курсах підготовки до вступу у ВНЗ. Викладено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі, визначено основні етапи діяльності вчителя та учня, викладача й абітурієнта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.266.23 + Ю941.19-734 + Ж6.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА350648

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
4.

Алік Н.А. 
Допрофесійна підготовка майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія" в умовах профільного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Алік ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано та розроблено методику допрофесійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія" за умов профільного навчання з метою успішної адаптації до педагогічного ВНЗ. Розкрито різні підходи до трактування понять "технологія", "абітурієнт", "готовність майбутніх студентів до системи навчання", "пізнавальна активність", "організаційно-методична самостійність", обгрунтовано суть допрофесійної підготовки. Розроблено структурно-функціональну модель підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія", яка передбачає етапи даного процесу, а саме: навчання у школі, на факультеті довузівської підготовки, у педагогічному ВНЗ. Розроблено методику допрофесійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія", яка дозволяє визначити основні етапи діяльності вчителя й учня, викладача й абітурієнта. Результати дослідження експериментально апробовано у процесі допрофесійної підготовки майбутнього вчителя освітньої галузі "Технологія".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч489.518.5 + Ж6 р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА363820

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Андрощук І.П. 
Методика технологічної підготовки учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.П. Андрощук ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

З використанням лекційно-практичної, інтерактивної та проектної систем навчання розроблено й апробовано методику технологічної підготовки учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів за умов профільного навчання. Досліджено вплив агропромислового виробництва на технологічну підготовку старшокласників навчальних закладів сільської місцевості. Розкрито зміст поняття "технологічна підготовка", охарактеризовано її сучасний стан. Визначено компоненти, критерії та рівні сформованості готовності старшокласників до сільськогосподарської діяльності. Обгрунтовано доцільність та ефективність використання модульного підходу для розробки програми з основ сільськогосподарського виробництва для учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів. Створено й експериментально апробовано моделі організації профільної технологічної підготовки старшокласників сільських загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА353687

Рубрики:

      
6.

Білоус Р. М. 
Психологічні особливості формування професійних намірів у старшокласників в умовах профільного навчання: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Р. М. Білоус ; Ун-т менедж. освіти. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розроблено теоретичну модель наміру. Визначено поняття професійного наміру як різновиду намірів особистості, його структуру з вказівкою на емоційно-вольову, пізнавально-мотиваційну, діяльнісно-практичну складові. Досліджено етапи формування професійних намірів у ході професійного самовизначення. Встановлено показники рівнів сформованості професійного наміру школярів. Експериментально доведено, що на формування професійних намірів старшокласників впливає стан профорієнтаційної роботи в школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734 + Ч421.204
Шифр НБУВ: РА372709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Братанич О.Г. 
Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Г. Братанич ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання проблеми визначення педагогічних умов диференційованого навчання в загальноосвітній школі. На основі визначених педагогічних умов розроблено технологію диференційованого навчання, яка є особистісно-орієнтованою та спробою інтеграції технологій диференційованого та індивідуалізованого навчання. Вперше запропоновано графічну технологічну карту організаційної структури комбінованого уроку, яка грунтується на заміщенні етапів уроку відповідно до індивідуально-типологічних особливостей учнів. Обгрунтовано необхідність створення індивідуально-типологічної групи учнів за ситуативно-обумовленим чинником. Встановлено, що визначені умови диференційованого навчання та розроблена на їх основі технологія навчання мають значний позитивний вплив на якість знань, умінь і навичок учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204
Шифр НБУВ: РА314093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Братанич О.Г. 
Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи: автореф... канд. пед. наук. 13.00.09 / О.Г. Братанич ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

З використанням системно-технологічного підходу вирішено проблему диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи. Обгрунтовано критерії для трирівневої психолого-педагогічної типологізації учнів. Сформульовано принципи варіювання та дозування самостійної роботи відповідно до індивідуально-типологічних особливостей учнів. Визначено форми організації диференційованої групової навчальної діяльності. Доведено необхідність технологізації диференційованого навчального процесу. Розроблено теоретичну модель технології такого навчання на уроці й обгрунтовано її класифікаційні параметри. Розроблено критерії ефективності й експериментально перевірено теоретичну модель технології та систему педагогічних умов диференційованого навчання. Наведено комплект практичних матеріалів щодо реалізації запропонованої технології навчання на уроках математики, української та англійської мов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА358939

Рубрики:

      
9.

Вожегова Т.В. 
Проблема індивідуалізації і диференціації початкового навчання у вітчизняній дидактиці 50 - 90-х рр. ХХ ст.: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.В. Вожегова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено цілісне історико-педагогічне дослідження проблеми індивідуалізації та диференціації початкового навчання у вітчизняній дидактиці другої половини XX ст., визначено специфіку, стан і загальні тенденції її розробки. Розкрито суть понять індивідуалізації та диференціації навчання у процесі їх становлення у дидактиці зазначеного періоду. Обгрунтовано та поетапно розкрито процеси становлення принципів індивідуалізації та диференціації у вітчизняній теорії та практиці початкового навчання (у 1950 - 1970-ті рр.) та розробки проблем на концептуальних засадах (у 1980 - 1990-ті рр.). Узагальнено та систематизовано конкретні підходи вчених до вирішення цієї проблеми у теорії та практиці навчання молодших школярів 1959 - 1990-х рр. Розглянуто її специфіку та розвиток в історії вітчизняної педагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.204 + Ч33(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА355177

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Вольянська С.Є. 
Організація профільного навчання в загальноосвітній школі в умовах регіону: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Є. Вольянська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

На підставі результатів аналізу науково-педагогічної літератури, нормативних документів, узагальнення регіонального досвіду діяльності загальноосвітніх закладів виявлено етапи розвитку організації профільного навчання в загальноосвітній школі за умов регіону в історії вітчизняної педагогічної думки. Розкрито суть, цілі та принципи цього навчання. Уперше обгрунтовано й охарактеризовано педагогічні умови його організації у старшій ланці загальноосвітньої школи в регіоні. На підставі узагальнення досвіду науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу з урахуванням особливостей регіону та використанням різних форм і методів профільного навчання розроблено кваліметричну модель оцінки роботи загальноосвітньої школи з організації профільного навчання, яка передбачає формування відповідного кадрового складу педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА341540

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Воронцова Ж.В. 
Самореалізація особистості старшокласника у процесі диференційованої навчальної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Ж.В. Воронцова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Вперше виявлено особливості самореалізації старшокласників, що полягають у підсиленні соціальних мотивів діяльності, пов'язаних з майбутнім професійним визначенням. Визначено зміст поняття "самореалізація особистості" як свідомого процесу найбільш повного розкриття та зростання потенційних і спонукально-мотиваційних сутнісних сил людини, що сприяє самоствердженню власного "Я". Встановлено критерії для визначення рівнів самореалізації старшокласників у навчальній діяльності (мотиваційні, навчальних досягнень, самоствердження у спілкуванні, особистісного зростання). Встановлено структуру й особливості самореалізації старшокласників. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови самореалізації особистості старшокласника у процесі диференційованої навчальної діяльності, якими є: надання педагогічної підтримки та забезпечення альтернативності вибору навчальних завдань на рівні максимальних потенційних можливостей учнів. Доведено, що дані умови сприяють суттєвому зростанню рівня свідомого визначення мети життєдіяльності, успішності навчання, пізнавальної активності, а також формуванню комунікативних умінь, адекватної самооцінки й удосконаленню особистісних якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ю952.2-734 +
Шифр НБУВ: РА355786

Рубрики:

      
12.

Гуцан Т. Г. 
Формування готовності майбутнього вчителя економіки до профільного навчання старшокласників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. Г. Гуцан ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше визначено та розкрито етапи становлення профільного навчання економіці в Україні. Виявлено особливості професійної діяльності сучасного вчителя економіки в профільній старшій школі. Теоретично обгрунтовано сутність готовності майбутнього вчителя до виконання відповідних функцій й її структурні компоненти. Обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічних умов, які передбачають оновлення змісту підготовки фахівців з орієнтацією на профільне навчання старшокласників, формування позитивної мотивації майбутніх вчителів економіки, підвищення якісного рівня діяльності кафедри відповідної спеціалізації, та моніторинг змін у процесі підготовки до професійної діяльності за умов профільного навчання. Встановлено положення щодо вдосконалення теорії та методики формування окремих компонентів готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + У. р3(4УКР)
Шифр НБУВ: РА379203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Дейніченко Т.І. 
Диференціація навчання в процесі групової форми його організації (на прикладі предметів природничо-математичного циклу): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.І. Дейніченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 21 с. — укp.

Визначено сутність диференціації навчання, її види, особливості надання педагогічної підтримки за умов групової роботи. Уточнено дефініції "педагогічна підтримка", "дозована педагогічна підтримка", "адекватна педагогічна підтримка". Науково обгрунтовано сутність і способи організації диференційованої педагогічної підтримки, конкретизовано види допомоги та прийоми надання адекватної педагогічної підтримки. Уточнено критерії для визначення об'єктивної динаміки сформованості реальних навчальних можливостей школярів. Вперше розроблено й експериментально перевірено варіативну технологію надання педагогічної підтримки з метою диференціації навчання в процесі групової форми його організації (підтримка вчителем, лідерами навчальних мікрогруп, надання алгоритмів самодопомоги). З'ясовано вплив реалізації педагогічної підтримки на якісні показники в навчанні школярів. Виявлено умови ефективності застосування розробленої технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Б.р(4УКР)2-36,022 +
Шифр НБУВ: РА343267

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Дмітренко Н.Є. 
Дидактичні засади профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.Є. Дмітренко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито сутність і проаналізовано етапи розвитку профільного навчання у вітчизняній педагогіці та досвід провідних країн світу щодо його організації. Виявлено соціально-педагогічні особливості функціонування приватної загальноосвітньої школи, які обумовлюють специфіку організації профільного навчання в ній. Обгрунтовано дидактичні засади профільного навчання учнів приватної школи. Встановлено критерії, показники й рівні ефективності профільного навчання учнів приватної загальноосвітньої школи. Розроблено й експериментально перевірено дидактичну модель профільного навчання у приватній загальноосвітній школі, яка забезпечує варіативний різнорівневий зміст освіти, створює можливості для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів у навчально-виховному середовищі школи та позашкільних установ і враховує соціальні-педагогічні особливості функціонування приватної школи. Розроблено методичні рекомендації щодо організації та моніторингу профільного навчання учнів у приватній загальноосвітній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.9 +
Шифр НБУВ: РА362283

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Зверева М.А. 
Професійна соціалізація учнів середніх загальноосвітніх шкіл Франції: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / М.А. Зверева ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено сутність процесу професійної соціалізації учнів загальноосвітніх шкіл, його характерні риси й особливості, притаманні системі середньої освіти Франції. Розкрито генезис наукових уявлень французьких учених про чинники професійної соціалізації особистості, виявлено теоретичні засади професійної соціалізації учнів середніх загальноосвітніх шкіл у сучасній Франції. Визначено цілі, завдання, форми та методи професійної соціалізації в школах цієї країни, що сприяють успішній інтеграції молодих людей у суспільне та професійне життя. Доведено, що школа як суспільний інститут завдяки цілеспрямованому вихованню здатна здійснювати успішну професійну соціалізацію учнів у взаємодії з провідними агентами - сім'єю, виробничими колективами, місцевою громадою, засобами масової комунікації, позашкільними закладами професійної орієнтації. Висвітлено перспективи використання французького досвіду професійної соціалізації учнів загальноосвітніх середніх шкіл у систему освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА) + Ч421.204
Шифр НБУВ: РА370238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Карасьов В.І. 
Гігієнічна діагностика донозологічних станів у підлітків-старшокласників при профільній формі навчання: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.02.01 / В.І. Карасьов ; АМН України, Ін-т гігієни та мед. екол. ім. О.М.Марзєєва. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено гігієнічні, фізіологічні, психогігієнічні дослідження, аналіз стану здоров'я, показників функціонування провідних систем організму, працездатності та психологічного статусу старшокласників, які навчаються за профільною системою у навчально-виховному комплексі (НВК) з ліцеєм. Доведено, що впровадження такої форми навчального процесу є засобом запобігання перенапруження нервової системи учнів і профілактики донозологічних станів. Вперше встановлено фізіологічні, психофізіологічні, психологічні та психоемоційні критерії гігієнічної психодіагностики донозологічних станів, зокрема, перенапруження та перевтоми організму, розроблено методи їх саногенетичної корекції. Встановлено загальні закономірності формування процесу психофізіологічної адаптації старшокласників до профільної системи навчання. Вперше розроблено програму гігієнічної діагностики та корекції функціонального стану та попердження можливої дезадаптації учнів старших классв для умов профільної системи навчання у НВК з ліцеєм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-38 + Ч421.204
Шифр НБУВ: РА372784 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Ковчин Н.А. 
Дидактичні умови диференціації навчання старшокласників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н.А. Ковчин ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено шляхи здійснення диференціації навчання (ДН) старшокласників з урахуванням їх інтелектуальних можливостей. Обгрунтовано дидактичну модель ДН старшокласників, розроблено систему його дидактичного забезпечення, визначено критерії оцінки сформованості інтелектуальних умінь. Запропопоновано комплексну методику діагностики інтелектуальних умінь і пізнавальних можливостей старшокласників для ДН у загальноосвітніх школах. Обгрунтовано формування типологічних груп учнів для ДН. Доведено, що ефективність ДН можна підвищити шляхом застосування дидактичної моделі ДН за відповідних дидактичних умов з використанням комплексного підходу під час пізнавальних можливостей старшокласників у процесі ДН. Визначено закономірності прояву пізнавальних можливостей старшокласників у процесі ДН. Доведено, що необхідною умовою підвищення мотивації навчальної діяльності та розвитку інтелектуальних можливостей особистості в процесі ДН є забезпечення відповідності запропонованого рівня складності дидактичного забезпечення інтелектуальними можливостями учнів, що сприяє ефективній їх адаптації до умов профільного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204
Шифр НБУВ: РА370574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Костенко Н. І. 
Організація профільного навчання у старшій школі Великої Британії: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. І. Костенко ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше в українській педагогічній науці здійснено комплексне дослідження профільного навчання у Великій Британії. Розкрито історичні етапи його становлення, теоретичні засади та технологію організації у вищій школі. Визначено такі організаційно-педагогічні умови профільного навчання у старшій школі Великої Британії, як наявність потужної матеріальної бази та науково-методичного забезпечення, поглиблена профілізація та диференціація навчання з урахуванням запитів суспільства, активне впровадження сучасних інформаційних технологій, високий рівень підготовки педагогічних працівників. Висвітлено тенденції розвитку системи освіти даної країни в суспільно-історичному та педагогічно-теоретичному аспектах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204(4ВЕЛ)
Шифр НБУВ: РА382167 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Кравець Н.Л. 
Організація профільного навчання старшокласників у гімназіях сучасної Німеччини: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Л. Кравець ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 18 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "профільне навчання", проаналізовано дослідження зарубіжних та вітчизняних учених-педагогів щодо його організації. Визначено передумови, особливості становлення та розвитку концепцій профільного навчання у гімназіях сучасної Німеччини, визначено його ефективність. Розглянуто умови впровадження, зміст, форми та методи організації профільного навчання у старших класах гімназій Німеччини. Розглянуто можливості впровадження позитивного зарубіжного педагогічного досвіду у вітчизняних школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НІМ)714.5 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА352961

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Кузьміна О.В. 
Диференційоване навчання в умовах групової форми навчальної діяльності учнів початкової школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.В. Кузьміна ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 17 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й екпериментального перевірено умови ефективності диференційованого навчання в груповій навчальній діяльності учнів молодших класів. Розроблено механізм організації групової діяльності, яка забезпечує впровадження диференціації навчання в початковій школі. Розроблено підхід до розробки диференційованих завдань для учнів, визначено вплив групової діяльності на психічний стан учнів на уроці, а також на міжособистісні відносини в класі. Доведено, що поєднання трирівневої диференціації навчальних програм початкової школи, добору навчальних груп з 4 учнів і відповідної організації їх роботи на уроках математики забезпечує збільшення обсягів засвоєння навчального матеріалу шляхом інтенсифікації та оптимізації навчальної роботи на уроці, підвищення глибини розуміння та рівня усвідомленості навчального матеріалу за рахунок кращого володіння навчальними уміннями та навичками, створення більш сприятливого емоційнго фону на уроках внаслідок емоційної розрядки в процесі внутрішньогрупового спілкування, поліпшення міжособистісних відносин і психологічного клімату в класі за рахунок підвищення рівня соціалізації й комунікативних спроможностей учнів. Встановлено, що одним з важливих механізмів дії розробленої методики є підвищення ролі соціальних мотивів навчальної діяльності в груповому навчанні: уникання глузування, підлеглого стану в групі, схвалення однолітків, потягу зайняти більш високий статус серед них, бажання допомагати іншим.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.221
Шифр НБУВ: РА317821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського