Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (195)Тематичний інтернет-навігатор (7)Наукова електронна бібліотека (54)Реферативна база даних (3489)Книжкові видання та компакт-диски (2709)Журнали та продовжувані видання (11641)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч30$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Євтодюк А.В. 
Синергетичні засади моделювання освітніх систем: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / А.В. Євтодюк ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Проаналізовано ступінь всезагальності дії синергетичних законів у відкритих, нелінійних системах різного онтологічного походження, зокрема в освітніх системах. Доведено правомірність і необхідність застосування законів під час висвітлення моделювання трансформації освітніх систем у контексті синергетичної парадигми. Акцентовано увагу на необхідності синергетичного узгодження самоорганізації та соціальної організації у разі трансформації освітніх систем як системоформуючих підсистем національної системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю212.1 + Ю212.83 + Ю6*32 + Ч30в08
Шифр НБУВ: РА318598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Авраменко В.І. 
Розвиток навчальної термінологічної лексики у процесі розбудови української системи освіти (кінець XIX - початок 1930-х рр. XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.І. Авраменко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Науково проаналізовано генезу навчальної термінологічної лексики в процесі розбудови української системи освіти (наприкінці XIX - на початку 1930-х рр.). Розкрито провідні етапи розвитку навчальної термінолексики (кінця XIX - початку XX ст., 1917 - 1920 р., 1920 - 1933 рр.) та виявлено основні тенденції розвитку навчальної термінологічної лексики в освітньому процесі зазначеного періоду. Висвітлено особливості становлення української термінолексики предметів гуманітарного та природничо-математичного циклів. Визначено роль і значення єдиної уніфікованої термінології у прогресивному поступі національної освіти, зроблено висновки про можливість використання набутого досвіду в практиці вітчизняної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч30 в3 + Ш141.4-34:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА327774

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Алексейчук І. С. 
Філософсько-освітній вимір раціонального пізнання: автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.10 / І. С. Алексейчук ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 31 с. — укp.

Запропонована модель раціонального пізнання розкриває зміст, структуру та закономірності формування системи його понять і може стати теоретичною основою та засобом об'єктивізації педагогічного контролю та розробки нових технологій освіти. У межах системи понять раціонального пізнання виділено вісім основних етапів формування сенсу нових понять, які описуються за допомогою восьми логічно й історично пов'язаних між собою моделей, позначених як "об'єкт і середовище", "частина і ціле", "вид і рід", "знак і смисл", "предмет і об'єкт", "всередині і ззовні", "наслідок і випадковість", "сутність і явище". Ці вісім моделей структурують смисловий простір мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю225.4 + Ч30 в2:Ю2
Шифр НБУВ: РА381612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Аносов І.П. 
Антропологізм як чинник гуманізації освіти (теоретико-концептуальні основи): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / І.П. Аносов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 46 с. — укp.

Досліджено теоретико-концептуальні засади антропологізму як чинника гуманізації освіти. На підставі аналізу характерних ознак антропологізму в контексті генези загальної педагогіки та її історії конкретизовано його місце у педагогічних принципах. Встановлено вплив даного чинника на цілеспрямованість педагогічного процесу, вибір його змісту, засобів і форм навчання та виховання у конкретній педагогічній системі, шляхів реалізації диференційованого й індивідуального підходів у педагогічному процесі. Визначено особливості сучасного антропологізму, висвітлено його культурологічні та соціально-психологічні аспекти, проаналізовано педагогічний досвід застосування антропологічного підходу в гуманістично орієнтованих інноваціях, встановлено принципи та критерії реалізації педагогічного антропологізму в процесі підготовки майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч311.210 +
Шифр НБУВ: РА332104

Рубрики:

      
5.

Артімонова Т. П. 
Ціннісний дискурс студентської молоді в період ринкових та демократичних трансформацій: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Т. П. Артімонова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проведено концептуалізацію становлення ціннісного дискурсу студентів, що розгортається під впливом ринкових і демократичних трансформацій у реальному українському суспільстві. На підставі уточненого змісту опорних понять "цінності", що спрямовані на ефективне формування та самовідтворення цілісної особистості майбутнього фахівця у знаннєвому суспільстві, та "ціннісний дискурс", що подається як аргументований діалог поколінь, з'ясовано аксіологічні та професійні позиції студентської молоді, узгоджено загальнозначиме та нормативне у її висловлюваннях, пояснено її соціокультурну практику взаємодії між собою й іншими суб'єктами ринкових і демократичних перетворень на основі консенсусу. Обгрунтовано механізм формування ціннісних орієнтацій студентства, який здійснюється за алгоритмом: пред'явлення цінностей студенту, усвідомлення ціннісних орієнтацій молоддю, ухвалення ціннісної орієнтації, реалізація ціннісних орієнтацій в діяльності та поведінці, закріплення ціннісної орієнтації в спрямованості особистості та переклад її в статус якості особистості, тобто потенційний стан, актуалізація потенційної ціннісної орієнтації. Проаналізовано вилив різних чинників на розвиток і вдосконалення світоглядної культури вітчизняної студентської молоді, визначено міру впливу системи індивідуально селекціонованих цінностей на особистість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ю217.1 + Ч481.43
Шифр НБУВ: РА381644 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Білощицька С.В. 
Інформаційна технологія планування та моніторингу обсягів навчальної роботи у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.13.06 / С.В. Білощицька ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено системний аналіз і виокремлено характерні риси управлінської діяльності ВНЗ. Розглянуто існуючі підходи, моделі, методи, засоби планування та моніторингу навчального процесу. Запропоновано використати процесний підхід як основний для удосконалення систем управління ВНЗ. Розроблено формальну модель інформаційних і функціональних компонентів процесів планування та моніторингу обсягів навчальної роботи за умов впровадження кредитно-модульної системи навчання. Наведено схему управління обсягами навчальної роботи. Виокремлено компоненти управління та характеристика двох зворотних зв'язків, реалізація яких вимагає розробки методу зворотного розрахунку обсягів навчальної роботи студентів і викладачів ВНЗ. Висвітлено методи прямого та зворотного розрахунку планових обсягів навчальної роботи студентів і викладачів, реалізація яких забезпечує підвищення якості навчання за рахунок оптимізації обсягів навчальної роботи студентів і викладачів ВНЗ. Створено інформаційну технологію планування та моніторингу обсягів навчальної роботи студентів і викладачів (ІТПМОНР) на базі розроблених методів і програмних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.26 + Ч30 в2:381 +
Шифр НБУВ: РА369415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Бабенко М.І. 
Система підтримки прийняття рішень при управлінні навчальним процесом загальноосвітнього закладу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / М.І. Бабенко ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2007. — 22 с. — укp.

Розроблено теорію, методи, алгоритми та програмний інструментарій інформаційної системи підтримки прийняття рішень під час управління навчальним процесом загальноосвітнього закладу, впровадження якої суттєво сприяє підвищенню ефективності роботи установи. Розроблено реляційну базу знань загальноосвітнього навчального закладу, яка включає базу даних, що складається з сукупності реляційних таблиць, що охоплюють усі сфери діяльності установи, та блок обробки даних, що складається з статистичного модуля та сукупності алгоритмів і програм, які сприяють автоматизації процесів обробки даних. Створено автоматизовану систему формування колективу учнів з урахуванням їх психофізіологічних особливостей та рівня підготовки на момент вступу до навчального закладу, що заснована на психологічному тестуванні та результатах вступного іспиту, обрабка даних в якій виконується системою нечіткого логічного виводу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410 + Ч30 в2:З81 + З970.53 +
Шифр НБУВ: РА349964

Рубрики:

      
8.

Бадюл О. С. 
Трансформація ціннісних установок особистості в освітньому процесі: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / О. С. Бадюл ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 16 с. — укp.

Виявлено й обгрунтовано з позицій філософії освіти особливості трансформації ціннісних установок особистості в сучасному освітньому процесі. Визначено, що ціннісні орієнтації особистості - особистісні вибори ідеалів, особистісна спрямованість на світ цінностей, побудова їх індивідуальної ієрархії, включення їх у цілі та мотиви життєдіяльності. Ціннісні установки особистості - цілеспрямований вплив соціуму на формування освітньої орієнтації особистості. Окреслено сутність трансформації ціннісних установок у межах сучасної освітньої парадигми, зв'язок між трансформаціями ціннісних установок особистості й освітнім процесом. Аргументовано вплив сучасних суспільних трансформаційних процесів на систему освіти, що виявляється в посиленні її ролі як джерела ідей, нового знання, технології, інформації; усвідомленні імперативу виживання та глобальної відповідальності за свої дії, що визначається мірою духовного в кожній людині; урізноманітненні соціальних укладів суспільства, що зумовлює потребу в гнучкості мислення, сприйняті світу та діалозі культур.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ю217.1
Шифр НБУВ: РА378087 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Бойко А. І. 
Філософія модернізації освіти в системі ринкових трансформацій: світоглядно-філософський аналіз: автореф. дис. ... д-ра філософ. наук : 09.00.10 / А. І. Бойко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 31 с. — укp.

Проведено системне реформування вищої освіти та розкрито теоретичні засади розвитку вищої освіти України в XXI ст. Визначено економічні складові, напрямок і порядок проведення системних реформ. Обгрунтовано необхідність інтеграції вищої освіти України в європейський освітній простір. Вдосконалено аналіз використання народногосподарського потенціалу освіти, систематизацію показників економічної та соціально-економічної ефективності освіти, а також досліджено тенденції потенціалу вищої освіти України. Встановлено, що якість є невід'ємною складовою потенціалу вищої освіти, має міжнародне визнання і є підгрунтям визнаних стратегій розвитку вищої освіти як філософської так і політичної категорій. Зроблено висновок про те, що ринково-демократичні перетворення розгортають рамки свободи педагогічного мислення та дії. Проаналізовано необхідність й закономірність творчого зростання вчителя та підвищення його педагогічної майстерності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю2 + Ю252:430
Шифр НБУВ: РА370827 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Борзенко-Мірошніченко А.Ю. 
Моніторинг якості освітніх проектів на основі моделей системної динаміки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / А.Ю. Борзенко-Мірошніченко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Виявлено недоліки процесів управління та моніторингу освітніх проектів. Розкрито зміст унікальності продукту освітніх проектів. Сформовано коло замовників та їх вимоги до продукту освітніх проектів. Досліджено динамічну складність системи управління якістю освітніх проектів. Визначено роль, розроблено теоретичні засади й інструментарій процесу моніторингу якості освітніх проектів. Сформульовано принципи та виявлено закономірності процесу моніторингу якості освітніх проектів. Розроблено множину стратегій управління якістю освітніх проектів. Здійснено практичне впровадження нової методики управління якістю освітніх проектів та комп'ютерної програми "Система підтримки моніторингу якості освітніх проектів на основі контрольних точок "МОЯК".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ч34(4УКР) в6 +
Шифр НБУВ: РА349850

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Бурлаков 
Ефективність реформування освіти в умовах трансформаційної економіки: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Олексій Олександрович Бурлаков ; Ужгородський національний ун-т. — Ужгород, 2005. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч30 в05 + Ч34(4УКР)к
Шифр НБУВ: РА353190

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Ватковська М.Г. 
Самореалізація особистості в освітньому просторі: автореф. дис. ... канд. філос. наук: 09.00.10 / М.Г. Ватковська ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито природу та механізми самореалізації особистості як унікальної цілісності, що виступає одночасно суб'єктом і власного творення, і трансформації соціального й освітнього середовища. Визначено сутність, особливості, механізми самореалізації особистості в контексті становлення "суспільства освіти". Встановлено парадигмальні філософсько-освітні засади, а також обгрунтовано сутність взаємодії соціальних і освітніх складових досліджуваного процесу, основу якої складає зростання значущості освітніх механізмів самореалізації у процесі формування "суспільства освіти" й ускладнення соціального змісту визначення смисложиттєвих пріоритетів особистості у контексті становлення проективно-моделювальних функцій освітньої сфери. Уточнено та систематизовано практичні напрями реформування освітнього простору в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252: Ч30 + Ч30 в2: Ю2 +
Шифр НБУВ: РА370168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Ваховський Л.Ц. 
Філософія виховання західної цивілізації в епоху просвітництва: Автореф. дис...д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.Ц. Ваховський ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 40 с. — укp.

Висвітлено особливості філософії виховання як форми педагогічного теоретизування, визначено функції філософії у структурі педагогічного знання, а також наведено класифікацію філософсько-педагогічних концепцій. На підставі нових методологічних підходів здійснено історико-педагогічний аналіз становлення та розвитку філософії виховання західної цивілізації в епоху Просвітництва. Подано педагогічну інтерпретацію філософської антропології англійських, французьких і німецьких просвітників. Розглянуто аксіологічні, методологічні та герменевтичні аспекти їх філософсько-педагогічної системи. Проведено порівняльний аналіз розвитку філософії виховання західноєвропейського Просвітництва та української філософсько-педагогічної думки XVII - XVIII ст. Розкрито значення ідей просвітників з метою розробки концептуальних засад реформування сучасної вітчизняної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)464 + Ч30В2:Ю + Ю3(0)5-535 + Ю252:Ч30
Шифр НБУВ: РА321070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Вознюк О.В. 
Синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки (друга половина ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Вознюк ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні засади синергетичної парадигми пізнання світу та її теоретико-методологічні проекції у сфері педагогіки. Наведено результати проведеного компаративного аналізу традиційної класичної та синергетичної парадигм освіти та педагогічної думки другої половини XX ст., які дозволяють стверджувати, що у зазначений період розпочалося впровадження методології синергетики у сферу педагогіки, що позначилося на розробці синергетики підходу до аналізу освітніх реалій, становленні педагогічної синергетики. Обгрунтовано критеріальні ознаки виявлення синергетичних ресурсів педагогічних систем, зміст яких розкриває принципи синергізації, які є теоретико-методологічним ресурсом їх оптимізації та вдосконалення. Розроблено синергетичну модель актуалізації глобальних і локальних тенденцій розвитку освіти та педагогічних теорій. Виявлено синергетичні аспекти у вітчизняній педагогічній думці другої половини XX ст., що зумовили становлення новітніх освітніх концепцій синергетичного спрямування у сфері педагогіки. Доведено, що синергетичний підхід імпліцитно притаманний будь-якій педагогічній теорії та практиці. На підставі аналізу синергетичних рис у вітчизняній педагогічній думці дослідженого періоду, а також вивчення динаміки її розвитку з використанням синергетичного підходу виокремлено провідні тенденції розвитку сучасної освіти. За результатами проведеного дослідження встановлено високий системно-організуючий, узагальнювально-класифікаційний, інноваційний ресурс синергетичного підходу до аналізу освітніх реалій та розвитку вітчизняної педагогічної думки другої половини XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч30 в6 +
Шифр НБУВ: РА362347

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Волошанська І.В. 
Дитина як суб'єкт виховання у спадщині К.Д. Ушинського: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Волошанська ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сутність і зміст суб'єкт-суб'єктних стосунків у виховному процесі, визначено головні ознаки суб'єктності дитини, досліджено суспільно-політичні та культурно-освітні умови становлення педагогіки партнерства. Обгрунтовано особистісно зорієнтовані принципи виховання та психолого-педагогічні умови становлення дитини як суб'єкта виховання в контексті педагогічних поглядів К. Ушинського, з'ясовано особливості впливу інституцій, соціального середовища та чинників на становлення демократичних стосунків у виховному процесі. Висвітлено пріоритетні аспекти підготовки вчителя до реалізації завдань виховання дитини як суб'єкта в контексті поглядів К. Ушинського. Розглянуто можливості використання педагогічних ідей К. Ушинського у практиці сучасного українського виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273 + Ч30 в01 +
Шифр НБУВ: РА368946

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Гавриленко О. М. 
Формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Гавриленко ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2011. — 20 с. — укp.

Теоретично й експериментально досліджено проблему формування готовності майбутніх вчителів іноземних мов до застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у професійній діяльності. Проведено аналіз психолого-педагогічної літератури та педагогічної практики з визначеної проблеми, висвітлено шляхи пошуку ефективних засобів її вирішення. На підставі особистісно-орієнтованого діяльнісного підходів і системного аналізу розкрито зміст понять "готовність", "технологія", "педагогічні умови", "інформаційно-комунікаційне середовище". Виділено компоненти готовності: мотиваційний, інформаційно-змістовий, операційно-діяльнісний, емоційно-вольовий, оцінно-рефлексивний. Визначено критерії, рівні та показники готовності майбутніх вчителів іноземних мов до застосування ІКТ у професійній діяльності. Виділено шість моделей організаційних форм роботи з суб'єктами навчання за умов застосування ІКТ. Розроблено технологію формування готовності майбутніх вчителів іноземних мов до застосування ІКТ у професійній діяльності за модулями та стратегіями. Створено інформаційно-комунікаційне середовище для навчання аудіювання, реалізоване комп'ютерною програмою "Master your skills in listening comprehensions".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З81 + Ш12-913.2
Шифр НБУВ: РА384018 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Ганаба С.О. 
Інтерсуб'єктивний характер історичного знання в контексті модернізації історичної освіти: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / С.О. Ганаба ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади модернізації історичної освіти (ІО) на основі концепту інтерсуб'єктивності, з урахуванням якого розглянуто історію як динамічний та відкритий процес, та як "співголосся". Здійснено теоретичну реконструкцію вітчизняної ІО в єдності її онто-, гносео-, аксіо- та праксеологічних аспектів з використанням якісних методів дослідження. Розкрито з урахуванням експлікації поняття інтерсуб'єктивності концептуальної моделі сучасної ІО, яка грунтується на засадах гуманістичної спрямованості, світоглядного плюралізму та діалогічної взаємодії, що відповідає запитам суспільства та сучасної цивілізації. Здобуті результати суттєво трансформують уявлення про природу історії, що склалися у філософській освіті у попередні десятиріччя, орієнтують та уможливлюють пошук шляхів порозуміння і гармонізації суспільства через ІО.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР) + Ч30в2:Ю2 +
Шифр НБУВ: РА368043

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Гофрон А. 
Філософські засади сучасних європейських освітніх концепцій: Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.10 / А. Гофрон ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2005. — 32 с. — укp.

Досліджено культурно-епістемологічний і філософсько-антропологічний підходи щодо теоретичної реконструкції існуючих європейських освітніх концепцій з урахуванням нових соціокультурних реалій. У науковий обіг введено такі поняття як дві опозиційні традиції гуманістики, гуманістичні структури, рівень історичної інтерпретації, культурний патерн особистості. Здійснено інтерпретацію поняття "участь у культурі". Проаналізовано антипозитивістські перетворення в освіті на прикладі польської педагогіки культури. Уточнено філософсько-антропологічні засади сучасних освітніх концепцій. Показано можливості посилення їх евристичного потенціалу через конструкти гуманістичної психології, гуманної педагогіки, герменевтики та персоналізму, що акцентує значення освіти як сфери життєвого самовизначення. З'ясовано роль інформаційної цивілізації та лінгвістичної складової у процесах розвитку та становлення сучасної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч30 в2:Ю +
Шифр НБУВ: РА336843

Рубрики:

      
19.

Гуменюк А. М. 
Становлення нелінійного мислення педагога в умовах модернізації вищої педагогічної освіти: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / А. М. Гуменюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Здійснено розробку концептуальної моделі становлення нелінійного мислення сучасного педагога в нових соціокультурних та дискурсивних контекстах для модернізації вищої педагогічної освіти. Досліджено процес модернізації вищої педагогічної освіти з позиції нелінійного підходу як комплексне, багатомірне перетворення усіх її складових з метою становлення нової моделі освітнього процесу як одного з варіантів освітнього буття. Уточнено поняття нелінійного мислення педагога та доведено його евристичність в освітньому процесі. На підставі якісних методів дослідження виявлено недоліки у системі підготовки сучасного педагога та проаналізовано її відповідність сучасним цивілізаційним виклик і суспільним запитам. Запропоновано перевизначення мети сучасної освіти та напрями трансформації освітнього процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ю252:Ч30 + Ч484(4УКР)
Шифр НБУВ: РА377916 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
20.

Гуралюк А.Г. 
Управління закладом післядипломної педагогічної освіти із застосуванням комп'ютерних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / А.Г. Гуралюк ; Ун-т менедж. освіти АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Досліджено особливості управління закладом післядипломної педагогічної освіти (ЗППО). Визначено практичні потреби в їх інформатизації й автоматизації управлінської діяльності. Вперше теоретично обгрунтовано прогностичну модель управління ЗППО із застосуванням комп'ютерних технологій, експериментально підтверджено її ефективність та розроблено рекомендації щодо практичного використання. Визначено напрями діяльності, пов'язані з управлінням ЗППО, які потребують першочергового застосування комп'ютерних технологій. Обгрунтовано умови ефективного використання комп'ютерних технологій в управлінні навчальним закладом. Встановлено вимоги щодо програмного забезпечення, що застосовується в системі управління ЗППО.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:381 + Ч489.514(4УКР)783 +
Шифр НБУВ: РА357837

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського