Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (19)Реферативна база даних (2405)Книжкові видання та компакт-диски (2177)Журнали та продовжувані видання (262)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 169
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Рязанцева Н.О. 
Підвищення ефективності управління підприємствами соціальної інфраструктури: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.О. Рязанцева ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 1998. — 26 с. — укp.

В дисертації досліджені особливості підприємств соціальної інфраструктури як об'єкта управління та надано рекомендації щодо підвищення ефективності управління цими підприємствами на основі побудови автоматизованої системи підтримки прийняття рішень та використання спеціально розроблених математичних моделей, які враховують особливості об'єкта управління. З цією метою досліджено чинники, які визначають умови та ефективність функціонування підприємств соціальної інфраструктури, проведено порівняльний аналіз розроблених методів моделювання щодо підтримки управлінських рішень. Для одержання інтегральної оцінки результатів роботи підприємств соціальної інфраструктури застосовано рангову модель, розроблено методику її використання з урахуванням специфіки підприємств даного виду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21-07

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Фурдичко Л.Є. 
Маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності та його ефективність: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л.Є. Фурдичко ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 1998. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням підвищення ефективності маркетингу у зовнішньоекономічній діяльності (ЗЕД) у процесі трансформування економічних відносин в Україні. На основі аналізу основних тенденцій еволюції та функціонування сучасного маркетингу, а також визначення особливостей маркетингового управління, у дисертації розроблений комплекс методів і рекомендацій з використанням міжнародного маркетингу у процесі формування управлінської стратегії господарських комплексів у сфері ЗЕД, визначені шляхи нарощування експортного потенціалу. Запропонована методика ефективної організації функціонування маркетингових служб на підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Близнюк В.П. 
Міжнародний стратегічний маркетинг в системі управління зовнішньоторговельною діяльністю підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.П. Близнюк ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості розвитку світової торгівлі та проблеми адаптування до них національних експортерів. Розроблені методики аналізу міжнародного маркетингового середовища, оцінки експортного потенціалу підприємства та визначення регіональних ринків, на яких цей потенціал міг би реалізовуватися максимально. Визначені методичні особливості розробки міжнародних маркетингових стратегій, планування комплексу міжнародного стратегічного маркетингу підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)8

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Степаненко О.А. 
Діагностика в управлінні маркетинговою діяльностю підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.А. Степаненко ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено теоретичним та прикладним питанням проведення діагностики маркетингової діяльності підприємств. Визначені зміст, основні характеристики та склад задач діагностики маркетингової діяльності. Обгрунтована доцільність використання методів імітаційного моделювання та експертних систем в ході проведення діагностичного аналізу. Розроблена методика здійснення діагностики в галузі формування комерційних стратегій підприємств та оцінки доцільності запуску у виробництво нових виробів з використанням методу імітаційного моделювання. Розроблена методика проведення якісної діагностики на базі експертної системи. Вирішено комплекс питань, пов'язаних з прикладними аспектами реалізації методик: розроблено програмне забезпечення імітаційних експериментів; наведено технології проведення експериментів на моделях, а також експертних консультацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Пономаренко В.С. 
Стратегічне управління підприємством: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / В.С. Пономаренко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 1999. — 32 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці теоретичних засад стратегічного управління підприємством. Розроблено концепцію стратегічного управління підприємством, сформовано систему принципів стратегічного управління, обгрунтовано його категоріальний базис. Зроблено детальний аналіз існуючих методологічних підходів, для стратегічного управління підприємством розроблено новий - ситуаційно-ресурсний підхід. Запропоновано і теоретично обгрунтовано технологію стратегічного управління підприємством, що через технологічні етапи зв'язує в єдину систему принципи, методи, моделі та інструменти стратегічного управління. Її ефективність підтверджується практикою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Скибінський О.С. 
Маркетингові способи оптимізації діяльності підприємств (на прикладі звірогосподарств): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.С. Скибінський ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена розробці маркетингових способів оптимізації діяльності звірогосподарств України, які полягають у застосуванні методу прогнозування продажу хутра та хутряних виробів та методики дослідження основних характеристик гардеробу хутряних виробів як основи моделі визначення видової та функціональної структури поголів'я хутрових звірів в Україні з огляду на запити ринку; використанні елементів диверсифікації з метою забезпечення розвитку звірогосподарств в умовах, що склалися. Розглядаються умови ефективного застосування концепції маркетингу. Проаналізовано діяльність звірогосподарств з урахуванням підкомплексів, характерних для АПК. Основні результати праці відображено в розробці ключових напрямів розвитку звірогосподарств на засадах маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Георгіаді Н.Г. 
Формування систем менеджменту на засадах функціонального підходу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.Г. Георгіаді ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 18 с. — укp.

Містяться теоретичне обгрунтування та практичні рекомендації щодо створення ефективних систем менеджменту на вітчизняних підриємствах на засадах функціонального підходу. Розроблено метод оцінки факторів внутрішнього і зовнішнього середовища організації та метод оцінки рівня розвитку конкретних функцій менеджменту для визначення реального стану управління на підприємстві і шляхів його вдосконалення. Запропоновано методичні рекомендації щодо побудови організаційних структур управління на основі вдосконалення функцій менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-212.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Решетнікова І.Л. 
Формування маркетингової стратегії підприємства: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / І.Л. Решетнікова ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 1999. — 34 с. — укp.

Науково обгрунтовано і розроблено концептуальні засади формування маркетингової стратегії підприємства. Розкрито зміст маркетингу виробничо-господарської організації як цілісної системи, в якій відбуваються процеси управління; уточнено суттєвість стратегічного маркетингу і визначено його місце в системі управління підприємством. Розроблено методологію здійснення маркетингового прогнозу можливостей підприємства на ринку, основою якого є оцінка конкурентних переваг. Обгрунтовано доцільність і сфери застосування математичних методів і моделей при виборі маркетингової стратегії за умов нестабільності. Розроблено і апробовано методичні рекомендації щодо створення організаційних структур маркетингу на промислових підприємствах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Курочкін К.С. 
Стратегічний маркетинг і інноваційна діяльність підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / К.С. Курочкін ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 17 с. — укp.

Розроблено принципові положення та методичні підходи до вдосконалення маркетингової теорії для сучасних виробничих підприємств України та забезпечення максимального використання потенціалу інноваційної діяльності для перспективного розвитку підприємств. Запропоновано комплексну систему стратегічного маркетингу та інноваційної діяльності. Виявлено характер і систему взаємодії маркетингової та інноваційної діяльності. Викладено методичні рекомендації щодо організації маркетингової та інноваційної діяльності на підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55 + У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР-4ХАР)290-55 + У9(4УКР-4ХАР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА309945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Марченко В.М. 
Організаційно-економічний механізм формування конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ринку вибухозахищеного електроустаткування): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.М. Марченко ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методичні підходи, а також надано практичні рекомендації щодо формування конкурентної стратегії підприємства і механізмів її реалізації, що відповідають новим умовам господарювання. Проаналізовано сучасний стан організації управління та тенденції розвитку машинобудування України за умов кризи перехідної економіки. Досліджено об'єктивну необхідність та умови формування конкурентного середовища. Запропоновано модель організаційно-економічного механізму формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства, виявлено чинники забезпечення конкурентоздатності суб'єктів на товарних ринках. Наведено методичні положення стосовно формування конкурентної стратегії в галузі та основні принципи цінової політики підприємства за умов монопольного й олігопольного положення на ринку. Запропоновано напрямки вдосконалення організації маркетингової орієнтації діяльності машинобудівного підприємства. Викладено основні положення системи формування попиту, мотивації стимулювання збуту на підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21
Шифр НБУВ: РА311202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Золотарьова Т.М. 
Організація робочого місця менеджера на основі інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Т.М. Золотарьова ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 2000. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання розробки теоретичних та методичних основ організації робочого місця менеджера на базі персонального комп'ютера з застосуванням нових інформаційних технологій. Підвищено ефективність впровадження технічних та програмних засобів в управлінський процес. Розраховано мінімальні витрати на створення та реорганізацію автоматизованих робочих місць на підприємстві. Визначено шляхи побудови інформаційно-обчислювальних систем підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-212.14н
Шифр НБУВ: РА310834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Степанова О.М. 
Організація маркетингового управління діяльністю підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.М. Степанова ; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2000. — 26 с. — укp.

Досліджено особливості еволюції та проаналізовано ефективність маркетингової діяльності на прикладі підприємств харчової промисловості. Наведено систематизацію чинників, що впливають на маркетингову активність підприємств, а також проведено кількісний та якісний аналіз ступеня їх впливу. Визначено розрізи та рівні організації маркетингового управління діяльністю підприємства. Розроблено методику ієрархічного аналізу маркетингової активності підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА311378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Зайчук Т.О. 
Маркетингова інноваційна діяльність (на базі Асоціації консультаційних фірм України "Укрконсалтінг"): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Т.О. Зайчук ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано доцільність застосування принципів маркетингової інноваційної діяльності на вітчизняних консультаційних фірмах, що дозволяє підвищити їх ефективність та конкурентоспроможність. Розглянуто авторське тлумачення категорії "маркетингова інноваційна діяльність", а також визначено її особливості та значення стосовно розвитку консультаційних послуг. Поглиблено методологічні основи розрахунку сумарного економічного ефекту від консультаційних проектів, що дає змогу враховувати розвиток кон'юнктури галузі клієнта. Досліджено критерії вибору системи кількісних показників та параметрів оцінки якості консультаційних послуг. Поглиблено методологічні засади використання маркетингового інструментарію програм маркетингової інноваційної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА310445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Бевзенко В.Ф. 
Стратегія змішаного маркетингу акціонерного товариства (на прикладі видобувних галузей промисловості): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.Ф. Бевзенко ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2000. — 24 с. — укp.

Розроблено новий методичний підхід щодо формування стратегії маркетингу, який базується на використанні змішаного (внутрішнього та міжнародного) маркетингу, урахуванні існуючих умов економіки України та її особливостей перехідного періоду. Методичний підхід щодо реалізації стратегії змішаного маркетингу повинен включати: формування та реалізацію маркетингової програми, активізацію міжнародного маркетингу, особливості видобувної галузі промисловості, а також результати аналізу внутрішнього та зарубіжного ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)305.0
Шифр НБУВ: РА308571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Цимбалюк С.О. 
Конкурентоспроможність управлінського персоналу підприємств: методологія і методика оцінювання: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.О. Цимбалюк ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 17 с.: рис. — укp.

Науково обгрунтовано доцільність оцінювання та підвищення конкурентоспроможності управлінського персоналу як обов'язкової умови і складового елемента забезпечення конкурентоспроможності підприємства та його продукції на ринку. Запропоновано концептуальні підходи до визначення конкурентоспроможності управлінського персоналу, які в комплексі розкривають сутність цієї економічної категорії. Розроблені методичні засади, алгоритм визначення рівня конкурентоспроможності керівників, професіоналів і фахівців бальним методом, інформаційна база оцінювання дозволяють на практиці продіагностувати рівень конкурентоспроможності управлінського персоналу підприємств. Наведено комплекс теоретично-методологічних положень і практичних рекомендацій щодо використання методів і результатів оцінювання конкурентоспроможності в менеджменті персоналу, а також наступні напрямки використання результатів: відбір кандидатів на вакантну посаду з використанням рейтингового методу оцінювання конкурентоспроможності, зарахування в кадровий резерв і планування кар'єри, навчання та підвищення кваліфікації, встановлення винагороди.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21
Шифр НБУВ: РА311526 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Кендюхов О.В. 
Оцінка ефективності управління підприємством в умовах перехідної економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Кендюхов ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2000. — 24 с. — укp.

Розглянуто особливості функціонування підприємства за сучасних умов перехідної економіки. Виявлено зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ефективність роботи підприємства. Досліджено еволюцію та загальносвітові тенденції трансформації організаційних структур управління у процесі розвитку ринкових відносин. Наведено класифікацію організаційних структур управління підприємством, а також встановлено розходження у їх формуванні, які відповідають виробничій та ринковій орієнтації. Узагальнено та систематизовано існуючі класифікації функцій управління. Значну увагу приділено концептуальним положенням функціональної моделі управління підприємством. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід розробки та реалізації методів планування управлінського персоналу. Показано відсутність мотивації та економічної відповідальності даного персоналу за нових умов господарювання. Обгрунтовано необхідність та запропоновано новий підхід планування управлінського персоналу на основі структурно-функціонального аналізу. Розроблено критерії оцінки ефективності управління та методику планування чисельності управлінського персоналу, з урахуванням ринкових цілей підприємства. Встановлено необхідність підвищення рівня економічної підготовки управлінців, а також запропоновано відповідні заходи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21
Шифр НБУВ: РА309872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Зозульов О.В. 
Методичні основи сегментації ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Зозульов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 15 с. — укp.

Досліджено методичні основи сегментації споживчого ринку. Введено власне визначення поняття "ринковий сегмент", "сегментація ринку" на основі аналізу місця та ролі сегментації у процесі управління підприємством. Визначено теоретичні засади дослідження споживчих мотивацій. Запропоновано методи дослідження споживчих мотивацій на основі первинної та вторинної маркетингової інформації, модель і метод сегментації ринку та процедуру відбору ринкових сегментів. Методи та процедури, розроблені у дослідженні, апробовано на українських підприємствах. Основні положення дослідження розглянуто на міжнародних науково-практичних конференціях та застосовано у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 + У9(4УКР)290-592 + У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА310854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Савченко В.І. 
Підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.І. Савченко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено питання розробки теоретичних основ і практичних рекомендацій щодо вдосконалювання механізму оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств за умов перехідної економіки. Розроблено методику оцінки конкурентних позицій підприємств-виробників вапна та крейди; набула подальшого розвитку маркетингова стратегія в сфері ціноутворення. Запропоновано класифікацію ринків збуту для підприємств будівельних матеріалів, необхідну під час проведення маркетингових досліджень з метою підвищення ефективності маркетингової діяльності. Надано рекомендації та висвітлено систему показників, алгоритм оцінки ефективності окремих заходів і маркетингової діяльності підприємств у цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА312203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Сілецька О.Е. 
Методично-організаційні засади використання маркетингових досліджень виробничими підприємствами: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.Е. Сілецька ; Укр.акад.зовн.торгівлі. — К., 2000. — 22 с. — укp.

Проаналізовано досвід промислово розвинутих країн у галузі організації маркетингових досліджень, визначено фактори, що впливають на їх організацію та проведення підприємствами за умов українського маркетингового середовища. Доведено, що одним з дієвих напрямів підвищення ефективності маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах є створення адаптованого до ринкових реалій механізму організації досліджень і втілення їх результатів. Наведено методичні рекомендації щодо організації комплексного маркетингового дослідження, завдяки якому можна розробити постійно діючу систему інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано модель організації маркетингових досліджень на підприємстві та розроблено систему критеріальних оцінок для її вибору, що найбільше відповідають особливостям конкретного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА311737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Петренко С.М. 
Оперативний контролінг в системі управління підприємством: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / С.М. Петренко ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено розв'язанню теоретичних, інформаційних, організаційно-методологічних і прикладних проблем оперативного контролінгу в управлінні підприємницькою діяльністю. Вдосконалено розкриття суті контролінгу, позначено місце і роль контролінгу у системі управління підприємством; визначено необхідні і достатні умови організації впровадження оперативного контролінгу в управління діяльністю промислових підприємств регіону. Вдосконалену організаційну структуру підприємства орієнтовано на оперативний контролінг. Запропоновано варіант організаційної структури служби контролінгу та рекомендації щодо її регламентного забезпечення. Розглянуто питання формування внутрішньої звітності підприємства. Розроблено модель системи внутрішньої звітності для розрахунку кінцевого результату. Сформовано склад внутрішньої документації необхідної інформації з метою оптимізації внутрішніх можливостей підприємства. Сформовано інтрументарій оперативного контролінгу. Визначено методологічні процедури впровадження оперативного контролінгу в управління бізнесом підприємства. Надано схему етапів впровадження оперативного контролінгу в управління діяльністю, визначено необхідний обсяг робіт, які потрібно здійснити у ході реалізації проекту впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.2
Шифр НБУВ: РА309354 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського