Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (10)Реферативна база даних (542)Книжкові видання та компакт-диски (549)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Тонєва К.В. 
Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.В. Тонєва ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше розроблено механізм вибору рекламної кампанії, який базується на принципах адаптації підприємства до зміни зовнішніх і внутрішніх умов його функціонування та дає змогу підвищити обгрунтованість прийнятих управлінських рішень. Створено модель вибору рекламної кампанії підприємств з виділенням контурів внутрішньої та зовнішньої адаптації з метою здійснення адаптації моделі та об'єкта дослідження. Розвинуто модель вибору ефективного обсягу асигнувань на рекламу на базі переваг теоретико-ігрових і експертних моделей, яка дає змогу одержати обгрунтоване сімейство рішень витрат на рекламу. Наведено модель розподілу обсягу асигнувань на рекламу, що представлена у вигляді задачі лінійного програмування та дозволяє здійснити параметричну адаптацію механізму вибору рекламної кампанії підприємства. Удосконалено модель планування його рекламної діяльності, яка враховує ефекти рекламних комунікацій з контурами реакції ринку та споживача.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611 + У9(4УКР)421.0-803.81 в611 +
Шифр НБУВ: РА332853

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Степаненко О.А. 
Діагностика в управлінні маркетинговою діяльностю підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.А. Степаненко ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено теоретичним та прикладним питанням проведення діагностики маркетингової діяльності підприємств. Визначені зміст, основні характеристики та склад задач діагностики маркетингової діяльності. Обгрунтована доцільність використання методів імітаційного моделювання та експертних систем в ході проведення діагностичного аналізу. Розроблена методика здійснення діагностики в галузі формування комерційних стратегій підприємств та оцінки доцільності запуску у виробництво нових виробів з використанням методу імітаційного моделювання. Розроблена методика проведення якісної діагностики на базі експертної системи. Вирішено комплекс питань, пов'язаних з прикладними аспектами реалізації методик: розроблено програмне забезпечення імітаційних експериментів; наведено технології проведення експериментів на моделях, а також експертних консультацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Балабаниць А. В. 
Інтегроване управління системою маркетингової взаємодії: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / А. В. Балабаниць ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 40 с.: рис. — укp.

Розкрито сутність і характер маркетингу взаємодії, показано еволюційне становлення цієї концепції, запропоновано її основний інстументарій. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування системи маркетингової взаємодії підприємста як об'єкта інтегрованого управління, визначено її ключові компоненти та структурні зв'язки. Висвітлено роль і показано місце управління маркетинговою взаэмодією в системі маркетингового менеджменту підприємств. Запропоновано науково-методологічні підходи до діагностики процесів маркетингової взаємодії підприємтсв із споживачами, бізнес-партнерами, конкурентами. Розроблено пропозиції щодо удосконалення управління маркетинговою взаємодією на базі стратегічного інструментарію. Удосконалено механізм управління стратегічними змінами у системі маркетингової взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА381723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Чернишева С.В. 
Маркетинг відносин в системі управління підприємством: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.В. Чернишева ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2008. — 19 с. — укp.

Запропоновано концептуальні засади управління маркетингом відносин підприємства, а також розкрито інтравертний і екстравертний аспекти відносин, маркетингову систему взаємодії підприємства. Досліджено застосування маркетингу відносин у системі управління підприємством за напрямками, а саме: для проведення аналізу інформаційного забезпечення маркетингу відносин у системі управління підприємством, з метою дослідження маркетингових систем взаємодії підприємств і діагностування процесу управління маркетингом відносин. Удосконалено комплексну маркетингову систему взаємодії підприємств. Наведено рекомендації щодо впровадження її складових у практичну діяльність. Розроблено стратегії управління маркетингом відносин підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА360170

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Фурдичко Л.Є. 
Маркетинг у зовнішньоекономічній діяльності та його ефективність: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л.Є. Фурдичко ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 1998. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням підвищення ефективності маркетингу у зовнішньоекономічній діяльності (ЗЕД) у процесі трансформування економічних відносин в Україні. На основі аналізу основних тенденцій еволюції та функціонування сучасного маркетингу, а також визначення особливостей маркетингового управління, у дисертації розроблений комплекс методів і рекомендацій з використанням міжнародного маркетингу у процесі формування управлінської стратегії господарських комплексів у сфері ЗЕД, визначені шляхи нарощування експортного потенціалу. Запропонована методика ефективної організації функціонування маркетингових служб на підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Зайчук Т.О. 
Маркетингова інноваційна діяльність (на базі Асоціації консультаційних фірм України "Укрконсалтінг"): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Т.О. Зайчук ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано доцільність застосування принципів маркетингової інноваційної діяльності на вітчизняних консультаційних фірмах, що дозволяє підвищити їх ефективність та конкурентоспроможність. Розглянуто авторське тлумачення категорії "маркетингова інноваційна діяльність", а також визначено її особливості та значення стосовно розвитку консультаційних послуг. Поглиблено методологічні основи розрахунку сумарного економічного ефекту від консультаційних проектів, що дає змогу враховувати розвиток кон'юнктури галузі клієнта. Досліджено критерії вибору системи кількісних показників та параметрів оцінки якості консультаційних послуг. Поглиблено методологічні засади використання маркетингового інструментарію програм маркетингової інноваційної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА310445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Болотна О.В. 
Маркетингова концепція підприємства в умовах ринкових трансформацій: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Болотна ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення та нове рішення науково-практичного завдання обгрунтування найважливіших положень концепцій маркетингу для умов ринкових трансформацій. Типологізовано й описано адаптовані до ситуацій маркетингові рішення. Виділено мотиви та порядок прийняття найбільш актуальної для періоду ринкових трансформацій інвестиційно-маркетингової концепції. Наведено характеристики трьох типів економічного розвитку. Розглянуто категорію "ринок", складові ринкового середовища, типові маркетингові концепції. Обгрунтовано структуру реальних джерел фінансування українських підприємств і застосування інвестиційно-маркетингової концепції у перехідний період. Розроблено моделі поведінки підприємства, що приймає концепцію маркетингу за умов обмежених інвестиційних можливостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА316070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Скибінська З.М. 
Маркетингова концепція розвитку ринку товарів з радіопротекторними властивостями: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / З.М. Скибінська ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання впровадження концепції маркетингу у процесі формування ринку радіопротекторних товарів. Проаналізовано передумови виникнення потреби у товарах з радіопротекторними властивостями, шляхи надходження та способи виведення радіонуклідів з організму людини. Охарактеризовано систему маркетингу радіопротекторних товарів. Здійснено класифікацію продуктів харчування з радіопротекторними властивостями (ПХРПД) На підставі результатів маркетингових досліджень встановлено причини відмови від споживання ПХРПД респондентами, наведено оцінку впливу Чорнобильської катастрофи на здоров'я населення та варіацію спричинених радіацією захворювань. Запропоновано деталізовану модель прийняття рішень про купівлю ПХРПД. Досліджено кон'юнктуру ринку ПХРПД та наведено її оцінку за відповідними критеріями. Розроблено маркетингову модель вирішення проблеми ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи у сфері використання радіопротекторних товарів. Запропоновано оригінальне визначення поняття інфраструктури товарного ринку ПХРПД, наведено її класифікацію та визначено функції. Доведено економічну доцільність виробництва ПХРПД в Україні та здійснено прогноз розвитку ринку товарів з радіопротекторними властивостями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0 +
Шифр НБУВ: РА334219

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Куденко Н.В. 
Маркетингове стратегічне планування: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Н.В. Куденко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 36 с.: рис. — укp.

Досліджено маркетингову стратегічну діяльність зарубіжних і вітчизняних підприємств, розроблено заходи щодо підвищення її ефективності за умов транзитивної економіки України. Визначено цілі маркетингового стратегічного планування та його основні елементи. Розроблено методику процесу даного планування, у якій висхідним етапом є маркетинговий стратегічний аналіз, а базовим, центральним етапом - формування маркетингової стратегії підприємства. Розроблено класифікацію даної стратегії, яка відрізняється від інших рівневим підходом і повним охопленням усіх існуючих її різновидів. Удосконалено категоріальний апарат стратегічного маркетингу. Запропоновано нове чітке визначення категорій "маркетингова стратегія підприємства", "маркетингове стратегічне планування"; установлено відмінність між категоріями "маркетингова стратегія" та "стратегія маркетингу", "формулювання маркетингової стратегії" та "формування маркетингової стратегії". Упроваджено нову категорію "ефективність цільового сегмента підприємства" та наведено методики її оцінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1-23 +
Шифр НБУВ: РА324842

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Фоломкіна І.С. 
Маркетингове управління реалізацією стратегічного набору підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.С. Фоломкіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти маркетингового управління реалізацією стратегічного набору підприємства. Обгрунтовано концепцію маркетингового управління реалізацією стратегічного набору підприємства, визначено його сутність та особливості, розглянуто статичний та динамічний аспекти. Розкрито значення стратегічних змін як концептуальної бази маркетингового управління реалізацією стратегічного набору підприємства. Проаналізовано стратегічну маркетингову позицію підприємств. Здійснено діагностику процесу маркетингового управління реалізацією стратегічного набору підприємств. Наведено оцінку ефективності реалізації стратегічного набору підприємств. Розроблено комплексну систему маркетингового управління реалізацією стратегічного набору підприємства та наведено рекомендації щодо впровадження її складових систем, підсистем та елементів у практичну діяльність. Обгрунтовано теоретичну, методичну та методологічну базу оптимізації стратегічних маркетингових рішень підприємства в процесі реалізації стратегічного набору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА353120

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Примак 
Маркетингові комунікації в системі управління ринковою діяльністю підприємства: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Тетяна Олександрівна Примак ; Київський національний економічний ун-т. — К., 2004. — 34 с.: рис., табл. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА328919

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Кочкіна Н.Ю. 
Маркетингові комунікації як інструмент узгодження економічних інтересів виробника та споживача: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.Ю. Кочкіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Запропоновано визначення поняття "економічного інтересу" ринкового суб'єкта з урахуванням маркетингу, проведено аналіз його структури, динаміки та суперечливості. Розроблено методики здійснення маркетингових досліджень інтересів підприємства та його цільових споживачів, запропоновано поетапну процедуру створення стратегії маркетингових комунікацій на основі результатів цих досліджень. Наведено рекомендації щодо вдосконалення організаційної структури відділу маркетингу та розподілу функціональних повноважень на підприємстві, що сприяють узгодженості інтересів суб'єктів, які взаємодіють у процесі ринкового обміну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА328272

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Скибінський О.С. 
Маркетингові способи оптимізації діяльності підприємств (на прикладі звірогосподарств): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.С. Скибінський ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена розробці маркетингових способів оптимізації діяльності звірогосподарств України, які полягають у застосуванні методу прогнозування продажу хутра та хутряних виробів та методики дослідження основних характеристик гардеробу хутряних виробів як основи моделі визначення видової та функціональної структури поголів'я хутрових звірів в Україні з огляду на запити ринку; використанні елементів диверсифікації з метою забезпечення розвитку звірогосподарств в умовах, що склалися. Розглядаються умови ефективного застосування концепції маркетингу. Проаналізовано діяльність звірогосподарств з урахуванням підкомплексів, характерних для АПК. Основні результати праці відображено в розробці ключових напрямів розвитку звірогосподарств на засадах маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Дацко М.В. 
Математичне моделювання задач маркетингу у підприємництві: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / М.В. Дацко ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2004. — 20 с. — укp.

Розроблено модель оптимізації інтенсивності витрат на рекламу за етапами рекламного періоду, використання якої дає змогу максимально підвищити ефект проведення рекламної кампанії. Побудовано економіко-математичну модель визначення параметрів залежності реакції продажу від величини маркетингових витрат підприємства. Запропоновано математичну модель, що дає змогу з'ясувати приріст очікуваної кількості покупців продукції підприємства та імітаційну модель вибору підприємством маркетингової стратегії. Наведено класифікацію програмного забезпечення, що використовується для розв'язання задач маркетингу та проведено аналіз наявного на вітчизняному ринку такого програмного забезпечення. Удосконалено систему основних задач управління маркетинговою діяльністю у підприємництві. Досліджено особливості проведення маркетингової діяльності в Україні та виділено основні проблеми маркетингу, запропоновано шляхи їх розв'язання. Створено економіко-математичні моделі, що дають змогу оптимізувати етапи маркетингової діяльності підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611 +
Шифр НБУВ: РА329845

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Зозульов О.В. 
Методичні основи сегментації ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Зозульов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 15 с. — укp.

Досліджено методичні основи сегментації споживчого ринку. Введено власне визначення поняття "ринковий сегмент", "сегментація ринку" на основі аналізу місця та ролі сегментації у процесі управління підприємством. Визначено теоретичні засади дослідження споживчих мотивацій. Запропоновано методи дослідження споживчих мотивацій на основі первинної та вторинної маркетингової інформації, модель і метод сегментації ринку та процедуру відбору ринкових сегментів. Методи та процедури, розроблені у дослідженні, апробовано на українських підприємствах. Основні положення дослідження розглянуто на міжнародних науково-практичних конференціях та застосовано у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 + У9(4УКР)290-592 + У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА310854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Сілецька О.Е. 
Методично-організаційні засади використання маркетингових досліджень виробничими підприємствами: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.Е. Сілецька ; Укр.акад.зовн.торгівлі. — К., 2000. — 22 с. — укp.

Проаналізовано досвід промислово розвинутих країн у галузі організації маркетингових досліджень, визначено фактори, що впливають на їх організацію та проведення підприємствами за умов українського маркетингового середовища. Доведено, що одним з дієвих напрямів підвищення ефективності маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах є створення адаптованого до ринкових реалій механізму організації досліджень і втілення їх результатів. Наведено методичні рекомендації щодо організації комплексного маркетингового дослідження, завдяки якому можна розробити постійно діючу систему інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано модель організації маркетингових досліджень на підприємстві та розроблено систему критеріальних оцінок для її вибору, що найбільше відповідають особливостям конкретного підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА311737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Буркат Т.Л. 
Міжнародний маркетинг підприємств України у торговельно-економічних відносинах із США: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.Л. Буркат ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2004. — 17 с.: рис., табл. — укp.

Визначено основні риси сучасного міжнародного маркетингу, суть яких полягає у стратегічному характері; спрямованості на активне науково-технічне, інвестиційно-виробниче та маркетингове співробітництво; оптимальному збалансуванні мультинаціонального, транснаціонального та глобального аспектів міжнародного бізнесу; оперуванні стратегіями, що базуються на виявленні конкурентних переваг. Зроблено науковий порівняльний аналіз засад маркетингової діяльності українських та американських підприємств з метою визначення основних напрямів конкурентної боротьби у маркетинговій сфері вітчизняних товаровиробників на ринках США. Систематизовано та проаналізовано основні проблеми у торговельних стосунках України зі США, визначено основні чинники та їх вплив на формування бар'єрів входження підприємств на ринки США. Науково обгрунтовано системний підхід до інформаційного забезпечення маркетингових досліджень цих ринків, суть якого полягає у визначенні системних інформаційних блоків, що дають змогу підприємству-експортеру визначити стратегічні цілі його виходу на них та проводити всебічний аналіз цільових ринків з метою розробки ефективних маркетингових стратегій. Науково обгрунтовано новий методичний підхід до оцінки потенційних можливостей підприємства щодо входження на цільовий ринок з використанням показників, що відбивають не тільки стан ринкового середовища (рівень ворожості ринку), а також потенціал підприємства щодо подолання перешкод (бар'єрів) входження до ринку. Обгрунтовано систему рекомендацій щодо маркетингової діяльності українських експортерів на ринках США, яка базується на оцінюванні специфіки американського ринку у формуванні цін, системи просування та збуту, комунікаційної маркетингової політики з урахуванням особливостей американських споживачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)843.0 + У9(7США)843.0 +
Шифр НБУВ: РА328630

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Близнюк В.П. 
Міжнародний стратегічний маркетинг в системі управління зовнішньоторговельною діяльністю підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.П. Близнюк ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості розвитку світової торгівлі та проблеми адаптування до них національних експортерів. Розроблені методики аналізу міжнародного маркетингового середовища, оцінки експортного потенціалу підприємства та визначення регіональних ринків, на яких цей потенціал міг би реалізовуватися максимально. Визначені методичні особливості розробки міжнародних маркетингових стратегій, планування комплексу міжнародного стратегічного маркетингу підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)8

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Остапенко І.М. 
Моделі і методи розвитку інноваційних технологій в маркетингу: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / І.М. Остапенко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

Встановлено, що розвиток інноваційної діяльності на підприємстві має бути спрямований на підвищення рівня маркетингової активності, збільшення маркетингового потенціалу, як наслідок - на забезпечення зростання інтелектуального капіталу. Розроблено нову концепцію розвитку інноваційних технологій у маркетингу, їх вплив на інноваційний розвиток підприємства, в основу якої покладено принципи системного аналізу та синтез структурно-функціональних етапів управління, а також використання комплексу моделей управління інноваційними процесами об'єкта дослідження, що дає змогу підвищити ефективність інноваційної діяльності підприємства. Удосконалено модель розподілу коштів за статтями витрат на просування продукції в ході рекламної кампанії, розглянуто моделювання оптимального бюджету з використанням логістичної кривої, метод прийняття рішення щодо вибору сценарію підвищення ефективності інноваційного розвитку маркетингу, який базується на моделюванні мінімізації витрат, що сприяє підвищенню рівня маркетингового потенціалу, результатів виробничої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1-55в611 +
Шифр НБУВ: РА367370

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Берсуцька О.А. 
Моделювання комунікаційно-розподільчих процесів у маркетинговому управлінні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / О.А. Берсуцька ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну задачу удосконалення управління комунікаційно-розподільчими процесами на підприємстві, що за сучасних умов сприяє підвищенню конкурентоспроможності продукції та її споживчої цінності. Обгрунтовано, що сучасні комунікції є не тільки засобом зв'язку підприємства з зовнішнім середовищем, а фактичним засобом його існування та життєдіяльності на ринку. Запропоновано концепцію побудови комунікаційно-розподільчої системи в маркетингу. Розглянуто моделі комунікаційних зусиль у динаміці, а також моделі оптимізації управління маркетинговими каналами розподілу та процесів оптово-розподільчих закупівель. Наведено методи управління комунікацйно-розподільчими процесами: корпоративний портфель маркетингових комунікацій, а також побудову інтегрованої системи управління споживчою цінністю. Здійснено практичну реалізацію методів управління комунікаційно-розподільчими процесами та розглянуто їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611 +
Шифр НБУВ: РА343309

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського