Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (19)Реферативна база даних (2405)Книжкові видання та компакт-диски (2177)Журнали та продовжувані видання (262)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 169
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єгоренко 
Методичні основи формування господарських рішень: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Д.В. Єгоренко ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено сутність і особливості формування цілей та задач розвитку підприємства за сучасних умов господарювання. Показано роль управлінських рішень у їх реалізації. Визначено порядок і особливості процедури підготовки та реалізації господарських рішень з урахуванням впливу зовнішнього середовища на формування факторів виробництва і рівень ефективності роботи підприємства. Проведено аналіз господарювання як економічної категорії, систематизовано класифікацію видів господарської діяльності. Уточнено підходи до управління з урахуванням положень синергетики. Наведено рекомендації з інформаційного забезпечення господарських рішень на підприємстві, які дозволяють оперативно формувати інтегровану систему несуперечливої інформації. Запропоновано модель оптимізації структури капіталу, яка дозволяє прогнозувати фінансово-економічну стійкість підприємства у разі залучення позикового капіталу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-210.11 +
Шифр НБУВ: РА326545

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Єгорова Л.І. 
Стратегія антикризового проактивного управління підприємством: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.І. Єгорова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Запропоновано механізм моніторингу слабких сигналів кризового характеру в системі керування підприємством, а також механізм антикризового проактивного керування, який базується на результатах моніторингу й ідентифікації слабких сигналів зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємства. Зазначено, що застосування цих механізмів дає змогу коректувати фактори внутрішнього середовища шляхом змін у діючій стратегії або проводити її заміну на стратегію, адаптовану до нового організаційного середовища. Розроблено комплекс моделей і методів антикризового проактивного керування підприємством: методику його тестування щодо наявності ознак стратегічного дрейфу, що дає змогу обгрунтувати аналітичні висновки щодо ранніх ознак розвитку кризової ситуації; модель оцінки наслідків слабких сигналів кризового характеру; метод антикризоорієнтованого аналізу економічного стану підприємства, що дозволяє проводити оцінку виробничої, збутової, організаційної, маркетингової та фінансової складових його потенціалу з урахуванням неформалізованих та слабкоформалізованих чинників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 +
Шифр НБУВ: РА327753

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Єгорова О.В. 
Механізм формування гнучких організаційних структур управління підприємствами: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Єгорова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2005. — 16 с.: рис. — укp.

Визначено умови підвищення ефективності використання організаційних ресурсів на всіх етапах функціонування підприємства за умов пошуку найбільш придатної форми гнучкої організаційної структури управління. Розроблено концепцію механізму створення гнучких організаційних структур управління підприємствами, побудовану на базі системного підходу. Запропонована концепція дає змогу формувати індивідуальну структурну політику підприємства, спрямовану на зниження трудомісткості управлінських робіт, зростання обсягів продукції, що випускається, зниження витрат ресурсів в основному виробництві. Розвинуто економіко-математичну модель формування оптимальної ієрархії цілей функціонування підприємств. Створено метод вибору оптимальних комунікаційних структур управління підприємствами та метод регулювання адміністративного впливу на розробку та прийняття управлінських рішень, що дозволяє оцінити свободу вибору у прийнятті рішень робітником управління щодо діяльності структурного підрозділу підприємства. Запропоновано метод спільного створення та удосконалення функціональних структур управління підприємствами як алгоритм розв'язання багатокритеріальної задачі вибору та оцінки кращих варіантів організаційних рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 +
Шифр НБУВ: РА338206

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Іванов М.М. 
Моделі інформаційного сервісу в управлінні складними економічними об'єктами: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.03.02 / М.М. Іванов ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 35 с. — укp.

Сформульовано теоретичні, методологічні, науково-методичні та практичні засади економіко-математичного моделювання та функціонування систем інформаційного сервісу в управлінні складними економічними об'єктами. Розроблено концептуальні моделі систем інформаційного сервісу в управлінні складними економічними об'єктами, які засновані на принципах системного підходу, реінжинірингу, теорії автоматизованих і багатовимірних систем, що забезпечують ефективне управління економічним об'єктом за рахунок розширення цільового ринку та оперативного прийняття управлінських рішень. Для реалізації даної концепції розроблено відповідні методи та моделі, зокрема визначення показників корисності та споживчого ефекту товару, що забезпечують гнучкість процесу обробки даних, прогнозування множини показників діяльності складного економічного об'єкта на основі нейронної мережі, віддаленого економічного порталу в мережі Інтернет та оцінки ефективності його використання. Створено метод оцінки економічних показників доходу та витрат для формування бюджету складного економічного об'єкта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-210.302 +
Шифр НБУВ: РА342646

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ігнатьєва І.А. 
Методологічні основи стратегічного управління підприємством: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / І.А. Ігнатьєва ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2006. — 38 с. — укp.

Запропоновано цілісну наукову концепцію стратегічного управління (СУ) підприємством з використанням об'єктно-цільового підходу в менеджменті. Розкрито сутність понять стратегічного управління, стратегії, середовища промислового підприємства (ПП), стратегічного потенціалу підприємства, доведено доцільність їх застосування в управлінні ПП. Обгрунтовано необхідність впровадження технології СУ на ПП, що вимагає виконання комплексу операцій у певній послідовності й охоплює усі види діяльності підприємства. На підставі системної концепції СУ розроблено методики встановлення пріоритетності цілей підприємства з метою подальшого використання результатів оцінки в аналізі ефективності діяльності ПП у цілому, дослідження чинників зовнішнього середовища, визначення конкурентних переваг ПП, формування й оцінки стратегічного потенціалу ПП, балансування стратегій у стратегічному наборі ПП і вибору критерію оцінки ефективності стратегічних рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 в + У9(4УКР)290-21 в
Шифр НБУВ: РА343041

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Акєнтьєва О.Б. 
Підвищення економічної ефективності системи внутрішнього контролю підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.Б. Акєнтьєва ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.

Розкрито суть понять "внутрішній контроль", "система внутрішнього контролю", "суб'єкт внутрішнього контролю". Визначено основні функції, форми внутрішнього контролю. Удосконалено класифікацію його видів і засобів. Обгрунтовано концептуальні засади побудови системи внутрішнього контролю, структуру й основні елементи системи даного контролю підприємств України за умов ринкової трансформації господарств та переходу до сталого економічного зростання. Розроблено базову модель процесу внутрішнього контролю, яка передбачає використання системного підходу до виконання завдань контролю. Створено методичний підхід до оцінки економічної ефективності системи зазначеного контролю підприємства. Запропоновано положення про відділ внутрішнього контролю на підприємстві, яке визначає засади побудови, функціонування та розвитку цього відділу на промислових підприємствах України. Розроблено рекомендації щодо шляхів підвищення економічної ефективності системи внутрішнього контролю підприємств України завдяки реалізації пропозицій коротко- та довгострокового характеру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-218-07 +
Шифр НБУВ: РА341622

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Баліцька О.П. 
Моделювання поведінки споживачів як засіб обгрунтування маркетингових стратегій підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.П. Баліцька ; Європ. ун-т. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Висвітлено основні проблеми виробників послуг, однією з причин яких є неефективне виконання маркетингових функцій. Запропоновано механізм формування стратегій маркетингу через оптимізацію витрат на маркетингові заходи на підставі вдосконалення споживчих властивостей окремих видів послуг для певних груп покупців, визначених на базі Q-методології за умов врахування особливостей даного ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА370890 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Балабаниць А. В. 
Інтегроване управління системою маркетингової взаємодії: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / А. В. Балабаниць ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 40 с.: рис. — укp.

Розкрито сутність і характер маркетингу взаємодії, показано еволюційне становлення цієї концепції, запропоновано її основний інстументарій. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування системи маркетингової взаємодії підприємста як об'єкта інтегрованого управління, визначено її ключові компоненти та структурні зв'язки. Висвітлено роль і показано місце управління маркетинговою взаэмодією в системі маркетингового менеджменту підприємств. Запропоновано науково-методологічні підходи до діагностики процесів маркетингової взаємодії підприємтсв із споживачами, бізнес-партнерами, конкурентами. Розроблено пропозиції щодо удосконалення управління маркетинговою взаємодією на базі стратегічного інструментарію. Удосконалено механізм управління стратегічними змінами у системі маркетингової взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА381723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Бауліна Т.В. 
Управління процесом організаційних змін підприємств в умовах перехідної економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.В. Бауліна ; Міжнар. наук.-техн. ун-т. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано новий підхід щодо визначення змісту понять "зміна" та "управління організаційними змінами". Розроблено загальну методику управління організаційними змінами для виведення підприємства з кризового стану та підвищення його конкурентоспроможності на ринку. Вперше запропоновано математичну модель управління організаційними змінами на підприємстві. Доведено, що одним з основних факторів в управлінні організаційними змінами є інтелектуальний потенціал підприємства, визначено засоби його формування та управління ним. Розроблено методичний підхід щодо розвитку інтелектуального потенціалу підприємства, який грунтується на використанні теорії рішення винахідницьких задач. Удосконалено перспективні методи активізації інтелектуального потенціалу підприємства для управління організаційними змінами у разі їх комплексного використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 +
Шифр НБУВ: РА332130

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Бевзенко В.Ф. 
Стратегія змішаного маркетингу акціонерного товариства (на прикладі видобувних галузей промисловості): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.Ф. Бевзенко ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2000. — 24 с. — укp.

Розроблено новий методичний підхід щодо формування стратегії маркетингу, який базується на використанні змішаного (внутрішнього та міжнародного) маркетингу, урахуванні існуючих умов економіки України та її особливостей перехідного періоду. Методичний підхід щодо реалізації стратегії змішаного маркетингу повинен включати: формування та реалізацію маркетингової програми, активізацію міжнародного маркетингу, особливості видобувної галузі промисловості, а також результати аналізу внутрішнього та зарубіжного ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)305.0
Шифр НБУВ: РА308571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Безгін К.С. 
Управління якістю бізнес-процесів на підприємстві: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / К.С. Безгін ; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2009. — 20 с. — укp.

Удосконалено теоретичні положення та розроблено методичні основи та науково-практичні рекомендації з управління якістю бізнес-процесів на підприємствах машинобудівної галузі України. Проаналізовано систему категорій і понять, пов'язаних з управлінням якістю бізнес-процесів на підприємстві. Доповнено й упорядковано перелік властивостей та характеристик його якості. На підставі аналізу основних підходів до управління підприємством запропоновано процесно-цільовий підхід як найбільш відповідний цілям управління якістю бізнес-процесів на підприємстві. Проведено якісне та кількісне оцінювання рівня забезпечення якості бізнес-процесів на підприємствах машинобудівної галузі. Розроблено методичний підхід до організації системи управління якістю бізнес-процесів на підприємстві. Створено модель оптимізації вибору контрольних точок якості бізнес-процесу. Запропоновано дескриптивну модель розвитку бізнес-процесу з метою забезпечення необхідного рівня якості на різних стадіях його життєвого циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 +
Шифр НБУВ: РА362962

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Безкоровайна Л.В. 
Організаційно-економічний механізм ефективної операційної діяльності підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.В. Безкоровайна ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан і умови функціонування підприємств України. Розкрито суть поняття "ефективність" та "ефективна діяльність" і показано їх взаємозв'язок. Висвітлено зміст організаційно-економічного механізму ефективної операційної діяльності. Визначено суб'єкти зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, зацікавлені у його ефективній діяльності. Запропоновано порядок їх взаємодії та здійснено групування показників ефективності підприємства за ознакою "задоволення економічних інтересів" окремої групи суб'єктів. Наведено методичний підхід до забезпечення ефективної операційної діяльності підприємства шляхом визначення оптимального обсягу виробництва продукції та розміру собівартості продукції з метою максимізації маржинального доходу. Розроблено систему показників для оцінки діяльності центрів відповідальності щодо "витрат" і "результатів".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 +
Шифр НБУВ: РА341350

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Берсуцька О.А. 
Моделювання комунікаційно-розподільчих процесів у маркетинговому управлінні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / О.А. Берсуцька ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну задачу удосконалення управління комунікаційно-розподільчими процесами на підприємстві, що за сучасних умов сприяє підвищенню конкурентоспроможності продукції та її споживчої цінності. Обгрунтовано, що сучасні комунікції є не тільки засобом зв'язку підприємства з зовнішнім середовищем, а фактичним засобом його існування та життєдіяльності на ринку. Запропоновано концепцію побудови комунікаційно-розподільчої системи в маркетингу. Розглянуто моделі комунікаційних зусиль у динаміці, а також моделі оптимізації управління маркетинговими каналами розподілу та процесів оптово-розподільчих закупівель. Наведено методи управління комунікацйно-розподільчими процесами: корпоративний портфель маркетингових комунікацій, а також побудову інтегрованої системи управління споживчою цінністю. Здійснено практичну реалізацію методів управління комунікаційно-розподільчими процесами та розглянуто їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611 +
Шифр НБУВ: РА343309

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Близнюк В.П. 
Міжнародний стратегічний маркетинг в системі управління зовнішньоторговельною діяльністю підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.П. Близнюк ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості розвитку світової торгівлі та проблеми адаптування до них національних експортерів. Розроблені методики аналізу міжнародного маркетингового середовища, оцінки експортного потенціалу підприємства та визначення регіональних ринків, на яких цей потенціал міг би реалізовуватися максимально. Визначені методичні особливості розробки міжнародних маркетингових стратегій, планування комплексу міжнародного стратегічного маркетингу підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)8

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Богатиренко А.А. 
Механізми динамічного управління підприємствами: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / А.А. Богатиренко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 16 с. — укp.

На засадах сучасних методів логістики удосконалено концепцію динамічного управління підприємствами на підставі ідеї "динамічного ядра" з урахуванням фактору сезонності робіт, яка дозволяє забезпечити керівництво засобами превентивного управління та розвитку. На базі запропонованої концепції розроблено комплекс механізмів динамічного управління підприємствами, зокрема, організаційного проектування для збалансування повноважень підрозділів та перерозподілу персоналу; управління контрактними відносинами у закупівельній логістиці; функціонування системи маркетингу підприємства, а також удосконалено інформаційну модель управління ланцюгом постачань підприємтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 +
Шифр НБУВ: РА343384

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Божидарнік Т.В. 
Управління гнучким розвитком підприємств в трансформаційній економіці: стратегічний аспект: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.В. Божидарнік ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Здійснено системний економічний аналіз суті та особливості формування системи управління гнучким розвитком підприємства в трансформаційній економіці. Запропоновано трактування категорій "розвиток" та "управління розвитком", які є ключовими в концепції "управління гнучким розвитком підприємства". Проаналізовано розвиток підприємства в трансформаційній економіці у контексті досягнення конкурентоспроможності за допомогою механізму керування витратами, головним елементом якого є структуризація витрат на етапі розподілу та перерозподілу ресурсів з урахуванням зміни динаміки та структури ринкового попиту. Висвітлено вплив життєвого циклу продукту (підприємства) на формування та реалізацію системи стратегічного управління розвитком підприємства в ринковому середовищі. Розроблено шляхи досягнення конкурентних переваг підприємства на підставі концепції керування витратами, головним елементом якої є їх оптимізація залежно від кон'юнктури ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 +
Шифр НБУВ: РА325457

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Болотна О.В. 
Маркетингова концепція підприємства в умовах ринкових трансформацій: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Болотна ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення та нове рішення науково-практичного завдання обгрунтування найважливіших положень концепцій маркетингу для умов ринкових трансформацій. Типологізовано й описано адаптовані до ситуацій маркетингові рішення. Виділено мотиви та порядок прийняття найбільш актуальної для періоду ринкових трансформацій інвестиційно-маркетингової концепції. Наведено характеристики трьох типів економічного розвитку. Розглянуто категорію "ринок", складові ринкового середовища, типові маркетингові концепції. Обгрунтовано структуру реальних джерел фінансування українських підприємств і застосування інвестиційно-маркетингової концепції у перехідний період. Розроблено моделі поведінки підприємства, що приймає концепцію маркетингу за умов обмежених інвестиційних можливостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА316070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Бондаренко О.О. 
Формування і використання електронних інформаційних ресурсів підприємствами: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.О. Бондаренко ; Ін-т економіки пром-сті НАН України. — Донецьк, 2006. — 19 с. — укp.

Висвітлено актуальні проблеми формування електронних інформаційних ресурсів (ЕІР) як одного з елементів нематеріальних ресурсів, проаналізовано ефективність використання ЕІР з метою удосконалення організації інформаційного забезпечення їх виробничо-господарської діяльності. Розкрито суть поняття ЕІР, описано властивості елементів ЕІР, показано їх відмінності від традиційних. Наведено методичні матеріали з визначення потреби в ЕІР, визначено їх економічні й якісні показники. Доведено ефективність електронного документообігу в процесі управління на прикладі управління земельними ресурсами. З'ясовано роль і місце ЕІР за умов функціонування інформаційно-телекомунікаційних технологій, охарактеризовано основні організаційні процеси формування ЕІР. Виконано аналіз функціонування системи державного земельного кадастру (ДЗК) України, розроблено маршрутизацію (схему організації) електронного документопотоку в ком'ютеризованій системі (КС) ДЗК, визначено характерні риси КС ДЗК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-210.302 +
Шифр НБУВ: РА342950

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Бондарчук О.В. 
Мультипроектне управління реструктуризацією та розвитком організацій в динамічному середовищі: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / О.В. Бондарчук ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Розроблено моделі та методи управління проектами реструктуризації та розвитку організацій. Розглянуто існуючі підходи до реструктуризації та розвитку підприємств та організацій. Виділено основні види реструктуризації, притаманні підприємствам та організаціям України. Визначено ефективність управління проектами змін, які входять у структуру мультипроекту реструктуризації та розвиту (МРР). Розроблено метод оптимізації конфігурації МРР, який дозволяє обрати для реалізації необхідний проект змін. Запропоновано типові інструменти управління реструктуризацією та розвитком організацій: організаційно-рольову модель управління МРР, схему планування проектів змін і типову структуру задач у проекті змін. Результати наукового дослідження використано у процесі розробки мультипроекту розвитку в НВЦ "ТОР". З використанням нових методів і моделей систематизовано підходи до розвитку систем управління проектами в організаціях різної форми власності та сфери діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21
Шифр НБУВ: РА370405 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Буркат Т.Л. 
Міжнародний маркетинг підприємств України у торговельно-економічних відносинах із США: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.Л. Буркат ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2004. — 17 с.: рис., табл. — укp.

Визначено основні риси сучасного міжнародного маркетингу, суть яких полягає у стратегічному характері; спрямованості на активне науково-технічне, інвестиційно-виробниче та маркетингове співробітництво; оптимальному збалансуванні мультинаціонального, транснаціонального та глобального аспектів міжнародного бізнесу; оперуванні стратегіями, що базуються на виявленні конкурентних переваг. Зроблено науковий порівняльний аналіз засад маркетингової діяльності українських та американських підприємств з метою визначення основних напрямів конкурентної боротьби у маркетинговій сфері вітчизняних товаровиробників на ринках США. Систематизовано та проаналізовано основні проблеми у торговельних стосунках України зі США, визначено основні чинники та їх вплив на формування бар'єрів входження підприємств на ринки США. Науково обгрунтовано системний підхід до інформаційного забезпечення маркетингових досліджень цих ринків, суть якого полягає у визначенні системних інформаційних блоків, що дають змогу підприємству-експортеру визначити стратегічні цілі його виходу на них та проводити всебічний аналіз цільових ринків з метою розробки ефективних маркетингових стратегій. Науково обгрунтовано новий методичний підхід до оцінки потенційних можливостей підприємства щодо входження на цільовий ринок з використанням показників, що відбивають не тільки стан ринкового середовища (рівень ворожості ринку), а також потенціал підприємства щодо подолання перешкод (бар'єрів) входження до ринку. Обгрунтовано систему рекомендацій щодо маркетингової діяльності українських експортерів на ринках США, яка базується на оцінюванні специфіки американського ринку у формуванні цін, системи просування та збуту, комунікаційної маркетингової політики з урахуванням особливостей американських споживачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)843.0 + У9(7США)843.0 +
Шифр НБУВ: РА328630

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського