Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (80)Реферативна база даних (1595)Книжкові видання та компакт-диски (2650)Журнали та продовжувані видання (20)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.35$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Вернер Браун 
Роль стратегічного менеджменту в забезпеченні конкурентноспроможності малих та середніх підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Вернер Браун ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут міжнародних відносин. — К., 1998. — 17 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.1 + У010.205.545 + У010.32

Рубрики:

      
2.

Вишневська М.К. 
Реформування системи оподаткування в умовах ринкової трансформації економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / М.К. Вишневська ; Харк. держ. ун-т. — Х., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертація присвячена аналізу системи оподаткування як механізму реалізації податкової політики, розкриттю її місця і ролі в ринковій трансформації економіки. На основі дослідження впливу системи оподаткування на динаміку ВВП, інвестиційний і соціальний процеси даються конкретні пропозиції її вдосконалення з точки зору послідовної реалізації принципів податкової політики і системи оподаткування, підвищення економічної ефективності і позитивного впливу на активізацію підприємницької діяльності суб'єктів господарювання та економічне зростання в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413 + У010.359.1

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Ву Тхієу Занг 
Організація управління процесом адаптації підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ву Тхієу Занг ; Східноукраїнський держ. ун-т. — Луганськ, 1999. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.351
Шифр НБУВ: РА304181

Рубрики:

      
4.

Гриньов А.В. 
Бізнес-планування розвитку акціонерного товариства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / А.В. Гриньов ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертація містить теоретичне обгрунтування економічного змісту бізнес-планування розвитку акціонерної форми господарювання, методичні рекомендації щодо визначення напрямів ефективного функціонування акціонерних товариств (АТ) в умовах ринкових відносин. Розглянуто теоретичні основи розвитку акціонерних товариств на основі ефективного сполучення переваг цієї форми господарювання та бізнес-планування. Обгрунтовано роль бізнес-планування як чинника господарської діяльності в ринковій економіці. Виділено технологічну стратегію розвитку АТ як його стратегічного майбутнього. Проведено дослідження стану розвитку акціонерної форми господарювання. Запропоновано методичні рекомендації щодо розробки бізнес-плану з метою забезпечення стратегії розвитку АТ, а також моделювання оцінки його інвестиційного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411

Рубрики:

      
5.

Колесник Н.Ф. 
Формування системи господарювання малого підприємництва в перехідній економіці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / Н.Ф. Колесник ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Запропоновано концепцію формування систем господарювання підприємницького типу, здатної відтворювати ефективні виробничі відносини за умов перехідної економіки. Визначено сутність малого підприємництва як сектора економіки, висвітлено умови формування соціально-економічного середовища підприємницької діяльності, роль інституціональних перетворень, правових та організаційно-економічних заходів держави в становленні критичної маси ефективних власників, здатних створювати реальні конкурентні відносини. Виявлено внутрішні чинники саморозвитку ефективної системи господарювання, пов'язані з мотивацією суб'єктів малого підприємництва та їх адаптацією до змін ринкового середовища. Розроблено механізм маркетингового регулювання системи господарювання суб'єктів малого підприємництва на підставі визначення політики цін, планування доходів і витрат, прогнозування грошових потоків. З'ясовано вплив зовнішніх чинників на розвиток економічних відносин суб'єктів малого підприємництва, обгрунтовано шляхи вдосконалення взаємодії держави та сектора малого підприємництва в контексті виходу України з кризового стану.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 + У9(4УКР)291.9
Шифр НБУВ: РА315427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Кузмішин П. 
Підприємницьке середовище та економічний розвиток (питання теорії і практики): Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / П. Кузмішин ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2001. — 39 с. — укp.

Проаналізовано й узагальнено теоретичні та практичні аспекти формування та розвитку підприємницької діяльності на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях і формуванню тенденцій її розвитку, зроблено прогнози у цій галузі. Висвітлено найважливіші шляхи вдосконалення підприємництва, підвищення якості менеджменту та маркетингу на підприємстві. Досліджено зміни підприємницького середовища з точки зору глобальних та суспільних факторів. Визначено принципи та напрями змін менеджменту в дисконтинуїтному середовищі, де менеджмент є передусім менеджментом змін. Обгрунтовано тезу про зв'язок макроекономічної політики з мікроекономічною сферою. Розроблено модель традиційного підприємства і підприємства нового покоління, запропоновано висновки практичного досвіду менеджменту. Обгрунтовано комплексний підхід до застосування мікс-маркетингу на підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 + У9(4УКР)0-131.1
Шифр НБУВ: РА314662 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Кондаурова І.О. 
Виробнича інфраструктура первинної структурної ланки економіки в умовах переходу до ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / І.О. Кондаурова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми теоретичних, методологічних і організаційних аспектів функціонування виробничої інфраструктури промислових підприємств за умов переходу до ринкових відносин. Проаналізовано особливості функціонування виробничих підприємств як первинних структуроутворювальних ланок суспільного виробництва. Подано авторське трактування ролі та місця виробничої інфраструктури підприємств за сучасних умов, наведено уточнену схему її взаємодії з основним виробництвом. Розкрито сутність і зміст нових підходів до формування й управління виробничою інфраструктурою первинних структурних ланок економіки, зокрема, логістичної концепції управління. Розроблено методичні засади проектування систем управління виробничою інфраструктурою машинобудівних підприємств на базі логістичної концепції з визначенням цілей, принципів, структури, функцій і взаємодії окремих елементів систем, вимог до їх практичної реалізації. Запропоновано структурну модель взаємодії елементів допоміжного виробництва, створену на базі використання методики функціонально-вартісного аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 + У9(4УКР)290-312
Шифр НБУВ: РА313050 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Наливайко А.П. 
Теоретичні засади стратегії підприємства: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / А.П. Наливайко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 32 с. — укp.

Проведено ретроспективний аналіз виникнення, становлення та розвитку теорії стратегії підприємства. Досліджено передумови та чинники етапних змін у концепціях, теоріях і методах розроблення стратегічних рішень. Виокремлено сукупність усталених і загальнозначущих концептуальних підходів, теоретичних конструкцій, методичних рішень, що становлять сучасну парадигму стратегії підприємства. Проаналізовано змістово-структурну розвиненість стратегії підприємств в усіх її парадигмальних складових і розглянуто можливості їх адаптованого використання за умов трансформаційних змін в економічній системі України. Визначено актуальні напрями подальшого розвитку теорії стратегії підприємства за рахунок удосконалення складників сучасної парадигми, а також застосування методів та інструментарію мікроекономічного аналізу. Обгрунтовано еволюційність стратегічної поведінки учасника ринку олігополії завдяки дослідженню розвитку способу ринкових дій окремого підприємства та запропоновано моделі олігополістичного ціноутворення. Адаптовано положення мікроекономічної теорії з метою формування можливостей поглибленого стратегічного аналізу технічного прогресу на підприємстві, динаміки капітального фактора виробництва, обгрунтовано рішення щодо вертикальної інтеграції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35
Шифр НБУВ: РА319514 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Куденко Н.В. 
Маркетингове стратегічне планування: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Н.В. Куденко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 36 с.: рис. — укp.

Досліджено маркетингову стратегічну діяльність зарубіжних і вітчизняних підприємств, розроблено заходи щодо підвищення її ефективності за умов транзитивної економіки України. Визначено цілі маркетингового стратегічного планування та його основні елементи. Розроблено методику процесу даного планування, у якій висхідним етапом є маркетинговий стратегічний аналіз, а базовим, центральним етапом - формування маркетингової стратегії підприємства. Розроблено класифікацію даної стратегії, яка відрізняється від інших рівневим підходом і повним охопленням усіх існуючих її різновидів. Удосконалено категоріальний апарат стратегічного маркетингу. Запропоновано нове чітке визначення категорій "маркетингова стратегія підприємства", "маркетингове стратегічне планування"; установлено відмінність між категоріями "маркетингова стратегія" та "стратегія маркетингу", "формулювання маркетингової стратегії" та "формування маркетингової стратегії". Упроваджено нову категорію "ефективність цільового сегмента підприємства" та наведено методики її оцінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1-23 +
Шифр НБУВ: РА324842

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Гаращенко Н.М. 
Стратегічна платформа підприємства (теоретико-методологічний аналіз): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.М. Гаращенко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано понятійно-категоріальний базис та розвинуто концепцію стратегічної платформи підприємства. Здійснено дослідження та вибір адекватних змістовному наповненню запропонованої концепції методів та інструментів аналізу елементів стратегічної платформи підприємства. Розглянуто питання забезпечення стратегічної ефективності ресурсів, розвитку інноваційноспроможних ключових компетенцій та принципів вдосконалення організаційних здатностей підприємства. Репрезентовано схеми аналізу та встановлено можливі шляхи та способи розвитку кожного з елементів стратегічної платформи підприємства та її реконфігурації в цілому. Надано рекомендації щодо застосування окремих інструментів розвитку стратегічної платформи: залучення ресурсів, дифузії ключових компетенцій, управління процесом змін, дієвого навчання, заохочення індивідуального розвитку. Типологізовано вітчизняні підприємства та здійснено аналіз розвиненості їх стратегічних платформ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 +
Шифр НБУВ: РА324424

Рубрики:

      
11.

Гашенко А.В. 
Внутрішньофірмова система цінностей: соціально-філософський аналіз: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / А.В. Гашенко ; Запоріз. держ. ун-т. — Запоріжжя, 2004. — 16 с. — укp.

Здійснено соціально-філософський аналіз фенотипу соціального організму фірми. Висвітлено природу, генезис, суть, зміст, форму, елементи, структуру та властивості системи корпоративних цінностей, її функції, механізм її впливу на особистість і соціальну систему фірми та обумовленість нею системи управління. Систему внутрішньофірмових цінностей (фенотип) подано як орган фірми, що проявляється як цілісна система елементів-мислеформ, що детермінує самоорганізацію соціального організму фірми. Доведено, що людина, завдяки ціннісній свідомості, шляхом її актуалізації намагається відтворювати зміст фенотипу та всі елементи аксіосфери фірми у структурі своєї особистості. Змодельовано морфогенетичний процес, який супроводжується породженням нормативної системи, формуванням структури, системи управління, виникненням владних відносин, нових потреб, норм поведінки. Відтворено цикл саморуху механізму її життєдіяльності, висвітлено роль середнього класу, який формує ціннісний фундамент громадянського суспільства та держави. Проаналізовано механізм оптимізації формування даної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*31-723 + У010.35 +
Шифр НБУВ: РА334394

Рубрики:

      
12.

Горняк О.В. 
Закономірності формування сучасних підприємств в умовах ринкової трансформації економіки: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.01.01 / О.В. Горняк ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2004. — 37 с. — укp.

Виявлено закономірності формування та розвитку підприємства за умов трансформації економіки. На підставі дослідження системоутворюючих факторів критично проаналізовано існуючі теорії підприємства, запропоновано їх класифікацію, обгрунтовано нові підходи щодо вивчення перехідного типу. Наведено порівняльну характеристику різних типів підприємств, досліджено діяльність та визначено напрямки розвитку вітчизняних підприємств. Розглянуто нові організаційні форми та структури підприємств, встановлено можливості їх застосування у національній економіці. В науковий обіг введено нове поняття "розсипання (атомізація) підприємств". Запропоновано конкретні шляхи формування ринкових структур, налагодження раціональних відносин між підприємствами як суб'єктами ринку та державою, застосування кластерної теорії щодо регіональної економіки. Проаналізовано діяльність ефективних підприємств, спрямовану на забезпечення конкурентоспроможності регіону та економіки України в цілому. Сформульовано рекомендації щодо реструктуризації підприємств, зміни їх організаційних структур і форм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 + У9(4УКР)290 +
Шифр НБУВ: РА332407

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Оганов 
Організаційно-економічний механізм регулювання стійкого функціонування об'єднань: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Олексій Рафаїлович Оганов ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21 + У010.353
Шифр НБУВ: РА353500

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Литвак М.Л. 
Домогосподарство в умовах перехідної економіки інверсійного типу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / М.Л. Литвак ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Висвітлено еволюцію наукових поглядів на домогосподарство, а також його місце в економічній системі. Здійснено компаративний аналіз проблематики домогосподарства у сучасній економічній теорії. Систематизовано класифікаційні характеристики, критерії та показники розвитку й оцінки діяльності домогосподарства, за допомогою яких може бути здійснено його повне та змістовне дослідження, а також сектора домогосподарств України за умов економіки інверсійного типу. Виявлено критерії розподілу економічної та соціальної відповідальності держави та домогосподарства. Наведено практичні рекомендації з метою вдосконалення соціальної політики держави щодо регулювання діяльності домогосподарств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 + У9(4УКР)0-94 +
Шифр НБУВ: РА336007

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Решетняк Т.І. 
Управління розвитком підприємства: інформаціологічний контекст (теоретико-методичні аспекти): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.І. Решетняк ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Виявлено методологічні вади наявних концепцій розвитку й управління розвитком підприємства, сформованих у межах сучасних теорій фірми та менеджменту. Запропоновано конструктивний шлях до усунення даних вад: переосмислення феномену підприємства та його розвитку в інформаціологічному контексті. Базуючись на засадах інформаціологічного підходу розроблено концепцію та методологію управління розвитком підприємства, які мають переваги, а саме: побудовані згідно з вимогами теоретичної універсальності; дозволяють вирішити проблему вибору загального критерію розвиненості підприємства, яким визнається його надійність; надають дієвий управлінський інструментарій оцінки рівня розвиненості підприємства та визначення способу його підвищення. Наведено результати наукового експерименту з застосування запропонованої концепції інформаціологічного управління розвитком підприємства. Розроблено модель інформаціологічного управління розвитком консалтингового підприємства, для побудови якої здійснено структурування його надійності, визначено зміст відмови, запропоновано спосіб визначення достатніх і надмірних здатностей підприємства та управлінські заходи щодо їх гармонізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.354 +
Шифр НБУВ: РА340043

Рубрики:

      
16.

Рижкова Г.А. 
Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Г.А. Рижкова ; Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2006. — 18 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні аспекти управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Уточнено й конкретизовано понятійний апарат основних елементів процесу маркетингових комунікацій у контексті їх управлінських функцій. Проаналізовано принципи маркетингу, розглянуто його існуючі концепції у контексті тієї ролі, яка відведена в них маркетинговим комунікаціям. Запропоновано модель комунікаційного процесу підприємства, в якій відправнику повідомлення в організації комунікаційного процесу відводиться роль вибору комунікатора. Розроблено модель формування мети комунікації та контролю ефекту передачі повідомлення, а також організаційно-економічний механізм управління маркетинговим комунікаційним процесом, що містить в собі основні стадії та послідовність їх настання для ініціатора - підприємницької структури. Для контролю ключових етапів маркетингового комунікаційного процесу запропоновано систему показників оцінки ефективності комунікаційної діяльності підприємства. Удосконалено існуючі технічні комунікаційні моделі з наступною їх адаптацією до сучасного трактування маркетингових комунікацій як об'єкта управління. Запропоновано метод формування цілей комунікації, заснований на удосконаленій ієрархічній моделі цілей-ефектів. Наведено результати апробації механізму управління комунікаційним процесом і методу формування цілей комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА344982

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Куліш О.І. 
Формування основ професійного спілкування у майбутніх менеджерів організацій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.І. Куліш ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичні засади й обгрунтовано методику формування основ професійного спілкування майбутніх менеджерів організацій. Визначено та класифіковано основні взаємопов'язані рівні та критерії засвоєння майбутніми менеджерами прийомів і способів професійного спілкування. Удосконалено теоретичну модель процесу професійного спілкування. Розвинуто ідею реалізації особистісно орієнтованого підходу до його формування у майбутніх менеджерів організацій. Розвинуто дидактичне підгрунтя форм і методів підготовки студентів-менеджерів до професійного спілкування. Розкрито зміст понять "професійне спілкування", "основи професійного спілкування майбутнього менеджера організацій", "професійне становлення менеджерів за умов гуманітарного університету.".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.1 р3 +
Шифр НБУВ: РА344759

Рубрики:

      
18.

Крисоватий А.І. 
Податкова політика України: концептуальні засади теорії та практики: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.04.01 / А.І. Крисоватий ; Терноп. держ. екон. ун-т. — Т., 2006. — 32 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження концептуальних положень теорії та практики формування й реалізації податкової політики, визначено її природу та соціально-економічну сутність. Розглянуто методологічні засади формування та реалізації стратегії й тактики державної політики у сфері оподаткування. Показано роль податкової політики у забезпеченні економічного розвитку та фінансової стабільності у державі, піднесенні добробуту населення. Обгрунтовано основні напрями, шляхи та вектори реформування податкової політики. Узагальнено європейський досвід макроекономічного регулювання відносин у сфері оподаткування та запропоновано прийнятні схеми уніфікації податкового законодавства з законодавстом країн-членів Європейського співтовариства. Здійснено моделювання податково-боргової стратегії фінансового забезпечення виконання державою покладених на неї функцій. Розроблено концепцію реформування податкової політики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.359.1(4УКР) + У9(4УКР)261.413-18 +
Шифр НБУВ: РА345022

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Гаврилова Т.В. 
Активізація діяльності підприємств в умовах ринкових перетворень: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.В. Гаврилова ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Розроблено теоретичні, методичні, організаційні та практичні засади активізації діяльності підприємства за умов ринкових перетворень. Результати дослідження дозволяють розкрити суть ативності підприємства, активізації його діяльності, резервів реалізації активності, розробити заходи щодо активізації діяльності підприємства за ринкових умов. Удосконалено класифікацію резервів реалізації активності. Досліджено основні форми даної активізації. Запропоновано блок-схему організаційно-економічного механізму активізації діяльності підприємства, яка відображає теоретичні, методичні та практичні аспекти процесу активізації діяльності підприємств за ринкових умов, які сприяють накопиченню позитивних змін в активності підприємства. Обгрунтовано необхідність активізації діяльності підприємств харчової промисловості. На підставі дослідження сучасних методів розроблено аналітичну матричну модель для аналізу результатів діяльності підприємства та реалізації активності, а також їх угрупування за критеріями результативності, а саме: прибутковістю, продуктивністю, економічністю, ресурсним потенціалом. Запропоновано напрями активізації діяльності підприємства за умов ринкових перетворень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 + У9(4УКР)290 +
Шифр НБУВ: РА354827

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Припотень В.Ю. 
Механізми синтезу ефективної організаційної структури підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.Ю. Припотень ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти синтезу ефективноі організаційної структури системи управління підприємством. Розроблено концепцію ефективної організаційної структури, що базується на принципі відкритості організаційної моделі та комплексному управлінні організаційною, інформаційною та соціальною системами підприємства. У рамках концепції розроблено механізм синтезу відкритої організаційної моделі підприємства. Удосконалено механізми координації та організації взаємодії. Досліджено механізм формування системи мотивації, складовими якого є механізми нормування праці, система оплати праці, система преміювання та методика атестації керівників і спеціалістів. Запропоновано автоматизовану інформаційно-аналітичну систему управління організаційними змінами на підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355 + У9(4УКР)290-801-21 +
Шифр НБУВ: РА357749

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського