Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (233)Книжкові видання та компакт-диски (381)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>U=П.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Педченко Г.П. 
Адаптація аграрних ВНЗ до підготовки спеціалістів сільського господарства у ринкових умовах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Г.П. Педченко ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено поняття та розкрито сутність адаптації як пошук способів рішення визначених цілей та задач розвитку, особливостей та принципів адаптації вищих навчальних закладів (ВНЗ) до ринкових умов, включаючи заповзятливість, мобільність, економічну самостійність, конкурентоспроможність, економічну, юридичну та моральну відповідальність. Вперше запропоновано методику визначення рівня адаптації ВНЗ до ринкового середовища за допомогою комплексної порівняльної рейтингової оцінки, критеріями якої є матеріально-технічний та науково-педагогічний потенціал ВНЗ, затребуваність підготовлюваних їм спеціалістів, джерела надходження фінансових коштів, диверсифікованість освітніх послуг ВНЗ. Наведено методику розрахунку цін на освітні послуги, нижня межа яких формується на основі визначення вартості підготовки студента відповідно до спеціальністі, форми навчання, курсу, навчального плану, а верхня - установлюється виходячи зі стратегії "асортиментного ціноутворення". Розроблено методику визначення ризику кадрового бізнесу за допомогою імітаційного моделювання, що враховує джерела фінансових надходжень, обсяги реалізації та ціни на освітні послуги. Удосконалено методичні підходи щодо оцінки ефективності інвестицій у людський капітал, а саме у підготовку спеціалістів з різним рівнем освіти та визначення окупності даних вкладень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-640-963 + П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА325137

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Січко Т.В. 
Інформаційні та математичні моделі корпоративної автоматизованої системи управління регіонального аграрного університетського центру: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Т.В. Січко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Розроблено інформаційну модель і концепцію побудови та розвитку корпоративної автоматизованої системи управління регіонального аграрного університетського центру за умови ринкового попиту на освітні, наукові та виробничі послуги. Запропоновано стохастичну потокову модель регіональної освітньої мережі й інформаційну технологію її реалізації, на основі якої одержано ефективні розв'язки задачі системної стохастичної оптимізації скінченної множини функціональних елементів регіональної освітньої мережі та задачі оптимального розподілення ресурсів на освітні, наукові та виробничі послуги. Удосконалено математичну модель підтримки прийняття оптимальних управлінських рішень у корпоративній автоматизованій системі управління регіонального аграрного університету за умов невизначеності ринкового середовища. Запропоновано методологію побудови та структуру корпоративного центру інформаційних ресурсів як основи формування корпоративної автоматизованої системи управління регіонального аграрного університетського центру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)32 р + П.р(4УКР)3-25 +
Шифр НБУВ: РА368782

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Глазунова О.Г. 
Методика навчання майбутніх фахівців аграрного профілю засобами комп'ютерної графіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.Г. Глазунова ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто комп'ютерну графіку як елемент нових інформаційних технологій навчання, висвітлено теоретичні та методичні аспекти її застосування на всіх етапах процесу навчання та розроблено методику навчання студентів аграрних освітніх закладів засобами комп'ютерної графіки. Відзначено, що у процесі підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю велика кількість навчальних дисциплін потребує наочних посібників (природничих, технічних, тощо), які необхідно поновлювати відповідно до вимог сучасного розвитку науки та техніки. Запропонована методика дає змогу демонструвати візуальний матеріал, виготовлений у вигляді послідовності комп'ютерних слайдів, за допомогою проекційної техніки під час лекції, використовувати для повторення та самостійного опрацювання теми в інформаційно-пошукових програмних засобах, в тренувальних та контролюючих програмах. Наведено методичні рекомендації щодо використання комп'ютерної інформації на всіх етапах процесу навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-366 +
Шифр НБУВ: РА324178

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Колосок І.О. 
Методика практичної підготовки майбутніх агрономів з механізації сільськогосподарського виробництва в умовах вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.О. Колосок ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Вперше визначено та обгрунтовано дидактичні умови практичної підготовки, що сприяють активізації пізнавальної діяльності майбутніх агрономів під час вивчення об'єктів сільськогосподарської техніки у натуральному вигляді. На підставі аналізу освітньо-класифікаційної характеристики та програми з дисципліни "Механізація, електрифікація та автоматизація сільськогосподарського виробництва" розроблено структурну модель формуванння у майбутніх агрономів професійних умінь з механізації сільськогосподарського виробництва. З урахуванням сутності структури навчання як тристороннього процесу запропоновано методику практичної підготовки майбутніх агрономів з механізації сільськогосподарського виробництва, яка передбачає науково обгрунтовану послідовність засвоєння й удосконалення знань студентів для формування професійних умінь. Досліджено ефективність розробленої системи практичної підготовки щодо якості засвоєння майбутніми агрономами спеціальних знань та розвитку їх професійних умінь з механізації сільськогосподарського виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА333318

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Пащенко Т.М. 
Методика самостійної роботи студентів аграрного коледжу в процесі вивчення спеціальних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.М. Пащенко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Досліджено дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів у вищих аграрних навчальних закладах, а саме: диференційоване використання видів завдань з урахуванням рівня підготовки студентів; розвиток мотивації навчальної діяльності студентів; забезпечення розвитку ініціативності, самостійності та творчості студентів. Запропоновано структурну модель циклу самостійної роботи зі спеціальної дисципліни. Теоретично обгрунтовано дану роботу студентів як форму їх навчальної діяльності. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему формування вмінь і навичок у майбутніх фахівців засобами активізації самостійної діяльності. З'ясовано основні напрямки методики самостійної роботи студентів в аграрних коледжах, зокрема: вровадження нових педагогічних технологій, ефективне використання сучасних дидактичних засобів; цілеспрямоване, системне формування вмінь самостійно працювати. На підставі результатів формувального експерименту з'ясовано, що застосування методів активізації самостійної діяльності студентів позитивно впливає на підвищення пізнавального інтересу студентів до процесу навчання, навчальної мотивації, ефективності навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА341060

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Полозенко 
Організаційно-методичні умови удосконалення педагогічної діяльності викладача вищого аграрного навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Оксана Василівна Полозенко ; Тернопільський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Тернопіль, 2003. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)30
Шифр НБУВ: РА327158

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Галєєва А.П. 
Організаційно-педагогічні умови виховної діяльності у вищому аграрному навчальному закладі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.П. Галєєва ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2009. — 19 с. — укp.

Висвітлено проблему удосконалення виховного процесу у аграрному ВНЗ. Уточнено зміст поняття "виховна діяльність викладача-аграрія". Проаналізовано стан і з'ясовано особливості організації виховної діяльності у ВНЗ аграрного спрямування. Розроблено модель виховного процесу, а також критерії та показники якості виховної діяльності. Обгрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови вдосконалення виховної діяльності викладачів аграрного ВНЗ і підтверджено результативність їх реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3 + П.р(4УКР)3-21 +
Шифр НБУВ: РА367619

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Мельніченко В.В. 
Організаційно-педагогічні умови управління професійно-технічним училищем сільськогосподарського профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Мельніченко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Наведено результати дослідження, які дають підстави визначити основні особливості управління сільськогосподарською професійно-технічною освітою на різних етапах соціально-економічного становлення України. Визначено особливості структури та змісту управління системою підготовки кваліфікованих робітників сільськогосподарських професій на різних історичних етапах. Досліджено організаційно-педагогічні умови управління ПТУ сільськогосподарського профілю в період реформування аграрного сектора економіки. Запропоновано технологію управління сільськогосподарським професійно-технічним училищем. Встановлено основні принципи, які складають наукову основу ефективної управлінської діяльності директора ПТУ: визначення мети, системність, інтеграцію, диференціацію, індивідуалізацію, модульність, проблемність, комунікативність, інтенсивність. Широкого використання у навчальних закладах можуть набути застосовані у праці організаційно-педагогічні умови, показники, критерії, впливові фактори, компоненти, функції, весь комплекс науково-методичного забезпечення методики управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) к + П.р(4УКР)2 к
Шифр НБУВ: РА313695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Островська Н.Д. 
Особистісно-орієнтований підхід у навчанні дисциплін гуманітарного циклу студентів агротехнічного інституту: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Д. Островська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови (створення особистісно-орієнтованого середовища, забезпечення внутрішньої професійно-значущої мотивації вивчення дисциплін гуманітарного циклу, урізноманітнення форм навчальних занять, створення ситуацій успіху, врахування індивідуальних особливостей студента) та модель організації особистісно-орієнтованого навчання в контексті гуманізації навчання в агротехнічних інститутах на базі факторів, а саме: теоретичної й організаційно-технологічної підготовки, педагогічних умов, навчально-пізнавальної діяльності студентів. Досліджено рівні самоорганізації студентів (високий, середній, низький). Визначено особливості підготовки студентів агротехнічного інституту з циклу гуманітарних дисциплін (підготовка до роботи за специфічних умов, зумовлених різноманітними формами власності та рівнем знань нормативної та законодавчої бази в аграрній сфері, спрямованість мети навчання на формування у студентів прикладних компетенцій, взаємопов'язаних з майбутньою професійною діяльністю, використання потенційних можливостей дисциплін з історії України та політології для формування світогляду працівника аграрного сектора як свідомого громадянина України).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ч481.223.7 +
Шифр НБУВ: РА353489

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Жалдак Л.М. 
Педагогічні умови гуртування студентської групи вищого аграрного закладу освіти (теоретико-методичний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.М. Жалдак ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено стан проблеми гуртування студентської групи вищого аграрного закладу освіти на підставі аналізу психолого-педагогічної літератури та практичної діяльності. Виявлено та теоретично обгрунтовано основні педагогічні умови й етапи гуртування, причини спаду згуртованості та основні напрямки їх нейтралізації. Уточнено зміст понять "гуртування студентської групи", "згуртованість студентської групи", "фактор гуртування" та "педагогічна умова гуртування". Розкрито можливості використання інституту наставників студентських груп, колективу викладачів і студентського самоврядування в системі виховної роботи на основі оновлення змісту та форм їх діяльності. Показано можливості спільної діяльності, проведення занять міжособистісного спілкування у гуртуванні студентської групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА315971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Якубовська С.С. 
Педагогічні умови застосування модульно-рейтингової технології навчання в технікумі аграрного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.С. Якубовська ; Ін-т педагогіки і психології профес. освіти АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Представлено технологію модульно-рейтингового навчання як інноваційного варіанта за умов вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації. Визначено педагогічні умови її застосування за умов технікуму, зокрема, принципи відбору та структурування змісту навчального процесу, комплекси методичного забезпечення дисциплін, модульні програми та організацію самостійної роботи студентів. Проаналізовано результати наукових досліджень ефективності застосування даної технології, її вплив на ефективність засвоєння знань, використання навчального часу та міру змістовної самостійності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА342945

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Іщенко Т.Д. 
Педагогічні умови організації фахового навчання в системі безперервної освіти агропромислового комплексу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.Д. Іщенко ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2000. — 21 с. — укp.

Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови організації навчання фахівців у системі безперервної освіти агропромислового комплексу (АПК) та екпериментально досліджено підходи щодо їх реалізації. Запропоновано навчально-методичний комплекс для фахового навчання за дуальною системою. Експериментально перевірено педагогічну ефективність реалізації педагогічних умов фахового навчання в системі безперервної освіти АПК на прикладі підготовки фермерів і трактористів-машиністів. Розроблено експериментальний навчально-тематичний план та програму навчання трактористів-машиністів категорій А, С за дуальною формою навчання та методичні рекомендації застосування дуальної системи професійного навчання в навчальних закладах АПК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2,022
Шифр НБУВ: РА311730 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Сподін Л.А. 
Педагогічні умови формування професійної спрямованості особистості студентів вищих аграрних закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.А. Сподін ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Проаналізовано основні складові професійної спрямованості особистості, які включають процесуальний та особистісний аспекти та мають мотиваційний, емоційний, оцінно-вольовий, когнітивний, дієво-практичний, орієнтаційний компоненти. Визначено рівні сформованості професійної спрямованості особистості на сільськогосподарські професії, критерії їх визначення, узагальнено провідні ознаки професійної особистості студентів вищих аграрних закладів освіти. Обгрунтовано й апробовано сутність зовнішних й внутрішніх педагогічних умов підвищення ефективності формування професійної спрямованості особистості на прикладі студентів вищих аграрних закладів освіти, запропоновано шляхи реалізації визначених педагогічних умов на відповідних етапах і фазах її формування, експериментально доведено доцільність їх застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА315290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Ніколаєнко Ю.О. 
Підготовка студентів аграрних спеціальностей до професійного спілкування в іншомовному середовищі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.О. Ніколаєнко ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки студентів аграрних спеціальностей до професійного спілкування в іншомовному середовищі. Обгрунтовано суть і структуру даного спілкування. Визначено зміст, критерії та рівні готовності майбутніх фахівців до професійного спілкування в іншомовному середовищі, обгрунтовано педагогічні умови її формування. Розроблено модель підготовки студентів аграрних спеціальностей до професійного спілкування в іншомовному середовищі. Експериментально доведено її ефективність і доцільність застосування у начальному процесі аграрних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ш12-913.33 +
Шифр НБУВ: РА364015

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Угринюк І.М. 
Проблемне навчання на основі домінантно-інтегруючого підходу в агротехнічному коледжі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.М. Угринюк ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання формування професійно-пошукового мислення студентів у процесі проблемного навчання. Вперше теоретично обгрунтовано концептуальні підходи до проведення проблемних занять з використанням домінантно-інтегруючого поняття (ДІП) і зорового підсилювача. Досліджено вплив застосування низки проблемних ситуацій протягом усього періоду занять на формування професійного пошукового мислення студентів. Розроблено методику проведення проблемних занять з використанням ДІП та зорового підсилювача і впроваджено до навчального процесу аграрного навчального закладу освіти I - II рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: РА313608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Літвінчук С.Б. 
Професійна підготовка майбутніх техніків-механіків у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін в аграрних навчальних закладах I - II рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Б. Літвінчук ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с.: табл. — укp.

Розкрито зміст та запропоновано форми і методи професійної підготовки майбутніх техніків-механіків до виробничої діяльності (на прикладі вивчення загальнотехнічних дисциплін). Проаналізовано педагогічні умови її здійснення. Зауважено, що впровадження розробленої моделі професійної підготовки даних студентів у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін детерміновано комплексом внутрішніх і зовнішніх факторів, реалізація яких відбувається за умов: орієнтації студентів на розв'язання найближчих та перспективних завдань розвитку агропромислового комплексу України; здійснення системного підходу до різних видів навчальної діяльності; формування у студентів знань, умінь і навичок для забезпечення ефективної підготовки майбутніх спеціалістів, а також їх реалізації. Відзначено, що впроваджена модель професійної підготовки майбутніх техніків-механіків є загальнодидактичною і може бути використана у процесі професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів під час вивчення інших дисциплін з урахуванням їх специфіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА335985

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Теслюк В.М. 
Психологічні засади формування індивідуального стилю професійно-педагогічного спілкування у майбутніх викладачів вищого аграрного навчального закладу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.М. Теслюк ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування індивідуального стилю професійно-педагогічного спілкування у майбутніх викладачів вищого аграрного навчального закладу. Відображено основні напрями та підходи до вивчення індивідуальних стилів педагогічного спілкування у світовій й вітчизняній науці. Проведено диференціацію та визначено зміст індивідуальних стилів професійно-педагогічного спілкування у майбутніх викладачів-аграрників. Доведено, що сформованість індивідуальних стилів такого спілкування залежить від чинників мезо- та мікрорівнів спілкування у аграрного закладі. Виявлено стильові особливості професійно-педагогічного спілкування у майбутніх педагогів-аграрників, експериментально перевірено авторську програму формування ефективних і корекції неадекватних стилів професійно-педагогічного спілкування. Визначено психологічні умови формування ефективних індивідуальних стилів даного спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + П.р(4УКР)3-4 +
Шифр НБУВ: РА349658

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Костенко О.О. 
Становлення і розвиток сільськогосподарської науки та освіти в Імператорському університеті святого Володимира (1834 - 1917): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / О.О. Костенко ; Держ. вищ. навч. закл. "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди". — Переяслав-Хмельниц., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено історію створення та діяльності сільськогосподарської кафедри при університеті святого Володимира. Проаналізовано діяльність інших кафедр аграрного спрямування. Розглянуто проблеми становлення спеціальних фахових сільськогосподарських дисциплін. Охарактеризовано основні етапи становлення та розвитку сільськогосподарської освіти при Київському університеті. Визначено особливості діяльності відповідної кафедри на кожному з етапів. Доведено виняткове значення університетів імерської доби у становленні сільськогосподарської науки та освіти на території сучасної України. Висвітлено внесок видатних учених-аграріїв (професорів, викладачів і випускників Імператорського університету святого Володимира XIX - початку XX ст.) у становлення та розвиток агрономічної науки, зокрема, дослідної справи. Проаналізовано просвітницьку діяльність аграрного спрямування, що проводилась ученими університету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)5 г +
Шифр НБУВ: РА346615

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Білан Л.Л. 
Становлення та розвиток вищої аграрної освіти в Україні (XIX - початок ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.Л. Білан ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз становлення та розвитку вищої аграрної освіти в Україні в XIX - на початку XX ст. Висвітлено процес створення мережі аграрних ВНЗ України, з'ясовано їх місце та роль в освітянському процесі, забезпеченні кадрами вищої кваліфікації. Визначено та науково обгрунтовано етапи розвитку вищої аграрної освіти. Досліджено професорсько-викладацький склад, його професійний рівень. Показано основні шляхи вирішення кадрової проблеми в аграрних ВНЗ України. Охарактеризовано динаміку студентського контингенту, зокрема, джерела та тенденції його поповнення, рівень підготовки та соціальний статус. На підставі аналізу навчальних планів і програм визначено особливості змісту вищої аграрної освіти та розглянуто напрями його розвитку. Систематизовано й узагальнено принципи, організаційні засади, форми та методи освітньої діяльності аграрних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р (4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА349213

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Костюк М.В. 
Становлення та розвиток сільськогосподарських освітніх закладів та дослідної справи Черкащини (друга половина XIX - початок ХХ ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / М.В. Костюк ; Держ. вищ. навч. закл. "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди". — Переяслав-Хмельниц., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено історію становлення та розвитку аграрної освіти та галузевої дослідної справи на Черкащині у другій половині XIX - на початку XX ст. Проаналізовано нормативні законодавчі акти, урядові розпорядження та постанови державних органів про формування сільськогосподарських освітніх закладів. Виділено основні тенденції становлення сільськогосподарської освіти у досліджуваний період. Розкрито роль Уманського училища садівництва у розвитку науково-дослідної та освітньої діяльності регіону. Висвітлено внесок окремих учених-викладачів сільськогосподарських навчальних закладів у розвиток аграрної науки. Розглянуто різні способи поширення сільськогосподарських знань позашкільним шляхом. Проаналізовано науково-дослідну діяльність Умансько-Липовецького сільськогосподарського товариства, визначено напрямки його наукових досліджень. Розроблено періодизацію розвитку сільськогосподарської дослідної справи та освіти Черкащини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР-4ЧЕР)3 г +
Шифр НБУВ: РА351147

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського