Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (253)Книжкові видання та компакт-диски (143)Журнали та продовжувані видання (167)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч464$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
1.

Шапошнікова Н.П. 
Адаптація учнів професійно-технічного училища до умов ринкової економіки засобами педагогічного менеджменту: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.П. Шапошнікова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність і специфіку реалізації засобів педагогічного менеджменту професійно-технічного училища щодо організації процесу навчальної, соціальної та професійної адаптації учнів. Визначено зміст та особливості основних етапів професійної підготовки національних робітничих кадрів. Уточнено сутність і цільові установки їх професійно-технічної освіти за сучасних умов розвитку суспільства. Конкретизовано специфіку та визначено співвідношення понять "управління", "керівництво" та "менеджмент" в освіті. Теоретично обгрунтовано сутність професійно-технічного училища як соціально-педагогічної системи з виробничими ознаками суб'єкта ринкових відносин та об'єкта педагогічного менеджменту. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження в практику навчально-виховного процесу сучасного професійно-технічного училища засобів педагогічного менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к + Ч461.431
Шифр НБУВ: РА314612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Коробко Л.І. 
Державне регулювання системи професійно-технічної освіти в Україні: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Л.І. Коробко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади вдосконалення державного регулювання системи професійно-технічної освіти. Визначено суть такої системи. Досліджено особливості її державного регулювання. Доповнено перелік функцій даної освіти. Запропоновано систему оцінювання підготовки випускників професійно-технічних навчальних закладів України. Розроблено практичні рекомендації щодо створення Центру розвитку професійно-технічної освіти при Міністерстві освіти та науки України. Проаналізовано сучасний стан розвитку системи професійно-технічної освіти. Висвітлено тенденції діяльності зазначених закладів. Досліджено особливості їх діяльності в Запорізькій області. Запропоновано розвинути структуру мережі професійно-технічних навчальних закладів шляхом створення на їх базі ресурсних центрів. Досліджено державне замовлення у системі професійно-технічної освіти. Удосконалено механізм багатоканального фінансування даної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)к + Х819(4УКР)132 +
Шифр НБУВ: РА357381

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кухарчук П.М. 
Державно-громадське управління системою професійно-технічної освіти в Україні (регіональний аспект): автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / П.М. Кухарчук ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні засади державно-громадського управління у контексті реформування системи освіти України, уточнено критерії його ефективності. Проведено оцінювання рівня державно-громадського управління системою професійно-технічної освіти в Україні у регіональному аспекті, наведено характеристику його складових. Визначено роль держави, органів місцевого самоврядування, громадськості, соціальних партнерів, роботодавців у функціонуванні та розвитку системи професійно-технічної освіти, а також фактори підвищення її ефективності. Розроблено модель державно-громадського управління системою професійно-технічної освіти регіону, визначено її основні завдання та запропоновано механізми реалізації. Обгрунтовано визначення державно-громадського управління системою професійно-технічної освіти як процесу урегулювання співвідношення владних повноважень, компетенцій, впливу державних структур та органів громадського самоуправління, соціальних партнерів у механізмах управління системою професійно-технічної освіти. Розроблено механізми делегування повноважень з управління системою професійно-технічною освітою на відомчий, регіональний, місцевий і локальний рівні. Доведено, що модель державно-громадського управління системою професійно-технічної освіти в Україні на регіональному рівні є перспективною для розвитку реформування системи освіти, реалізація якої сприяє соціально-економічному розвитку регіонів, підвищенню якості освітніх послуг і конкурентоспроможності працівників робітничих спеціальностей на ринку праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) к + Ч464(4УКР)3 + Х819(4УКР)132 +
Шифр НБУВ: РА363596

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Скульська В.Є. 
Організаційно-педагогічні умови професійного навчання безробітних у професійно-технічних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Є. Скульська ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Досліджено організаційно-педагогічні умови навчання безробітних у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Проаналізовано нормативно-правову базу професійного навчання безробітних й обгрунтовано напрями її удосконалення. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано модель організації професійного навчання безробітних у ПТНЗ як цілісну педагогічну систему та розроблено навчально-методичний комплекс її реалізації. Встановлено критерії оцінки готовності ПТНЗ до здійснення професійного навчання безробітних та забезпечення їх психологічної підтримки. Досліджено особливості професійної підготовки безробітних та удосконалено методику відбору майбутніх суб'єктів навчання на базі залучення до його проведення майбутніх роботодавців і спеціальних навчальних закладів. Розроблено науково-методичні рекомендації для педагогічних працівників і співробітників центрів зайнятості щодо організації професійного навчання безробітних у ПТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) + У9(4УКР)240.58 +
Шифр НБУВ: РА337709

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Мельніченко В.В. 
Організаційно-педагогічні умови управління професійно-технічним училищем сільськогосподарського профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Мельніченко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Наведено результати дослідження, які дають підстави визначити основні особливості управління сільськогосподарською професійно-технічною освітою на різних етапах соціально-економічного становлення України. Визначено особливості структури та змісту управління системою підготовки кваліфікованих робітників сільськогосподарських професій на різних історичних етапах. Досліджено організаційно-педагогічні умови управління ПТУ сільськогосподарського профілю в період реформування аграрного сектора економіки. Запропоновано технологію управління сільськогосподарським професійно-технічним училищем. Встановлено основні принципи, які складають наукову основу ефективної управлінської діяльності директора ПТУ: визначення мети, системність, інтеграцію, диференціацію, індивідуалізацію, модульність, проблемність, комунікативність, інтенсивність. Широкого використання у навчальних закладах можуть набути застосовані у праці організаційно-педагогічні умови, показники, критерії, впливові фактори, компоненти, функції, весь комплекс науково-методичного забезпечення методики управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) к + П.р(4УКР)2 к
Шифр НБУВ: РА313695 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Сорока М.Я. 
Особливості розвитку початкової професійної освіти в умовах децентралізації в Російській Федерації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.Я. Сорока ; АПН України; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Вперше обгрунтовано положення щодо впливу ринкової економіки на трансформацію регіональних систем підготовки кваліфікованих робітників і прогнозування їх розвитку за умов децентралізації та концептуальних засад розвитку системи у регіоні. Розкрито педагогічну сутність правового та фінансового забезпечення модернізації підготовки кваліфікованих робітників. Виявлено подібне та відмінне в розвитку національних систем підготовки кваліфікованих робітників у Російській Федерації й Україні. Розроблено методику забезпечення розвитку системи підготовки трудових ресурсів за умов її децентралізації, реструктуризації та регіоналізації. Визначено концептуальні засади професійної підготовки кваліфікованих робітників за умов ринкової економіки, розкрито сутність основних показників, що визначають її ефективність. Запропоновано можливі шляхи використання прогресивних ідей російського досвіду в модернізації системи професійно-технічної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4РОС) +
Шифр НБУВ: РА364276

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Пазюра Н.В. 
Особливості розвитку професійно-технічної освіти в Китаї (остання чверть ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Пазюра ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Досліджено особливості розвитку професійно-технічної освіти у Китайській Народній Республіці (КНР) в останній чверті XX ст. за умов зародження ринкової економіки. На підставі вивчення літературних джерел, українських і китайських документів і матеріалів, а також документів міжнародних організацій охарактеризовано національні чинники підготовки виробничого персоналу як пріоритети державної політики у проведенні освітніх реформ. Розкрито особливості розвитку системи підготовки кваліфікованих робітників КНР на різних історичних етапах. Розглянуто механізми реформування професійно-технічної освіти та її трансформації у систему професійної освіти. Виявлено й охарактеризовано особливості системи професійної підготовки за умов ринкової економіки КНР. З'ясовано подібне та відмінне у розвитку систем підготовки кваліфікованих робітників у КНР й Україні. Обгрунтовано науково-методичні рекомендації щодо можливостей творчого використання прогресивних ідей китайського досвіду за умов модернізації системи професійно-технічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч463(5КИТ)64 + Ч464(5КИТ) +
Шифр НБУВ: РА361880

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Шевчук Л.І. 
Розвиток професійної компетентності викладачів спеціальних дисциплін закладів профтехосвіти у системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Шевчук ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 22 с. — укp.

Проаналізовано міжнародний досвід розв'язання проблеми розвитку професійної компетентності викладачів спеціальних дисциплін закладів професійно-технічної освіти у системі післядипломної освіти. Висвітлено динаміку розвитку кваліфікаційних вимог до викладача спеціальних дисциплін закладів професійно-технічної освіти. Обгрунтовано й експериментально перевірено модель професійної компетентності викладача спеціальних дисциплін. Визначено рівні професійної компетентності педагогів, їх кількісні та якісні показники. Розроблено методику діагностичного визначення потреб і реального рівня професійної компетентності педагогів. Експериментально перевірено систему розвитку професійної компетентності викладачів спеціальних дисциплін на внутрішньоучилищному, курсовому, самоосвітньому та регіональному рівнях. Виявлено особливості регіональних підходів у організації та науково-методичному забезпеченні їх післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА314581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Абашкіна Н.В. 
Розвиток професійної освіти в Німеччині (кінець XIX - XX ст.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Абашкіна ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 46 с. — укp.

Досліджуються соціально-педагогічні принципи розвитку професійної освіти в Німеччині, які зумовлюють загальний механізм її реалізації та функціонування як цілісної системи, що гарантує підготовку висококваліфікованих компетентних фахівців. На основі вивчення оригінальних джерел здійснено порівняльне дослідження професійної освіти в Німеччині та Україні, виявлено загальні тенденції й відмінності у підготовці кадрів, з'ясовано умови успішного функціонування професійної підготовки в Німеччині і на цій основі запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності професійної освіти в Україні. Узагальнення результатів здійсненого дослідження дає змогу запропонувати нові підходи до визначення шляхів подальшої трансформації професійно-технічної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4ГЕР)

Рубрики:

      
10.

Іванцова Н.І. 
Розвиток професійної робітничої освіти без відриву від виробництва у 1921 - 1930 рр. в Україні: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Н.І. Іванцова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 16 с. — укp.

Досліджено розвиток системи професійної робітничої освіти без відриву від виробництва в Україні у 1921 - 1930 рр., визначено їх основні завдання та напрямки діяльності. Встановлено адекватність і відповідність даних овітніх установ тогочасній політико-економічній ситуації в УСРР, охарактеризовано й систематизовано їх типи. Виявлено основні тенденції розвитку мережі закладів вечірньої та заочної професійної робітничої освіти в Україні у 1920 - 1930-х рр. Визначено особливості організації навчального процесу, проаналізовано навчальні програми, динаміку змісту, напрямів і перспектив навчання. Досліджено процес формування кадрів викладачів і контингенту осіб, що навчаються. До наукового обігу введено значну кількість архівних матеріалів, документів, статей досліджуваного періоду про розвиток професійної робітничої освіти в Україні у 1921 - 1930-х рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)61-7 + Ч463(4УКР)61 + Ч464(4УКР)76 +
Шифр НБУВ: РА358532

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Громов Є. В. 
Сучасні тенденції розвитку професійної технічної освіти у Польщі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. В. Громов ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості розвитку технічної освіти у Польщі від її зародження до сьогодення часу в контексті загальноєвропейських освітніх тенденцій. Простежено динаміку впливу соціально-економічних змін на загальні тенденції в методології організації технічної освіти в Польщі на різних історичних етапах. Розкрито особливості сучасної структурної організації та практичної реалізації польської технічної освіти, а також перспективи її розвитку. Охарактеризовано основні чинники підготовки польських фахівців з технічних спеціальностей на усіх рівнях за умов ринкової економіки. Виявлено подібне та відмінне в системах підготовки фахівців з технічних спеціальностей України та Польщі. Обгрунтовано науково-методичні рекомендації щодо можливостей творчого використання прогресивних ідей польського досвіду задля модернізації системи технічної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4ПОЛ) + Ж. р(4ПОЛ)2
Шифр НБУВ: РА376215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського